quote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
uft jammer dat je een vriend hebt groetjes
Vrouwen die dat niet willen hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen die een lekker kontje willen hebben
Hi.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk, ik geniet al jaren van het eten van jou
Vrouwen die dat niet gewoon al hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen die een lekker kontje willen hebben
Vrouwen die dat niet van nature hebbenquote:
Dit dusquote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vrouwen die dat niet gewoon al hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwen die dat niet van nature hebben
[..]
Dit dus
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef Smoofie het volgende:
Ik inspecteer het wel op de HES, laat maar uft.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:43 schreef Omdatappel het volgende:
Mensen die dat niet gewoon al hebben.
www.snellecomputers.nl en dan naar TC browsenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef Boterbartje het volgende:
don't you just love dat tc hier ook al geblokt is?
jij behoort toch tot de categorie 'mensen die dat van nature hebben'?quote:
Leg curl, leg extension?quote:
Zeur niet. Ik heb toffe gesprekken met Uft altijd. Ze is gewoon aardig, en ook nog eens knap. Wat wil een man nog meer ?quote:
gebloktquote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
www.snellecomputers.nl en dan naar TC browsen
Wat?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef Boterbartje het volgende:
don't you just love dat tc hier ook al geblokt is?
china;quote:
Maar wat de neuk doe je dan ook in China.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
china;
geen tc, geen youtube, geen facebook, geen twitter, geen blogspot, geen blogger, geen nog meer spul
Lunges dan?quote:
chinees eten, vakantie etcquote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar wat de neuk doe je dan ook in China.
Lunges is beter dan al het eerder genoemde maar valt alsnog in het niets bij squatten. Ik kom je wel een keer persoonlijk coachen enzoquote:
Oh, fuck. Ik heb echt al drie dagen vet zin in nasi, maar durf niet te bestellen.quote:
Toftof! Wat voor stage ga je doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, stage begint morgen, alles lekker op rolletjes.
En met jou? Lang niet gesproken...
nasi is indonesisch maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, fuck. Ik heb echt al drie dagen vet zin in nasi, maar durf niet te bestellen.
[..]
Toftof! Wat voor stage ga je doen?
Met mij gaat het best goed. Gelukkig al klaar voor vandaag. Nog twee dagen en dan eindelijk weekend, lange week alles, pff.
Inderdaad.
Bij een goederenvervoerder op de Waalhaven. 10 weken lang ritjes naar Duitsland en Antwerpen enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, fuck. Ik heb echt al drie dagen vet zin in nasi, maar durf niet te bestellen.
[..]
Toftof! Wat voor stage ga je doen?
Met mij gaat het best goed. Gelukkig al klaar voor vandaag. Nog twee dagen en dan eindelijk weekend, lange week alles, pff.
Inderdaad.
Komt toch in de buurt man, mijn indo roots spelen op.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nasi is indonesisch maar ik begrijp wat je bedoelt
Nice! Succes!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij een goederenvervoerder op de Waalhaven. 10 weken lang ritjes naar Duitsland en Antwerpen enzoBeetje treintjes rijden
Nee, dat hoeft niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lunges is beter dan al het eerder genoemde maar valt alsnog in het niets bij squatten. Ik kom je wel een keer persoonlijk coachen enzo
ik had vandaag pittige chinese aardappelen met beef en kom rijst. Was wel lekker!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt toch in de buurt man, mijn indo roots spelen op.
MOET.
NASI.
[..]
Nice! Succes!
Omg, rijst.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik had vandaag pittige chinese aardappelen met beef en kom rijst. Was wel lekker!
Ik ben ondertussen pro in rijst eten met chopsticks
quote:
Welke foto?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Reactie van Opa Bakkebaard op mijn foto via mail;
'Hahahaha! Tof!'
Had wel wat meer verwacht, zoveel moeite
Het is nog middagquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oja het is avond he, Bonsoir
Oh je was er niet bij toen ik het zei, eh ik had dus een ban.. maar ik was er zat van en ik mailde. Toen kreeg ik terug van Opa BB dat ik een foto van mezelf moest maken met een briefje op mn voorhoofd waar op staat 'Ik mag geen tieten posten in ONZ'quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je gaat wel squatten toch?
geen keus weetjewel, je krijgt enkel stokjes dus je moet welquote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, rijst.
Zo lekker.
Awesome wel, met chopsticks eten.
Oh, sufje, waarom post je dan ook tietennnn.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh je was er niet bij toen ik het zei, eh ik had dus een ban.. maar ik was er zat van en ik mailde. Toen kreeg ik terug van Opa BB dat ik een foto van mezelf moest maken met een briefje op mn voorhoofd waar op staat 'Ik mag geen tieten posten in ONZ'
En nu heb ik geen ban meer.
Je kan vast wel een lepel kopenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen keus weetjewel, je krijgt enkel stokjes dus je moet wel
Dus jij eet na 8'en ? anders eet je avond eten in de middag.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het pas na 8-en avond.
Spanjaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het pas na 8-en avond.
Echt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen keus weetjewel, je krijgt enkel stokjes dus je moet wel
Ha bij jou vergaat de wereld als eerstequote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Boterbartje het volgende:
Ik weet iets leukers; ik leef in de toekomst!
Het is hier namelijk al donderdag 19 april
DV, autistquote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus jij eet na 8'en ? anders eet je avond eten in de middag.
Beetje raar.
Was vergeten dat het niet mochtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, sufje, waarom post je dan ook tietennnn.
DM tettenfoto.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was vergeten dat het niet mocht
Ik eet meestal wel rond half 8 zoiets ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus jij eet na 8'en ? anders eet je avond eten in de middag.
Beetje raar.
Ja tuurlijk kan dat wel, overal eigen lepel meenemenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan vast wel een lepel kopennet zoals je hier ook chopsticks kan kopen
Korte termijngeheugen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was vergeten dat het niet mocht
dit was inderdaad zondequote:
moet wel, anders krijg je geen maandquote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Korte termijngeheugen.
Heb jij niet al eerder bans gehad omdat tieten gepost?
Hangt er vanaf hoeveelste keer het is.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet wel, anders krijg je geen maand
Weet ik veel hoe lang een gemiddelde tietenban duurt, ik heb nog nooit een ban gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet wel, anders krijg je geen maand
moet wel (vaker tieten gepost hebben) anders krijg je geen maandquote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveelste keer het is.
Niet goed opgelet, sorry hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
moet wel (vaker tieten gepost hebben) anders krijg je geen maand
jou reactie: ligt eraan hoeveelste keer
fuck
Ik heb ook nog nooit een ban gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe lang een gemiddelde tietenban duurt, ik heb nog nooit een ban gehad.
Ik ben suf.
Hey!quote:
Gewoon lief geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een ban gehad. Weet niet hoe ik dat ooit voor elkaar gekregen heb.
Andere keer, Trage laptop is traag.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsnog, DM de tetten. Ik hou van tetten.
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Korte termijngeheugen.
Heb jij niet al eerder bans gehad omdat tieten gepost?
Boefje.quote:
Hoe gaat het?quote:
Ik heb een keer een halfjaar gedaan over een download van 72 GB ofzo, mja.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
ik download bigbangtheory en volgens de estimated time is het over: 49w 0d klaar
Lekkere verbinding, brahquote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Boterbartje het volgende:
ik download bigbangtheory en volgens de estimated time is het over: 49w 0d klaar
het betreft hier 1 seizoen a bijna 4GBquote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Boefje.
[..]
Hoe gaat het?
[..]
Ik heb een keer een halfjaar gedaan over een download van 72 GB ofzo, mja.
oh maakt niet uit, jij bent vast zo lief dat je nog geen ban hebt gehad :dquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe lang een gemiddelde tietenban duurt, ik heb nog nooit een ban gehad.
Ik ben suf.
Wat is je gemiddelde downloadsnelheid dan? 5kb/s ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het betreft hier 1 seizoen a bijna 4GB
ik weet. Dumpert video's duren 1/2 uur om te ladenquote:
Er staat niks bijzonders op die pic.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
Dv, ben je niet bang wat opa allemaal gaat doen met die pic.
4GB is 7 min downloaden.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
de ene is 2.4kb/s gemiddeld en de ander 3.1kb/s gemiddeld. Ze schommelen nu echter tussen de 0.1 en 0.3kb/squote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde downloadsnelheid dan? 5kb/s ofzo
Dat kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er staat niks bijzonders op die pic.
Faal.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh maakt niet uit, jij bent vast zo lief dat je nog geen ban hebt gehad :d
Lichamelijke klachten?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wel goed op lichamelijke klachten na.Met jou dan.
Sturen gaarne.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er staat niks bijzonders op die pic.
Ja gevoel van flauwvallen/duizelig/moe en nog wel wat kwaaltjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lichamelijke klachten?
Met mij gaat het best oké.
Oh, dat heb ik niet eens geprobeerd in Chinaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik weet. Dumpert video's duren 1/2 uur om te laden
gelukkig is fok alleen tekst en erg licht om te draaien.
proxy's en vpn tunnels voor facebook moet ik niet eens aan beginnen.
vanmiddag gedaan en voor facebook moet je dan tags raden om te bevestigen dat jij het bent. Moet je nagaan hoelang het duurde om de eerste foto te laden
SVquote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo daar ben ik weer, lekker gegeten net.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Jij mag er anders ook zijn
.
[..]
nohomo
Hahaha kut voor jequote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
de ene is 2.4kb/s gemiddeld en de ander 3.1kb/s gemiddeld. Ze schommelen nu echter tussen de 0.1 en 0.3kb/s
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey appel waarom doe je 4 quotes in 1 post? beter doe je 4x1 posts want anders haal je tong80 nooit in.
mijn download is 4 megabyte per seconden! niet dat ik veel download maar surfen gaat wel lekker snelquote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde downloadsnelheid dan? 5kb/s ofzo
quote:
Al die liefdequote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spouwer is samen met Smoofie een van de betere hier ja.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spouwer is samen met Smoofie een van de betere hier ja.
quote:
Betere verbinding heb je dan, man. Met download tik ik max. 2 mb/s aan. Ook vrij snel nogquote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Wart01 het volgende:
[..]
mijn download is 4 megabyte per seconden! niet dat ik veel download maar surfen gaat wel lekker snel
hej da heb ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gevoel van flauwvallen/duizelig/moe en nog wel wat kwaaltjes.![]()
JaHoe is het op je stage?
ik weet. Maarja het regende vandaag en hier kun je eigenlijk alleen fietsen/lopen dus probeerde ik het. Wat dus gewoon kut is verderquote:Op woensdag 18 april 2012 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens geprobeerd in China. Pas toen ik weer in hong kong was en inderdaad, ook van die tags raden. Zo lame.
Hé, herkenbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja gevoel van flauwvallen/duizelig/moe en nog wel wat kwaaltjes.![]()
JaHoe is het op je stage?
NIEMANDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter van niet man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej da heb ik ookwe worden ziek flips
Je moet gewoon naar een theehuis gaan en met oude mannetjes thee drinken en mahjong spelen. Deed ik ook altijd. Al waren we wel met z'n tweeen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik weet. Maarja het regende vandaag en hier kun je eigenlijk alleen fietsen/lopen dus probeerde ik het. Wat dus gewoon kut is verder
Ik ben ook alleen dus heb weinig aan even potje kaarten ofzoiets als het regentdaarom maar beetje films gekeken etc
2 megabyte is best goed, wel de helft van 4 maar snel genoeg om te kunnen gebruiken. hiervoor toen ik nog geen eige pc had moest ik bij mn ouders internetten en die hebben maar een halve megabyte ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Betere verbinding heb je dan, man. Met download tik ik max. 2 mb/s aan. Ook vrij snel nog
Misschienquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil je die mooie foto alsjeblieft naar mij sturen, lieve Sabienen?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Achgut nu vind ik je zielig
Nee jij bent viesquote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie neemt mij?ik ben ook erg zielig.
Jij hebt toch al iemand.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie neemt mij?ik ben ook erg zielig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIEMAND
Spouwer![]()
Ja, ik ga bartje ook niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Who motivates the motivator?
ik denk dat ook, maar ik heb gewoon de griep. Als ik de griep heb krijg ik dit soort schit.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter van niet man.Heb een paar feestweekendjes voor de boeg.
Vanmorgen bloed prikken gehad, wie weet heb ik pfeiffer ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik ga bartje ook niet doen.
Ja, herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Wart01 het volgende:
[..]
2 megabyte is best goed, wel de helft van 4 maar snel genoeg om te kunnen gebruiken. hiervoor toen ik nog geen eige pc had moest ik bij mn ouders internetten en die hebben maar een halve megabyte ofzo
ja ik zit dus niet in yangshuo zelf dus dan word ik alsnog nat van het fietsen naar yangshuoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar een theehuis gaan en met oude mannetjes thee drinken en mahjong spelen. Deed ik ook altijd. Al waren we wel met z'n tweeen.
dat is niet goed denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Achgut nu vind ik je zielig
Ohquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé, herkenbaar.
Gaat best goed! Ik krijg steeds meer het idee dat ik alles wel weet te vinden enzo, dus dat is echt fijn. Leidinggevende geeft mij ook meer verantwoordelijkheid dan een collega die gewoon vast in dienst is, omdat ik 'zo nauwkeurig ben'.
Wel moeite met de 'na 8 uur werken, ben je klaar' houding. Ik ben zelf meer van het 'als het af is, ben je klaar', maar ach.
Hoe gaat school bij jou? Ben je er al uit hoe je het gaat doen met, stage was het toch?
Ik zie hem vrijdag misschienquote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer iedereen op Spouwer verliefd wordt hebben ze geen idee hoe Smoofie eruit ziet.
En ik lekker wel.
ghehehe
Oh, zo. Ja, dat is wel kut inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik zit dus niet in yangshuo zelf dus dan word ik alsnog nat van het fietsen naar yangshuo
Vraag of hij zn shirt even uittrekt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zie hem vrijdag misschien
Rustig aanquote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIJ IS VAN MIJ
HIJ IS VAN MIIJHIHIHIHIJJJJJ
Doe ik maar niet in de aulaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vraag of hij zn shirt even uittrekt.
Om zijn sicke abs te zien zeker?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die klachten heb ik ook jaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik denk dat ook, maar ik heb gewoon de griep. Als ik de griep heb krijg ik dit soort schit.
keelpijn, hoofdpijn bij opstaan, moe, overgevoelig en die zooi
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik weet geen van beide.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer iedereen op Spouwer verliefd wordt hebben ze geen idee hoe Smoofie eruit ziet.
En ik lekker wel.
ghehehe
Ik heb al meer dan drie dagen zin in nasi en er zit een chinees in de buurt, waar ik via internet kan bestellen alles ditdat. Maar ik heb eigenlijk al een poging tot eten gedaan, echter maakt mijn maag gekke knorgeluiden.quote:
Sinds wanneer vind jij abs nice?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je mag ook na de meet met spees en mij mee naar huis hoor.quote:
Hij heeft opzich goede bouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om zijn sicke abs te zien zeker?
Wtfquote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je mag ook na de meet met spees en mij mee naar huis hoor.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
SRSLY, hoe ziet Spouwer eruit dangg?
Gewoon bestellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan drie dagen zin in nasi en er zit een chinees in de buurt, waar ik via internet kan bestellen alles ditdat. Maar ik heb eigenlijk al een poging tot eten gedaan, echter maakt mijn maag gekke knorgeluiden.
What to do.
Nee want jij hebt furdiiquote:Op woensdag 18 april 2012 18:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet geen van beide.
Is dat stom?
Hawt. Zeer hawt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
SRSLY, hoe ziet Spouwer eruit dangg?
Dan slaap jij op zolderquote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij abs nice?
Met spouwerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan slaap jij op zolder
ok ok gr gr
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
Wat fijn en tof van je leidinggevende! Alleen inderdaad, als het af is dan is het af. Beetje gek aan een kant dat je dan tot een bepaald tijdstip door moet.
School verloopt traag, aankomend semester ga ik een minor doen in accountancy/belastingen/beleggen. En een stage heb ik ook al op het oog. Dus motivatie is heir weer te vinden haha
Huh, waar dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zie hem vrijdag misschien
Dat is geregeld dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ah dat dacht ik al.quote:
Smoofie bedoelde ikquote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Huh, waar dan?
[..]
Dat is geregeld dan.
aiquote:
Nu zonder bril g.quote:
Hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
maar spouwert; ze hebben hier wel appeltaart en thee + ik kijk dingen op m'n laptop dus ik red me wel. In shanghai is het weer tijd om gewoon de hele dag door de stad te slenteren en uitgecheckt te worden door chickies
op west street heb ik weer zovaak met mensen op de foto gestaan he
Heus niet, liegkontje.quote:
Ja?quote:
I know! En zo makkelijk komt Furdi heus niet van mij af, want hij is gewoon onwijs zucht, kwijl enquote:
Oei. Verbrand je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Hahaha doosquote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Nouja, het is niet zozeer dat ik dan te vroeg klaar ben, zegmaar. Ik vind meestal nog wel iets om te doen. Of dan moeten er bepaalde dingen worden toegevoegd aan een reservering en dat wil ik dan liever zelf nog doen, dus dan werk ik door, maar dat mag dus niet.
Eerder te lang doorwerken dan te vroeg weggaan dus, omgekeerde wereld.
Traag is niet tof, maar volgend semester wordt dus enigszins een uitdaging? Dat is positief! En stage ook! Wat voor?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus niet, liegkontje.
[..]
Ja?Maar nasi is zo vettt.
[..]
I know! En zo makkelijk komt Furdi heus niet van mij af, want hij is gewoon onwijs zucht, kwijl en![]()
.
Hihi.
Maar ik wil gewoon wetennn toch.
[..]
Oei. Verbrand je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heus niet, liegkontje.
[..]
Ja?Maar nasi is zo vettt.
[..]
I know! En zo makkelijk komt Furdi heus niet van mij af, want hij is gewoon onwijs zucht, kwijl en![]()
.
Hihi.
Maar ik wil gewoon wetennn toch.
[..]
Oei. Verbrand je niet.yolo. gewoon eten die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Nah, valt wel meequote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jezus, SR krijgt een dikke egoboost.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha doosHett werpt wel zijn vruchten af blijkbaar, want je krijgt meer verantwoordelijkheid.
Ik heb toevallig een stage gezien bij een bank en een stage gezien bij Walt Disney. Walt Disney heb ik geen interesse in vanwege Disney maar omdat de stage zo ontzettend gevarieerd is. Dat ik eigennlijk daar meer enthousiast door raakte dan door het feit dat het bij Disney is.
Ja opzich wel grappig. Het enige wat ik echt erg kan waarderen is:quote:Op woensdag 18 april 2012 18:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu zonder bril g.
[..]
Hahaha herkenbaar. We werden ook bijna elke dag wel minimaal 4/5 keer voor de camera getrokken, want Westers ditdat. Vinden ze speciaal ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja opzich wel grappig. Het enige wat ik echt erg kan waarderen is:
normaal als er een knappe chick langs loopt check je die gewoon uit. Na kijken natuurlijk want kontje en alles
Nu doen die chinese meisje dat bij mij! Egoboostof al dat gegiechel of vriendin aanstoten van kijk dit en dan blozen, echt raar
NIET DOENNquote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Omdatappel het volgende:
OKÉ.
IK GA BESTELLEN.
Ik voel me zo slecht nu.
Elke week minimaal 1 pizzaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIET DOENN
Ik had laatst pizza besteld want ikwou zo graag pizza, had ik achteraf spijt van
Nah. Ik zou spouwer knuffelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik vrouw (of homo natuurlijk) was, zou ik spouwer schenken.
Omdat de pizzabezorger in plaats van een pizza zijn lul in de doos had gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIET DOENN
Ik had laatst pizza besteld want ikwou zo graag pizza, had ik achteraf spijt van
Zo, die heb je mooi in je zak zitten spouwquote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Hehe inderdaad. Of lekkere dames die je opeens met je op de foto willen. Beetje vreemde cultuur welquote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja opzich wel grappig. Het enige wat ik echt erg kan waarderen is:
normaal als er een knappe chick langs loopt check je die gewoon uit. Na kijken natuurlijk want kontje en alles
Nu doen die chinese meisje dat bij mij! Egoboostof al dat gegiechel of vriendin aanstoten van kijk dit en dan blozen, echt raar
Niet schenken?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah. Ik zou spouwer knuffelen.
De bezorger was wel leukquote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat de pizzabezorger in plaats van een pizza zijn lul in de doos had gedaan?
Eigenlijk met alles helpen wat de accountancy afdeling doet. En ik zit dan intern ook. Wel grappig denk ik zoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel inderdaad.
Omg, Disney! En wat zou je dan mogen doen?
Zoals Schenkstroop bedoel je?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Of lekkere dames die je opeens met je op de foto willen. Beetje vreemde cultuur wel.
Mja, als je naar de jongens kijkt, weet je ook meteen waarom. De meeste gasten daar zien er echt niet uit.
Tja, ik ga hier verder niet meer op reagerenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent female attention wel gewend naturlich.
Maar ik heb zo'n honger dat ik er flauw van word.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NIET DOENN
▲quote:
Maar echt Disney Disney als in Parijs? Of zeg ik nu iets doms?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk met alles helpen wat de accountancy afdeling doet. En ik zit dan intern ook. Wel grappig denk ik zo
Bedankt, denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah. Ik zou spouwer knuffelen.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo, die heb je mooi in je zak zitten spouw
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, ik ga hier verder niet meer op reageren
Ik weet niet hoe Schenkstroop eruit ziet, maar de meeste Chinezen zien er niet uit neequote:
Pak dan wat anders, tosti ofzo. Of zit je in hotel?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n honger dat ik er flauw van word.
Misschien toch maar meer avondeten.
Bij schenk heb je veel om van de houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Schenkstroop eruit ziet, maar de meeste Chinezen zien er niet uit nee. Vrouwen ook trouwens.
Nee in Hoofddorpquote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar echt Disney Disney als in Parijs? Of zeg ik nu iets doms?![]()
Intern is tof!
Nee johquote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, wacht, ik zeg iets doms, Flippo.
Nasi is niet vetquote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n honger dat ik er flauw van word.
Misschien toch maar meer avondeten.
en lekker.quote:
Nee een hoofdkantoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze hebben een disney land in hoofddorp? wat
Opbokken aub.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben het eens met Plastic_Zak. Ik vind dat ik een tagje met 'De Nobele Leider' moet krijgen.
Goedzo Plastic_Zak, je bent een kwalitatief uitstekende presterende Minister van De Republiek.
Gr gr
blubquote:
Is schenk dik ja?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij schenk heb je veel om van de houden.
Ja, hotel. Dus kan niet zo veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pak dan wat anders, tosti ofzo. Of zit je in hotel?
Dit!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Of lekkere dames die je opeens met je op de foto willen. Beetje vreemde cultuur wel.
Mja, als je naar de jongens kijkt, weet je ook meteen waarom. De meeste gasten daar zien er echt niet uit.
Bruin broodje met Ardenner botenhammenworst?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ken bijna elk gerecht uit mn hoofd qua vet en kh/kcal
Dit dacht ik dus ook. Sinds wanneer hebben ze daar een disneyland?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze hebben een disney land in hoofddorp? wat
Valt wel mee hoor, ik heb echte pics van Schenkie gezien. Hij ziet er helemaal niet zo erg uit als hij zegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is schenk dik ja?![]()
. Dat maakt het nog erger.
ja dat weet ik dus niet, hij was wel eens het onderwerp bij een bepaalde chatboxquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is schenk dik ja?![]()
. Dat maakt het nog erger.
zo lui dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
Nasi besteld.
Nu word ik tering vadsig.
Even huilen.
Waarom weet je dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik ken bijna elk gerecht uit mn hoofd qua vet en kh/kcal
Ja haha als hier een soort Disneyland park zou komen zou wel gek zijnquote:
130 kcalquote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bruin broodje met Ardenner botenhammenworst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |