SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Jammer inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Drogbaaaaaaaaaaaajjajajajajajajajajagoaaaaaaaallllll
Maar maar maarquote:Op woensdag 18 april 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben voetbal kijkenmorgen verder met mn story
Geef hem er een kusje op.quote:
Alles van tenacious D sowiesoquote:Op donderdag 19 april 2012 08:43 schreef JanPiraat het volgende:
Een liedje om de dag mee te beginnen
hahahaquote:Op donderdag 19 april 2012 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij en Jan zouden die als UI moeten hebben..
We are but men! ROCK!!quote:
AAAAAAAAAAAAHH AAAAAAAAHH AAAAAAAAAAAAH AAAHAHAAAAAAAAA AHAHAHAAA OWOWOWOWOWOOOOWW this is nottt the greatest song in the wohooorld nooo... this is just a tributeeeequote:
quote:
Die UI'squote:
Credits gaan naar CosmooOo0oOoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tisdit?
Couldnt remembeeer the greatest song in the woo00oorld, yeeaaahhoo NO! This is a tribuuuute!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHH AAAAAAAAHH AAAAAAAAAAAAH AAAHAHAAAAAAAAA AHAHAHAAA OWOWOWOWOWOOOOWW this is nottt the greatest song in the wohooorld nooo... this is just a tributeeee![]()
![]()
Oh sorry moest reboot.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom geen msn meer? zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze laat ik even hier voor Beach en Peter.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze laat ik even hier voor Beach en Peter.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef Trollscience het volgende:
Noes KB waarom heb je nieuwe UI!
Het went wel, beloof ik je.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Trollscience het volgende:
Hij is mooi maar het is gewoon anders.
Okquote:Op donderdag 19 april 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het went wel, beloof ik je.![]()
Henksquote:
wil je huis kopen?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Stomme makelaars.Waarom allemaal zo duur
![]()
![]()
![]()
Wwanneer appel en jij ook gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waneer gaan jij en jan huisje boompje beestje doen?
quote:
Omdat ze willen dat wij levenslang bij onze ouders blijven wonenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Stomme makelaars.Waarom allemaal zo duur
![]()
![]()
![]()
Zemmels.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat wij levenslang bij onze ouders blijven wonen
Of is in een baggerwijk, of is sociale huur en moet ik dus nog zeker 1,5 jaar voor wachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmels.Alles wat ik kan vinden is kneiterduur, of heeft een gedeelde badkamer/wc.
Is gedeeld bed een bezwaar?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmels.Alles wat ik kan vinden is kneiterduur, of heeft een gedeelde badkamer/wc.
Wat is sociale huur?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of is in een baggerwijk, of is sociale huur en moet ik dus nog zeker 1,5 jaar voor wachten
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:57 schreef Henkie94 het volgende:
Kutpolen moeten oprotten godverdomme.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef Henkie94 het volgende:
En die Somaliërs blijven godver van m'n kip af.
Ik ga samenwonen met een klasgenoot (inb4faggotquote:
Jawel.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
DAT ZIJ HET WEL BETALEN BETEKENT NIET DAT ZE OP MOETEN ROTTEN PROLEET DAT JE DR BENT
kusjekroel:3quote:
Ah oke. Dat zoek ik ook. Maar dan in Den Haag. Of Haarlem, dat mag ook. Maar is duurquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen met een klasgenoot (inb4faggot), dus eigenlijk een appartement met 2 slaapkamers, eigen badkamer/wc/keuken en een woonkamertje. :3c
Dat laatste lijkt mij echt wel onmogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen met een klasgenoot (inb4faggot), dus eigenlijk een appartement met 2 slaapkamers, eigen badkamer/wc/keuken en een woonkamertje. :3c
Als je geld hebt nietquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij echt wel onmogelijk.
Geld speelt altijd een grote rol helaas.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je geld hebt niet
Laat dat bij mij nou het probleem zijn
Maar hopelijk volgend jaar duaal en dan gewoon normaal salaris
Ik ben morgen op je schoolquote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je geld hebt niet
Laat dat bij mij nou het probleem zijn
Maar hopelijk volgend jaar duaal en dan gewoon normaal salaris
Nah, maar dan zit je voor 600 euro de maand ofzo. En dan heb je nog verzekeringen, g/w/l en shizzle. Of antikraak.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij echt wel onmogelijk.
Jawel.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef HappyBob het volgende:
Je eisen zijn misschien inderdaad beetje veel te hoog, Henkie. Je zit nog op school toch?
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah oke. Dat zoek ik ook. Maar dan in Den Haag. Of Haarlem, dat mag ook. Maar is duurZelfs met z'n tweeën is alles niet te betalen
.
Klip en ik hadden uitgerekend dat we met wat we nu verdienen, 400 euro kunnen betalenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nah, maar dan zit je voor 600 euro de maand ofzo. En dan heb je nog verzekeringen, g/w/l en shizzle. Of antikraak.
[..]
Jawel.
[..]
Klopt.
En je moet het zelf gaan bekostigen? Dan zou ik je eisen iets naar beneden gooien, of gewoon nog even thuis blijven wonen.quote:
Nu alvast inschrijven danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klip en ik hadden uitgerekend dat we met wat we nu verdienen, 400 euro kunnen betalenEn dan alle shit er nog bij zegmaar. Dan houden we ook nog iets over. Maarja, dan kom je bij de sociale huur uit sowieso en daar word ik steeds 150ste ofzo
.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen die niet voor 265 euro in Amsterdam Centrum een huisje hebben.
Ik sta al ingeschreven. Een halfjaar ongeveerquote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu alvast inschrijven dan150 valt nog best wel mee toch?
Hoe gaat het trouwens met het 100x opdrukken?Ik ben vandaag met week 4 begonnen.
Wtf is sociale huur nou?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klip en ik hadden uitgerekend dat we met wat we nu verdienen, 400 euro kunnen betalenEn dan alle shit er nog bij zegmaar. Dan houden we ook nog iets over. Maarja, dan kom je bij de sociale huur uit sowieso en daar word ik steeds 150ste ofzo
.
Neen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henk woont toch alleen in een huis atm?
Ik krijg waarschijnlijk rond de 919 euro per maand vanaf oktober (tot oktober krijg ik 769 per maand). Dan m'n huisgenoot nog rond de 460 per maand en vanaf oktober 610, geloof ik. Qua huur kan het makkelijk, maar ik weet niet precies hoeveel ik kwijt ben aan vaste lasten. Daarom moet ik morgen even naar de bank. =]quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je moet het zelf gaan bekostigen? Dan zou ik je eisen iets naar beneden gooien, of gewoon nog even thuis blijven wonen.
Sowieso mensen die nu geen glas melk drinken en tv kijken met op de achtergrond een weg waar nu een blauwe auto op rijdt en waar ook nog een bushalte is met een blauwe prullenbakquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Oceanview het volgende:
Sowieso mensen die niet in Amsterdam wonen.
Liev.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henk zullen we samenwonen en beste vriendjes worden ?![]()
mijn vriendschap is de huur
Hoezo zoveel geld danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wtf is sociale huur nou?
[..]
Neen.
[..]
Ik krijg waarschijnlijk rond de 919 euro per maand vanaf oktober (tot oktober krijg ik 769 per maand). Dan m'n huisgenoot nog rond de 460 per maand en vanaf oktober 610, geloof ik. Qua huur kan het makkelijk, maar ik weet niet precies hoeveel ik kwijt ben aan vaste lasten. Daarom moet ik morgen even naar de bank. =]
Oke afgesprokenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wwanneer appel en jij ook gaan.
[..]![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoezo zoveel geld dan. Nou, https://www2.woningnet.nl/. Kijk daar eens. Woningen tot max. zeshonderzoveel euro, dat je nog huurtoeslag krijgt (vanaf je 23ste dan. Tot dan maar tot 336 euro). Maar daar is dus een wachtlijst voor en hoe langer je ingeschreven staat, hoe meer kans je hebt om het te krijgen. Gaat niet via een makelaar enzulks, dus vaak goedkoper.
NEEEHEEE! Dat gesprek is pas over een maand ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR BLOEMPJE GA JE NOU VOLGEND JAAR DUAAL DOEN?! HEB JE DAT GESPREK AL GEHAAAD?
Ik zie helemaal niks terug van die scheidingquote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
Zijn gescheiden ouders toch ergens goed voor.
Mensen die nu geen huiswerk maken met gesneden en gewassen aardbeien naast zich terwijl ze Dash Berlin luisterenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nu geen glas melk drinken en tv kijken met op de achtergrond een weg waar nu een blauwe auto op rijdt en waar ook nog een bushalte is met een blauwe prullenbakZo triest
Ik kots op die mensen
Maar als jij je ballen eraf werkt is dat toch geil?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik blijf het gigantisch onnozel vinden dat mensen zo veel gratis geld krijgen. Ik werk 40 uur per week mijn ballen er af voor hetzelfde.
Het is ook allemaal een beetje geluk hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik sta al ingeschreven. Een halfjaar ongeveer. Dus dat is echt nog niets. In Haarlem in elk geval, moet je zeker wel een jaar of 3 ingeschreven staan, wil je een beetje kans maken
. Maar ik hoop volgend jaar duaal te gaan doen, dan hebben we iets meer keuze
. Rond de 500 euro heb je wel iets in Den Haag. Moet je niet vragen wat alleen
.
Waarom krijg jij dat zomaar dan? Werk jij stiekem achter het station?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk rond de 919 euro per maand vanaf oktober (tot oktober krijg ik 769 per maand). Dan m'n huisgenoot nog rond de 460 per maand en vanaf oktober 610, geloof ik. Qua huur kan het makkelijk, maar ik weet niet precies hoeveel ik kwijt ben aan vaste lasten. Daarom moet ik morgen even naar de bank. =]
Dat is al wel goeie vooruitgang danquote:Op donderdag 19 april 2012 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
En het opdrukken gaat.. mwoah. Ik kan nu tien keer achter elkaar
Zit in week 2.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef HappyBob het volgende:
Waarom krijg jij dat zomaar dan? Werk jij stiekem achter het station?Vaste lasten zijn altijd hoger dan je denkt
quote:
Faalhaas.quote:
Gierige aap.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Sowieso geen gratis aardbeien van AH krijgen.
Die connecties ontbrekenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is ook allemaal een beetje geluk hebbenEn connecties willen ook wel helpen.
[..]
Waarom krijg jij dat zomaar dan? Werk jij stiekem achter het station?Vaste lasten zijn altijd hoger dan je denkt
[..]
Dat is al wel goeie vooruitgang danIk denk dat ik nu de 60 ongeveer haal. Ging laatst op m'n rustdagje even kijken en bij de 50 ging het al wel moeizaam.
WAT SJONGE EEN MAAND GELEDEN WAS HET OOK OVER EEN MAANDquote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
NEE
[..]
NEEEHEEE! Dat gesprek is pas over een maand ofzo
Schop die ouders naar die nieuwbouwwijk en trek bij Klips in.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die connecties ontbreken. Klip z'n pa gaat nu uit een gruwelijk mooi appartement in het centrum van Den Haag weg, omdat ie in een nieuwbouwwijk gaat wonen met z'n vriendin
. Ik wil dat zo graag hebben
Maar veel te duur
.
Zuur wel ja. Maar als je het krijgt is het lekkerquote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik blijf het gigantisch onnozel vinden dat mensen zo veel gratis geld krijgen. Ik werk 40 uur per week mijn ballen er af voor hetzelfde.
Gelukkig, ik ben niet triestquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen die nu geen huiswerk maken met gesneden en gewassen aardbeien naast zich terwijl ze Dash Berlin luisterenZo triest
Ik kots op die mensen
Sowieso gisteren geen gratis bloemen van de AH krijgenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef Oceanview het volgende:
Sowieso geen gratis aardbeien van AH krijgen.
Kan je zelf toch gewoon even opzoeken, uitrekenen?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
En klopt.Vandaar dat ik morgen bij de bank langsga zodat ie mij alles eventjes kunnen vertellen.
Lieverd. Ze gaan naar die nieuwbouwwijk, ik wil ze eerder aan hun enkels vasthouden dat ze niet verhuizen, zo zondequote:Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Schop die ouders naar die nieuwbouwwijk en trek bij Klips in.
Ja ik heb een moeder die ze sneed en gaf weetjequote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Aardbeien niet kunnen snijden.
Gratis aardbeien krijgen.
Een bank geeft advies specifiek over jou, op internet is het allemaal een beetje erg algemeen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
Kan je zelf toch gewoon even opzoeken, uitrekenen?En je ouders wonen ook al tijdje op zichzelf denk ik, dus die kunnen je dat ook wel vertellen toch?
Oh.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lieverd. Ze gaan naar die nieuwbouwwijk, ik wil ze eerder aan hun enkels vasthouden dat ze niet verhuizen, zo zonde. En ik kan wel blij Klip intrekken, maar die woont bij zijn moeder in een heel klein huisje, dus dat schiet niet op
.
Kusquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik heb een moeder die ze sneed en gaf weetje
Niks mis mee
Heb jij zo'n afwijkende levensstijl dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een bank geeft advies specifiek over jou, op internet is het allemaal een beetje erg algemeen.En er loop van alles door elkaar heen, en mijn ma is allemaal papieren kwijt.
lkkrquote:
Wat?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil/
Misschien. :3cquote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij zo'n afwijkende levensstijl dan?
Ik weet dus niet precies welke verzekeringen allemaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Enige wat ik kan bedenken wat je niet van te voren kan weten is water en stroom verbruik enzo. Verzekeringen en internet en tv en alles, dat is toch allemaal wel op te zoeken?
En eten ook.
Jwzquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk steeds dat ik post maar dan blijkt het Jan te zijn.
Ik ben ook steeds in de war ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En natuurlijk een beetje extra voor schoonmaakmiddel, toiletpapier en weet ik veel wat allemaalquote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Enige wat ik kan bedenken wat je niet van te voren kan weten is water en stroom verbruik enzo. Verzekeringen en internet en tv en alles, dat is toch allemaal wel op te zoeken?
En eten ook.
Dit komt in de buurtquote:
Oh, nouja, ik vind het meer moeite om langs te gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet precies welke verzekeringen allemaal.En je kunt wel zoeken, maar het is een kleine moeite om even langs te gaan. :3
[..]
Jwz
[..]
Jij hebt betere movesquote:Op donderdag 19 april 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG ! Ik zou dan echt het huis niet meer uit gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik vind het meer moeite om langs te gaan.
Mijn vader heeft er nogal een hard hoofd in dat ik uit huis kan ooit, dus die begon helemaal van verzerkeringen dit dat, heb je je WA verzekering wel meegeteld?!
Dus mijn mama en ik opzoeken hoeveel zij betalen: 4 euro. Wauw pap, ja, daar ga ik op failliet.
Jouwe is motorisch gestoord inderdaad..quote:
Ja tuurlijk, boodschappen in het algemeen gewoon.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En natuurlijk een beetje extra voor schoonmaakmiddel, toiletpapier en weet ik veel wat allemaal
[..]
Dit komt in de buurt
Nee he, ga ik maar niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG ! Ik zou dan echt het huis niet meer uit gaan.
[..]
Jouwe is motorisch gestoord inderdaad..
Altijd slim om die voordat je het huis uitgaat bij elkaar te rapenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, boodschappen in het algemeen gewoon.
Boh, mijn oma is naar een verzorgingstehuis en had nog allemaal meubels en dingen die niet meekonden. Dus ik heb een hele berg pannen en ander keukenspul gescoord, waaronder een koelkast. Dat scheelt een hoop als ik die niet hoef te kopen
Das wel tof, dat je die dingen over mocht nemen!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, boodschappen in het algemeen gewoon.
Boh, mijn oma is naar een verzorgingstehuis en had nog allemaal meubels en dingen die niet meekonden. Dus ik heb een hele berg pannen en ander keukenspul gescoord, waaronder een koelkast. Dat scheelt een hoop als ik die niet hoef te kopen
Gelukkig maar!quote:
Ik heb nu dit:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik vind het meer moeite om langs te gaan.
Mijn vader heeft er nogal een hard hoofd in dat ik uit huis kan ooit, dus die begon helemaal van verzerkeringen dit dat, heb je je WA verzekering wel meegeteld?!
Dus mijn mama en ik opzoeken hoeveel zij betalen: 4 euro. Wauw pap, ja, daar ga ik op failliet.
Per wat is dit?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
Geen idee in hoeverre ik in de goeie richting zit though.En de laatste 4 moeten dan uiteraard keer 2, want die delen we jwz.
Huur 125?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
Geen idee in hoeverre ik in de goeie richting zit though.En de laatste 4 moeten dan uiteraard keer 2, want die delen we jwz.
Maand. :3quote:
Wel 3 laagjesquote:Op donderdag 19 april 2012 19:38 schreef Haarklip het volgende:
100 euro voor boodschappenDaar heb je 3 rollen wc-papieren en een lolly voor.
Hij is te huur voor minimaal 6 maanden, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Anti-kraak is wel goedkoper ja, als je zin hebt om mogelijk elke 2 maanden te moeten verhuizen.
Maar 100 voor boodschappen lijkt me ook bijzonder krap?
En ik neem aan dat jullie ook tv willen?
Hij is te huur voor minimaal 6 maanden, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
Anti-kraak is wel goedkoper ja, als je zin hebt om mogelijk elke 2 maanden te moeten verhuizen.
Maar 100 voor boodschappen lijkt me ook bijzonder krap?
En ik neem aan dat jullie ook tv willen?
Ja snoes, ik bedoel ook voor 1 persoon. Maar ik zou met 2 personen wel op minstens 300 rekenen? Hoewel, met die bizarre eetgewoontes van jou red je het misschien wel. Chips en energy is niet heel duur natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij is te huur voor minimaal 6 maanden, dus dat scheelt.En 200 voor boodschappen hè, dit is mijn deel van de kosten.
TV, mwoa, je kunt ook series streamen.
En bij mij ook Bob.
http://forum.viva.nl/quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geef een vrvangende site voor fok
haiquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/
deze dan
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op Bietsel lijken.
ck ja echt ook je haren zo rechtopquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fout, ik lijk op Michael Bublé.
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoe noem je mij gek? En hoezo noem je mij autist?
Stop eens met elke keer die haatreacties richting mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[ afbeelding ]Woody.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
[ afbeelding ]okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |