abonnement Unibet Coolblue
pi_111571015
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een degelijke fiets te koop?
Gewoon s'nachts even door de stad lopen, geheid dat er je eentje te koop wordt aangeboden :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:45:10 #202
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_111571029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:44 schreef DonJames het volgende:

[..]

Gewoon s'nachts even door de stad lopen, geheid dat er je eentje te koop wordt aangeboden :')
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_111571406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:45 schreef donroyco het volgende:
:')
Als je speciale wensen hebt, sommige junks leveren op bestelling..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:59:08 #204
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_111571549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als je speciale wensen hebt, sommige junks leveren op bestelling..
Zo'n fiets hoef ik niet.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:27:23 #205
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_111576978
Op het Mercatorplein (ja daar issie weer) werd mij een tijdje terug op klaarlichte dag zowel bij het betreden als het verlaten van de Dirk dezelfde luxe damesfiets aangeboden door een Turk, maar dan op een ernstig aandringniveau. Damn.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:52:38 #206
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111578059
De smerige afzetters van de gemeente jatten zelf ook gewoon legaal fietsen. Mijn fiets waarvan de band lek was en die ik nota bene voor de fietsenstalling voor me deur had geparkeerd is onlangs gewoon meegenomen door die lieden. Dan mag ik dus 35 euro lappen om hem terug te krijgen en dan begin ik niet eens over het feit dat ik een nieuw slot mag kopen.

Pure diefstal! :(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111578538
Voor de fietsenstalling is niet erin hè? Je fiets wordt niet weggehaald als je hem netjes op de goede plek zet.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:09:25 #208
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111581200
Hij stond gewoon op de goede plek hoor.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111583385
Als je fiets netjes in een stalling staat, mag hij niet zomaar weggehaald worden zonder dat er eerst 2 weken een briefje of sticker op zit. Als je alsnog denkt dat hij onterecht is weggehaald kun je een bezwaar indienen. Daarnaast kost het terugkrijgen van je fiets tegenwoordig ¤10, en voor een tientje extra komen ze hem thuisbrengen, lijkt me vrij schappelijk.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:24:43 #210
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111584183
Ja, waarschijnlijk heeft iemand zo'n sticker erop geplakt en is ie daarna weggesleept. Maar dat wist ik niet want mijn band was lek, dus dan maak ik er tijdelijk geen gebruik van.

Het is gewoon bij een studentencomplex, dus het is belachelijk dat ze binnen een miezerige twee weken al je fiets wegtakelen. Lekker geld verdienen zo.

Het zou pas schappelijk zijn als ze met hun tengels van mijn spullen afblijven. Als je fiets in Amsterdam al niet gewoon door dieven word gejat, dan doet de gemeente het wel voor je. |:(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111584358
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef VeX- het volgende:
Ja, waarschijnlijk heeft iemand zo'n sticker erop geplakt en is ie daarna weggesleept. Maar dat wist ik niet want mijn band was lek, dus dan maak ik er tijdelijk geen gebruik van.

Het is gewoon bij een studentencomplex, dus het is belachelijk dat ze binnen een miezerige twee weken al je fiets wegtakelen. Lekker geld verdienen zo.

Het zou pas schappelijk zijn als ze met hun tengels van mijn spullen afblijven. Als je fiets in Amsterdam al niet gewoon door dieven word gejat, dan doet de gemeente het wel voor je. |:(
"Tijdelijk geen gebruik van maken"? Meer dan 2 weken te laks om je band te plakken (10 minuten werk) zal je bedoelen!

Dikke prima dat ze de fietswrakken af en toe weghalen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:14:44 #212
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111586430
Ik heb m'n fietsband geprobeerd te plakken maar dat ging niet met een gat van zo'n 5 cm. Ik was van plan naar de fietsenmaker te gaan voor een nieuwe binnenband, maar die lieden hadden em toen al meegenomen.

Ik vind het onzin. Prima dat ze fietsen meenemen die jaren ergens bij een slootje liggen weg te kwijnen, maar het binnen twee weken verwijderen van degelijke fietsen uit fietsenstallingen die voor een studentencomplex liggen vind ik belachelijk. Veel andere mensen waren ook hun fiets kwijt. Het is gewoon geldklopperij.

Ik vind het opeens niet zo gek meer dat half Amsterdam een fiets van een junk koopt. Zelfs als je legaal een fiets koopt wordt ie doodleuk weggehaald.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111588521
2 weken een plek in een stalling bezet houden, die hard nodig is voor mensen die wel hun fiets dagelijks gebruiken, is gewoon niet de bedoeling. Dan kan je wel gaan huilen, maar als je 2 weken lang niet één blik op je fiets geworpen hebt (zo'n sticker valt behoorlijk op), is het gewoon je eigen schuld.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:02:41 #214
192683 AMDB
Visionair.
pi_111588672
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:58 schreef Merel1808 het volgende:
2 weken een plek in een stalling bezet houden, die hard nodig is voor mensen die wel hun fiets dagelijks gebruiken, is gewoon niet de bedoeling. Dan kan je wel gaan huilen, maar als je 2 weken lang niet één blik op je fiets geworpen hebt (zo'n sticker valt behoorlijk op), is het gewoon je eigen schuld.
En als je twee weken op vakantie bent, waar moet je 'm dan achterlaten? Op je kamer? :') :') :')
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:03:30 #215
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111588707
Nee. Onzin. Zullen we voortaan ook auto's gaan wegslepen om diezelfde reden? Oh nee dat kan niet want dan heb je meteen heel Amsterdam in je nek.

Ben benieuwd hoeveel fietsen de gemeente na de zomervakantie heeft weten te jatten.

En lekker doorverkopen of je fiets terug moeten kopen. Tikt wel lekker aan natuurlijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111588737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:03 schreef VeX- het volgende:
Nee. Onzin. Zullen we voortaan ook auto's gaan wegslepen om diezelfde reden? Oh nee dat kan niet want dan heb je meteen heel Amsterdam in je nek.

Ben benieuwd hoeveel fietsen de gemeente na de zomervakantie heeft weten te jatten.

En lekker doorverkopen of je fiets terug moeten kopen. Tikt wel lekker aan natuurlijk.
Ergens anders gaan wonen!
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:06:54 #217
192683 AMDB
Visionair.
pi_111588820
Ik ben voor het weghalen, maar na twee weken is gewoon debiel.
pi_111590977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:02 schreef AMDB het volgende:

[..]

En als je twee weken op vakantie bent, waar moet je 'm dan achterlaten? Op je kamer? :') :') :')
Ze stickeren alleen fietsen die er uit zien alsof ze niet gebruikt worden, dus waar inmiddels planten overheen groeien, waar geen wielen meer aanzitten, die met lekke banden staan, etc. En je moet wel enorm veel pech hebben als in 1 vakantie je banden lekgestoken worden, er een stickeraar langskomt, en die stickeractie ook nog eens opgevolgd wordt.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:20:35 #219
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111595022
Ja vast! :')

Ze hebben bij mij voor de deur een rits prima fietsen weggehaald waarvan zeker het gros geen plantengroei had, wel wielen had, opgepompte banden had. Die van mij had alleen een lekke band. Ze zijn puur weggehaald omdat er zo'n sticker op zat.

Het is onredelijk om er vanuit te gaan dat buurtbewoners perse eens in de twee weken gebruik van de fiets maken. Het echte doel zou moeten zijn om aftandse fietsen weg te halen op plaatsen waar ze duidelijk niet horen en dan minstens een redelijke termijn (1 maand) aan te houden want het is en blijft iemands eigendom.

Het is *(26&*&*$ belachelijk dat je je fiets voor je deur parkeert en er vervolgens eens in de twee weken naar moet omkijken om te zien of hij niet meegenomen is! Dat zouden ze eens met auto's moeten durven. :W

Maar ja, ik heb er inmiddels genoeg over gezegd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:23:46 #220
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_111595225
ja ze verdienen er ook gewoon goed geld mee. tijd terug waren ze nog veel rigoureuzer met het wegknippen maar daar is een keer in de stopera over gesproken en toen is het volgens mij minder geworden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:04:31 #221
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_111608653
Ja, dat is maar goed ook! Iedereen moet maar gewoon eens met de auto Amsterdam in. Die rotfietsen ook altijd.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:08:31 #222
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111608823
Mijn fiets was ook opeens weg. Door een achteraf onopvallend bordje dat ze aan de weg gingen werken mocht dat opeens. Gelukkig betrapte ik ze toen ik sochtends naar mijn werk ging.
pi_111611739
En alsof 10 euro dan het einde van de wereld is om jouw fiets (die in overtreding was) terug te krijgen, de gemiddelde junk is duurder.
pi_111612971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:20 schreef VeX- het volgende:
Ja vast! :')

Ze hebben bij mij voor de deur een rits prima fietsen weggehaald waarvan zeker het gros geen plantengroei had, wel wielen had, opgepompte banden had. Die van mij had alleen een lekke band. Ze zijn puur weggehaald omdat er zo'n sticker op zat.

Het is onredelijk om er vanuit te gaan dat buurtbewoners perse eens in de twee weken gebruik van de fiets maken. Het echte doel zou moeten zijn om aftandse fietsen weg te halen op plaatsen waar ze duidelijk niet horen en dan minstens een redelijke termijn (1 maand) aan te houden want het is en blijft iemands eigendom.

Het is *(26&*&*$ belachelijk dat je je fiets voor je deur parkeert en er vervolgens eens in de twee weken naar moet omkijken om te zien of hij niet meegenomen is! Dat zouden ze eens met auto's moeten durven. :W

Maar ja, ik heb er inmiddels genoeg over gezegd.
Bij mij hetzelfde verhaal toen ik aan de Haarlemmerdijk woonde. Ze besloten ooit een "schoonmaakactie" in het centrum te gaan doen, vorig jaar februari. Alle fietsen (ja letterlijk alle) op de Haarlemmerdijk hadden een sticker dat ze binnen 2 weken zouden worden weggehaald. Ik heb de sticker van mijn fiets verwijderd bij wijze van teken dat ik de fiets nog gebruikte. Fiets is toch weggehaald, inclusief een heeeeeeleboel mooie andere fietsen van mensen die op vakantie waren of even niet hadden opgelet.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:22:53 #225
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_111633840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 08:44 schreef JohnDDD het volgende:
inclusief een heeeeeeleboel mooie andere fietsen van mensen die op vakantie waren of even niet hadden opgelet.
Eeehm, als ik zoveel waarde zou hechten aan m'n mooie fiets of op vakantie zou zijn, dan zou ik toch echt zorgen dat ik hem ergens binnen heb staan. Zo'n mooie fiets kan immers ook gejat worden. Dus nu niet gaan janken over de gemeente, maar over jezelf.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')