Nou, battery heeft nog nooit zo'n strak einde gehad als op Download 2004quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Metallica is prima zo. Lars is misschien niet de beste drummer, maar Metallica zonder Lars is geen Metallica.
Misschien kan je hem aan Pro Rail verkopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:28 schreef guitarist het volgende:
[TK] Vox Time Machine (gitaar delay pedaal)
You have got to be shitting mequote:
Ik heb ze live nooit gezien, ben ze pas net gaan luisteren. Vind het wel rockend, een fijne combi van brute riffs en toch enige melodie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze het live niet brengen.
Ten minste, niet de keren dat ik ze gezien heb.
Open een V&A topic, of regel het via DMquote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Braddie het volgende:
Ibanez Les Paul?... iemand? 300 euro?...
Was dit inmiddels niet al de 3e waarschuwing? *kuch*banquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee omdat jij een geschiedenis hebt met slechte verkoop via dit topic. Ik wist niet dat je een V&A topic hebt lopen maar wil je dan gewoon linken naar dat topic.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee, omdat het enige wat hij doet is een link naar zijn topic in V&A plaatsen. De andere keren beginen anderen er over dat hij een Vox Time Machine te koop heeft voor maar 90 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vriendjes politiek?
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gastquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.
Kom op! Jij vraagt wat en ik geef antwoord. Verder is het geen grap maar 100% waar. Doei!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
het is geen grap, het is hoe jij handeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Primaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grapquote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Dat doen juliequote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |