TR gemacht voor het bewijs van TR gemacht laten zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef Helpmefok het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
TR gemacht van TR gemacht.
TRception!
Yes.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef AryaMehr het volgende:
Kan je ook een ban krijgen bij teveel TR's?
hehequote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon a la vorige keer, de_kromme in de waan laten, zondag hattrickje
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit denhaag, dus maak je geen zorgen
Was jij zelf geen allochtoon?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat allochtonen slechte mensen zijn.
achja alsof er mensen zijn die echt de pvv serieus nemenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.
TR voor onterechte uitlatingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd. De PVV laat zich hier namelijk weer van z'n meest racistische kant zien.
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achja alsof er mensen zijn die echt de pvv serieus nemen
Ik mag niet stemmen tijdens de gemeente shit en tijdens landelijke shit wil ik het niet eens doenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.
Elke tokkie stemt dan ook PVVquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gezien de laatste tweede kamer verkiezingen toch een kleine 1,5M. Ik kan me nu wel schuldig gaan maken aan allerlei vooroordelen over het tokkiegehalte en IQ van PVV'stemmer maar dat heeft geen enkele zin... Toch lijkt me dat best een zorgwekkend aantal.
Waarom mag jij niet stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen tijdens de gemeente shit en tijdens landelijke shit wil ik het niet eens doen
Klopt. Maar een beetje niveau in de topics en TR's is toch wel op te brengen?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wou toch modje worden? Moet je ook niet klagen.
Iers paspoortquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen dan?
Vorige SC topic was van zeer hoog niveauquote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar een beetje niveau in de topics en TR's is toch wel op te brengen?
of mag ik wel met de gemeente shit stemmen en niet met landelijke?quote:
Hij is gedwongen hoor, hij wilde helemaal geen mod worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wou toch modje worden? Moet je ook niet klagen.
Dat je braaf bentquote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
En, wat is een kusjekroeldat is echt een vaag woord
En nóg heb ik die foto's nietquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is gedwongen hoor, hij wilde helemaal geen mod worden.
jaquote:
Denk dat je niet landelijk mag stemmenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
ik weet het niet meer, heb nog nooit gestemd
Terwijl jouw stem de beslissende was geweest...quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
ik weet het niet meer, heb nog nooit gestemd
Oke, maar ik had het anders toch niet gedaanquote:Op woensdag 18 april 2012 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk dat je niet landelijk mag stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |