Bizar inderdaad. Kennelijk kunnen er nog wonderen gebeuren op deze wereld. Wellicht zegt Nadal straks dat ie de favoriet is voor de titel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goh, 3de ronde, dat had ik niet van Haase verwacht.
Zeker ook de manier waarop vandaag, niet al te gek gedaan, gewoon nette overwinningquote:Op woensdag 18 april 2012 16:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goh, 3de ronde, dat had ik niet van Haase verwacht.
Doen we positief dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker positief doen over Haase is op zich prima, maar hij stond gister wel gewoon 7-5 0-6 *1-3 en breakpoint tegen ...
Dat ie dan van Fognini weet te winnen, nou nou, het mag goddomme ook wel eens
Vergeleken met die pot tegen de shoarmarol dan hequote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doen we positief dan?
Fognini is nog een grotere faler dan Roowbin...dus als Rooowbin dit al verloren had was het echt helemaal verschrikkelijk geweest. En in tegenstelling tot wat luckass zegt speelde Rooowbin ook gister waardeloos. Jezus wat zag die eerste set er onzeker uit. Gelukje dat ie die won.
Wat betreft zijn volgende tegenstander. Ferrer speelt nu drama, maar Bellucci speelt ook wel zeer aardig. Wordt gewoon een harde overwinning van 1 van die twee tegen Rooowbin
Bellucci fantastisch, Ferrer matig. Mist power vandaag..Slechte tactiek ook..Mesker had het er net toevallig over. Hij ramde steeds alles naar de backhand van Bellucci en die ramde Bel boy allemaal net zo hard terugquote:
We weten allemaal dat hij wel fantastisch kan tennissen en dat het dus een mentale kwestie is. Laat hem nu maar even lekker lucky zijn, zoiets heb je dan nodig om uit een dip te komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doen we positief dan?
Fognini is nog een grotere faler dan Roowbin...dus als Rooowbin dit al verloren had was het echt helemaal verschrikkelijk geweest. En in tegenstelling tot wat luckass zegt speelde Rooowbin ook gister waardeloos. Jezus wat zag die eerste set er onzeker uit. Gelukje dat ie die won.
Wat betreft zijn volgende tegenstander. Ferrer speelt nu drama, maar Bellucci speelt ook wel zeer aardig. Wordt gewoon een harde overwinning van 1 van die twee tegen Rooowbin
Ook pas de eerste goede wedstrijd van Bellucci dit jaar volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-3 4*-1. Tegen Bellucci in deze vorm zie ik Robin niet winnen, maar het is Bellucci, dus hopelijk hoeft dat ook helemaal niet.
In IW speelde hij tegen Federer ook best goed. De tweede danquote:Op woensdag 18 april 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook pas de eerste goede wedstrijd van Bellucci dit jaar volgens mij.
Nog geen ritme op gravel? Ik vond Bellucci gister ook al goed spelen. Heb er vanmorgen 1 euroquote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef Norrage het volgende:
Toch wel apart. Ferrer is tot nu echt mega-constant geweest dit jaar (met een virusje in IW daargelaten)..en nu begint zijn gravel...en wordt ie geveegd.
Maar goed, Bellucci had vorig jaar natuurlijk ook zo'n geniale run
Precies waar ik op doelde inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook pas de eerste goede wedstrijd van Bellucci dit jaar volgens mij.
Niet te gek doen he.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef XL het volgende:
[..]
Nog geen ritme op gravel? Ik vond Bellucci gister ook al goed spelen. Heb er vanmorgen 1 euroopgezet, dat zijn er nu 7
1 euro, logisch. De grote bedragen gaan natuurlijk in de XL Tennisgame om.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef XL het volgende:
[..]
Nog geen ritme op gravel? Ik vond Bellucci gister ook al goed spelen. Heb er vanmorgen 1 euroopgezet, dat zijn er nu 7
Zoals Bellucci vandaag speelde: niet echt.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:47 schreef BobW het volgende:
Ik heb Bellucci - Ferrer niet gezien, maar heeft Haase een kansje?
Jeetje, ja. Murray speelt trouwens best goed. MAar al de makkelijke balletjes mist ie. Echt..nu weer zo'n dropshot op een bal die ie makkelijk kon gaan afmaken. Het subtiele werk gaat hem niet zo goed af vandaagquote:Op donderdag 19 april 2012 11:41 schreef Alovenac het volgende:
Murray matig en Benneteau gewoon goed.
Dan krijg je dus een leuke pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |