jij mag de op in het volgende topic weer veranderenquote:
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij mag de op in het volgende topic weer veranderen
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoor
Ik ben allang blij dat we een redelijk vast OP hebben, ik vindt dat toch wel een beetje bij een SC horen
OP isquote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoor
Ik ben allang blij dat we een redelijk vast OP hebben, ik vindt dat toch wel een beetje bij een SC horen
Trusten Mark slaapquote:
Zou hetquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:03 schreef Drassss het volgende:
Morgen maar eens een flink fietstochtje houden, omdat het zo'n lekker weer gaat worden
quote:
Als ik niet meer terug kom zit ik vast in Duitslandquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen werken. Maar als het echt lekker weer wordt kan ik best op het balkon gaan zitten
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik niet meer terug kom zit ik vast in Duitsland
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, morgen weinig beestjes, maar een 'slight' risico.
Ik denk dat het maximaal 10 kilometer zal zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaag
Vergeet niet je paspoort mee te nemen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het maximaal 10 kilometer zal zijn
er is geen grens controle hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaag
Vergeet niet je paspoort mee te nemen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef Drassss het volgende:
Maar in totaal als het een beetje meezit tussen de 70 a 110km
Daarin tegen als ze je aanhouden ben je wel de lulquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is geen grens controle hoor
ik woon er 15 kilometer vandaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor mij is een enkele reis al 130 km
Net even een rondje getekend, 85km gaat het wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor mij is een enkele reis al 130 km
nog nooit mee gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarin tegen als ze je aanhouden ben je wel de lul
Tja ik gelukkig ook niet, maar vooral aan de Belgische grens willen ze nog wel eens wielrenners aanhoudenquote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik gelukkig ook niet, maar vooral aan de Belgische grens willen ze nog wel eens wielrenners aanhoudenDus ik neem daar geen risico's mee.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Zowel bij Duitse als bij Belgisch-Franse grens
Wil je normaal gesproken ook niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]in die kant van duitsland kom k toch (bijna) nooit
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil je normaal gesproken ook niet dood gevonden worden
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:23 schreef markvanrinsum het volgende:
dan neem ik me id wwel mee als ik daar weer heen ga
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In NL is ook een geldig rijbewijs een toegestaan legitimatiemiddel
wat moet ik in texel doen ?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:34 schreef markvanrinsum het volgende:
of deze ?
Ruigoord
Ga naar: navigatie, zoeken
Ruigoord
Plaats in Nederland
Situering
Provincie
Noord-Holland
Gemeente
Amsterdam
Portaal
Nederland
Ruigoord is een voormalig eiland en een dorp met diezelfde naam in de Houtrakpolder in de gemeente Amsterdam, in de provincie Noord-Holland. Het dorp staat bekend als kunstenaarskolonie nabij Amsterdam omdat leegstaande woningen in de jaren '70 gekraakt werden door kunstenaars. Tegenwoordig zijn er ateliers gevestigd en worden er culturele activiteiten georganiseerd in het voormalige kerkgebouw.
Zoveel. Ik ben trots op jequote:
Ja, kon het niet laten om nog een extra rondje te doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel. Ik ben trots op je![]()
Avond Drassss
Mooi, heb jij de lichamelijke beweging vandaag gehad die ik had moeten hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, kon het niet laten om nog een extra rondje te doen![]()
Hij pruttelt hier ook
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, heb jij de lichamelijke beweging vandaag gehad die ik had moeten hebben
Ik denk dat ik mij morgen weer bezig hou met dezelfde bezigheden waar ik de afgelopen 36 uur al mee bezig benquote:
Kom op, gewoon een uurtje lekker een frisse neus halen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij morgen weer bezig hou met dezelfde bezigheden waar ik de afgelopen 36 uur al mee bezig ben
Kans is klein, upgrades zitten erg erg tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom op, gewoon een uurtje lekker een frisse neus halen!
Bel ze!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kans is klein, upgrades zitten erg erg tegen.
Sjips, herinnerd mij eraan dat ik nog even een vriendin moet bellen dat ik morgen niet naar haar verjaardag kan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef markvanrinsum het volgende:
zijn jullie ook voetbalinternationaal kijken ?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kijk geen voetbal, alleen maar football
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben er weer
wat kunnen die wijven toch ouwehoeren zeg
Rood oorquote:
Krijg je niet als je twee vrouwen ziet bellen hoorquote:
Inderdaad jammer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je niet als je twee vrouwen ziet bellen hoor
Scriptie goed afgesloten en eind mei het allerlaatste nog afsluiten. Dus ik ga straks opzoek naar werkquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Drassss, is er nog nieuws te melden op je 'ik ga mogelijk naar de grote stad verhuizen, waar ik woon? "
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Drassss, is er nog nieuws te melden op je 'ik ga mogelijk naar de grote stad verhuizen, waar ik woon? "
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Scriptie goed afgesloten en eind mei het allerlaatste nog afsluiten. Dus ik ga straks opzoek naar werkAls dat in Amsterdam is kan ik zo in dat appartement verhuizen... maargoed moet ik wel daar iets vinden.
Helaas heb ik nog kort dag om een baan te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]goed bezig met scriptie en zo
Toch tof te weten dat als je een baan in/rond Amsterdam krijgt dat je direct zou kunnen verhuizen. Zijn er maar heel weinig dat dat kunnen.
Overgewaardeerde stadquote:
Overgewaardeerd voetbalteamquote:
Appartement is betrekbaar tot een zekere tijd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog kort dag om een baan te vinden, maar ik ga volgende week een poging wagen.
1 Juni eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Appartement is betrekbaar tot een zekere tijd?
Aha, maar voordeel is wel dat jij in principe 'per direct' beschikbaar bent. En dat kan potentiele werkgevers heel erg aansprekenquote:
Jep, het hoeft allemaal geen ramp te zijn. Ik ga gewoon lekker zoeken en als ik iets vind in het zuiden zoek ik daar een woonplekkie en anders in het noordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aha, maar voordeel is wel dat jij in principe 'per direct' beschikbaar bent. En dat kan potentiele werkgevers heel erg aanspreken
quote:
niet gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje
Heb je gemist
![]()
Ga je dan nu al weer meteen weg![]()
![]()
Hoest met je, was je ziekjes?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet gelijkmaar wordt geen 23.00
Had ik al zo'n idee vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]gister vanuit werk rechtstreeks nest in, vandaag iets beter maar nog niet top.
vandaag gewerkt, morgen bankhangenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik al zo'n idee van![]()
Vervelend voor je. Dus vandaag ook vooral bank gehangen. Morgen weer werken ?
Ah, dacht dat je vandaag vrij was. Jammer dat mijn soepje je niet geholpen heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag gewerkt, morgen bankhangen
tegen het bekende probleem helpt niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je vandaag vrij was. Jammer dat mijn soepje je niet geholpen heeft.
Met de uren die ik nu maak, en komend weekend nog ga maken kan ik denk ik vanaf dinsdag bankhangen
Nee, daar helpt zelfs mijn kippensoep niet tegen. Wel goed tegen verkoudheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
tegen het bekende probleem helpt niks![]()
Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken
dat wel ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, daar helpt zelfs mijn kippensoep niet tegen. Wel goed tegen verkoudheid.lang weekend
dacht dat ik dat al had verteld. IS oud speler, In januari voor alphen gaan spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ow Kokje, las het van de Falcon spelerwat triest
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Overgewaardeerde stad
[..]
Overgewaardeerd voetbalteam
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht dat ik dat al had verteld. IS oud speler, In januari voor alphen gaan spelen
29quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..], had je mij nog niet verteld. Las het toen ik op hun website ging kijken naar hun twitter. Maar die staat niet op de site
. Heb ik uit jouw following moeten halen
![]()
Kreeg even een rilling, was zeker nog behoorlijk jong.
Ik mag dat zeggenquote:
Nee, maar ik wordt mij steeds meer bewust dat ik eigenlijk echt wel heel veel geluk gehad heb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt het niet voor het zeggen helaas
het is maar hoe je het bekijkt, Hij heeftnergens las van (gehad)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt mij steeds meer bewust dat ik eigenlijk echt wel heel veel geluk gehad heb.
dat wordt een hoop proevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Weet je wat ik ook eindelijk kan doen als ik weekend heb?
Uitzoeken hoe het zit met al die pepersoorten
quote:
lijkt me heel verstandigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Madamme Jeannette kan ik tegenwoordig gewoon bij de supermarkt kopen. Heb ik nog niet aangedurfd die te proberen.
Oei, nu maak je mij bangquote:
quote:
Ja, maar, je gaat zo'n ding toch niet rauw met zaadjes en al etenquote:
maar zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, je gaat zo'n ding toch niet rauw met zaadjes en al eten
nog steeds aan het werk dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, slaap lekker. Ik wens je maar vast trusten, want het is weer fout aan het gaan bij mijn upgrades.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef markvanrinsum het volgende:
morgen wel treinen van utrecht naar de arena ?
hoezo zouden e geen treinen rijden naar de Achterhoekquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef markvanrinsum het volgende:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo zouden e geen treinen rijden naar de Achterhoek
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:
jij houd wel van een beetje sensatie hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
Even AT5 kijken. Ongeluk 250 meter van mijn ouderlijk huis af.
48 gewonden door treinbotsing in Amsterdamquote:
Valt wel mee, als het bij de ArenA was gebeurd zou ik het minder volgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij houd wel van een beetje sensatie hè
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
48 gewonden door treinbotsing in Amsterdam
Laatste update: 21 april 2012 20:00 info Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - In Amsterdam zijn zaterdagavond twee passagierstreinen op elkaar gebotst. Daarbij zijn 48 gewonden gevallen.
Treinbotsing Amsterdam Fotoserie
Dat meldde een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen. Volgens haar is onder meer sprake van botbreuken en kneuzingen. Naast de politie en brandweer zijn er veel ambulances en een traumahelikopter aangwezig.
Volgens RTL Nieuws vielen passagiers uit hun stoel, sommigen werden hard tegen de glazen tussenwanden in de trein geklapt.
Het ongeval is gebeurd op de Singelgrachtbrug ter hoogte van het Westerpark tussen station Amsterdam-Sloterdijk en Amsterdam-Centraal. Het zou gaan om een intercity en een stoptrein. De stoptrein is aan de voorkant flink beschadigt. Volgens een ooggetuige reden de treinen niet op volle snelheid.
Van de gewonden zaten er 40 in een stoptrein die volgens de NS onderweg was van Amsterdam naar Uitgeest. De anderen zaten in de sneltrein van Den Helder naar Nijmegen. Het ongeluk gebeurde tussen de stations Amsterdam-Sloterdijk en Amsterdam-Centraal.
Locatie treinspoor nabij Westerpark, Amsterdam:
Door de aanrijding rijden er aan de westkant van Amsterdam geen treinen. Dat betekent onder meer dat tussen Amsterdam-Centraal en luchthaven Schiphol geen treinen rijden. Spoorbeheerder ProRail verwacht dat de stremmingen de rest van de dag duren.
Onderzoek
De twee passagierstreinen zijn frontaal op elkaar gebotst. Dat heeft een woordvoerster van de Inspectie Leefomgeving en Transport zaterdagavond gezegd.
De inspectie begint volgens haar een groot onderzoek naar de oorzaak van de aanrijding. De materiële schade is op het eerste gezicht groot, zo heeft de woordvoerster gehoord van de inspecteur die al ter plaatse is. Twee andere inspecteurs zijn nog onderweg naar de plaats van het ongeval.
quote:
quote:
als er van utrecht naar de arena geen treien lopen moet ik een uur eerder van huis omdat de bus er een uur overdoet want dan stopt die bij elke stationquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
als er van utrecht naar de arena geen treien lopen moet ik een uur eerder van huis omdat de bus er een uur overdoet want dan stopt die bij elke station
ben je in iedergeval warmgedraaid om gelijk de dansvloer op te gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
als er van utrecht naar de arena geen treien lopen moet ik een uur eerder van huis omdat de bus er een uur overdoet want dan stopt die bij elke station
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb nog nooit een trein zien lopen, wel neuzen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo morgen geen werk dus lekker uitslapen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo morgen geen werk dus lekker uitslapen
Ja vrijdag begonnenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja vrijdag begonnen
9.30 openen 60 lunch om 12.00quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom zo vroeg? Heb je ontbijtdienst of zo.
Pfff, maar dan toch wel vroeger naar huis mag ik hopen?quote:
daar ga ik wl van uit ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, maar dan toch wel vroeger naar huis mag ik hopen?
Hoe is het met je hoofd nu?
Gelukkig en gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ga ik wl van uit ja.
hij zit er nog aan
ik zal hem naar binnen trekken en op de stapel leggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ow kokje, ik kan je toch aanraden om toch eens The Gridiron gang te kijken. Is een film die je denk ik best wel leuk vind
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal hem naar binnen trekken en op de stapel leggen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM leef je zonnebloem die is aangevallen nog ?
jmmrquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar het nakomertje doet het goed
Tja, maar 60 is een mooi rond getalquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, maar 60 is een mooi rond getal
Ik heb de katers vermanend toegesproken dat als ze nog een keer de zonnebloemen aanvallen ze een grote kans lopen om bij kokkie in de stoofpot te verdwijnen
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
loopt de baby pangang een beetje op de kaart
quote:
dat is toch dubbelopquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
43 zwaar ernstig gewond, 14 ZEER zwaar ernstig gewond
Tja, tik letterlijk over wat op AT5 staat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is toch dubbelopzwaar gewond is toch ernstig
denk allemaal wel na zulke berichtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, tik letterlijk over wat op AT5 staat.
Laat ik het zo zeggen de families van 14 personen gaan een hele vervelende nacht tegemoet.
quote:
had het opstaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
NOS journalist staat voor het viaduct naast mijn ouderlijk huis (NL1)
Weekend moet voor mij nog beginnenquote:
quote:
Zodra die begint (hopelijk woensdagmorgen) t/m 3 juniquote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]tot hoelang heb je weekend?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zodra die begint (hopelijk woensdagmorgen) t/m 3 juni
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga geen meivakantie houden
Jupquote:
Deed ik ook toen ik nog op school zat. Zomervakantie, kerstvakantie en voorjaarsvakantie werken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jupdeze maandag avond even en dan denk ik vrijdag en zaterdag en dan na Koninginnedag de rest van de vakantie werken
Ja lekker geld verdienenquote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik nog op school zat. Zomervakantie, kerstvakantie en voorjaarsvakantie werken.
Dat wist ik nietquote:
Dinsdagmiddag begonnen, heb nu al dik over de 70 uur erop zitten.quote:
Wat moet je doen ?quote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag begonnen, heb nu al dik over de 70 uur erop zitten.
We zijn produktiesystemen aan het upgraden, maar het zit een beetje boel tegenquote:
Ah oke,das iets minderquote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn produktiesystemen aan het upgraden, maar het zit een beetje boel tegen
Yepquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah oke,das iets minder
werk je nu thuis ?
Net open getrokken, maar nog geen slok genomenquote:
Geniet er van zou ik zeggenquote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net open getrokken, maar nog geen slok genomen
Gaat wel lukken, ik hou het er op een. Heb de laatste dagen door de upgrade wat weinig geslapenquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggen
Twee kan welquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik hou het er op een. Heb de laatste dagen door de upgrade wat weinig geslapen
quote:
Hoe laat vannacht denk je ?quote:Op zondag 22 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]beter niet, gaat evengoed nog weer laat worden vannacht en ik moet er waarschijnlijk om 6 uur ook weer uit
Zeker niet voor 1 uur zo te zien.quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe laat vannacht denk je ?![]()
ik moet er morgen ook weer vroeg uit![]()
quote:
quote:
Jep, je bent een gekkie Muisquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Heb ik vorige week tenslotte ook gedaan
Ook wel een beetje een domme muis hoorquote:
Dat weet ik niet.. dusja dat zijn jou woorden!quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook wel een beetje een domme muis hoor
Hier was het lekker. Heb in korte broek + shirt kunnen hardlopenquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Als het zonnetje scheen vandaag was het best lekker
quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier was het lekker. Heb in korte broek + shirt kunnen hardlopen
quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weekend gaat het toch wat warmer worden. Richting 20C
Gaat er zoveel regen vallen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tussen de buien door is het de komende dagen ook wel lekker
Bummer ik zie het zelfs 2-4mm in de middag. Ach, heb ik geen excuus om niet aan de zaterdag poets te gaanquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen gaat het best een pleuriszooi worden ja.
Morgen ook mijn rustdag qua sporten, dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bummer ik zie het zelfs 2-4mm in de middag. Ach, heb ik geen excuus om niet aan de zaterdag poets te gaan
Heb je vandaag veel/snel gelopen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen ook mijn rustdag qua sporten, dus dat komt goed uit.
10km met 4x een interval erin. Iets lager tempo, maar de interval is wel weer een hoger tempo.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
10km met 4x een interval erin. Iets lager tempo, maar de interval is wel weer een hoger tempo.
54 minuten. Niet extreem snel, maar ik wil door die interval wat meer snelheid gaan kweken de komende 2 maandenquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed bezig, hoelang heb je er over gelopen?
Ik vind dat een hele nette tijd hoor. Ik begreep dat je op snelheid ging door de intervallenquote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
54 minuten. Niet extreem snel, maar ik wil door die interval wat meer snelheid gaan kweken de komende 2 maanden
Haha okequote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dat een hele nette tijd hoor. Ik begreep dat je op snelheid ging door de intervallen
En je streven is sneller dan drie kwartier?quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha okeTja ik heb in juni een oefenwedstrijdje. Wil even kijken hoe alles gaat en weer het lopen met lopers om je heen ervaren..
Jep, 40 minuten het liefst. Paar weken terug zat ik dus op 46 minuten en ik heb nu een tijdje geen poging meer gedaan. Misschien dat ik gewoon wacht tot aan die proefwedstrijd met het testen ervan en nu mijn interval trainingen blijf doen + rustige uitloopdagenquote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je streven is sneller dan drie kwartier?
quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, 40 minuten het liefst. Paar weken terug zat ik dus op 46 minuten en ik heb nu een tijdje geen poging meer gedaan. Misschien dat ik gewoon wacht tot aan die proefwedstrijd met het testen ervan en nu mijn interval trainingen blijf doen + rustige uitloopdagen
Ik merk wel dat ik nog nooit zo fit ben geweest, want ik heb echt nergens last van en na een middagje tennissen merk ik niet eens dat ik iets gedaan hebDus dat zit wel snor.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb mij aangemeld voor runnersbootcamp hier niet ver vandaan.
Ik heb al ruim 2 jaar niet gesport dus leek mij beter om hier mee te beginnen voor ik weer aan de 10km cursus beginquote:
Natuurlijk, rustig beginnen en als het lichaam ook braaf ja zegt kan je de volgende stap gaan nemenquote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 2 jaar niet gesport dus leek mij beter om hier mee te beginnen voor ik weer aan de 10km cursus begin
Dacht ik ook, zou het zo zonde vinden als ik na een week op de 10km cursus al blijk het (nog) niet vol te kunnen houden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk, rustig beginnen en als het lichaam ook braaf ja zegt kan je de volgende stap gaan nemen
Jep, moet je niet doen en vaak geven de trainers ook nog goede tips voor je techniek etc. Win-win.quote:Op maandag 23 april 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht ik ook, zou het zo zonde vinden als ik na een week op de 10km cursus al blijk het (nog) niet vol te kunnen houden.
Zijn (volgens mij) best goede trainers en streng ook, maar wel op een positieve manier. Paar jaar terug al gepoogd de 10km cursus te doen. Werden we diezelfde middag meteen meegenomen naar een winkel om goede loopschoenen te kopenquote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, moet je niet doen en vaak geven de trainers ook nog goede tips voor je techniek etc. Win-win.
Heb ik ook gemerkt, toen ik twee dagen later met de nieuwe schoenen ging lopen ging het een stuk minder vermoeiend, en kreeg ik ook geen last van mijn kuiten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
Goede schoenen is ook een must. De rest komt vanzelf, want je kan meteen los gaan. Ik heb vorige week nieuwe gekocht en het loopt meteen veel lekkerder
Goedzo! Lekker lopen en dan ga je vanzelf ook heerlijk voelen naderhand.quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook gemerkt, toen ik twee dagen later met de nieuwe schoenen ging lopen ging het een stuk minder vermoeiend, en kreeg ik ook geen last van mijn kuiten.
Ik heb er echt eigenlijk wel weer zin in
Daar ga ik wel vanuit. En komende maand ook lekker in mijn huisje klussen, eindelijk de waterschade van vorig jaar aanpakken. Ga ik mij ook vast beter door voelenquote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goedzo! Lekker lopen en dan ga je vanzelf ook heerlijk voelen naderhand.
Ik heb afgelopen week wel iets meer dan eventjes gewerktquote:Op maandag 23 april 2012 21:31 schreef Drassss het volgende:
Morgenvroeg ga ik weer eventjes werken dus al te laat gaat het hier ook niet worden.
Dan maar even rustig aan hequote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week wel iets meer dan eventjes gewerkt
Ik was vanmiddag al om 3 uur thuisquote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan maar even rustig aan heIk ga ook maar voor 5/6 uurtjes, maar dan heb ik nog wel een middag over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben trouwens best wel moe, merk ik nu
weet je tenminste ookis wat dat isquote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week wel iets meer dan eventjes gewerkt
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je tenminste ookis wat dat is
dat wist ikquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kokje
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had al bijna dit draadje gesloten
Jij mag dat hoorquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wist ikmaar kwam je nog even pesten
twee dagen paer jaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nooit geweten dat jij werkdagen had van 0800 - 0100 en dan weer om 0700 aan de slag ging
![]()
Dit jaar een lam aan het spit?quote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
twee dagen paer jaardit jaar 29 en 30 augustus
Geeft toch niet. Ik heb ook op de bank geslapenquote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
inmiddels wel weer ja. Gister op de bank in slaap gevallen![]()
Vandaag lekkere werkdag gehad
quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik nog niet, denk dat het gevuld speenvarken word
ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft toch niet. Ik heb ook op de bank geslapen
Ik had ook wel een lekkere werkdag
en nuWeekend
quote:Op maandag 23 april 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar alles draait nu weer optimaal
* MaryMouse gaat morgen even uitzoeken of de klant van het besloten feestje toevallig een vacature op haar vakgebied heeftquote:
dus je klan met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vanochtend om 09:30 zijn de systemen vrijgegeven voor de eindgebruikers. En optimaal, mwah, op mijn gebied wel
pas per 1 septemberquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse gaat morgen even uitzoeken of de klant van het besloten feestje toevallig een vacature op haar vakgebied heeft
quote:Op maandag 23 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus je klan met een gerust hart gaan slapen
quote:
zie je ze dan pas weerquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik zie over 6 weken wel hoe de collega's van de mwah, hun database upgrades hebben overleefd
die ook jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt gelijk, verdraaide opzegtermijn
quote:
gewoon een week eerder dusquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weekend duurt tot en met 3 juni
Realiseerde mij tijdens de lunch dat ik sinds de middelbare school nooit meer zolang aaneengesloten vrij ben geweest.
Een week eerder wat?quote:
Correct, maar moet overuren binnen de maand compenseren. Laat ik nu afgelopen maand 74 overuren gemaakt hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch pas per 1-5 vrij zijn
wat jammer nouquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, maar moet overuren binnen de maand compenseren. Laat ik nu afgelopen maand 74 overuren gemaakt hebbenen met een 38-urige werkweek zaten mijn uren voor deze maand er vandaag na 6 uur al op
nee gezegd op watquote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, mijn zusje is trouwens erg boos op mij, omdat ik nee gezegd heb
Ja, dat was wél wat door mij heen schoot toen ik na de lunch mijn verlof aanvroegquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat jammer nou![]()
En chefke over 6 weken zeggen dat je er nooit bent
Verlof is goed gekeurd, dus eigen schuldquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was wél wat door mij heen schoot toen ik na de lunch mijn verlof aanvroeg
Zusje belt/chat alleen met mij als zij 'haar' verhaal kwijt moet, viel mij de laatste maanden op als ik wat zei ze niet eens luisterde. Belde mij gisteravond (terwijl ik nog in de upgrade stress zat), poeslief of alles goed met mij was. Nee, druk aan het werk blah, blah, antwoord, oh, ik wil je een gunst vragen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee gezegd op wat
Is haar probleem toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |