ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
Frank heeft een tijd terug gezegd dat hij wel 10 jaar bij Ajax zou blijven, ben benieuwd of hij echt ook 10 jaar zou aanblijven. Had eerst wel twijfels maar ik heb nu alle vertrouwen in hem
Klopt, maar hoop dat hij gewoon zo lang mogelijk blijft.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehouden
pls explainquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehouden
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij en Ronald hadden toen een vertrek naar barca geforceerd.
Ja natuurlijk maar toen was het ook allemaal heisa en shitquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!
Ik hoop op nog zeker 10 jaar Frank, ook als het volgend seizoen allemaal kut zou gaan.
jahaa maar in dat half jaar dat ze moesten blijven speelden ze maar half en hoe ze Ajax geschoffeerd hebben (vooral Olsen) is werkelijk schandalig te noemen. en ze hadden eerder met hun volle verstand een contract tot 2004 getekendquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!
Ik hoop op nog zeker 10 jaar Frank, ook als het volgend seizoen allemaal kut zou gaan.
Shit happens. Mensen hebben hun ook benadeeld. Er zitten 2 kanten aan het verhaal. Rot hoe ze weggingen prachtig hoe ze terug gekomen zijn. Mensen maken fouten. Gelukkig voelde niemand zich zodanig gekwetst dat iedereen er overheen gestapt is. Behalve een paar zure fansquote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jahaa maar in dat half jaar dat ze moesten blijven speelden ze maar half en hoe ze Ajax geschoffeerd hebben (vooral Olsen) is werkelijk schandalig te noemen. en ze hadden eerder met hun volle verstand een contract tot 2004 getekend
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Shit happens. Mensen hebben hun ook benadeeld. Er zitten 2 kanten aan het verhaal. Rot hoe ze weggingen prachtig hoe ze terug gekomen zijn. Mensen maken fouten. Gelukkig voelde niemand zich zodanig gekwetst dat iedereen er overheen gestapt is. Behalve een paar zure fans
Lijkt me niet meer dan logisch, als je je ergens anders binnen een seizoen voor de rest van je leven financieel onafhankelijk kan spelen + extra. Bij Ajax verdienen ze goed hoor, maar als je ergens het 6 voudige kan verdienen zeg je niet zo snel nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienen
De pH-waarde van jouw urine moet rond de 1 liggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienen
Gewoon frustratie op dat moment. Is heel begrijpelijk na een slechte periode en dan zo'n wedstrijd thuis. Maar het komt allemaal wel goed, 2 keer achter elkaar kampioenschap...Op naar de volgendequote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
Wie zeiden ook alweer dat ze na 010 thuis kampioen waren?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |