Wat is dat voor zooi.quote:
Hmm.. dubbel, ene kant zeg ik nee, zo'n goed nummer moet je niet verkrachten..quote:
Nooit een vrouw van dichtbij gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste vrouw van Nederland
ze heeft een snor.
Nevah. Jij wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit een vrouw van dichtbij gezien?
WTF? ET phone home.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste vrouw van Nederland
ze heeft een snor.
Ik vind het echt 3 keer niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm.. dubbel, ene kant zeg ik nee, zo'n goed nummer moet je niet verkrachten..
Aan de andere kant zou ik dit hard mee bleren tijdens het springen/losgaan als ik kkzat ben
Ouwe Pitcher was veel beter, Shine, another day in my life, i just cant stop, karma, serenityquote:
Inderdaad, luister echt alleen nog maar van max 2009, en hooguit nog wat The R3bels muziek van de laatste tijd, of Technoboy.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Huidige harstyle is echt zo fucking mainstream en pauper.
Echt he.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Huidige harstyle is echt zo fucking mainstream en pauper.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
Wij gingen altijd naar deze club btw, check deze nummers die hierin voorkomen. Dat is toch bazig of niet?
Vind je die niet vetquote:
Ik vind die technobass of weet ik veel hoe je het moet beschrijven die de laatste tijd in elk fucking liedje zit echt kk nep.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef Grifte het volgende:
Ouwe NC tracks zijn baas, die hebben wel een geweldig repertoire, al valt alles in het niets bij Technoboy/Tuneboy
Yahel - Voyage, Solarstone - Solar Coaster, Tiesto - Urban Train, DJ Hoxider - Trancestores?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal er ook een beter nummer gemaakt worden?
Adagio for strings vind ik beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal er ooit een beter nummer gemaakt worden?
wat een bazenserie is dat. Iedereen die op dit moment niets aan het doen is, ga het downloaden!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
Boeler ik ga nog ff Game of Thrones kijken en dan pitten. De groeten
Goede smaak.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yahel - Voyage, Solarstone - Solar Coaster, Tiesto - Urban Train, DJ Hoxider - Trancestores?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.5 uur volgens mij.
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind die technobass of weet ik veel hoe je het moet beschrijven die de laatste tijd in elk fucking liedje zit echt kk nep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort?
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]Ja. Ik ben meer van de "dark" hardstyle. Harde brute bass, goede beat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort?AFCA
Qui audet adipiscitur
Wildstylez had ook veel lekkers hoor, The Moon, Revenge, Push That Feeling, Pleasure.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Headhunterz doet er ook aan mee, NC ook.
Waar zijn de goede oude nummers a la Crump, Scantraxx roots, Power of the mind etc. Alleen maar wildstyles bagger zooi.
Dat vond ik juist het begin van het einde.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wildstylez had ook veel lekkers hoor, The Moon, Revenge, Push That Feeling, Pleasure.
En natuurlijk de Project 1 samenwerking met HHZ, dat album is echt baas.
Vergelijk dat eens met Scantraxx roots, Power of the mind, alle tracks van Donkey rollers, nothing else matters etc etc. The Anthem enz. Dan merk je het verschill in bass enz deuntje wel toch. Dit is veel lichter, mainstream.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het begin van het einde.
zoals dat, echt kk bagger man.
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef Cara het volgende:
ik ben niet echt thuis in dit onderwerp dus ff een lekker wijf
[ afbeelding ]
Tja dat soort platen, en die Italian soort die ik postte dat is voor mij perfecte afstemming kick/bass. Ik vind die ouwe platen als Scantraxx Rootz, Power of the mind, Digiwave, noem maar op ook geweldig.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met Scantraxx roots, Power of the mind, alle tracks van Donkey rollers, nothing else matters etc etc. The Anthem enz. Dan merk je het verschill in bass enz deuntje wel toch. Dit is veel lichter, mainstream.
Beter doet je moeder er een keer aan mee, houdt het eindelijk eens een keer op met misbaksels als jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de opgefokte voetballertjes op fok
40 days 40 nights challenge gaat weer van start!
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter doet je moeder er een keer aan mee, houdt het eindelijk eens een keer op met misbaksels als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |