Ja de joden supporters van die andere club zijn ook nog wel oke ., al krijgt zeker een Steven nu meer praatjes., nu het schoonmaak middel weer op 1 staat.,quote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tarado, Ajax4lif, Steven zijn ook wel te pruimen.
Ik ken eigenlijk geeneen PSV'er die ik mag. O ja geo4kant is wel oké.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En zo lang jullie met Don, en de Captain hier vaak blijven posten blijft het ook wel leuk,
maar soms denk ik hier god wie zijn deze idioten nou weer hier.,
Nee maar inZanity. Je bent echt té extreem man af en toe. Probeer een beetje balans te vinden man.quote:
Het water spoot uit mijn neus van het lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog geen 3 maandenVindt ik niet bepaald lang nee voor een forum dat, hoeveel? 15 jaar bestaat?
Zou je me nu verder met rust kunnen laten? Geen zin in om met kleuters te converseren.
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,quote:
Dat heb ik hem ook al eens geprobeerd duidelijk te maken, vergeefse moeitequote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee maar inZanity. Je bent echt té extreem man af en toe. Probeer een beetje balans te vinden man.
Turkie voelt nogal snel dat er 'op de man gespeeld wordt' en dat hij gepest wordt. Iesh Koeltoer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,
Wat heeft dat met Turk zijn te maken? De meeste turken die ik ken zijn gek van Barca hoor...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:12 schreef Smoofie het volgende:
Sinds ik weet dat hij een turk is, snap ik zijn Real adoratie ook opeens.
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of realquote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Turk zijn te maken? De meeste turken die ik ken zijn gek van Barca hoor...
Özil, Khedira en Sahinquote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of real. Vooral sinds ozil.
Ik ken zo'n 30 turken waarvan zeker 25 voor Barca. De rest houdt niet van voetbalquote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle turken die ik ken zijn voor real. EN aangezien ik vaak door een turkse achterstandswijk fiets merk ik ook dat elke turk daar met een fener/gala shirtje loopt of real. Vooral sinds ozil.
Sinds barca steeds wint van real lopen er wel wat turkjes over merk ik. Of dat zijn mocros.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ken zo'n 30 turken waarvan zeker 25 voor Barca. De rest houdt niet van voetbal.
Wat is er gebeurd dan? Heb ff iets gemist geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik me liet provoceren
Discussie met Arya, heb geen probleem met afwijkende standpunten en accepteer ook kritiek op de mijne. Maar selectief quoten...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Heb ff iets gemist geloof ik.
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Discussie met Arya, heb geen probleem met afwijkende standpunten en accepteer ook kritiek op de mijne. Maar selectief quoten...
Oh maar dat stond los van het vuurwerk tussen HMF en inZanity...![]()
Denk het, was in elk geval niet het onderwerp waar ik het bij kon hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?
Hij heeft wel een aparte manier van discussiëren.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Arya wel een toffe user, maar hij zat een beetje te zuigen dus?
Ok. Omdat je mij in eerste instantie quote..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn grappig ik doelde helemaal niet op jou.,
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snelquote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het, was in elk geval niet het onderwerp waar ik het bij kon hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
He stelletje boelers ga eens inhoudelijk discussieren ipv jezelf als ongestelde wijven te gedragen.
Ging mij juist om het laatste gedeelte. Maar zoals ik al zei, sommige zaken liggen gevoelig.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snel
Nee hoor?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Het grote PSV topic #565:Wie wordt de nieuwe trainer van psv?
lol HMF, dit weer zo'n troll post van je?
Ik ga niet een heel topic teruglezen. Jammer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ging mij juist om het laatste gedeelte. Maar zoals ik al zei, sommige zaken liggen gevoelig.
Maar hij discussieërt wel serieus goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:42 schreef eight het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aparte manier van discussiëren.
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel toch wel mee allemaal, laatste gedeelte niet helemaal meer gevolgd, ging me iets te snel
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds barca steeds wint van real lopen er wel wat turkjes over merk ik. Of dat zijn mocros.
Khedira is Tunesiër he!quote:
Oke, want ik heb het wel eens laten vallen.. die top 3 en toen reageerde je er dacht ik op met laat PSV subsidie tering club maar degraderen, feyenoord vs ajax ...quote:
1 pot nat man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.
[..]
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.
[..]
Khedira is Tunesiër he!
Fuck, dat wordt dus ook een TRquote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan. Overigens weet ik niet of het wel zo bedoeld was.
[..]
Turken zijn idd vaak voor Real. Mocro's zover ik kan beoordelen behoorlijk verdeeld de ene is voor Barca de andere voor Real.
[..]
Khedira is Tunesiër he!
Was de reden dat Yvonne in het topic zat...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft iemand lopen TR-en vanmiddag dan?
Je bedoelt jouw geuite wens dat er massagenocide gepleegd wordt op de Amerikanen en Joden? Dat vind ik inderdaad EXTREEM en neem ik je ten zeerste kwalijk daar mijn beste maat Amerikaan is en 10 keer beter mens dan jij OOIT zult worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, viel niet mee. Ik vond het veel en veel te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |