Ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
Daar zal je mij niet op betrapt hebben, coachwissels tijdens het seizoen hebben zelden succes, daar weten jullie alles van, dat het Frank de Boer vorig seizoen wel lukte is meer uitzondering dan regelquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
niemand serieus denk ik zo, alleen diegene die over 2 weken massaal en alleen dan het topic volspammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik iig niet. Heb je niks aan. Moet jij als boer toch alles van weten? Rutten/Cocu.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
lolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Wie zeiden ook alweer dat ze na 010 thuis kampioen waren?
We zijn nog niet helemaal klaar heaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef J2T het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar volgend seizoen.
Boerrigter-Kolbeinn-Narsing
Wat een zieke voorhoede heb je dan.
Wat is er onbewezen aan bijna 20 assists?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat Narsing zich maar eerst bewijzen, ik geloof er niet zoveel van
Tegen VVV en consorten, tegen de topclubs 0,0quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef davihaa het volgende:
[..]
Wat is er onbewezen aan bijna 20 assists?
Iets omdat Aisatti en Lodeiro mogelijk weg gaan. Dan heb je voor de 2 middenvelders tenminste een goede back-up.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef davihaa het volgende:
Heeft iemand een idee waarom we Lasse Schöne zouden moeten halen? En waarom is er nog geen petitie gestart om Jan nog 10 jaar in Amsterdam te houden?
Ditquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen VVV en consorten, tegen de topclubs 0,0
Je hebt Groningen zien spelen het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou eerst maar gewoon van Groningen winnen ok?.
Doodnerveus word ik er altijd van, dat zonder enige nuance onszelf al rijk rekenen...
Al speel je tegen fucking IJsselmeervogels 7, eerst de wedstrijd winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt Groningen zien spelen het afgelopen jaar?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Al speel je tegen fucking IJsselmeervogels 7, eerst de wedstrijd winnen.
Ja, dus? Natuurlijk is Ajax de veel betere ploeg op dit moment, dat ontken ik nergens. Maar er wordt nu gedaan alsof de aankomende wedstrijden een formaliteit zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt Groningen zien spelen het afgelopen jaar?
Dat is ook omdat een elftal zo matig als Heereveen altijd tegen de grote clubs door de mand valt. Jouw beredenering volgend moeten we zo snel mogelijk Altidore naar Amsterdam halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen VVV en consorten, tegen de topclubs 0,0
Deze ploeg lijkt mentaal een stuk weerbaarder op het juiste moment.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is in het verleden al vaker fataal geweest (Willem II anyone?).
De wedstrijd tegen de graafschap liet het al zien, formaliteitje. Iedereen wacht op de wedstrijd tegen Twentequote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Deze ploeg lijkt mentaal een stuk weerbaarder op het juiste moment.
Omdat een degelijke speler en gratis.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef davihaa het volgende:
Heeft iemand een idee waarom we Lasse Schöne zouden moeten halen? En waarom is er nog geen petitie gestart om Jan nog 10 jaar in Amsterdam te houden?
Dat is ook weer overdreven, die jongen heeft gewoon veel ruimte nodig en dat krijg je bij Ajax bijna nooit omdat er bijna altijd op de helft van de tegenstander gespeeld wordtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dat is ook omdat een elftal zo matig als Heereveen altijd tegen de grote clubs door de mand valt. Jouw beredenering volgend moeten we zo snel mogelijk Altidore naar Amsterdam halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |