Het plezier straalt er ook echt van af.quote:
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het plezier straalt er ook echt van af.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!
Wat ik ook zo schattig vind is dat ze zo spontaan naar elkaar toe draaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Bullshit! Die hebben gewoon buitengespeeld op hun gitaar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.
Want ik heb denk ik wel gelijk dat als ik zeg dat die kinderen waarschijnlijk een stuk minder buitengespeeld hebben.
Ja ik kwam er dus halverwege 't proces achter dat die delay ook in 't ritme moet lopen. Aangezien ik zonder metronoom speel is dat best lastig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.
't Is eng omdat de mond lacht, maar de ogen niet. Soort psycho made in china robotjes.quote:
Is je camera expres niet gefocust?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickupquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is je camera expres niet gefocust?
Verder wel tof! Delay is nog een beetje rommelig inderdaad, ik had 'm zelf ook iets minder wet gezet, dat scheelt met de chaos. Keep it up!
EL-00, n klein gitaartje. De M1A idd en dat ding klinkt goed. Lekker vol en niet zo'n knetterend piëzo geluid. Geluid is hier gemixt met dat van de mic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickup
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Dat kan ik dan weer een stukje beter waarderen.quote:
Alleen kunnen ze het live niet brengen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |