JA JA JA JA!!quote:
Ohquote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet er geloof ik al 6 of zo kopen en laten signeren als ik ga![]()
Moet je er ook een als ik ga?quote:
Nah, dat kan ik toch niet vragen, straks zeul je een hele koffer vol mee, je hebt er al zoveel.quote:
Ohh, dat vind ik geweldig liefquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Zes of zeven maakt ook niks meer uit he. Je moet m wel zelf betalen, want anders eet ik de volgende maand alleen maar droog brood
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohh, dat vind ik geweldig liefIk heb je bankkrabbels nog, is het de hardcover (+ verzenden)? Dan maak ik het nu meteen over.
Wat een nepfansquote:Op woensdag 18 april 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hold your horses, ik belde net mn vader, en die gaan weg zondag, dus die komen helemaal niet, dus ik weet nog niet of ik ga.
Oei, dat worden veel teleurgestelde mensen vrees ik
Jaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja man, lelijk spul![]()
Bos ontketent net een hele discussie op mn FB
Alrighty, mocht het iets worden, dan hoor ik het wel. Keine zorgenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja, wij zouden m van m krijgen maar hij had dus echt maar een handjevol weggevertjes.
Ik denk dat ik wel een berg kan laten signeren als ik ze daar laat bezorgen, es ff zien maar
Yes please! Neem (krijg) jij die ook?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Bij die flexflexopmerking van me![]()
Wil je hardcover mocht ik gaan?
Ja dat dacht ik dus ook! Maar ik ben net zo blij met een softiequote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar voor een gesigneerde is hardcover wel toffer vind ik
Nou ja, ik dacht, stel je koopt voor iedereen soft, dan moet je voor mij een andere kiezen, gewoon wat het makkelijkst is!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ze verkopen beide versies en tis maar weinig duurder he
Ja joh moeilijk hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, stel je koopt voor iedereen soft, dan moet je voor mij een andere kiezen, gewoon wat het makkelijkst is!
quote:
Wat een werk!quote:
Begrijp ik. Er zitten wel weer een paar reviews aan te komen, dus die link ik dan wel gewoon hier..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
En sorry Bosje, sport en games en zo dat lees ik echt niet![]()
Maar wel leuk dat je nu meerdere dingen doet
Ja, dat zekerquote:
Heb je em gezien? Dat einde zeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een verslagje gemaakt over de Waalse Pijl voor FOK!sport
Uiteraard heb ik gekeken. Ik zou anders ook echt geen verslag hebben gemaakt, als ik iets niets gezien heb. Maar het was inderdaad een mooi einde. Erg knap hoe die Spanjaard weg reed van de rest op dat stuk Muurquote:
Ja klopt. Daarvoor was er niet veel aan. Dat kun je denk ik ook wel uir mijn verslag herleiden...quote:Op woensdag 18 april 2012 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Daarvoor is het altijd er naartoe rijden. Net een vlakke etappe in de Tour.
Wat kut, ik kan me voorstellen dat je heel erg baaltquote:Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Miniem het volgende:
Terug van het ziekenhuis.
Ik moet weer een half jaar aan de roaccutane.
Goed dat ik zelf terug gegaan ben, maar ik baal er zo ontzettend van![]()
Het Roaccutane topic #41quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
wat is die roaccudingus, en waar is het voor
Het is nodig, anders hou ik er nog meer littekens aan over.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, klote, maar t zal wel nodig zijn dan toch?Heeft het erge bijwerkingen ofzo?
Tsja, die 9 maanden waren best lang. Ik was er echt blij mee dat ik er vanaf was.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Das zeker mooi klote. Beetje het doel in zicht proberen te houden, maar kan me voorstellen dat dat lastig is
Ja, klote dan, hopelijk ben je er hier na er echt vanafquote:Op woensdag 18 april 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, die 9 maanden waren best lang. Ik was er echt blij mee dat ik er vanaf was.![]()
Kans was 20% dat het terug zou komen![]()
Maarja, morgen maar de medicijnen gaan halen bij de apotheek
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt rot Miniem. Maar het komt goed, laat je vooral niet teveel ontmoedigen.
Wat kut Miniem, hoop dat het na deze behandeling over is.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is nodig, anders hou ik er nog meer littekens aan over.
Het zijn zware medicijnen met best wel wat bijwerkingen.
Ik had zelf uitgedroogde lippen waar je de vellen vanaf kan trekken en bloedneuzen.![]()
En bovendien geen alcohol de komende 6 maanden.
Ik moest even goed lezen (ja tis vroeg). Ik begreep eerst niet om welke centen het ging.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wat verfaccenten in m'n haar zitten zie ik, het brengt wel wat shine op deze grauwe dag, dus ik laat het maar zo![]()
Whehe, zo lees ik dingen ook wel eens verkeerd, en dan vaak het achterste stuk van het woord als ik niet helemaal fris en fruitig ben.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest even goed lezen (ja tis vroeg). Ik begreep eerst niet om welke centen het ging.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb daar geen last van, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou wel gewoon even wakker worden, wennenis..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me trouwens al een poos af te vragen of het normaal is met lenzen/bril dat je sterkte in de ochtend nog een beetje moet 'ontwaken'.Valt me de laatste weken enorm op. Of ik ben gewoon te moe, dat kan ook.
Ja, ik heb er voorheen ook niet zo opvallend last van gehad, ik denk dat m'n waarneming slecht is door veel slaaptekort. Zal eens een keer vragen bij de opticien.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jou wel gewoon even wakker worden, wennenis..
Dat zou best wel eens kunnen..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er voorheen ook niet zo opvallend last van gehad, ik denk dat m'n waarneming slecht is door veel slaaptekort. Zal eens een keer vragen bij de opticien.
dat heb ik niet, wat ik wel heb dat als ik eerst mn bril op gehad heb en doe dan mn lenzen in, dat mn ogen even moeten schakelenquote:Op donderdag 19 april 2012 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me trouwens al een poos af te vragen of het normaal is met lenzen/bril dat je sterkte in de ochtend nog een beetje moet 'ontwaken'.Valt me de laatste weken enorm op. Of ik ben gewoon te moe, dat kan ook.
wimpers extensions en verven + wenkbrauwen epileren en vervenquote:
ik kende t ook niet, maar men raad je af als je veel aan je ogen zit om ze te pakken en een collegaatje heeft ze ook eens gehad, die vond t ook niet prettig.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef indaha het volgende:
Ik snapte het ook niet,ik had nog niet van wimperextexsions gehoord
net wakkerquote:Op donderdag 19 april 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaarom de neuk gebruik je dat woord dan daar
mij lijkt het ook niet prettig ,maar wel leuk zo'n bonquote:Op donderdag 19 april 2012 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kende t ook niet, maar men raad je af als je veel aan je ogen zit om ze te pakken en een collegaatje heeft ze ook eens gehad, die vond t ook niet prettig.
aangezien ik vergroeid ben met mn vingers aan mn ogen, liever niet
Ik zag het een tijdje terug bij Hollands next top modell en heb me echt lopen verbazen, gewoon 1 per 1 per 1 per 1 haar die ze eraan zetten en dan ook heel lang.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:41 schreef indaha het volgende:
Ik snapte het ook niet,ik had nog niet van wimperextensions gehoord
ja dus alleen vervenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Extensions maar dan zonder de extensions
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mogge!
Ik heb daar geen last van Pis, ik heb eerder 's nachts soms last van wazig zicht, maar dan ben ik niet moe of zo.
Hoe later het wordt hoe meer blur
dat is idd een variant, duur!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag het een tijdje terug bij Hollands next top modell en heb me echt lopen verbazen, gewoon 1 per 1 per 1 per 1 haar die ze eraan zetten en dan ook heel lang.
Ja dat heb ik ook!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik niet, wat ik wel heb dat als ik eerst mn bril op gehad heb en doe dan mn lenzen in, dat mn ogen even moeten schakelen
Whehe, bosje hier, bosje daarquote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is idd een variant, duur!
en dan heb je er nog een van een haar of 5/6 als bosje plaatsen
Hij zit gewoon zn ochtendhumeurtje te etalerenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]het lijkt net alsof Bil O Sole Mio aan het zingen is en de rest achtergrondkoor is
Wel lekker!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dus alleen verven
en verven en epileren
OP JE OGEN JONGUH, BAM!!!!!!quote:
Shut up, alsof ik nog niet blind genoeg benquote:
dat deed ik eerst, voor mn edit, maar toen las je dat ik mn wimpers ging epilerenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Laat die hele extensions dan gewoon buiten beeld
Ik voel met hem mee, ik trek ook zo'n bakkesquote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zit gewoon zn ochtendhumeurtje te etaleren
Je hebt gewoon not a fucking clue he, ik ben benieuwd hoe je thuiskomtquote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat deed ik eerst, voor mn edit, maar toen las je dat ik mn wimpers ging epilerenen dat zijn alleen mn wenkbrauwen
Over welke heb je het danquote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Muizel, jij wil vast ook wel die oude bio van mn oude baas he?
Niet die nieuwe van Bram, maar een hele oude.
Ik had een lijstje moeten maken gisteren geloof ik![]()
Ynske, P&S , Indaha, Pisces ieg wel toch?
lelijker dan nu zal toch niet lukken hoop ikquote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt gewoon not a fucking clue he, ik ben benieuwd hoe je thuiskomt![]()
![]()
Ja volgens mij klopt dat rijtje, ik weet alleen niet of MM er ook bij zat?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een lijstje moeten maken gisteren geloof ik![]()
http://www.bol.com/nl/s/b(...)books_all/index.html Die!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over welke heb je het dan?
Ik weet van niks.
True that, dus whateverquote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
lelijker dan nu zal toch niet lukken hoop ik
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat deed ik eerst, voor mn edit, maar toen las je dat ik mn wimpers ging epilerenen dat zijn alleen mn wenkbrauwen
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt gewoon not a fucking clue he
quote:
Oh, ja die lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 19 april 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/s/b(...)books_all/index.html Die!
[..]
True that, dus whatever![]()
Lijstjesquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:51 schreef Muis006 het volgende:
Nu heb ik, dankzij mezelf, o sole mio in mijn hoofd.
Slim.
Yeah!quote:
quote:
quote:
Ajuuus! Leer ze!quote:
Ja als het kan graag, ik heb hem jaren geleden met carnaval in Roermond nog eens ontmoet.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een lijstje moeten maken gisteren ggeeloof ik![]()
Zijn we ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Stuudje.
Ik snap niet dat wij vriendinnetjes zijn eigenlijk
Studeer zequote:
In 'een frituur'quote:Op donderdag 19 april 2012 09:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja als het kan graag, ik heb hem jaren geleden met carnaval in Roermond nog eens ontmoet.
Dat is trouwens wel een jaar of 20 geleden,toen werkte ik in een frituur en toen kwam hij binnen met zo'n dweilorkestje,hij speelde zelf ook maar ik weet niet meer welk instrument.
Iets met een box?quote:
Oh met King Zulu's Brassbandquote:Op donderdag 19 april 2012 09:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja als het kan graag, ik heb hem jaren geleden met carnaval in Roermond nog eens ontmoet.
Dat is trouwens wel een jaar of 20 geleden,toen werkte ik in een frituur en toen kwam hij binnen met zo'n dweilorkestje,hij speelde zelf ook maar ik weet niet meer welk instrument.
Oh, tuba? Ik heb geen idee, ik ken al die blazers niet, ken alleen 1 blazerquote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh met King Zulu's Brassband![]()
Heb ik vaak dingen voor moeten regelen nog![]()
Hij speelt , uhm, hoe heet dat grote logge lage blaasding dat je helemaal om hangt?
Dat ding:
[ afbeelding ]
Tuba he?
Ik geloof wel tuba, ik ken ze allemaal wel dacht ik, klarinet, hobo, sax, schuiftrombono, trompet, blijft de tuba over, dus dat moet deze zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, tuba? Ik heb geen idee, ik ken al die blazers niet, ken alleen 1 blazer
TYPVOUT MANquote:
FAAAAAAAAAAAL!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken alleen de blazer in de categorie geile vrouwen
Jij compenseert met 50 tieten in je foboquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij compenseert met 50 tieten in je fobo
Veeg me opquote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Bedoel je nu blazer als in zo een stom jasje?
Dattes, maar nee ik noem het geen blazen, maar nu doet het me er aan denken. Ding in je bakkes en een instrument.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Of blazer als in pijpen , want dat mensen dat blazen noemen snap ik nooit.
Van blazen worden ze heul nie blij heur, zuigen mot je
Ja, zo zien ze het zelf wel en je kunt er ook wat dingen mee natuurlijkquote:
Je kunt er de liefde mee bedrijven en babies mee maken en golden showers mee gevenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zo zien ze het zelf wel en je kunt er ook wat dingen mee natuurlijk
en helicopterenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kunt er de liefde mee bedrijven en babies mee maken en golden showers mee geven![]()
![]()
En swaffelen, niet te vergeten!
Kun je nagaan, veel meer instrument dan zo'n toeter die alleen toet zegtquote:Op donderdag 19 april 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kunt er de liefde mee bedrijven en babies mee maken en golden showers mee geven![]()
![]()
En swaffelen, niet te vergeten!
zon roltoeter?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, veel meer instrument dan zo'n toeter die alleen toet zegt
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh ben je op deze Nationale Secretaresse dag al in het zonnetje gezet door je baas?
Welk boek? Zit op het werk en ga niet alles teruglezenquote:
Liever elke week toaaaaaart dan eens per jaar waardering als secretaressequote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stuk aardbeienvlaai links boven heb ik net op
Oeh in het midden kruimelquote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stuk aardbeienvlaai links boven heb ik net op
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik mis de kruimel van smoeders, die was echt zo verrukkelijk![]()
![]()
![]()
OEH! Succes en fun!quote:
Hoe zag ze er in het echt uit?quote:
Ja leuk he.quote:
Duh.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja leuk he.
Mevrouw Gul vond de hondjes leuk
Mooi dichtbij gemaakt en de gouverneur en de burgemeester er ook nog opquote:
Ja dat is logisch tochquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja leuk he.
Mevrouw Gul vond de hondjes leuk
idd snorrewitschquote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh duh, die andere snorremans natuurlijk, ik dacht ff dat dat ook een turk was
Die fietsten toevallig langsquote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Kind aan de zijlijn had ook al een helmet voor de veiligheid
GO GO GADGET ZOOOOOOOOOOOOOOOMcamera!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
En zometeen rijdt ze hier door de straat
Ik moet nu ineens aan dat pijptegoed denkenquote:
Oh-oh hoffotograafquote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dan zie je alleen de bus en daar heb ik al foto's van hoor.
Tuurlijk gaan we wel ff kijken, die fotograaf die ik ken smst me als ze eraan komen.
Connecties
Ik denk dat Albert al genoeg foto's van Onno heeft.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Oh-oh hoffotograaf, misschien kun je ze verpatsen aan Boulevard
Niet Onnoquote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert al genoeg foto's van Onno heeft.
Oh?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk boek? Zit op het werk en ga niet alles teruglezen
Oh eeeeecht?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet Onnovan de koningin natuurlijk
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat n.pliesie overal zegnu in trein
Nee wij zitten te ver weg, zo vaak komt ze nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie maken ook nooit wat mee daar in Limbo land hèIk wandel elke week door de tuin van Bea
TMIquote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee wij zitten te ver weg, zo vaak komt ze niet
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik.moest van huis naar station, overal politie. Verder interesseert t me niet eigenlijk
Haha ja maar dat was aan deze kant ook al voor dat ze er waren. Echt wat een security ...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen idee maar gezien aantal politie en tegen houden vam verkeer ed zal t bijna wel, oja wegsleepregeling en geen.bussen boschstraat is tot 17 dus zal wel
Ja maakt op een dag meer mee als ik in een jaar hier in het dorpquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, het was me het dagje wel maar weer tot nu toe.
Vanmorgen vlaai want collega gaat weg.
Vreselijk gelachen hebben we![]()
Maar tis nie leuk dat ie gaat, dit is op leuke baas na de leukste vind ik![]()
Oh en bakkert Bart () kwam een doos vol broodjes brengen, zomaar, ter promotie van hun bezorgservice!
Allemaal verschillende bartjes met alle soorten beleg, vet lekker, dus we hadden ook nog es allemaal gratis lunch naast die vlaai![]()
Bea in de pauze, als het goed is heeft Kenneth ook nog zo ff tussendoor toen we stonden te wachten leuke pics van Chico en Kees gemaakt. En dalijk ga ik met de Griek bij mn ouders eten en daar het steekwagentje ophalen ( haha, ik word er giebelig van, tis natuurlijk heel normaal maar toch ook wel gek zeg maar![]()
) en de wasmachine halen bij die klasgenoot van de basisschool die ik al 20 jaar niet gezien heb, of langer. Oh en het allerbelangrijkste, hou jullie vast...
We hadden na de pauze allemaal een fles Celebrations op ons bureau staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van stomme baas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor secretaressedag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maakt op een dag meer mee als ik in een jaar hier in het dorp![]()
Ik vroeg net of wij niet naar Maastricht kunnen verhuizen ,maar mijn man wil niet stom he
Dat heb ik de laatste tijd ook. (En geen lenzen of bril)quote:Op donderdag 19 april 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mogge!
Ik heb daar geen last van Pis, ik heb eerder 's nachts soms last van wazig zicht, maar dan ben ik niet moe of zo.
Hoe later het wordt hoe meer blur
Ja lijkt me wel interessant al is het al bijna 15 jaar oud..quote:
Weten jullie nog van vroeghur.... reclame voor iets wat ik niet meer wee. Kwam een man in voor, met hondje, dan kwam ie thuis en zei: "Onno heeft weer geen drukje gedaan"quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:56 schreef Strega het volgende:
Hier moet ik altijd aan denken als ik Onno Hoes of Kwalbert Verlinde zie.
Hahaha, ik heb nog nooit zo'n post van je gezien, this must have been quite a day yeahquote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, het was me het dagje wel maar weer tot nu toe.
Vanmorgen vlaai want collega gaat weg.
Vreselijk gelachen hebben we![]()
Maar tis nie leuk dat ie gaat, dit is op leuke baas na de leukste vind ik![]()
Oh en bakkert Bart () kwam een doos vol broodjes brengen, zomaar, ter promotie van hun bezorgservice!
Allemaal verschillende bartjes met alle soorten beleg, vet lekker, dus we hadden ook nog es allemaal gratis lunch naast die vlaai![]()
Bea in de pauze, als het goed is heeft Kenneth ook nog zo ff tussendoor toen we stonden te wachten leuke pics van Chico en Kees gemaakt. En dalijk ga ik met de Griek bij mn ouders eten en daar het steekwagentje ophalen ( haha, ik word er giebelig van, tis natuurlijk heel normaal maar toch ook wel gek zeg maar![]()
) en de wasmachine halen bij die klasgenoot van de basisschool die ik al 20 jaar niet gezien heb, of langer. Oh en het allerbelangrijkste, hou jullie vast...
We hadden na de pauze allemaal een fles Celebrations op ons bureau staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van stomme baas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor secretaressedag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Weten jullie nog van vroeghur.... reclame voor iets wat ik niet meer wee. Kwam een man in voor, met hondje, dan kwam ie thuis en zei: "Onno heeft weer geen drukje gedaan"![]()
Drukke agenda vanaaf?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal dat ik geen journaals ga zien vandaag
Have fun en succes!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
En ik sta op de film met de koningin![]()
Zo, nu naar mn ouders en dan naar de wasmasjien
Oh my Godess!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef oh-oh het volgende:
OMGGGGGGGG:
[ afbeelding ]
Chico en ik en Bea![]()
![]()
Dat is wel heul tofquote:
Tof!quote:
Met of zonder extensions?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:07 schreef Ynske het volgende:
Klinkt als een fijne dag ohoh!
hier weer terug en t resultaat![]()
zonder, wenkbrauwen geepileerd en geverfdquote:
Mooi! (Extensions lijkt me engquote:
Sousafoonquote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh met King Zulu's Brassband![]()
Heb ik vaak dingen voor moeten regelen nog![]()
Hij speelt , uhm, hoe heet dat grote logge lage blaasding dat je helemaal om hangt?
Dat ding:
[ afbeelding ]
Tuba he?
Jaaaaaa he he, Sousafoon, ik wist het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sousafoon
Tuba is een maatje kleiner, zeg maar een flink opgeblazen trompet.
Op de foto met Chico. Jammer dat Trix er half voor staat.
Bokt Fok bij jullie ook nog steeds? 3 van de 4 keer doet ie het nog niet hier.
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
CATCH![]()
Oh Muis kak, ik weet t gewoon echt niet meer, wilde jij nou ook graag dat ik zondag een gesigneerde Bram voor je koop of nie![]()
?
Stiekem heeft oh-oh straks d'r badkamer betegeld met boeken van Bramquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Bram denkt vast dat je hem luuuuuuuuuuuuuuuuuurft omdat je zoveel gesigneerde boeken wil.
Big Bram is watching youquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem heeft oh-oh straks d'r badkamer betegeld met boeken van Bram
Minijack is toch gewoon ipod/iphone/autoradio/whatever de fuck ever, jack formaat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Stapels bramboeken liggen er, een bankstel van bramboeken, de tv staat op een stapel bramboeken, de honden liggen op stapels bramboeken, de keukenkastjes liggen vol, het balkon, er ligt parket van bramboeken en een lambrisering.
Brambriseringquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Stapels bramboeken liggen er, een bankstel van bramboeken, de tv staat op een stapel bramboeken, de honden liggen op stapels bramboeken, de keukenkastjes liggen vol, het balkon, er ligt parket van bramboeken en een lambrisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |