Je trolled tochquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moest wel een foto sturen met een briefje op m'n voorhoofd met de tekst; 'ik mag geen tieten posten in ONZ'
Kan Opa.Bakkebaard weer ff fappen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moest wel een foto sturen met een briefje op m'n voorhoofd met de tekst; 'ik mag geen tieten posten in ONZ'
ditquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
- Poepen op brood verplicht moet ik de op
kan je wel op de piratenbaai?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is dat voor iets dv met dat briefje
wat je jelleV
relschoppers zijn toch die kleine turkjes?
ik wil al die video's zien maar yt is gebloktfml
Stuur ook naar mij danquote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Foto is gemaakt, zo even sturen
Ja je hebt Stefan zover gekregen om te stoppen hè.quote:
Haan is gestopt door mij.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je hebt Stefan zover gekregen om te stoppen hè.
quote:
Is toch $5quote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Trollscience het volgende:
DV maak eens een foto met een briefje met "blowjobs ¤2,-" op je voorhoofd
ja via proxy's de piratebay.org is gewoon geblokt zoals in hollandquote:
Ik zou alles maar checken op verborgen sigaretten.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
Nehh, hij wilde zelf ook stoppen, maar het stoppen begon door mij ja.
Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen. En een reukorgaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou alles maar checken op verborgen sigaretten.
Ditquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
- Poepen op brood verplicht moet ik de op
Rot opquote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef Trollscience het volgende:
DV maak eens een foto met een briefje met "blowjobs ¤2,-" op je voorhoofd
En zoiets als PI's lezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als vertouwen. En een reukorgaan.
Deed ik. Moet jij ook doen.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Monopoly het volgende:
Het mysterie is ontrafeld!
[ afbeelding ]
wist dat je mongol was maar dat het zo erg met je isquote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
hou je kankerbek aidsmongoolquote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wist dat je mongol was maar dat het zo erg met je is
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik zag niet dat het 2 meisjes waren
je moeder heeft nu met dank aan mij ook aidsquote:
Ik ben tof, vraag maar aan smoofiequote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Steven doet altijd wel tof naar mij, maar hij weet dat hij de enige Jood is die ik wel mag
Zullen wij samen eens wat gaan eten in een Chinees-Indisch restaurant ?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder heeft nu met dank aan mij ook aids
jihaaaa
Dat was mijn moeder teringhomoquote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je moeder heeft nu met dank aan mij ook aids
jihaaaa
je kent me niet eens dus hou je waffel lekker kuttekopquote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou me zorgen maken om mijn zoon als ik Stevens moeder was.
die staat toch achter het raam om haar crack te betalen die heeft wel andere zorgenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou me zorgen maken om mijn zoon als ik Stevens moeder was.
okequote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zullen wij samen eens wat gaan eten in een Chinees-Indisch restaurant ?
Steven....ik zou dit niet pikken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die staat toch achter het raam om haar crack te betalen die heeft wel andere zorgen
niks mis meequote:
Misschien bedoelde ik je broer wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kent me niet eens dus hou je waffel lekker kuttekop
Als je hem ziet op een foto dan ga je vanzelf lachen, het is een soort van clown bassiequote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je hem ziet op een foto dan ga je vanzelf lachen, het is een soort van clown bassie
Die ken je ook niet, dus nogmaals, hou je waffel over dingen waar je geen weet van hebt kuttekopquote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik je broer wel.
Ditquote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Monopoly het volgende:
Niet haten op Stevens ma,
Ze kan verdomd goed Iers koken, en ze zuipt mij er uit. Ik mag haar.
Wie weet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ken je ook niet, dus nogmaals, hou je waffel over dingen waar je geen weet van hebt kuttekop
ik weetquote:
het is stieven, niet steefenquote:
hou je waffel brillejoodquote:
All we have is some light piano music and this cupquote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou niet eens van hardcorequote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn voorhuid zit er nog steeds aan hoor kale hardcorepuist
viespeuk, beetje over stijfjes hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien spreek je die ee wel uit als iestiefje.
lieg nietquote:
Ik kende het nummer niet /no sarcasm.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch of niet?
je verstuurt mij de hele tijd piccas en roddels over hoeren op fokquote:
We are the romans niet kennenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kende het nummer niet /no sarcasm.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je verstuurt mij de hele tijd piccas en roddels over hoeren op fok
en dit per WA
Dat spuugtopic van gister. Ik heb me kapot gelachenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en dit per WA
Die ene ?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en dit per WA
Oke.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We are the romans niet kennen
Dat album is het op een-na beste mathcore album ooit
Ja ik zou vandaag mogen halen, maar ik wil heel graag Samsung Galaxy S3. En die komt over 2 weken uit, dus ik twijfel nogquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet een nieuw toestel dan?
Ik ben niet zo in de stemming voor dit soort getroll.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en dit per WA
Ik heb mail terug gehad, kan zaterdag langskomenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat spuugtopic van gister. Ik heb me kapot gelachen
ik ken watr. ben ik nu stoer?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We are the romans niet kennen
Dat album is het op een-na beste mathcore album ooit
quote:
5 euro per keer tochquote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mail terug gehad, kan zaterdag langskomen
ongesteld?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik zou vandaag mogen halen, maar ik wil heel graag Samsung Galaxy S3. En die komt over 2 weken uit, dus ik twijfel nog
[..]
Ik ben niet zo in de stemming voor dit soort getroll.
jaquote:
Die spellen? Ochja, goed dat je het zegt. Even downloaden dan maarquote:
Ah zo, dan nog even wachten inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik zou vandaag mogen halen, maar ik wil heel graag Samsung Galaxy S3. En die komt over 2 weken uit, dus ik twijfel nog
Serieus?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb mail terug gehad, kan zaterdag langskomen
zekers doorzetter.quote:
Ja, al lijken de specificaties op elkaar en heeft de HTC One X geloof ik iets meer mogelijkheden met de camera. En htc heeft Sense en S3 heeft Touchwiz ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah zo, dan nog even wachten inderdaad.
Hij woont in Waalwijk manquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus?. Wel pics posten dan. Dat zou pas geniaal zijn.
we are the Romeijnenquote:
Het gaat prima met mij nu.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis niet gauw goed met jou, of wel?
Baas, de meeste fokkertjes zouden zich blijven verschuilen achter hun scherm ipv tot daden over te gaan.quote:
Oh, ja daar weet ik dan weer niks vanafquote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, al lijken de specificaties op elkaar en heeft de HTC One X geloof ik iets meer mogelijkheden met de camera. En htc heeft Sense en S3 heeft Touchwiz ofzo.
Sure, surequote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lange vingers jatog
[..]
Dat wist ik wel hoor, ik was jullie aan het testen
Meteen even door naar patjen toch. Nouja, wel een takke-eind voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij woont in Waalwijk man
Alsof ik daar serieus heen ga, al lijkt het mij wel leuk om iemand onder te spugen
Ja altijd zo mooi gekozen inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Trollscience het volgende:
Die advertentie erbij ook:
Doorzetter of gangmaker?![]()
![]()
![]()
Ja maar hij heeft een max van 50euro, dus mag maar 10x spugen en om daar nou helemaal naar waalwijk voor te gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meteen even door naar patjen toch. Nouja, wel een takke-eind voor jou inderdaad.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een max van 50euro, dus mag maar 10x spugen en om daar nou helemaal naar waalwijk voor te gaan
Das net zo duur als er heen reizen zo wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een max van 50euro, dus mag maar 10x spugen en om daar nou helemaal naar waalwijk voor te gaan
Dat zeggen tegen Stevenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijd die je daar in moet stoppen, kun je net zo goed gaan werken
neequote:
quote:
Die zijn wel baas jaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neeik ken alleen we came as romans.
Zwartrijden toch, heb toch geen geldquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das net zo duur als er heen reizen zo wat.
Kijk als ik nou 100x zou mogen spugen dan was ik heen gegaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijd die je daar in moet stoppen, kun je net zo goed gaan werken
Wtf hij wilde zelfs betalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wie wil spugen op mij?
Een van de betere topics van dit jaar.
Ik denk helemaal niets te moetenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
sowieso vrouwen die over specs denken te kunnen/moeten praten
5euro per tuf, heb zelfs een deal dat ie niet mag gaan sjorren en per ongelukt met zijn piepie over mij heen tuftquote:
flippie, filmpje voor je maagquote:
ik had ook dutje gedaan, werd wakker en dacht al dat het donderdag wasquote:
herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had ook dutje gedaan, werd wakker en dacht al dat het donderdag was
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5euro per tuf, heb zelfs een deal dat ie niet mag gaan sjorren en per ongelukt met zijn piepie over mij heen tuft
slaap lekker grgrquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had ook dutje gedaan, werd wakker en dacht al dat het donderdag was
Die is nog leeg.quote:
Wat een volkquote:
LEGAAL NEEM IK AAN?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, fear en dead space staan te downloaden.
Dead Space vond ik best geniaal.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, fear en dead space staan te downloaden.
ja dat is toch smerigquote:
Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op FOK! toegeven dat je een internetcrimineel bent
Alweer?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Spouwer
[..]
P_z g
Ik heb vanochtend weer een kratje gehaald
Ze lijken zelf meer op terroristen dan terroristen zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Over 10 minuten bij spouwer thuis.
Nou, ik heb net buiten staan wachten, maar helemaal niks. Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Over 10 minuten bij spouwer thuis.
Daarom whey door je bier gooien. (quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Bier is slecht voor je spiergroei man.
En je wordt er dik van.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom whey door je bier gooien. (![]()
)
Ik ken wel iemand uit Waalwijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
wie wil mij steunen voor 5 euro. niet allemaal tegelijk
Om naar de hoeren te gaan in China?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
eerst een blowjob daarna praten we verderquote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om naar de hoeren te gaan in China?
Bedankt voor die foto van je gruwelijke pecsquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kom nie hate met je ingezakte pecs
Als ik kon editten zou ik het voor je doen, kus.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Monopoly het volgende:
Trollscience, zomaar... tsk geenééns props geven op je FB nadat je mijn foto hier schaamteloos over neemt.
wtf?quote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, die als browser plug-in of als onderdeel van een firewall actief is. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. Instructies voor het veelgebruikte adblock plus staan hier.
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,70 per maand een premium account aanschaffen (¤1,57 per maand bij aanschaf van een jaaraccount).
Bril?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik heb mijn bril trouwens binnen
Nee ik draag normaal lenzen, maar ik heb nu een bindweefselontsteking aan beide ogen, dus ik mag voorlopig geen lenzen in. Maar de komende dagen moet ik het met een bril doen, alleen moest die nog besteld worden zeg maar.quote:
Staat je goed, zo'n briefje.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij staat un bietje scheef.quote:
Wat vond je van r shirt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Staat je goed, zo'n briefje.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ziet er nog steeds baas uit.
quote:
Dank.quote:
Wat voor sterkte?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet ook nog steeds een bril/lenzen nemen.
Mag computerprobleem een tagje met 'De Nobele Leider'?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zolang het geen zeuren gaat worden kan je het proberen.
Hehequote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Staat je goed, zo'n briefje.
Serieus, hou eens op met zo kankerzielig te doen...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mag computerprobleem een tagje met 'De Nobele Leider'?
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit. Het wordt nogal irritant.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, hou eens op met zo kankerzielig te doen...
Betert kruip je in het holletje van jouw Nobele Leider.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kusquote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Het wordt nogal irritant.
Linkje gaarne.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Gelukkig hebben we die leider en P_z'tje aangepakt gisteren in het steven topic
Jammer dat zijn topics altijd worden gesloten, als dat niet gebeurt kunnen we het daar houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga die retard nog even aanmoedigen ook met z'n idiote gedoe.
Help Stevenmac mee aan zijn hard verdiende centenquote:
Lekkere relquote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Help Stevenmac mee aan zijn hard verdiende centen
Dit is 1 reactie, van velen. En van een 14-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teveel tijd gehad.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
En geen neuk werd gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teveel tijd gehad.
Nu heb ik ook de rest gelezen. Wat een droeftoetersquote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Help Stevenmac mee aan zijn hard verdiende centen
Dit is 1 reactie, van velen. En van een 14-jarige
Interestingquote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef Plastic_zak het volgende:
De lapo komt eraan en opeens is het stil, raar.
Hey capt. obvious! Grutjes wat een intelligente opmerkingquote:
Ik heb gisteren jou keer op keer opgegetenquote:
Ik ben hooggeleid Gquote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey capt. obvious! Grutjes wat een intelligente opmerking
Oei.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb gisteren jou keer op keer opgegeten
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens:
http://fok.nl/gm/spytool.php?van=plastic_zak&over=drommel&spy=1
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:35 schreef Boterbartje het volgende:
uft jammer dat je een vriend hebt groetjes
Forum Opties | |
---|---|