TR gemacht voor het bewijs van TR gemacht laten zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
TR gemacht van TR gemacht.
TRception!
Yes.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
Kan je ook een ban krijgen bij teveel TR's?
hehequote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon a la vorige keer, de_kromme in de waan laten, zondag hattrickje
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit denhaag, dus maak je geen zorgen
Was jij zelf geen allochtoon?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat allochtonen slechte mensen zijn.
achja alsof er mensen zijn die echt de pvv serieus nemenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.
TR voor onterechte uitlatingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achja alsof er mensen zijn die echt de pvv serieus nemen
Ik mag niet stemmen tijdens de gemeente shit en tijdens landelijke shit wil ik het niet eens doenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.
Elke tokkie stemt dan ook PVVquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.
Waarom mag jij niet stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen tijdens de gemeente shit en tijdens landelijke shit wil ik het niet eens doen
Klopt. Maar een beetje niveau in de topics en TR's is toch wel op te brengen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wou toch modje worden? Moet je ook niet klagen.
Iers paspoortquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen dan?
Vorige SC topic was van zeer hoog niveauquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar een beetje niveau in de topics en TR's is toch wel op te brengen?
of mag ik wel met de gemeente shit stemmen en niet met landelijke?quote:
Hij is gedwongen hoor, hij wilde helemaal geen mod worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wou toch modje worden? Moet je ook niet klagen.
Dat je braaf bentquote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
En, wat is een kusjekroeldat is echt een vaag woord
En nóg heb ik die foto's nietquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is gedwongen hoor, hij wilde helemaal geen mod worden.
jaquote:
Denk dat je niet landelijk mag stemmenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
ik weet het niet meer, heb nog nooit gestemd
Terwijl jouw stem de beslissende was geweest...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
ik weet het niet meer, heb nog nooit gestemd
Oke, maar ik had het anders toch niet gedaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk dat je niet landelijk mag stemmen
En terechtquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nóg heb ik die foto's niet
DAT LIEGTIE HOOR MENSUH!quote:
ik denk het ookquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Terwijl jouw stem de beslissende was geweest...
- De andere partijen zijn op ras-georienteerd, zijn partij niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat snel hier wou nog reageren op Don is het topic vol
@Don Raja hoe kan het dan dat het volk die eikel kiest is er niets beter dan de oude regering of Bouterse ?
echt nietquote:
Hap, hvjbjtwjnmkquote:
Laat Guidetti nog maar even zitten hoor, lekker rustig in Feijenoordtopicquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
Nu je hier toch meekijkt Yvonne, kun je alle VBL gasten niet ff unbannen
Een grote puinzooi dus., Jammer man., had gehoopt dat het zelfstandig iets ging kunnen worden daar., Ben benieuwt of Beatrix daar nog op staats bezoek gaat als Bouterse weer aan de macht is.,quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
- De andere partijen zijn op ras-georienteerd, zijn partij niet.
- De jeugd die de laatste keer mochten stemmen hebben de decembermoorden niet meegemaakt.
-De NDP heeft in een eerdere regeerperiode voor zichtbare resultaten gezorgd.
- Zittende 'klassieke' partijen deden openlijk aan nepotisme
- enz. enz.
Ze is ook bij die Indonesische moordenaar geweest, dus wie weet..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een grote puinzooi dus., Jammer man., had gehoopt dat het zelfstandig iets ging kunnen worden daar., Ben benieuwt of Beatrix daar nog op staats bezoek gaat als Bouterse weer aan de macht is.,
Tweede kamer en provinciale niet, gemeenteraad en Europees wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of mag ik wel met de gemeente shit stemmen en niet met landelijke?
Doe ik alsnog nietquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tweede kamer en provinciale niet, gemeenteraad en Europees wel.
Gaat dat voor dat Aryan Army?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Shit man, als je iets doms wil kijken en lachwekkends en eigelijk heel triest
http://topdocumentaryfilm(...)ers-of-the-race-war/
--------quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar een beetje niveau in de topics en TR's is toch wel op te brengen?
Dat is wel toffe site, altijd even mooie docu's kijken over conquistadors etcquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zag laatst een documentaire over Russische skinheads. Echt beesten die zichzelf kapot zaten te trainen om het 'gevecht' aan te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee niet eensquote:
Ik ben zelfs verplicht om te stemmen in België. Ben het eerste jaar niet geweest en moest naar het Vredegerecht om uitleg te gevenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tweede kamer en provinciale niet, gemeenteraad en Europees wel.
Ja je kan alles terug kijken, ik kwam vandaag pas achter die site maar hij is wel interessantquote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is wel toffe site, altijd even mooie docu's kijken over conquistadors etc
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
heren dames mods die persoon die TR's stuurt heeft toch een dm/pm box ?
Dat soort gasten gaan ook het leger in en gaan dan shit doen zoals in het filmpje dat Happel postte of nog ergerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee niet eens
Dit gaat over een groepje in Kansas
Het zijn echt kneusjes en rejects die altijd gepest werden en nu maar samen komen en zichzelf nazi noemen
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laat Guidetti nog maar even zitten hoor, lekker rustig in Feijenoordtopic
boeit mij die shit nou manquote:
Ik weet nooit of ik medelijden met ze moet hebben of het erg moet vindenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat soort gasten gaan ook het leger in en gaan dan shit doen zoals in het filmpje dat Happel postte of nog erger
Maar we moeten met z'n allen heel blij zijn dat zij het voor het zeggen hebben in de wereld!quote:
Incidenten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar we moeten met z'n allen heel blij zijn dat zij het voor het zeggen hebben in de wereld!
Amerika
M-Oquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar we moeten met z'n allen heel blij zijn dat zij het voor het zeggen hebben in de wereld!
Amerika
Deze man die 3 mensen projecteert op een hele bevolkingquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amerika
Dit soort figuren heb je in elk land, ras en geloof. Heeft geen fuck met de VS te makenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Amerika
Stemplichtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zelfs verplicht om te stemmen in België. Ben het eerste jaar niet geweest en moest naar het Vredegerecht om uitleg te geven
Zo redeneren de meeste mensen over voetbalsupporters helaas wel...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man die 3 mensen projecteert op een hele bevolking.
Mijn Turkse buurman heeft altijd een spermalucht en vermoorde een jongen omdat zijn uitgehuwelijkte dochter sjans had van die gast. Maarliefst 42 messteken.
Alle turken het land uit
the fuckquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef AryaMehr het volgende:
Dan kan je nog veel beter een land als Saoedi-Arabie hebben natuurlijk:
Haha heb je op zich wel een puntquote:Op woensdag 18 april 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boeit mij die shit nou man
als mensen echt zo dom zijn om de pvv te geloven dan mag Nederland wat mij betreft lekker naar de klote gaan
Ja mijn moeder stemt ook hoor, meestal pvda maar serieus het kan mij echt niet boeienquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha heb je op zich wel een puntToch maak ik liever van m'n stemrecht gebruik zodat je tenminste nog enige invloed hebt..
250quote:
Gaan we nou nog langs bij Lerra ? Hoop dat ze niet zo kinderachtig zijn dat ze ons niet binnen laten.,quote:
En dat is relevant omdatquote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man die 3 mensen projecteert op een hele bevolking.
Mijn Turkse buurman heeft altijd een spermalucht en vermoorde een jongen omdat zijn uitgehuwelijkte dochter sjans had van die gast. Maarliefst 42 messteken.
Alle turken het land uit
Ja man met camera en alquote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaan we nou nog langs bij Lerra ? Hoop dat ze niet zo kinderachtig zijn dat ze ons niet binnen laten.,
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De man die ze uitvoert:
Familietraditie.
Want doodstraf kom alleen in SA voor? Want doodstraf komt niet in de VS voor?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef AryaMehr het volgende:
Dan kan je nog veel beter een land als Saoedi-Arabie hebben natuurlijk:
Ongelofelijk deze manquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want doodstraf kom alleen in SA voor? Want doodstraf komt niet in de VS voor?
Bij Marokkanen snap ik nog wel dat mensen zo denken zo langzamerhand hoor.,quote:
Ik moet hem op dit punt toch gelijk geven. De uitvoering is anders, maar het resultaat is even barbaars.quote:
Dat zul je ook altijd houden natuurlijk. Toch vind ik het motiveren om te gaan stemmen op zichzelf niet verkeerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
250
Maar stemplicht is ook een farce. Een groot deel gaat alleen z'n biljet afgeven en stemt niet eens:
Opkomst bijna 100%, aantal blanco stemmen is echter wel heel hoog.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voortreffelijke onderbouwing weer.
Het verschil is dat je in Amerika een doodstraf krijgt voor meervoudige moord, verkrachtingen et cetera.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet hem op dit punt toch gelijk geven. De uitvoering is anders, maar het resultaat is even barbaars.
Dat soort momenten besef je pas hoe blij we mogen zijn dat we hier leven en niet in een moslimland.quote:
Brengen we die man een taart of een bos bloemen ofzo met bedankt voor de 5 miljoen.,quote:
En Hollanders dan? Hollanders zijn allemaal brave jongens die de hele dag thuis huiswerk te maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Marokkanen snap ik nog wel dat mensen zo denken zo langzamerhand hoor.,
elke dag raak met die gasten., en vader Achmed en moeder Fatima zitten dement of met suiker thuis en laten zoon lief maar gaan en hebben geen idee wat hij op straat allemaal flikt.
De doodstraffen daar zijn veel barbaarser: steniging, onthoofdingen, kruisigingen, etc. Absoluut niet te vergelijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet hem op dit punt toch gelijk geven. De uitvoering is anders, maar het resultaat is even barbaars.
inderdaad jaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat soort momenten besef je pas hoe blij we mogen zijn dat we hier leven en niet in een moslimland.
Ja, Ik moet nu voor Duits en Biologie leren.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Hollanders dan? Hollanders zijn allemaal brave jongens die de hele dag thuis huiswerk te maken?
Ook hier weer een nuance: Als je weet dat er doodstraf staat op het tekenen van Mohammed in dat land, dan moet je het gewoon niet doen. Het is niet zo dat je kan roepen dat je het niet wist.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het verschil is dat je in Amerika een doodstraf krijgt voor meervoudige moord, verkrachtingen et cetera.
In Saudi voor het tekenen van Mohammed.
Precies. Bier en voetbal, de rest is nonsens.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
inderdaad ja
Onze familie traditie is de 2e kerstdag naar de kroeg en engels voetbal kijken, mensen onthoofden is weer een stapje verder
Volgende week zondagquote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Bier Ranja en voetbal, de rest is nonsens.
Zelfs wanneer je van mening bent dat zoiets als vrijheid van expressie een groot goed is? Kom op man, is toch de omgekeerde wereld. In plaats van het systeem te bekritiseren, wordt het 'slachtoffer' bekritiseerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Ook hier weer een nuance: Als je weet dat er doodstraf staat op het tekenen van Mohammed in dat land, dan moet je het gewoon niet doen. Het is niet zo dat je kan roepen dat je het niet wist.
Is perceptie. Als je niet anders gewend is, is het niet barbaarser. Is ophanging dan zo humaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De doodstraffen daar zijn veel barbaarser: steniging, onthoofdingen, kruisigingen, etc. Absoluut niet te vergelijken.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
En Hollanders dan? Hollanders zijn allemaal brave jongens die de hele dag thuis huiswerk te maken?
iig. VEEL minderquote:'Helft Marokkaanse jongemannen in aanraking met politie'
Laatste update: 25 juni 2010 12:09
info
AMSTERDAM - Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is vóór zijn 22ste in aanraking geweest met de politie.
Foto: ANP
Bij een derde van deze groep gebeurde dat zelfs vijf keer of vaker. Dat blijkt uit onderzoek dat is gepubliceerd in het Tijdschrift voor Criminologie.
De onderzoekers hebben de gegevens gebruikt van iedereen die in 1984 is geboren, en gingen na hoe vaak zij tussen hun 12e en 22ste in aanraking zijn geweest met de politie.
In totaal is 23 procent van alle jongens in aanraking geweest met de politie. Voor meisjes is dat vijf procent.
Voor jongeren van niet-Nederlandse afkomst zijn de percentages hoger dan voor autochtone jongeren. Marokkaanse jongens zijn sterk oververtegenwoordigd, maar ook Marokkaanse meisjes komen vaker in aanraking met de politie.
Achterstand
Over de verklaring zijn de wetenschappers het nog niet eens. Er zou een verband kunnen zijn met de maatschappelijke achterstand van veel allochtonen, maar het is ook mogelijk dat culturele aspecten en de sociale omgeving een rol spelen.
Een verklaring waarvoor in Nederland nog weinig aandacht is, is volgens de onderzoekers dat de politie meer let op bijvoorbeeld Marokkanen dan op autochtonen. In België hebben wetenschappers wel de tendens vastgesteld dat justitie discrimineert.
De PVV heeft Kamervragen gesteld naar aanleiding van de publicatie. De Kamerleden Geert Wilders en Sietse Fritsma vinden dat minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) 'het Marokkaanse tuig eindelijk ongenadig hard moet aanpakken' door ze een celstraf te laten uitzitten en vervolgens het land uit te zetten.
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar er zijn nog wel gradaties in menselijkheid en humaniteit. Die doodstraffen die men daar hanteert bungelen gewoon onderdaan wat betreft humaniteit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Is perceptie. Als je niet anders gewend is, is het niet barbaarser. Is ophanging dan zo humaan?
Maar ik ben sowieso tegen doodstraf.
In praktijk ook. Alle vormen van doodstraf in Saudi gaan zonder enige vorm van Anesthesie. In Amerika zijn er veel vormen die wél Anesthesie als onderdeel hebben hiervan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is perceptie. Als je niet anders gewend is, is het niet barbaarser. Is ophanging dan zo humaan?
Maar ik ben sowieso tegen doodstraf.
Maar dat er een doodstraf staat op het tekenen van Mohammed is natuurlijk totaal belachelijk.,quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook hier weer een nuance: Als je weet dat er doodstraf staat op het tekenen van Mohammed in dat land, dan moet je het gewoon niet doen. Het is niet zo dat je kan roepen dat je het niet wist.
Volg inZanity een maandquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Omdat er net ook al discussies over waren, vraag ik het even. Ik moet komende twee maanden een project werken met als thema Terrorisme/Radicalisering. Iemand toevallig een tof onderwerp?
Je mag het oneens zijn met de regels vanuit hier. Maar als je daar woont heb je je te houden aan de regels van het land. Wij accepteren het in Nederland toch ook niet als moslims hier de sharia willen doorvoeren? Dat moeten ze maar in hun eigen land doen roepen we dan in koor, welnu dat doen ze dus. Laat ze lekker, ik heb er geen last van en heb ook niet de behoefte om erheen te gaan of Mohammed te tekenen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je van mening bent dat zoiets als vrijheid van expressie een groot goed is? Kom op man, is toch de omgekeerde wereld. In plaats van het systeem te bekritiseren, wordt het 'slachtoffer' bekritiseerd.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volg inZanity een maandRadicaal genoeg
Vreemde vergelijking, ik denk niet dat het in Noorwegen toegestaan om haat te verspreiden of mensen te vermoorden. Dus ik snap jou Breivik-link niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat er een doodstraf staat op het tekenen van Mohammed is natuurlijk totaal belachelijk.,
Als je kijkt hoeveel satire er wel niet is over Jezus.., en klopt daar klagen ook mensen over maar hier zeggen mensen het EO abonnement op., de meeste moslims in die landen vinden dat fysiek geweld en zelfs het vermoorden van iemand terecht is als je een grapje over Mohammed maakt.,
En als je dan komt met dat is nou eenmaal daar zo., dus die mensen staan in hun recht dan staat Breiverik dat ook., ook maar vrij spreken dan.,
Radicalisering deed de terreur. Had ik laatst nog bij Geschiedenis gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Omdat er net ook al discussies over waren, vraag ik het even. Ik moet komende twee maanden een project werken met als thema Terrorisme/Radicalisering. Iemand toevallig een tof onderwerp?
Er zijn genoeg gekken die zeggen dat als moslims hier de overhand krijgen de Sharia invoerbaar moet zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je mag het oneens zijn met de regels vanuit hier. Maar als je daar woont heb je je te houden aan de regels van het land. Wij accepteren het in Nederland toch ook niet als moslims hier de sharia willen doorvoeren? Dat moeten ze maar in hun eigen land doen roepen we dan in koor, welnu dat doen ze dus. Laat ze lekker, ik heb er geen last van en heb ook niet de behoefte om erheen te gaan of Mohammed te tekenen.
Het is een interessant onderwerp maar het moet wel een actueel thema zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Radicalisering deed de terreur. Had ik laatst nog bij Geschiedenis gehad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terreur_%28Franse_Revolutie%29
Je begrijpt het niet. We hebben het hier over democratisch tot stand gekomen normen; daar is in geen velden of wegen ook maar iets van democratie te bekennen. Zinnen als: 'je hoort je te houden aan de regels van het land' is gewoon nonsens. Wij respecteren hier de vrijheid van individuen, daar niet. Is dan dan gewoon achterlijk om de daad te bekritiseren en niet het systeem. Het systeem druist in tegen internationale waarden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
Je mag het oneens zijn met de regels vanuit hier. Maar als je daar woont heb je je te houden aan de regels van het land. Wij accepteren het in Nederland toch ook niet als moslims hier de sharia willen doorvoeren? Dat moeten ze maar in hun eigen land doen roepen we dan in koor, welnu dat doen ze dus. Laat ze lekker, ik heb er geen last van en heb ook niet de behoefte om erheen te gaan of Mohammed te tekenen.
9/11 zal ook vast in je opgekomen zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een interessant onderwerp maar het moet wel een actueel thema zijn
Doet het er wat toe waarvoor je het krijgt? Het blijft barbaars en onmenselijk. Bovendien zoals DonRaja al zei je weet dat dat de nou eenmaal de straf is.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het verschil is dat je in Amerika een doodstraf krijgt voor meervoudige moord, verkrachtingen et cetera.
In Saudi voor het tekenen van Mohammed.
Ik trek het wat breder. buiten dat het totaal belachelijk is om iemand te doden vanwege een tekening van iemand waar jij toevallig in gelooft ., vind zo een land/bevolking daar dus echt dat ze in het recht staan om zo iets te doen., en dan moeten ze dan maar zelf weten,. Breivik vind ook dat hij in zijn recht staat., moet dan ook maar kunnen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking, ik denk niet dat het in Noorwegen toegestaan om haat te verspreiden of mensen te vermoorden. Dus ik snap jou Breivik-link niet.
Ik vorig jaar al eens een rapport gemaakt over Al-Qaida.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9/11 zal ook vast in je opgekomen zijn.
Terrorisme ook in de zin van de revoluties in Libië, Egypte?
Vanzelfsprekend. Moraal gezien is het doden van iemand (vrijwel overal) moreel verwerpelijk, net als liegen, diefstal, noem maar op. Het tekenen van Mohammed is in islamitische landen moraal verwerpelijk maar daar houdt het dan ook op.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doet het er wat toe waarvoor je het krijgt?
Klopt, alleen zijn de slachtmethoden van onze vrienden uit Saudi wel íétjes extremer dan de varianten toegepast door bijvoorbeeld de VS.quote:Het blijft barbaars en onmenselijk.
Dan moet je maar leven met de niet-democratisch besloten en tegen-wil-en-dank opgelegde sancties?quote:Bovendien zoals DonRaja al zei je weet dat dat de nou eenmaal de straf is.
Rapport over Breivik en Oslo?>quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar al eens een rapport gemaakt over Al-Qaida.
Maar daar zat ik ook al aan te denken in hoeverre de Arabische Lentes Islamitisch terrorisme in de hand helpen bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je van mening bent dat zoiets als vrijheid van expressie een groot goed is? Kom op man, is toch de omgekeerde wereld. In plaats van het systeem te bekritiseren, wordt het 'slachtoffer' bekritiseerd.![]()
quote:
quote:Een verklaring waarvoor in Nederland nog weinig aandacht is, is volgens de onderzoekers dat de politie meer let op bijvoorbeeld Marokkanen dan op autochtonen. In België hebben wetenschappers wel de tendens vastgesteld dat justitie discrimineert.
Zo iets mag never nooit gebeuren dan is straks heel europa een groot soort gelijk palestina israel conflict., mag toch hopen dat tegen die tijd alle belangrijke Europese landen al bij elkaar zijn gekomen met een plan., en nee inspiratie uit de tweede wereld oorlog gebruiken is dan niet erg..,quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gekken die zeggen dat als moslims hier de overhand krijgen de Sharia invoerbaar moet zijn. Dat punt wordt met de huidige geboortecijfers bereikt in 2037.
Daar zijn nog geen bewijzen voor en derhalve kan je de gestelde hypothese niet aandragen als zijnde argument.quote:
Dat is het dus niet. Door jou democratische vrijheden op te leggen aan andere regimes treed je juist jou eigen idealen met voeten. Let wel, ik ben het niet eens met de wetgeving in die fundamentalistiche landen en bestempel dat even goed als onbegrijpelijk of achterlijk. Ik heb gewerkt in SA en kon daar toen niet met mijn vrouw naar toe omdat we nog niet getrouwd waren, dat vond ik belachelijk maar ik moest me er wel aan houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. We hebben het hier over democratisch tot stand gekomen normen; daar is in geen velden of wegen ook maar iets van democratie te bekennen. Zinnen als: 'je hoort je te houden aan de regels van het land' is gewoon nonsens. Wij respecteren hier de vrijheid van individuen, daar niet. Is dan dan gewoon achterlijk om de daad te bekritiseren en niet het systeem. Het systeem druist in tegen internationale waarden.
In hoeverre mag men dan de legitimiteit van regels in twijfels trekken? Volgens jouw en DonRaja's logica zou men dus ten aller tijden moeten schikken aan de regels in het land, zelfs wanneer die regels niet-democratisch tot stand gekomen zijn? Het systeem is dus per definitie niet de schulddoener, maar de daad an sich? Met een dergelijk mentaliteit hadden we hier nog steeds in de Middeleeuwen geleefd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef inZanity het volgende:
Bovendien zoals DonRaja al zei je weet dat dat de nou eenmaal de straf is.
quote:‘Criminele Antillianen misdadiger dan gemiddelde Nederlander’
Criminele Antillianen zijn honderd keer vaker bij een misdrijf betrokken dan de gemiddelde Nederlander. Dat blijkt uit de onlangs gepubliceerde criminaliteitsmonitor van het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Het CBS heeft voor het eerst de verbanden onderzocht tussen verschillende bevolkingsgroepen. De criminaliteitscijfers van de criminele Antillianen waren veruit het hoogst, hoger dan die van de gemiddelde Nederlanders, Chinezen en niet-westerse toeristen. “Nader onderzoek moet nog uitwijzen wat de oorzaken hiervan zijn, maar de verschillen zijn significant”, aldus CBS-directeur Gosse van der Veen.
De bevindingen hebben gemengde reacties opgeroepen bij Tweede Kamerleden. Hero Brinkman, van de partij Hero Brinkman, zegt dat het onderzoek nog eens bevestigt wat hij altijd al heeft gezegd. “Het is mooi dat het nog eens is uitgezocht. De criminele Antillen zijn een broeinest van misdaad en corruptie. Ik heb altijd al gezegd dat er iets mis is met criminele Antillianen.”
Jeroen Dijsselbloem van de PvdA vindt de conclusie voorbarig en zegt dat er onzorgvuldigheden in het onderzoek zitten. “Alle criminele Antillianen worden over één kam geschoren terwijl het een buitengewoon diverse bevolkingsgroep is. Een moordenaar is een heel ander soort crimineel dan een tasjesdief. Een vandaal is weer iets heel anders dan een inbreker. Het onderzoek gaat zo totaal voorbij aan de oorzaken van de verschillende problemen.”
Bovendien is het volgens het PvdA-kamerlid zo dat de gemiddelde Nederlander misschien wel veel vaker bij een misdrijf is betrokken dan de officiële cijfers ons vertellen. “Niet alle misdrijven van gemiddelde Nederlanders worden immers geregistreerd, terwijl in het geval van criminele Antillianen die registratie bijna honderd procent is.”
Welke maatregelen moeten genomen worden om criminele Antillianen minder misdrijven te laten plegen? Dijsselbloem: ‘Het is een complex vraagstuk. Als je het aantal misdrijven terugdringt, bestaat er een hoog risico dat de culturele eigenheid van de groep verloren gaat.’
Groenlinks kamerlid Tofik Dibi heeft wel een oplossing: “De enige manier om een tweedeling in de maatschappij te voorkomen is door de gemiddelde Nederlander te stimuleren om te participeren op het criminele vlak.”
Goeden post.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Door jou democratische vrijheden op te leggen aan andere regimes treed je juist jou eigen idealen met voeten. Let wel, ik ben het niet eens met de wetgeving in die fundamentalistiche landen en bestempel dat even goed als onbegrijpelijk of achterlijk. Ik heb gewerkt in SA en kon daar toen niet met mijn vrouw naar toe omdat we nog niet getrouwd waren, dat vond ik belachelijk maar ik moest me er wel aan houden.
DA FUQ?quote:Groenlinks kamerlid Tofik Dibi heeft wel een oplossing: “De enige manier om een tweedeling in de maatschappij te voorkomen is door de gemiddelde Nederlander te stimuleren om te participeren op het criminele vlak.”
Laat ik het vooropstellen dat ik het ook belachelijk vind om iemand te vermoorden of ook maar iets aan te doen wanneer hij/zij Mohammed beledigt. Maar als er in een bepaald land de doodstraf voor staat, of je het er nou mee eens bent of niet, waarom zou je dat dan doen? Waarom zou je het uberhaupt doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dat er een doodstraf staat op het tekenen van Mohammed is natuurlijk totaal belachelijk.,
Als je kijkt hoeveel satire er wel niet is over Jezus.., en klopt daar klagen ook mensen over maar hier zeggen mensen het EO abonnement op., de meeste moslims in die landen vinden dat fysiek geweld en zelfs het vermoorden van iemand terecht is als je een grapje over Mohammed maakt.,
En als je dan komt met dat is nou eenmaal daar zo., dus die mensen staan in hun recht dan staat Breiverik dat ook., ook maar vrij spreken dan.,
Neen! Je begrijpt het niet, het volk van dat land kan in opstand komen of de wettelijke middelen hanteren om onder het juk van een ongewenst regime uit te komen. Het is zeker geen befehl ist befehl situatie, het is meer een afkeer van salon-revolutionair gebral.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In hoeverre mag men dan de legitimiteit van regels in twijfels trekken? Volgens jouw en DonRaja's logica zou men dus ten aller tijden moeten schikken aan de regels in het land, zelfs wanneer die regels niet-democratisch tot stand gekomen zijn? Het systeem is dus per definitie niet de schulddoener, maar de daad an sich? Met een dergelijk mentaliteit hadden we hier nog steeds in de Middeleeuwen geleefd.
Dat weet ik ook zonet niet, als je kop er al af gaat als je protesteert wordt dat wel moeilijk natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen! Je begrijpt het niet, het volk van dat land kan in opstand komen of de wettelijke middelen hanteren om onder het juk van een ongewenst regime uit te komen. Het is zeker geen befehl ist befehl situatie, het is meer een afkeer van salon-revolutionair gebral.
Arabische lente?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik ook zonet niet, als je kop er al af gaat als je protesteert wordt dat wel moeilijk natuurlijk
Enkel suïcidalen zullen dat doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laat ik het vooropstellen dat ik het ook belachelijk vind om iemand te vermoorden of ook maar iets aan te doen wanneer hij/zij Mohammed beledigt. Maar als er in een bepaald land de doodstraf voor staat, of je het er nou mee eens bent of niet, waarom zou je dat dan doen?
Waarom zou je alle Amerikanen voor varken uitmaken terwijl mijn beste maat Amerikaan is en OOK vele, vélé islamitische levens te danken zijn aan dit goede heerschap (werkte hier twee jaar op de ambulance voordat hij terug moest richting the states door het overlijden van zijn moeder).quote:Waarom zou je het uberhaupt doen?
Ik las de titel en toen dacht ik "Heuwhat?" maar ja met het niveau van het gemiddelde journaille in Nederland verbaast niets me meerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas bij de laatste alinea ging een belletje rinkelen?
Ik zou dat ook niet in alle regio's van de states proberenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enkel suïcidalen zullen dat doen.
[..]
Waarom zou je alle Amerikanen voor varken uitmaken terwijl mijn beste maat Amerikaan is en OOK vele, vélé islamitische levens te danken zijn aan dit goede heerschap (werkte hier twee jaar op de ambulance voordat hij terug moest richting the states door het overlijden van zijn moeder).
Met andere woorden: waarom mag niemand zich OOIT keren tegen islamieten, islamitische dictaturen, et cetera in jouw belevingswereld, ze niet over één kam scheren en noem maar op, maar hak jij wel volledig in op elke individuele Amerikaan door ze over 1 kam te scheren?
Vragen, vragen...
We hadden het niet over het opleggen van normen en waarden aan andere staten, maar in hoeverre dergelijke straffen barbaars zijn en in mijn ogen het systeem dat niet deugt. We hebben het hier per definitie over regels die opgelegd zijn vanuit een extremistische (wahabisme) invalshoek vanuit de Islam. De legitimiteit van dergelijke regels in twijfel trekken is moreel gezien gewoon juist. Jij tracht het systeem te verdedigen met dooddoeners als: 'je weet welke straf erop staat'. Men wist ook in de middeleeuwen welk straf er op hekserij stond, maar dat maakt het systeem nog niet niet moreel verdedigbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Dat is het dus niet. Door jou democratische vrijheden op te leggen aan andere regimes treed je juist jou eigen idealen met voeten. Let wel, ik ben het niet eens met de wetgeving in die fundamentalistiche landen en bestempel dat even goed als onbegrijpelijk of achterlijk. Ik heb gewerkt in SA en kon daar toen niet met mijn vrouw naar toe omdat we nog niet getrouwd waren, dat vond ik belachelijk maar ik moest me er wel aan houden.
Bitch please, als inZanity zijn bek tegen TURKEN in Amerika zou opentrekken hadden ze 'm zelfs al dichtgetimmerdquote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet in alle regio's van de states proberen
Oh ok, ik had het inmiddels breder getrokken over alle fundamentalistische landen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die landen zijn niet te vergelijken met SA
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In hoeverre mag men dan de legitimiteit van regels in twijfels trekken? Volgens jouw en DonRaja's logica zou men dus ten aller tijden moeten schikken aan de regels in het land, zelfs wanneer die regels niet-democratisch tot stand gekomen zijn? Het systeem is dus per definitie niet de schulddoener, maar de daad an sich? Met een dergelijk mentaliteit hadden we hier nog steeds in de Middeleeuwen geleefd.
Ik vind de doodstraf onmenselijk en barbaars jij niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We hadden het niet over het opleggen van normen en waarden aan andere staten, maar in hoeverre dergelijke straffen barbaars zijn en in mijn ogen het systeem dat niet deugt. We hebben het hier per definitie over regels die opgelegd zijn vanuit een extremistische (wahabisme) invalshoek vanuit de Islam. De legitimiteit van dergelijke regels in twijfel trekken is moreel gezien gewoon juist. Jij tracht het systeem te verdedigen met dooddoeners als: 'je weet welke straf erop staat'. Men wist ook in de middeleeuwen welk straf er op hekserij stond, maar dat maakt het systeem nog niet niet moreel verdedigbaar.
Die landen van de Arabische lente zijn/waren meer dictaturen dan fundamentalistischquote:Op woensdag 18 april 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik had het inmiddels breder getrokken over alle fundamentalistische landen.
Gast, met alle respect, maar dit is weer een onzinnige vergelijking. (en ik neem aan dat je dat zelf ook wel doorhebt)quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We hadden het niet over het opleggen van normen en waarden aan andere staten, maar in hoeverre dergelijke straffen barbaars zijn en in mijn ogen het systeem dat niet deugt. We hebben het hier per definitie over regels die opgelegd zijn vanuit een extremistische (wahabisme) invalshoek vanuit de Islam. De legitimiteit van dergelijke regels in twijfel trekken is moreel gezien gewoon juist. Jij tracht het systeem te verdedigen met dooddoeners als: 'je weet welke straf erop staat'. Men wist ook in de middeleeuwen welk straf er op hekserij stond, maar dat maakt het systeem nog niet niet moreel verdedigbaar.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die landen van de Arabische lente zijn/waren meer dictaturen dan fundamentalistisch
Ik ben wel voor de doodstraf, als onomstotelijk vaststaat dat iemand met voorbedachte rade een moord of moorden heeft gepleegd, dan mag diegene van mij opgeruimd worden. Is ook een goedkopere oplossingquote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de doodstraf onmenselijk en barbaars jij niet?
Lucia B. had in dat geval de doodstraf gerkegen, want 'onomstotelijk bewezen'. Kwamen ze 9 jaar later wel op terug...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de doodstraf, als onomstotelijk vaststaat dat iemand met voorbedachte rade een moord of moorden heeft gepleegd, dan mag diegene van mij opgeruimd worden. Is ook een goedkopere oplossing
Daar zit mijn bedenking, het is namelijk onomkeerbaar...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de doodstraf, als onomstotelijk vaststaat dat iemand met voorbedachte rade een moord of moorden heeft gepleegd, dan mag diegene van mij opgeruimd worden. Is ook een goedkopere oplossing
100% bewezen bestaat niet, zelfs niet met DNA-matches (die vaak 'maar' een garantie van 1 op 100.000 a 1 op 1.000.000 bieden).quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar zit mijn bedenking, het is namelijk onomkeerbaar...
Mwah.., dan nog moet je dieper kijken., zo een Tristan van der V als die nog had geleeft die had hulp nodig geen straf.,quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal dan zelden voorkomen maar bijvoorbeeld in het geval van zo'n Breivik, wat heb je nog aan zo'n man?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
100% bewezen bestaat niet, zelfs niet met DNA-matches (die vaak 'maar' een garantie van 1 op 100.000 a 1 op 1.000.000 bieden).
Dus dat, of die gasten in Putten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lucia B. had in dat geval de doodstraf gerkegen, want 'onomstotelijk bewezen'. Kwamen ze 9 jaar later wel op terug...
Wat heb je eraan hem te vermoorden en daarmee wéér een moordenaar de wereld in te helpen (namelijk degeen die de knop overhaalt / de trekker overhaalt / de spuit geeft / et cetear).quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal dan zelden voorkomen maar bijvoorbeeld in het geval van zo'n Breivik, wat heb je nog aan zo'n man?
Daar had de politie gewoon hem af moeten knallen, die dag nog.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal dan zelden voorkomen maar bijvoorbeeld in het geval van zo'n Breivik, wat heb je nog aan zo'n man?
Dat is wel waar, het moet dan ook onomstotelijk vaststaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar zit mijn bedenking, het is namelijk onomkeerbaar...
Vind ik dus niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zo'n geval loop je het risico er een martelaar van te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leg dan eens uit in hoeverre die vergelijking mank gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Gast, met alle respect, maar dit is weer een onzinnige vergelijking. (en ik neem aan dat je dat zelf ook wel doorhebt)
Over zwart-wit gesproken zeg. Niet tegen elke pedofiel wordt vrijspraak geëist en ook niet elke pedofiel wordt vrijgesproken. Je begrijpt duidelijk niet waar het om draait. Het maakt helemaal niet welke straf die ouders van het slachtoffer willen zien. We hebben het hier over een rechtssysteem dat op basis van rationaliteit, menselijkheid en humaniteit is gebouwd. Wanneer mijn kind dat soort vreselijke dingen ondergaat dan zal ik wellicht ook, emotioneel en irrationeel dat ik ben, dergelijke straffen willen zien, maar dan hoop ik juist dat er een rechtssysteem bestaat die mij daartegen beschermt. Een beschaving meet zich immers nog altijd af aan hoe beschaafden in een samenleving omgaan met de niet-beschaafden.quote:De legitimiteit in twijfel trekken is juist, maar hier wordt voor een pedo die tientallen kinderen heeft misbruikt en dit heeft toegegeven volledige vrijspraak geeist. Leg dan eens uit hoe dit systeem werkt?
Ik denk dat de ouders van de slachtoffertjes ineens meer open zouden staan voor SA-straffen.
Dat zal dan zelden voorkomenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik dus niet.
In hoeverre kun je trouwens onomstotelijk vaststellen dat iets met voorbedachte rade is gepleegd, of dat het uberhaupt is gepleegd?
Weet je hoe ongelofelijk 'zwaar' het is als agent het 'verlossende' schot te moeten lossen? Geloof me.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had de politie gewoon hem af moeten knallen, die dag nog.
Vind ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevoelsmatig ben ik het helemaal met je eens, maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in als je zo'n 60 kinderlijken ziet liggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je hoe ongelofelijk 'zwaar' het is als agent het 'verlossende' schot te moeten lossen? Geloof me.
Je weet niet waar je over praat. Iemand doodschieten is een van de moeilijkste dingen die er is. Dat doe je als agent echt niet voor je lol.quote:
Je vergist je.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in als je zo'n 60 kinderlijken ziet liggen.
Ik ook. Maar er bestaan wel gradaties in onmenselijkheid en barbaarsheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:48 schreef inZanity het volgende:
Ik vind de doodstraf onmenselijk en barbaars jij niet?
Wat dan? Onmenselijk, erg onmenselijk, heel erg onmenselijk en BIJNA NIET HUMAN?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er bestaan wel gradaties in onmenselijkheid en barbaarsheid.
Dezelfde rechtstaat die ervoor zorgt dat een dergelijk persoon op procedurefouten vrij kan komen. Zoals ik al zei, het is niet zwart/wit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leg dan eens uit in hoeverre die vergelijking mank gaat.
[..]
Over zwart-wit gesproken zeg. Niet tegen elke pedofiel wordt vrijspraak geëist en ook niet elke pedofiel wordt vrijgesproken. Je begrijpt duidelijk niet waar het om draait. Het maakt helemaal niet welke straf die ouders van het slachtoffer willen zien. We hebben het hier over een rechtssysteem dat op basis van rationaliteit, menselijkheid en humaniteit is gebouwd. Wanneer mijn kind dat soort vreselijke dingen ondergaat dan zal ik wellicht ook, emotioneel en irrationeel dat ik ben, dergelijke straffen willen zien, maar dan hoop ik juist dat er een rechtssysteem bestaat die mij daartegen beschermt. Een beschaving meet zich immers nog altijd af aan hoe beschaafden in een samenleving omgaan met de niet-beschaafden.
Ik vind dood door marteling onmenselijker dan dood door een dodelijke injectie.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
Wat dan? Onmenselijk, erg onmenselijk, heel erg onmenselijk en BIJNA NIET HUMAN?
Dat geloof ik zeker, ik weet ook niet hoe exact de situatie was maar kan me wel voorstellen dat als hij zich niet meteen overgaf dat je hem dan tussen z'n ogen schiet gezien de ravage die hij aan heeft gericht, zoals ze pas in Frankrijk deden met die jongen die gewapend uit het raam sprongquote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat. Iemand doodschieten is een van de moeilijkste dingen die er is. Dat doe je als agent echt niet voor je lol.
Hm, maar ben je ook voor moorden als je wapens maakt?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat dan? Onmenselijk, erg onmenselijk, heel erg onmenselijk en BIJNA NIET HUMAN?
Als je voor de doodstraf bent dan ben je wat mij betreft op zijn minst net zo erg als de mensen die moorden hebben gepleegd.
Onze familie heeft zo'n 12k wapens in bezit maar ben absoluut tegen moorden. Helpt dat iets?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hm, maar ben je ook voor moorden als je wapens maakt?
Wat een onzinquote:Op woensdag 18 april 2012 16:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je voor de doodstraf bent dan ben je wat mij betreft op zijn minst net zo erg als de mensen die moorden hebben gepleegd.
Ben ik met je eens. Maar ik vind het belachelijk om het ene land(SA) te bekritiseren en het andere(VS) niet terwijl er feitelijk hetzelfde gebeurd.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er bestaan wel gradaties in onmenselijkheid en barbaarsheid.
Nou, het is hetzelfde als de vergelijking als je voor de doodstraf bent ben je voor moordenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze familie heeft zo'n 12k wapens in bezit maar ben absoluut tegen moorden. Helpt dat iets?
Daar zit nogal een verschil in vind je niet? Ben je ook voor moorden als je een auto maakt waarin men zich dood kan rijden? Of ben je voor moorden als je een sloot graaft waar iemand zich in kan verdrinken?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hm, maar ben je ook voor moorden als je wapens maakt?
Voor veel mensen onbegrijpelijk, maar de gedachte erachter is redelijke rationeel. Regels omtrent de procedure beschermt de verdachte immers tegen onjuiste vervolging en een fair proces.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
Dezelfde rechtstaat die ervoor zorgt dat een dergelijk persoon op procedurefouten vrij kan komen. Zoals ik al zei, het is niet zwart/wit.
Toch tekenen of 'beledigen' mensen in KSA nog steeds Mohammed. Beschuldigen door onwetenden? Alsof de mensen die de regels in KSA maken niet onwetend zijn?quote:De vergelijking gaat mank, omdat ik zei dat als je weet dat in SA de doodstraf staat op Mohammed tekenen, je dat niet doet. Hekserij in de middeleeuwen was op basis van beschuldigen door onwetenden. Hoe zie jij hier parallellen tussen?
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou, het is hetzelfde als de vergelijking als je voor de doodstraf bent ben je voor moorden.
Doodstraf door marteling komt dat voor danquote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind dood door marteling onmenselijker dan dood door een dodelijke injectie.
Waarom? Jij bent dus in staat, als wij zouden mogen stemmen, om te stemmen dat wij als mensen andere mensen hun leven af mogen nemen.quote:
Ja, sowieso is het een psychologische marteling als je de doodstraf krijgt in bijvoorbeeld Amerika.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doodstraf door marteling komt dat voor dan
Ik zat precies zoquote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Let the bodies hit the floor
Steniging? Zweepslagen vooraf aan de doodstraf? De doodsoorzaak is daar wellicht niet door de zweepslagen, maar onmenselijker is het wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:05 schreef inZanity het volgende:
Doodstraf door marteling komt dat voor dan
Vaak overlijden ze al aan de 80e a 90e zweepslag (Meestal worden er 100 zweepslagen opgelegd).quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steniging? Zweepslagen vooraf aan de doodstraf?
Mijn moeder heeft ook het fijne van dergelijke islamitisch recht meegemaakt en de zweepslagen die zij onder haar voeten kreeg blijft ze nog steeds last van hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef Helpmefok het volgende:
Vaak overlijden ze al aan de 80e a 90e zweepslag (Meestal worden er 100 zweepslagen opgelegd).
Stiekem wel een geniaal nummer om onder beelden van zo een tristan/breiverik te zetten.,quote:
Jep. Ik ken het principe wat moeders betreft, maar daar ga ik het verder bij laten. Het is in ieder geval iets dat de rest van je leven doordreuntquote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook het fijne van dergelijke islamitisch recht meegemaakt en de zweepslagen die zij onder haar voeten kreeg blijft ze nog steeds last van hebben.
Da's wansmaakquote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stiekem wel een geniaal nummer om onder beelden van zo een tristan/breiverik te zetten.,
Eerste ben ik volkomen met je eens en dat lijkt me persoonlijk nog een stuk onmenselijker dan welke fysieke marteling dan ook. Over dat tweede kan ik kort zijn: waar stel je dan de grens? Want in mijn ogen is ophanging of de elektrische stoel dan ook marteling.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, sowieso is het een psychologische marteling als je de doodstraf krijgt in bijvoorbeeld Amerika.Maar in redelijk wat landen gooien ze je bij wijze van spreken nog met stenen kapot.
Ligt nog te gevoelig he., over een paar jaar danquote:
Ach, het zal mijn moeders schuld wel zijn geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Jep. Ik ken het principe wat moeders betreft, maar daar ga ik het verder bij laten. Het is in ieder geval iets dat de rest van je leven doordreunt
Dat lijkt jou ja. Ik kan geestelijk een hoop hebben, fysiek een hoop minder.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eerste ben ik volkomen met je eens en dat lijkt me persoonlijk nog een stuk onmenselijker dan welke fysieke marteling dan ook.
Ophanging ben je binnen 1,5 seconden dood (nek breekt en klaar), electrische stoel binnen 5 seconden (hart stopt ermee).quote:Over dat tweede kan ik kort zijn: waar stel je dan de grens? Want in mijn ogen is ophanging of de elektrische stoel dan ook marteling.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, het zal mijn moeders schuld wel zijn geweest.
Ik ben dan ook tegen de doodstraf. Maar als je voor bent neem je blijkbaar die psychologische marteling voor lief, want dat hoort zeker ook bij de straf. Misschien is dat nog wel een ergere straf, een stuk onmenselijker zoals je zelf zegt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eerste ben ik volkomen met je eens en dat lijkt me persoonlijk nog een stuk onmenselijker dan welke fysieke marteling dan ook. Over dat tweede kan ik kort zijn: waar stel je dan de grens? Want in mijn ogen is ophanging of de elektrische stoel dan ook marteling.
Klopt, maar waar stel je dan de grens? En is psychologische marteling zoals Typisch stelde dan niet net zo erg of minstens zo erg of onmenselijk als fysieke marteling. En kun je bij ophanging of elektrische stoel niet ook gewoon spreken van een marteling?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steniging? Zweepslagen vooraf aan de doodstraf? De doodsoorzaak is daar wellicht niet door de zweepslagen, maar onmenselijker is het wel.
Ieder reageert vanuit zijn kader inderdaad, vandaar dat ik wat sneller voor middeleeuwse straffen ben in het geval van kindermisbruik...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, het zal mijn moeders schuld wel zijn geweest.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt, maar waar stel je dan de grens? En is psychologische marteling zoals Typisch stelde dan niet net zo erg of minstens zo erg of onmenselijk als fysieke marteling. En kun je bij ophanging of elektrische stoel niet ook gewoon spreken van een marteling?
Geen verhangingen en vergassingen meer sinds de vorige eeuw. De stoel al sinds 2004 niet meer.quote:executies na 2001 werd slechts drie van de 273 executies níet de injectie gebruikt. De laatste keer dat een andere methode werd toegepast - de elektrische stoel - was in mei 2004; vergassing werd voor het laatst gebruikt in 1999, ophanging in 1996 en het vuurpeloton in 2009.
Die psychologische marteling is ook erg, maar die zal bij een doodstraf dat door injectie wordt voltrokken hoogst waarschijnlijk wel minder zijn dan bij dood door steniging. Bij ophanging/stoel wordt de dood sneller voltrokken, bij steniging niet. Daar wordt je tot je middel van je lijf ingegraven in een kuil en bekogeld aan alle kanten met stenen tot de dood zich heeft voltrokken.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef inZanity het volgende:
Klopt, maar waar stel je dan de grens? En is psychologische marteling zoals Typisch stelde dan niet net zo erg of minstens zo erg of onmenselijk als fysieke marteling. En kun je bij ophanging of elektrische stoel niet ook gewoon spreken van een marteling?
Ik weet nu niet of ik dit in een film heb gezien, of dat het echt zo is. Maar de veroordeelden mogen toch kiezen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Geen verhangingen en vergassingen meer sinds de vorige eeuw. De stoel al sinds 2004 niet meer.
Kortom, die straffen zijn er wel uit in de states.
Ik word helemaal niet persoonlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Waarom moet je elke keer zo persoonlijk worden Helpmefokje?
Staatsafhankelijk. Voorbeeldje:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik dit in een film heb gezien, of dat het echt zo is. Maar de veroordeelden mogen toch kiezen?
Er zijn staten waar men het wel mag kiezen, er zijn staten waar het niet mag.quote:In 2000 heeft Florida de dodelijke injectie als standaardmethode voor uitvoering van de doodstraf ingevoerd. Veroordeelden kunnen echter nog steeds kiezen voor executie op de elektrische stoel.
aah ok, helder.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Staatsafhankelijk. Voorbeeldje:
[..]
Er zijn staten waar men het wel mag kiezen, er zijn staten waar het niet mag.
quote:
Volgens jouw logica zou dat in ieder geval degene zijn schuld zijn geweest?quote:[b]Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:[/b
Ieder reageert vanuit zijn kader inderdaad, vandaar dat ik wat sneller voor middeleeuwse straffen ben in het geval van kindermisbruik...
Ze hebben ook niet allemaal doodstraf toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauw: stoel kan onder geen beding.
Groen: alleen voor mensen voor 1998 beoordeelt.
Geel: kan als je er zelf voor kiest..
Nope, uit het hoofd 17 staten hebben überhaupt geen doodstraf meer. iig. New York heeft de doodstraf niet meer, als ook uit mijn hoofd mississippi.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal doodstraf toch?
Ik ben niet snel grof in de mond, maar nu lul je toch echt onzin. WAAR heb ik dit gezegd mafkees!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens jouw logica zou dat in ieder geval degene zijn schuld zijn geweest?
Emo's die in Irak ook worden gestenigd. Ach, ze hadden zich gewoon aan de 'regels' moeten houden?
http://english.alarabiya.net/articles/2012/03/09/199614.html
met dank aan littlerabbit
Ik ben overigens in geen enkel geval tegen dat soort middeleeuwse straffen.
Je word wel persoonlijk. Verder vindt ik het niet aan jou om te oordelen of ik waanideeën heb enkel omdat ik een andere mening ben toebedeeld. Om het over niet inhoudelijk zijn maar niet te hebben want dat kunnen we van jou ook zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet persoonlijkZo vat jij dat gewoon op Cultuuriets ofzo?. Ik vind je gewoon waanbeelden hebben en je reageert op zovéél dingen niet inhoudelijk (vordert wel een stuk meer de laatste 50 reacties).
Ik zou om die verschillende wetten per staat daar echt niet willen wonen.,quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, uit het hoofd 17 staten hebben überhaupt geen doodstraf meer. iig. New York heeft de doodstraf niet meer, als ook uit mijn hoofd mississippi.
Lees je eigen reacties anders eens. Ik quote:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet snel grof in de mond, maar nu lul je toch echt onzin. WAAR heb ik dit gezegd mafkees!
Gevalletje eigen schuld toch? Die emo's konden zich gewoon beter aan de regels houden? Of in ieder geval aan de ongeschreven regels binnen de gemeenschap.quote:''Maar als je daar woont heb je je te houden aan de regels van het land.''
Volgens mij is dat jointje in geen enkele staat toegestaanquote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou om die verschillende wetten per staat daar echt niet willen wonen.,
rook je in de eene staat rustig een jointje met je wapen in je achterbak., zit je in de volgende staat ben je opeens strafbaar bezig.,
Is dit nou weer voor misselijkmakende insinuatie dan?!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Emo's die in Irak ook worden gestenigd. Ach, ze hadden zich gewoon aan de 'regels' moeten houden?
Toch wel meer gedoogd., in bepaalde staten dan dat je zou denken..,quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat jointje in geen enkele staat toegestaan
Dat is jouw mening.quote:
Je hebt waanideeën. O.a. dat de doodstraft in Amerika nog steeds voltrokken wordt dankzij de stoel, vergassing, de kogel of het touw. Dat zijn dus waanideeën, heeft niets met een 'mening' te maken.quote:Verder vindt ik het niet aan jou om te oordelen of ik waanideeën heb enkel omdat ik een andere mening ben toebedeeld.
Dat roep je wel steeds maar je komt niet met argumentenquote:Om het over niet inhoudelijk zijn maar niet te hebben want dat kunnen we van jou ook zeggen.
Anders kom je me neersteken ofzo?quote:Voortaan let je beter gewoon een beetje op wat je zegt
Stukken van New York en Californiëquote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat jointje in geen enkele staat toegestaan
Je reageert op mijn post over kindermisbruik met de post dat volgens mijn logica die er zelf om gevraagd heeft?! Dan ben je of analfabeet, of gewoon zo dom als een rund. Je bent ontzettend vervelend verkeerd aan het quoten en ik ga dan ook niet meer de discussie met jou aan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lees je eigen reacties anders eens. Ik quote:
[..]
Gevalletje eigen schuld toch? Die emo's konden zich gewoon beter aan de regels houden? Of in ieder geval aan de ongeschreven regels binnen de gemeenschap.
Nog zoiets. Die hele wapenwet in de VS is natuurlijkte idioot voor woorden.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou om die verschillende wetten per staat daar echt niet willen wonen.,
rook je in de eene staat rustig een jointje met je wapen in je achterbak., zit je in de volgende staat ben je opeens strafbaar bezig.,
Dat is gewoon te kort door de bocht wat jij zegt, ik vind niet dat mensen mogen stemmen over het leven van anderen maar dat je de doodstraf aan de rechterlijke macht ter beschikking moet stellen als ultieme straf.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent dus in staat, als wij zouden mogen stemmen, om te stemmen dat wij als mensen andere mensen hun leven af mogen nemen.
Klopt maar meer omdat niet een lijn ttekken.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog zoiets. Die hele wapenwet in de VS is natuurlijkte idioot voor woorden.
Die post ging helemaal niet over kindermisbruik. Het ging over regels an sich in Saoedi-Arabie c.q. over de doodstraf die boven je hangt wanneer je Mohammed tekent. Volgens jouw redenering zouden die mensen zich gewoon aan de regels moeten houden, dan wordt men ook niet gedood. Niet eromheen draaien nu.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je reageert op mijn post over kindermisbruik met de post dat volgens mijn logica die er zelf om gevraagd heeft?! Dan ben je of analfabeet, of gewoon zo dom als een rund. Je bent ontzettend vervelend verkeerd aan het quoten en ik ga dan ook niet meer de discussie met jou aan.
Reageer je ook nog op mijn bovenstaand verhaal of negeer je weer alles wat je niet wil horen en reageer je alleen op makkelijker targets?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog zoiets. Die hele wapenwet in de VS is natuurlijkte idioot voor woorden.
Dus jij vind dat een rechter het recht heeft iemand te doden? Dat is wat je eigenlijk zegt. Dat mag, we leven in een vrij land. Maar wat mij betreft heeft elk mens recht op zijn/haar leven, zelfs een seriemoordenaar of mafkezen als Robert M.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon te kort door de bocht wat jij zegt, ik vind niet dat mensen mogen stemmen over het leven van anderen maar dat je de doodstraf aan de rechterlijke macht ter beschikking moet stellen als ultieme straf.
OKquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij vind dat een rechter het recht heeft iemand te doden? Dat is wat je eigenlijk zegt. Dat mag, we leven in een vrij land. Maar wat mij betreft heeft elk mens recht op zijn/haar leven, zelfs een seriemoordenaar of mafkezen als Robert M.
Wat heel dubbelop is, daar Brevikjes ánderen weer ONTNEMEN van het leven en daarmee het recht van anderen om te leven afpakken...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij vind dat een rechter het recht heeft iemand te doden? Dat is wat je eigenlijk zegt. Dat mag, we leven in een vrij land. Maar wat mij betreft heeft elk mens recht op zijn/haar leven, zelfs een seriemoordenaar of mafkezen als Robert M.
Daar heeft een Breivik natuurlijk geen recht toe, maar wat maakt 'ons' beter als wij hem ook afmaken?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heel dubbelop is, daar Brevikjes ánderen weer ONTNEMEN van het leven en daarmee het recht van anderen om te leven afpakken...
Nee, dat is zo.quote:
Dat zijn geen waanideeën dat is een feit. En al was het niet zo dan was ik gewoon niet zo goed op de hoogte.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Je hebt waanideeën. O.a. dat de doodstraft in Amerika nog steeds voltrokken wordt dankzij de stoel, vergassing, de kogel of het touw. Dat zijn dus waanideeën, heeft niets met een 'mening' te maken.
[..]
Ik kom vaak genoeg met argumenten. Net als jij ook vaak genoeg niet met argumenten komt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat roep je wel steeds maar je komt niet met argumenten![]()
. Jij bent de persoon die met "enkel" smilies als ":')" reageert, die feiten niet onderbouwt of dingen lukraak uit de lucht plukt.
[..]
Dan heb ik bij deze TR gemaakt. Als jij het kan kan ik het ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Anders kom je me neersteken ofzo?. Pleur even gauw op met mij vertellen wat ik wel en niet doe idioot.
Ik zie niets 'fout' in zijn post?quote:[b]Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef
Dan heb ik bij deze TR gemaakt. Als jij het kan kan ik het ook.
En wanneer is iets een ultieme straf dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is gewoon te kort door de bocht wat jij zegt, ik vind niet dat mensen mogen stemmen over het leven van anderen maar dat je de doodstraf aan de rechterlijke macht ter beschikking moet stellen als ultieme straf.
Ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar meer omdat niet een lijn ttekken.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ieder reageert vanuit zijn kader inderdaad, vandaar dat ik wat sneller voor middeleeuwse straffen ben in het geval van kindermisbruik...
En daar wil ik het bij laten.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:
quote:Dat zijn geen waanideeën dat is een feit.
Net was het nog een fout en nu ben je niet zo goed op de hoogte?quote:En al was het niet zo dan was ik gewoon niet zo goed op de hoogte.
Nogmaals, kom maar met voorbeelden, ik heb jou er vaak genoeg op aangesproken.quote:Ik kom vaak genoeg met argumenten. Net als jij ook vaak genoeg niet met argumenten komt.
Gefeliciteerd. Kusjekroel. Op basis waarvan TR je dan? Volkerenhaat, waarvoor ik jou TR'de? Dacht ik ook.quote:Dan heb ik bij deze TR gemaakt. Als jij het kan kan ik het ook.
Gast is helemaal van de wereld johquote:
Volgende TR. Succes ermeequote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dat is dus het hele probleem met allochtonen. Als je met ze in discussie gaat voelen ze zich persoonlijk aangevallen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BEHALVE dat het GEEN feit is en die straffen al ruim tien jaar niet meer toegepast worden
[..]
Net was het nog een fout en nu ben je niet zo goed op de hoogte?.
Zoals ik zei: Waanideeën.
[..]
Nogmaals, kom maar met voorbeelden, ik heb jou er vaak genoeg op aangesproken.
[..]
Gefeliciteerd. Kusjekroel. Op basis waarvan TR je dan? Volkerenhaat, waarvoor ik jou TR'de? Dacht ik ook.
Inderdaad. Ach, negeren die gast.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
Gast is helemaal van de wereld johTo-taal alle realiteit voorbij
. "O ik ga jou TR'en want dat deed je ook bij mij! ONderliggende redenen maken niet uit, zoals het feit dat ik alle Amerikanen doodwens en jij ... tja, wat doet HMF eigenlijk. Nou ja, ik TR 'm toch maar!"
Als je daarmee specifiek op mij doelt lees ik graag in PM wat ik exact fout doe, anders ga ik op deze hand verderquote:
Heerlijk man, in afwachting van een mail van school dus geen reet te doen. Lekker hele dag series kijken enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, dan zou ik die nutteloze discussie moeten teruglezen, daar heb ik geen enkele behoefte aan.
Verder was m'n dag prima, hoe is het met jou?
Dat schip dat tegen de Willemsbrug is aangevaren (quote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga even met de motor naar de SS Rotterdam knallen, mooi man Kaatjedrecht.
Kan zo weer veranderenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat slowchat gewoon kansloos geouwehoer was en niet van die oeverloze discussies over politiek o.i.d.
Wacht maar tot de Ajacieden en PSV-ers weer terug zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat slowchat gewoon kansloos geouwehoer was en niet van die oeverloze discussies over politiek o.i.d.
Ik hoorde 't ja van een maatje die er in de buurt werkt. Sukkels heb je ook héquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schip dat tegen de Willemsbrug is aangevaren () vannochtend lag net nog voor de Wilhelminapier. Al die containers in het water vanmorgen.
JA pisveers erg inhoudelijk plaatjes van wijven posten en zovee mogelijk youtube links.,quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Ajacieden en PSV-ers weer terug zijn
Die Davy is ook wel een debiel hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
JA pisveers erg inhoudelijk plaatjes van wijven posten en zovee mogelijk youtube links.,
Ach zo lang die doublepain maar wegblijft.,
Ik ga net zolang door met TR's tot ze er wat aan gedaan hebben. En nu ben ik weg uit dit topic. Jammer dat zo'n mooi topic verneukt moet worden door kleutertjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Pas je op dat je niet gebanned wordt wegens nutteloos TR'en?
Er komt nu een onderzoek naar de oorzaak.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoorde 't ja van een maatje die er in de buurt werkt. Sukkels heb je ook hé
Jij bent toch juist redelijk nieuw hier?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ga net zolang door met TR's tot ze er wat aan gedaan hebben. En nu ben ik weg uit dit topic. Jammer dat zo'n mooi topic verneukt moet worden door kleutertjes.
Ze hebben de brug stiekem verlaagdquote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt nu een onderzoek naar de oorzaak.
Goh, wat zou dat nou zijn.
Er gaat niets aan veranderen want ik doe niets fout volgens de policy.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ga net zolang door met TR's tot ze er wat aan gedaan hebben.
Jij loopt hier pas 4 topics mee vriendquote:En nu ben ik weg uit dit topic. Jammer dat zo'n mooi topic verneukt moet worden door kleutertjes.
Waar hier in dit topic op of Fok? Dit topic bestaat namelijk nog niet zo lang toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent toch juist redelijk nieuw hier?
Dit topic.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar hier in dit topic op of Fok? Dit topic bestaat namelijk nog niet zo lang toch?
quote:
Verder snap ik niet echt in hoeverre dit relevant is.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit topic bestaat namelijk nog niet zo lang toch?
We zitten al 100+ topics in de reeks, maar nee het bestaat nog niet heel lang.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar hier in dit topic op of Fok? Dit topic bestaat namelijk nog niet zo lang toch?
Je zegt dat dit de reeks 'verneukt'. Nou sorry, maar zo is het hier altijd al geweest.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Verder snap ik niet echt in hoeverre dit relevant is.
En zo lang jullie met Don, en de Captain hier vaak blijven posten blijft het ook wel leuk,quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zitten al 100+ topics in de reeks, maar nee het bestaat nog niet heel lang.
De_Kromme en HMF, veroorzakers van de slowchat
Smeren die handel jongenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Back.![]()
Presentatie ging goed. Extreem lekkere begeleidster, dus die ga ik eens even opzoeken binnenkort.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zegt dat dit de reeks 'verneukt'. Nou sorry, maar zo is het hier altijd al geweest.
Tarado, Ajax4lif, Steven zijn ook wel te pruimen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En zo lang jullie met Don, en de Captain hier vaak blijven posten blijft het ook wel leuk,
maar soms denk ik hier god wie zijn deze idioten nou weer hier.,
Nog geen 3 maandenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zitten al 100+ topics in de reeks, maar nee het bestaat nog niet heel lang.
De_Kromme en HMF, veroorzakers van de slowchat
Gast, je vergeet iemand.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En zo lang jullie met Don, en de Captain hier vaak blijven posten blijft het ook wel leuk,
maar soms denk ik hier god wie zijn deze idioten nou weer hier.,
Sowieso. Al lijkt het tegenwoordig of elk lekker wijf een vriend heeft man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Smeren die handel jongen.
Als je het maar weet: soms is het gaatje kleiner dan de worst die erin gaat. Dat betekent niet dat de worst niet in het gaatje PAST!
(iets met boeing en een amerikaanse vijfpunt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |