quote:De vergadering werd na een kwartier al geschorst nadat ex-PVV-Statenlid Harm Uringa - nu Onafhankelijke Statenfractie Limburg - stelde dat PVV-leiders Geert Wilders en Laurence Stassen, samen met ex-PVV'er Cor Bosman Limburg meer schade hebben toegebracht 'dan alle bezetters in de voorbije tweeduizend jaar'.
Waarop de VVD excuses eiste. Hoezo kan de PVV dat zelf niet doen? Wat een kontenlikkers, die VVD'ers uit Limburg.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:54 schreef Nielsch het volgende:
Fascisten kan, mag en moet je ook niet vertrouwen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 15:11:26Coalitie Limburg geklapt door CDA. Onnodig. Oude regentenpolitiek CDA herleeft. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 15:11:26Coalitie Limburg geklapt door CDA. Onnodig. Oude regentenpolitiek CDA herleeft. reageer retweet
waarom is dat regentenpolitiek ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Reya het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij in dit geval nog gelijk ook. .
Alsof de Limburgse PVV daarvoor het CDA nodig heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef Reya het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij in dit geval nog gelijk ook. Zo erg was wat er gebeurd is nou ook weer niet; Statenleden en gedeputeerden hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. Ergens zie ik hier een revanchisme van het CDA, dat probeert met deze stap onrust te zaaien bij de provinciale PVV.
Heeft ie nou daadwerkelijk niet door dat deze hele situatie nou net ontstaan is door het constante relschoppen van hem en zijn partij en dat je dat niet gaat oplossen met nog meer relschoppenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, niet waar... wat. Ik bedoelde dus het hele PVV gebeuren.quote:
hebben ze niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Niets aan de hand zolang de coalitie in Den Haag maar een meerderheid heeft.
En dan weten ze het toch wel weer op 'links' en 'immigranten' te schuiven, en blijven ze afgunstig kijken naar het geld dat naar cultuur en ontwikkelingssamenwerking gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop echt dat de PVV-stemmers de komende bezuinigingsronde kei- maar dan ook keihard gaan voelen. Dat er werkelijk geen geld meer overblijft voor ze om ook nog maar iets leuks te doen. Dat hun toch al miserabele kutleven nog kutter gaat worden. Berooid wil ik ze zien, voor de schooiers dat het zijn. En dan niet gaan piepen he, dat wilden ze zelf! Hadden ze maar niet op een ex VVD'er moeten stemmen.
Dit dus. Alles, maar dan ook werkelijk alles is geoorloofd om 'links' maar niet aan de macht te laten. En dan is alles voorbij de VVD dus links he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan weten ze het toch wel weer op 'links' en 'immigranten' te schuiven, en blijven ze afgunstig kijken naar het geld dat naar cultuur en ontwikkelingssamenwerking gaat.
Mwah, dat is prima. Ik lach er om. Laat die mensen lekker hun eigen nest bevuilen. Ik geef er niet meer om.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Alles, maar dan ook werkelijk alles is geoorloofd om 'links' maar niet aan de macht te laten. En dan is alles voorbij de VVD dus links he.. Al moeten ze zelf in lompen lopen, de schoenen van bankdirecteuren likken en elke dag kruipend naar hun kutbaantje, dan nog zullen ze op de PVV stemmen. De motivatie? "Omdat het kan".
.
Aan de andere kant ben ik er nou niet zeker van dat een dergelijke aaneenvolging van incidentjes compleet zonder gevolg blijft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Niets aan de hand zolang de coalitie in Den Haag maar een meerderheid heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |