jij mag de op in het volgende topic weer veranderenquote:
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij mag de op in het volgende topic weer veranderen
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoor
Ik ben allang blij dat we een redelijk vast OP hebben, ik vindt dat toch wel een beetje bij een SC horen
OP isquote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom, als de anderen er niet over gaan klagen mag ie van mij best blijven staan hoor
Ik ben allang blij dat we een redelijk vast OP hebben, ik vindt dat toch wel een beetje bij een SC horen
Trusten Mark slaapquote:
Zou hetquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:03 schreef Drassss het volgende:
Morgen maar eens een flink fietstochtje houden, omdat het zo'n lekker weer gaat worden
quote:
Als ik niet meer terug kom zit ik vast in Duitslandquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen werken. Maar als het echt lekker weer wordt kan ik best op het balkon gaan zitten
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik niet meer terug kom zit ik vast in Duitsland
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, morgen weinig beestjes, maar een 'slight' risico.
Ik denk dat het maximaal 10 kilometer zal zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaag
Vergeet niet je paspoort mee te nemen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat het maximaal 10 kilometer zal zijn
er is geen grens controle hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das bij jou niet zo ver als bij mij vandaag
Vergeet niet je paspoort mee te nemen dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef Drassss het volgende:
Maar in totaal als het een beetje meezit tussen de 70 a 110km
Daarin tegen als ze je aanhouden ben je wel de lulquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is geen grens controle hoor
ik woon er 15 kilometer vandaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor mij is een enkele reis al 130 km
Net even een rondje getekend, 85km gaat het wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor mij is een enkele reis al 130 km
nog nooit mee gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarin tegen als ze je aanhouden ben je wel de lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |