Wie? Ik luister nog wel eens 's nachts, maar dit zegt me niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:23 schreef FZN05 het volgende:
Hopelijk krijgen hamburgertje en Emiel nu samen een show in de nacht.
Lees alleen hier mee, ik vind het niet meer te volgenquote:
Timur gaat reportages doen voor Radio 1, in de zomer. Geloof ikquote:Op woensdag 18 april 2012 17:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Lees alleen hier mee, ik vind het niet meer te volgen
quote:
en verder blijft hij op 3fmquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
Timur gaat een reportageserie/project erbij doen voor BNN today op Radio 1
KAN IK NOG STEEDS MAMA APPELSAPJES STUREN HAHAHAHAHquote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
JEEEEEEEEEEEJ TIMUR BLIJFT OP 3FM HAHAHAHAHA YESSSS WAT EEN TOPNIEUWS MENSEN!!!!!
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wel een beetje teleurgesteld dat Domien blijft
Nou, toffe grap! Heeft een flink aantal mensen goed bezig gehoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timur gaat reportages doen voor Radio 1, in de zomer. Geloof ikToen ik Timur hoorde, hield ik spontaan op met kauwen
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Evertjan het volgende:
Vind het wel jammer dat Frank Dane weg gaat
Andersomquote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timur gaat naar 538 en Frank gaat voor BNN wat doen bij Radio 1.
Maar dan andersom?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou ie dan Wijnand in z'n eentje achterlaten?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef Evertjan het volgende:
grote kans dat Barend van Deelen in het weekend de ochtend gaat doen dan
Ja, altijd strontziek om wakker te worden met hem in het weekend..quote:
Hij is grappigquote:Op woensdag 18 april 2012 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, altijd strontziek om wakker te worden met hem in het weekend..
Nee, hij heeft geen humor.quote:
Goed idee,ik luister toch nooit s'weekends.quote:
Volgens mij 2.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff...ik heb gewoon een heel topic gemist????
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff...ik heb gewoon een heel topic gemist????
nee, het krystl batst met gabberingtopic heb ik nog half meegekregen....quote:
Bijna 2 dan, wijsneusquote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, het krystl batst met gabberingtopic heb ik nog half meegekregen....
ik ook van jouquote:
Is ook niet de eerste keer. Dave Clark ging weg en dat werd echt bekend gemaakt en exact dezelfde avond hield Ajouad er ook mee op, maar daar las je dan niks over.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef Paul het volgende:
Toch raar dat ze bij 3fm het nieuws over Frank Dane negere
Tijd om er mee te stoppen dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
Ik wil het niet meer weten, ik ben kapot van het tweeten en fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga juist luisteren! lekker soppen op geile meidenbandjesquote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef CindieY het volgende:
Wie helpt me vrijdagmiddag even herinneren om de radio uit te zetten om 4 uur?
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga juist luisteren! lekker soppen op geile meidenbandjes
Frizzle Sizzle is de shizzle.quote:
Nooit meer de Frank en Timurshow met bijbehorende geniale jingle.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer. Nooit meer de Frank en Sander show
Oh, geniaalquote:
twitter:michielderomijn twitterde op woensdag 18-04-2012 om 21:36:28Je zegt dat je een scoop hebt terwijl je die niet hebt, een concurrent denkt dat je die wel hebt... reageer retweet
Gepwndtwitter:michielderomijn twitterde op woensdag 18-04-2012 om 21:37:43... en brengt vervolgens zelf die scoop naar buiten, terwijl dat nog zwaar intern en niet eens 100% rond was. Prachtig. reageer retweet
Verklaart trouwens meteen waarom er op 3FM niets over Frank gezegd werdquote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:michielderomijn twitterde op woensdag 18-04-2012 om 21:36:28Je zegt dat je een scoop hebt terwijl je die niet hebt, een concurrent denkt dat je die wel hebt... reageer retweet
Gepwndtwitter:michielderomijn twitterde op woensdag 18-04-2012 om 21:37:43... en brengt vervolgens zelf die scoop naar buiten, terwijl dat nog zwaar intern en niet eens 100% rond was. Prachtig. reageer retweet
Ben benieuwd wie ze vanaf dan in de ochtend gaan plaatsenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Frank is toch meer een commerciele radioman dan een 3FM jock vind ik. Dus zal hij daar misschien wel beter thuis horen.
Barry Paf!!!!!!1quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze vanaf dan in de ochtend gaan plaatsen
Oh, krijg er niks van mee gelukkig!quote:
Jep, ik heb tijdens het afwassen en koelkast uitsoppen maar muziek met dopjes gedaan, anders hoor ik nog de tv van huisgenootquote:
Moet je dan jouw spiegelbeeld beschrijven ofzeau?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, krijg er niks van mee gelukkig!
Reflectieverslag aan het typen, ook leuk
Fijn, van die types die ook nog aan de buren denken!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, ik heb tijdens het afwassen en koelkast uitsoppen maar muziek met dopjes gedaan, anders hoor ik nog de tv van huisgenootLijkt soms wel of ie doof is ofzo, zo hard heeft ie alles altijd aan staan
Nee. Dat zou ik nog lastiger vindenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je dan jouw spiegelbeeld beschrijven ofzeau?
Sorry watquote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Dat zou ik nog lastiger vinden![]()
We hebben om de week supervisie op school, daar moet ik een verslagje van schrijven (over gedachten, gevoelens en handelingen, blech)
Ach, alleen in de keuken hoor ik 't hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn, van die types die ook nog aan de buren denken!![]()
[/sarcasme]
Ben echt blij dat het hier niet zo gehorig is en dat het vaak batsende, wat oudere echtpaar, verhuisd isquote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, alleen in de keuken hoor ik 't hoorIn m'n kamer nergens last van. Keuken vermijd ik soms om die reden wel, hij draait nu al een week lang hetzelfde nummer, iets Usher-achtigs. Knettergek word ik er van
Je gaat dan met 2 of 3 studenten een geprek aan met elkaar en een supervisor (een docent die de boel wat regelt, in mijn geval een psycholoogquote:
Lol. Wat een maffe opdracht? Blij dat ik iets met elektro doequote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat dan met 2 of 3 studenten een geprek aan met elkaar en een supervisor (een docent die de boel wat regelt, in mijn geval een psycholoog)
Iedereen brengt elke keer een casus mee (iets wat voorgevallen is op je werk) en daar ga je over kletsen. Van dat gesprek moet je een verslag maken en enorm veel gevoel en emotie beschrijven en dat vind ik kut
Elke hbo-opleiding heeft iets intervisie/supervisie-achtigs. Verschrikkelijk, al dat reflecterenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol. Wat een maffe opdracht? Blij dat ik iets met elektro doe
Je moet ervan leren en groeien en zweven enzulks!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol. Wat een maffe opdracht? Blij dat ik iets met elektro doe
Ja, echt... Geloof ook dat ik pech heb met mijn supervisor, benadert alles vanuit de psychologische hoek (en zaagt enorm door). Daarbij komt dat ik al een ongelooflijke piekerkont ben en veel teveel nadenk over alles wat los en vast zit, helpt niet echtquote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elke hbo-opleiding heeft iets intervisie/supervisie-achtigs. Verschrikkelijk, al dat reflecteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Hoi!Pientje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Joo!!quote:
Jij zit vol met goede daden vandaag!!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joo!!
Al weer twee goede daden verricht vanavond
Oud-docent van me geholpen met zn SGS, en onze TomTommie gefixt, had hem gesloopt
Hoi!Opa Drogba breekt zaterdag zijn beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
Nee, het kan mij ook niet bekorenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
http://t.co/Zee1aU76
hier ergens vind je Triggerfinger - Do you think I'm sexy.
ik ben er eerlijk gezegd niet kapot van...
Tief ze!!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
Triggerfinger, please.
Hoe bedoel je one trick pony. Optiefen met die malloten.
Tevens tief ik mezelf onder de dekens. dooeeiiii xoxoxox
Ik ga m'n best doen, lievie!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Dankjewel mop, slaap lekker ook zometeen
Wiehoe, kijk er nu alweer naar uit!!quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga je morgen weer ff pwnen met woordfeut
dag!
Nou dat vond ik juist niet, hij vertelde hele verhalen, maakte echte een eigen show. Ik vind het bij vlagen echt hilarische n had echt het idee dat hij inmiddels zijn draai en vorm had gevonden bij 3FMquote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Frank is toch meer een commerciele radioman dan een 3FM jock vind ik. Dus zal hij daar misschien wel beter thuis horen.
one trick pony? wtf? heb je uberhaupt wel eens een album van Triggerfinger geluisterd? ik hoor toch aardig wat verschillende nummers daarop. van hard rockend tot een een tikkie bluesy. En de nummers die ze oa bij Giel gecoverd hebben, daar hebben ze een compleet eigen draai aangegeven. Dit in tegenstelling tot veel artiesten die een nummer vooral naspelen...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
Triggerfinger, please.
Hoe bedoel je one trick pony. Optiefen met die malloten.
Tevens tief ik mezelf onder de dekens. dooeeiiii xoxoxox
Ik vind het niet bijster interessant al dat gecover.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
one trick pony? wtf? heb je uberhaupt wel eens een album van Triggerfinger geluisterd? ik hoor toch aardig wat verschillende nummers daarop. van hard rockend tot een een tikkie bluesy. En de nummers die ze oa bij Giel gecoverd hebben, daar hebben ze een compleet eigen draai aangegeven. Dit in tegenstelling tot veel artiesten die een nummer vooral naspelen...
gpedemprgen!
Mooi die reacties via de SMS dan ook:quote:
Watte??quote:Op donderdag 19 april 2012 09:07 schreef borisz het volgende:
Mogge
Jensen Dane zal over twee naar naar Q gaan om dan in 2016 weer bij 538 terug te keren.
NOOOOOOO!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen geen internet hier
Wat een drama
quote:
Moet werken tot 21u, dat ga ik niet redden...quote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond wel kijken he naar een programma op nederland 3 over ons
Geen idee, is nieuw, gaat over de singles in Nederlandquote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet werken tot 21u, dat ga ik niet redden...![]()
Wat is er leuk aan dat programma?
Ah, dan is het misschien maar beter dat ik het niet kan zien, ik haat mijn single-bestaan op het momentquote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, is nieuw, gaat over de singles in NederlandDocumentaire van 1,5 uur
Daar gaat het dus juist overquote:Op donderdag 19 april 2012 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan is het misschien maar beter dat ik het niet kan zien, ik haat mijn single-bestaan op het moment![]()
Dat laatste is wel een probleem ja, ik wil er geen leukere kijk op krijgenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat het dus juist over
Hoeveel vinden het een probleem, hoeveel vinden het niet erg en hoeveel zijn het bewust. Misschien dat het je een leukere kijk geeft op het single leven
Ja de biologische klok tikt doorquote:Op donderdag 19 april 2012 10:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een probleem ja, ik wil er geen leukere kijk op krijgen![]()
Een vent, stationcar, labrador, ik wil ze allemaal!
www.realdoll.nlquote:Op donderdag 19 april 2012 10:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een probleem ja, ik wil er geen leukere kijk op krijgen![]()
Een vent, stationcar, labrador, ik wil ze allemaal!
Nou, dat maakt me nog niet eens zoveel uit, heb er inmiddels wel aardig vrede mee dat kinderen er waarschijnlijk niet meer in zitten. Ik vind het gewoon zwaar vervelend dat ik elke avond alleen thuis kom en niet m'n verhaal kwijt kan, mis de aandacht, enz.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja de biologische klok tikt door
Ik denk dat mannen er meer vrede mee hebben als ze single zijn dan vrouwen. Gezien vrouwen op een bepaalde leeftijd zich beter niet meer voort kunnen planten (natuurtechnisch gezien he)
Gaan we naar doen, ja? Die kan toch helemaal het vuil niet aan de weg zetten!quote:
Wat een topplaat blijft datquote:
1 want Tease Me, maar ik ga niet stemmen want beide niet de moeite waard en ik luister toch nietquote:Op donderdag 19 april 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 2 overigens, want Bloodhound Gang
Nou iddquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
Hoe vaak gaan ze nog uitleggen dat dat gekraak in dat nummer van een oud zeilschip is?
dat is niet extreem ver wegquote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ahja, Extrema Outdoor. Da's hier letterlijk nog geen kilometer verderop.
Inderdaadquote:
Soms.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nog een @Work Hyperlink eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik was vroeger hartstikke verliefd op Belinda Carlisle.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op donderdag 19-04-2012 om 11:52:51Het enige Duitse woord wat ik nog kan horen is 'Gratuliere'. Na de EK-finale. Uit de mond van Schweinsteiger ofzo. #dagvandeduitsetaal reageer retweet
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik was vroeger hartstikke verliefd op Belinda Carlisle.
Nou, ik was het niet! Moest toen al weinig van vrouwen hebben qua verliefdheidquote:
We verschillen qua muziek erg vaak van mening. Hebben we nu ruzie?quote:
Nee vullen we elkaar aanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
We verschillen qua muziek erg vaak van mening. Hebben we nu ruzie?
Een dubbelequote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee vullen we elkaar aan
Of zoek je nog steeds ruzie ivm goedmaakseks?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
Al ben ik ook wel erg benieuwd hoe het nu gaat met het stuifzaad van Roel, zeker na de regen van vannacht
Dank je, maar ik hoop dat 'ie naar Zwolle gaat!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Werkse vandaag, ik zie de ambu vanavond wel richting de Balk langskomen![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:01 schreef alors het volgende:
Die Carglass reclame en daarna Rabbering, ik moest grinniken.
I'm sorry, I like it roughquote:
Wat ben jij eigenlijk aan het doen dat je allemaal blauwe plekken hebt?quote:
Volgens mij werkt Minthy met mensen die soms hun eigen krachten niet onder controle hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk aan het doen dat je allemaal blauwe plekken hebt?
Nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
The Pretender
Deze plaat ook in CalifornicationAls Hank z'n porsche wordt gejat
quote:
De verbazing dat Justin Timberlake in een boyband had gezeten was net iets te groot om het geloofwaardig te laten zijn dat ie een paar seconden later op 'N Sync kwam.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad
Alsof het ook maar één ruk boeit
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
De verbazing dat Justin Timberlake in een boyband had gezeten was net iets te groot om het geloofwaardig te laten zijn dat ie een paar seconden later op 'N Sync kwam.
ah, het geluid van de JSF! Moet er nog een beetje aan wennen. Dank!quote:
quote:
quote:Ai. Je bent net te laat want de Girlband Top 17 stembus is net gesloten. Maar: morgen vanaf 12:00 vind je hier de definitieve lijst. Nog leuker: je hoort de hele lijst vrijdag 20 april vanaf 16:00 uur in de Coen & Sander show op je 3FM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |