Ja de joden supporters van die andere club zijn ook nog wel oke ., al krijgt zeker een Steven nu meer praatjes., nu het schoonmaak middel weer op 1 staat.,quote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tarado, Ajax4lif, Steven zijn ook wel te pruimen.
Ik ken eigenlijk geeneen PSV'er die ik mag. O ja geo4kant is wel oké.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En zo lang jullie met Don, en de Captain hier vaak blijven posten blijft het ook wel leuk,
maar soms denk ik hier god wie zijn deze idioten nou weer hier.,
Nee maar inZanity. Je bent echt té extreem man af en toe. Probeer een beetje balans te vinden man.quote:
Het water spoot uit mijn neus van het lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog geen 3 maandenVindt ik niet bepaald lang nee voor een forum dat, hoeveel? 15 jaar bestaat?
Zou je me nu verder met rust kunnen laten? Geen zin in om met kleuters te converseren.
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,quote:
Dat heb ik hem ook al eens geprobeerd duidelijk te maken, vergeefse moeitequote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar inZanity. Je bent echt té extreem man af en toe. Probeer een beetje balans te vinden man.
Turkie voelt nogal snel dat er 'op de man gespeeld wordt' en dat hij gepest wordt. Iesh Koeltoer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,
Wat heeft dat met Turk zijn te maken? De meeste turken die ik ken zijn gek van Barca hoor...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
Sinds ik weet dat hij een turk is, snap ik zijn Real adoratie ook opeens.
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of realquote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Turk zijn te maken? De meeste turken die ik ken zijn gek van Barca hoor...
Özil, Khedira en Sahinquote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of real. Vooral sinds ozil.
Ik ken zo'n 30 turken waarvan zeker 25 voor Barca. De rest houdt niet van voetbalquote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of real. Vooral sinds ozil.
Sinds barca steeds wint van real lopen er wel wat turkjes over merk ik. Of dat zijn mocros.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken zo'n 30 turken waarvan zeker 25 voor Barca. De rest houdt niet van voetbal.
Wat is er gebeurd dan? Heb ff iets gemist geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik me liet provoceren
Discussie met Arya, heb geen probleem met afwijkende standpunten en accepteer ook kritiek op de mijne. Maar selectief quoten...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Heb ff iets gemist geloof ik.
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Discussie met Arya, heb geen probleem met afwijkende standpunten en accepteer ook kritiek op de mijne. Maar selectief quoten...
Oh maar dat stond los van het vuurwerk tussen HMF en inZanity...![]()
Denk het, was in elk geval niet het onderwerp waar ik het bij kon hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?
Hij heeft wel een aparte manier van discussiëren.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?
Ok. Omdat je mij in eerste instantie quote..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snelquote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het, was in elk geval niet het onderwerp waar ik het bij kon hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
He stelletje boelers ga eens inhoudelijk discussieren ipv jezelf als ongestelde wijven te gedragen.
Ging mij juist om het laatste gedeelte. Maar zoals ik al zei, sommige zaken liggen gevoelig.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snel
Nee hoor?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Het grote PSV topic #565:Wie wordt de nieuwe trainer van psv?
lol HMF, dit weer zo'n troll post van je?
Ik ga niet een heel topic teruglezen. Jammer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging mij juist om het laatste gedeelte. Maar zoals ik al zei, sommige zaken liggen gevoelig.
Maar hij discussieërt wel serieus goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aparte manier van discussiëren.
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snel
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds barca steeds wint van real lopen er wel wat turkjes over merk ik. Of dat zijn mocros.
Khedira is Tunesiër he!quote:
Oke, want ik heb het wel eens laten vallen.. die top 3 en toen reageerde je er dacht ik op met laat PSV subsidie tering club maar degraderen, feyenoord vs ajax ...quote:
1 pot nat man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.
[..]
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.
[..]
Khedira is Tunesiër he!
Fuck, dat wordt dus ook een TRquote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.
[..]
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.
[..]
Khedira is Tunesiër he!
Was de reden dat Yvonne in het topic zat...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft iemand lopen TR-en vanmiddag dan?
Je bedoelt jouw geuite wens dat er massagenocide gepleegd wordt op de Amerikanen en Joden? Dat vind ik inderdaad EXTREEM en neem ik je ten zeerste kwalijk daar mijn beste maat Amerikaan is en 10 keer beter mens dan jij OOIT zult worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan.
Ik, nadat inZanity voorstelde een atoombom op Amerika te gooien.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft iemand lopen TR-en vanmiddag dan?
Inzanity heeft dezelfde ziekte als Johan Derksen? Elke dag zijn mening 180 graden draaien?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw geuite wens dat er massagenocide gepleegd wordt op de Amerikanen en Joden? Dat vind ik inderdaad EXTREEM en neem ik je ten zeerste kwalijk daar mijn beste maat Amerikaan is en 10 keer beter mens dan jij OOIT zult worden.
O zijn mening draait per seconde. Wel tegen wapens maar het uitmoorden van alle joden en amerikanen is hij voorstander van, om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inzanity heeft dezelfde ziekte als Johan Derksen? Elke dag zijn mening 180 graden draaien?
Sowieso de doodstraf.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O zijn mening draait per seconde. Wel tegen wapens maar het uitmoorden van alle joden en amerikanen is hij voorstander van, om maar iets te noemen.
En dan komt hij ook met niet-bestaande feiten, zoals het "feit" dat Amerikanen de doodstraf uitvoeren met ophanging (niet meer gebeurt sinds 99) en de eletrische stoel (niet meer gebeurt sinds '04). Wijs ik hem daarop "val ik hem persoonlijk aan"..
Echt waanideeën die gast.
quote:
Nee johquote:
Uhm waar en wanneer verander ik van welke mening danquote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inzanity heeft dezelfde ziekte als Johan Derksen? Elke dag zijn mening 180 graden draaien?
inZanity....focus je nu vooral ff op Feyenoord, dan vinden we je weer een toffe user.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Nee joh
[..]
Uhm waar en wanneer verander ik van welke mening dan
Niks mis meequote:Op woensdag 18 april 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik, nadat inZanity voorstelde een atoombom op Amerika te gooien.
Sowieso verschrikkelijke kutkwal dat mannetje net als die Caland.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O zijn mening draait per seconde. Wel tegen wapens maar het uitmoorden van alle joden en amerikanen is hij voorstander van, om maar iets te noemen.
En dan komt hij ook met niet-bestaande feiten, zoals het "feit" dat Amerikanen de doodstraf uitvoeren met ophanging (niet meer gebeurt sinds 99) en de eletrische stoel (niet meer gebeurt sinds '04). Wijs ik hem daarop "val ik hem persoonlijk aan"..
Echt waanideeën die gast.
Het is erg barbaar maar sommige mensen verdienen het niet terug in de maatschappij te komen.. maar betalen wij niet een hoop belasting meer omdat wij ze opsluiten tot hun dood ipv elimineren?quote:
Maar bedoelde hem echt niet vind het qua Feyenoord een toffe gast.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Turkie voelt nogal snel dat er 'op de man gespeeld wordt' en dat hij gepest wordt. Iesh Koeltoer.
Een doodstraf kost in Amerika iig. meer dan levenslange opsluiting, en volgens mij geldt dat ook voor Nederland.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
Het is erg barbaar maar sommige mensen verdienen het niet terug in de maatschappij te komen.. maar betalen wij niet een hoop belasting meer omdat wij ze opsluiten tot hun dood ipv elimineren?
Tr maaktquote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laten we een bom op Breivik gooien
Qua Feijenoord is ie geweldig. Jammer dat hij daarbuiten compleet verknipt is.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar bedoelde hem echt niet vind het qua Feyenoord een toffe gast.
Gewoon op Eindhoven, hoeft de gemeente ook geen subsidie meer te gevenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor bom laat ik in het middenquote:
al jullie kakkies zijn knettergek man, niks nieuws hierquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qua Feijenoord is ie geweldig. Jammer dat hij daarbuiten compleet verknipt is.
Niet weer gastquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon op Eindhoven, hoeft de gemeente ook geen subsidie meer te geven
Daar hebben we gevangenissen en TBS voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso verschrikkelijke kutkwal dat mannetje net als die Caland.
[..]
Het is erg barbaar maar sommige mensen verdienen het niet terug in de maatschappij te komen.. maar betalen wij niet een hoop belasting meer omdat wij ze opsluiten tot hun dood ipv elimineren?
wat niet weer?quote:
Ik ga me niet weer in deze discussie mengenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hebben we gevangenissen en TBS voor.
Subsidie gezeik bij PSVquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat niet weer?
Is de 1e keer dat ik dit zeg
Ook die hoeft van mij niet dood. Echter zouden er voor dergelijke figuren wel een aparte grond moeten komen om te kunnen straffen met levenslang met verzwaard regime. Dit is gewoon een terroristische aanslag geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee ga jij maar tegen betaling mensen onderspugenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
al jullie kakkies zijn knettergek man, niks nieuws hier
oh zoquote:
gratis coke ouwequote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ga jij maar tegen betaling mensen onderspugen
Hey, dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ga jij maar tegen betaling mensen onderspugen
Exact. Daarbij wie zijn wij om over een mensenleven te beslissen. Een doodstraf is voor dat soort figuren vaak nog een makkelijke weg uit een leven vol kwellingen in de gevangenis.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een doodstraf kost in Amerika iig. meer dan levenslange opsluiting, en volgens mij geldt dat ook voor Nederland.
Maar de doodstraf, hoe terecht het soms ook lijkt, is ONOMKEERBAAR. En dat hadden we in het geval van Lucia B. bijvoorbeeld érg pijnlijk bekocht.
Je mag meequote:
Maar waarom is het zo duur?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een doodstraf kost in Amerika iig. meer dan levenslange opsluiting, en volgens mij geldt dat ook voor Nederland.
Maar de doodstraf, hoe terecht het soms ook lijkt, is ONOMKEERBAAR. En dat hadden we in het geval van Lucia B. bijvoorbeeld érg pijnlijk bekocht.
want gratis geld is verknipt?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee jij bent niet verknipt wil je zeggen..
Daar waak ik ook voor, wacht wel op een luchtiger onderwerpquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga me niet weer in deze discussie mengen
Ik was nog aan het onderhandelen, aangezien ik vind dat internationale spuug meer waard is.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag mee
Het is in Waalwijk
5euro per tuf op die gast
Ik denk dat de AIVD nu alweer lekker zit mee te kijken in dit topic.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon op Eindhoven, hoeft de gemeente ook geen subsidie meer te geven
Zit wat in jaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was nog aan het onderhandelen, aangezien ik vind dat internationale spuug meer waard is.
Ik was er net niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga me niet weer in deze discussie mengen
Alsof er maar ook iemand is die ons serieus neemtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de AIVD nu alweer lekker zit mee te kijken in dit topic.Moet ook een treurig baantje zijn btw. Hele dagen internetfora lopen afstruinen wanneer je automatische alert afgaat bij 2x het woordje 'bom'.
Want? Ik mag toch zeker wel m'n mening geven?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
inZanity....focus je nu vooral ff op Feyenoord, dan vinden we je weer een toffe user.
Goed argument man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom is het zo duur?
Waarom moet dat ook met een duur stoeltje of injecties etc, gewoon kogel door zijn kop.
Lucia B. klopt, dat zou heel pijnlijk zijn.. maar hoeveel stelt haar leven nu nog voor? Je kan zeggen beter een minder plezant leven dan geen.. maarja, zolang vast gezeten, mensen kijken je nog altijd aan en alles..
Nogmaals ik heb me er nooit in verdiept, waarom zo duur?
Dan kom ik terug op het wij zijn soms te soft, wel bommen gooien op Irakezen om ons te beschermen maar een kogel door een seriemoordenaars hoofd gaat te ver?
Of lok ik nu weer een discussie uit en mag dat niet moet ik vertellen dat ik een scheet heb gelaten en dadelijk ga boeren?
Grapje? Mijn paranoide gedachtes denken al langer dat dit dus al bestaat maar misschien was dit ook weer mijn fantasie.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de AIVD nu alweer lekker zit mee te kijken in dit topic.Moet ook een treurig baantje zijn btw. Hele dagen internetfora lopen afstruinen wanneer je automatische alert afgaat bij 2x het woordje 'bom'.
Nee, maar neemt niet weg dat ze zo'n topic gewoon in de gaten gaan houden zodra er bepaalde termen vallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof er maar ook iemand is die ons serieus neemt
En dan te bedenken dat ik het zelf heb gestart door mijn reactie op HMF's 9/11 filmpjequote:
Probleem is dat jij totaal niet openstaat voor andere meningen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ik mag toch zeker wel m'n mening geven?
Zolang er normaal gediscussieerd wordt is er niks aan de hand. Er was ook niks aan de hand totdat HMF keer op keer persoonlijk moest worden. Dus bemoei je er niet mee of lees eerst die hele discussie maar terug.
Natuurlijk bestaat dat man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grapje? Mijn paranoide gedachtes denken al langer dat dit dus al bestaat maar misschien was dit ook weer mijn fantasie.
Nogmaals: HOE ben ik persoonlijk geworden? Je lult in de ruimte.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Ik mag toch zeker wel m'n mening geven?
Zolang er normaal gediscussieerd wordt is er niks aan de hand. Er was ook niks aan de hand totdat HMF keer op keer persoonlijk moest worden. Dus bemoei je er niet mee of lees eerst die hele discussie maar terug.
jij ook lief doen nu Andre Kuipers wannabequote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals: HOE ben ik persoonlijk geworden? Je lult in de ruimte.
Thanks.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem is dat jij totaal niet openstaat voor andere meningen.
tr gedaan voor uitlokkingquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
Zijn jullie nou goftedomme klaar?
Stelletje mietjes met je boehoe ik voel me aangevallen gezeikzanik.
Los het zelf op, pak de DM, maar kap met die zeik TR's.
jullie worden de komende jaren geen kampioen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
WIJ ZIJN PSV EN WIJ GAAN VOLGEND JAAR KAMPIOEN WORDEN![]()
zo moet het toch in dit topic?
Psst ik ook.quote:
Vraag aan de dev's of ze een tijdslot script op de TR knop kunnen gooien voor bepaalde usersquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
no shit captain obvious.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jullie worden de komende jaren geen kampioen hoor
Dat is echt balenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
yeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss nog steeds mijn geld niet
godverdomme waarom had ik dat ik al verwacht
kapitein no money is de naamquote:
Daar heb ik geen devvers voor nodig want ik pletter er zo iedereen af die van die jank TR's maakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag aan de dev's of ze een tijdslot script op de TR knop kunnen gooien voor bepaalde users
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
maak mij mod en die shit is zo voorbijquote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik geen devvers voor nodig want ik pletter er zo iedereen af die van die jank TR's maakt.
Daar is de TR niet voor.
Los het zelf op stelletje hommo'' s
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik geen devvers voor nodig want ik pletter er zo iedereen af die van die jank TR's maakt.
Daar is de TR niet voor.
quote:
Echt he. Yvonne, ik zeg het al máánden. Het zijn hier gewoon stuk voor stuk boelers!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is de TR niet voor.
Sommige users mogen vaak ver gaan.. en lang doorgaan voordat er een ban uitgedeeld word ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maak mij mod en die shit is zo voorbij
Ik mag alles, ik ben kind aan huis bij yvonnequote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige users mogen vaak ver gaan.. en lang doorgaan voordat er een ban uitgedeeld word ja..
SOKO SOKOOOOquote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi. Ik zeg Quintis Ristie, wat zeggen jullie dan?
Ik kan al niet meer jankenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
...en tijd is geld, dus nu niet meer huilen over je salaris Steven.
Jij kan vast goed beffenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag alles, ik ben kind aan huis bij yvonne
Kan ik tenminste iets goed blijkbaarquote:
IK TR goftedomme nietsquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
Dan ken ik nog een zekere mevrouw pauw die het je vast ook erg druk maakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is de TR niet voor.
Los het zelf op stelletje hommo's
Ik sta weldegelijk open voor andere meningen, ik heb het alleen veel te vaak gewoon bij het juiste eindquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat geldt ook in meer of mindere mate voor jou btw. Toch hou ik van je.
Niet naar elkaar wijzen maar gewoon kappen met het onderlinge gejank manquote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK TR goftedomme nietsSpreek inzanity dan lekker via DM aan
Als iemand blijft doorjanken over mij kan ik dat nog véél langer. Jammer alleen dat hij daarna gaat zitten TR'en.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet naar elkaar wijzen maar gewoon kappen met het onderlinge gejank man
ook jij kan dat
gewoon nokken en weer lief spelen met elkaar, het ging zo goed met ons allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als iemand blijft doorjanken over mij kan ik dat nog véél langer. Jammer alleen dat hij daarna gaat zitten TR'en.
Ok Yvonne.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook jij kan dat
Alweerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef yvonne het volgende:
Is er weer een blauwe positie vrij steef ?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook jij kan dat
Ja, pas een jaar ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
sjek heeft twitter https://twitter.com/#!/jack_afc1895
ik leer elke keer weer bij als ik daar op zondagavond ben tijdens studio sport en bordje eten op schootquote:
Nee, verveel mij gewoonquote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is er weer een blauwe positie vrij steef ?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet vervelen, ga lekker Lasse Toverrijst halen
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien alle Ajacieden homo's zijn, is brokeass mountain beter op z'n plaats
Altijd gedacht dat het Bareback Mountain wasquote:Op woensdag 18 april 2012 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aangezien alle Ajacieden homo's zijn, is brokeass mountain beter op z'n plaats
Doe jij dat lekker danquote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IK TR goftedomme nietsSpreek inzanity dan lekker via DM aan
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht na het stappen wel eens ja.
Ja maar hij heeft geen geld...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het Bareback Mountain was
Voeten op tafel, bord op schootquote:Op woensdag 18 april 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag alles, ik ben kind aan huis bij yvonne
Het is niet grappig meer. Soms kon ik er om lachen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe je hier?
[ afbeelding ]
Laat maar, ik faal epischquote:Op woensdag 18 april 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet grappig meer. Soms kon ik er om lachen.
Jij bent voor Ajax, jij faalt epicquote:
Falen als je voor de mooiste club bent?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent voor Ajax, jij faalt epic
hjb kut kakkerlak kom dan a10 30 min.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had beter een van de clubs die minimaal 6 punten achter stond kunnen supporteren.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
hjb kut kakkerlak kom dan a10 30 min.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had beter een van de clubs die minimaal 6 punten achter stond kunnen supporteren.
Klopt. In één geval kreeg je er zelfs subsidie voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had beter een van de clubs die minimaal 6 punten achter stond kunnen supporteren.
quote:
Wel jammer, dat we veruit de grootste club van nederland in de steek moeten laten dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inzanity heeft nog niet door dat het TEGEN hem werkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alweer![]()
Ik snapte die TR's net al niet, maar nu zeker niet
Het gevecht om de 2e plek wil ik niet missen hoor. Go Feyenoordquote:Op woensdag 18 april 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
Zit je te hopen op een spannende slotfase van de competitie, winnen we gewoon makkelijk.
En bedanktquote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inzanity heeft nog niet door dat het TEGEN hem werkt.
Mja, dat boeit me, als PSV het maar niet wordt, weinig. Lichte voorkeur voor Feijenoord hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gevecht om de 2e plek wil ik niet missen hoor. Go Feyenoord
Feyenoordquote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij boeit het wel watquote:Op woensdag 18 april 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat boeit me, als PSV het maar niet wordt, weinig. Lichte voorkeur voor Feijenoord hier.
Ajaciedquote:Op woensdag 18 april 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ook vaak van mezelf dat ik gelijk heb. Gelijk krijgen is een tweede. Feitelijk gelijk hebben is een derde.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik sta weldegelijk open voor andere meningen, ik heb het alleen veel te vaak gewoon bij het juiste eind
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem is dat jij totaal niet openstaat voor andere meningen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is de TR niet voor.
Los het zelf op stelletje hommo's
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gooi deze nitwit eens een weekje bij Guidetti om af te koelen anders jongens?
En vla als toetjequote:
OPROTTEN NAAR DE FEEDBACK ZEMMELKEquote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat ik niet moet janken als jij degene bent die hier loopt te janken?
Ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, stelletje homo's zullen we ff normaal doen met z'n allen? Ik ben anders gewoon weg, en ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wat een gezwam in de rondte hier man om niks.
Joooden lopen altijd w..... oh wacht.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, stelletje homo's zullen we ff normaal doen met z'n allen? Ik ben anders gewoon weg, en ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wat een gezwam in de rondte hier man om niks.
*tromgeroffel*quote:Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef yvonne het volgende:
Ja, nou ben ik het zat, ik hád gewaarschuwd, er is er eentje z'n postrechten op VBL kwijt.
en we hebben het antwoordquote:Op woensdag 18 april 2012 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
Yvonne gebruikt as we speak een random nummer generator.
of smoofie of inzanityquote:
Waarom Smoofie nou weer, behalve dat hij Ajacied is?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of smoofie of inzanity
wie is de gelukkige?
Jammer man.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef nog. Ik heb zojuist een bomaanslag overleefd.
Als jij het niet bent, dan blijft er maar 1 andere over die liep te TR-enquote:Op woensdag 18 april 2012 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie dan? Zit op fok mobiel. Kan geen profielen bekijken.
Haken ook goed?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke nu gaan we weer lief spelen met elkaar en over breien en ander knutselwerk praten
Wat ik me nou altijd afvraag he. Als je dit soort grappen op school maakt, moet er dan iemand lachen?quote:
moet jij niet korfballen vanavond?quote:
Maar dat zijn 2 trolls. En die verstieren of doen niets in de SC.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook een klapjosti eerste klas jaen die clapclap kan ook nooit inhoudelijk reageren.
inZanity. Smoofie is ff eten.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of smoofie of inzanity
wie is de gelukkige?
Ja, ik. Af en toe, verder ben je wel lief!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Eerst al Guidetti onderuit door mij. Nu Inzanity. Anyone else Got à problem with me?.
Ik HEB GVD niet Gé TR ed.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij het niet bent, dan blijft er maar 1 andere over die liep te TR-en
Nee. Training gaat niet door.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet jij niet korfballen vanavond?
Ik vind je gewoon een mongool 1e klas, kom danquote:Op woensdag 18 april 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Eerst al Guidetti onderuit door mij. Nu Inzanity. Anyone else Got à problem with me?.
jammer jammerquote:
Eens met dezequote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
Maak stevenmac eens mod dan, hij is een beetje de happel van ajax.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een mongool 1e klas, kom dan
Maar dan zonder enige vorm van intelligentie.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
Happel is een simpele havenslaaf ja, goed opgemerktquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan zonder enige vorm van intelligentie.
Kom dan Football Manager spelen via netwerkquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
Wie wil bij mij komen spelen met Technisch Mecano?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
Een ambtenaar uit Amersfoort.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Happel is een simpele havenslaaf ja, goed opgemerkt
Die van mij ook man, ik dacht een havenslaaf uit Amersfoort, hoe dan??quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een ambtenaar uit Amersfoort.
Mijn wereld stortte even in.
Mang, en het is een flauwe grap en je bent een miljoenmiljard posts later dan de eerste die die grap maakte...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, anders zou jij hier niet zijn.
Ja daaaaaaaag. Dan eerder Kapiteintje. Al kan ik ook leven met Steven maar dan wel jij of jojoortje weg IVM teveel neus te weinig kak.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
Maar jij gaat niet modden. Jij kijkt naar zwollequote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Als ze mij gewoon mod maken komt alles goed.
jojoortje is niet eens voor ajax manquote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaag. Dan eerder Kapiteintje. Al kan ik ook leven met Steven maar dan wel jij of jojoortje weg IVM teveel neus te weinig kak.
Wij mods hebben dan ook geen leven.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil geen eens mod worden, is er erg genoeg dat ik hier vrijwillig zoveel uren door breng
Doe maar Jojo weg dan, die scheld je gewoon uit voor homo via DMquote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaag. Dan eerder Kapiteintje. Al kan ik ook leven met Steven maar dan wel jij of jojoortje weg IVM teveel neus te weinig kak.
Ik deed lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Happel is een simpele havenslaaf ja, goed opgemerkt
Dat. En ik zou sowieso altijd selectief gaan modden.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil geen eens mod worden, is er erg genoeg dat ik hier vrijwillig zoveel uren door breng
ik geen geld om een leven te hebben, win-win situatiequote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij mods hebben dan ook geen leven.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet modden. Jij kijkt naar zwolle
Is hij echt mod op vbl of is dat een 1 april grap nog steeds?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel mooi dat behalve Guitarist geen enkele andere lampenboer mod is.
Jojoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kunnen ook niet objectief kijken, niet eens bij hun eigne club.. laat staan op een forum.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
1 april is geweest alquote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is hij echt mod op vbl of is dat een 1 april grap nog steeds?
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet objectief kijken, niet eens bij hun eigne club.. laat staan op forum.
Davyquote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet objectief kijken, niet eens bij hun eigne club.. laat staan op een forum.
ja daarom nog steeds korfbalkutquote:
Verlaat of vervrtoedquote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja daarom nog steeds korfbalkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |