ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
Frank heeft een tijd terug gezegd dat hij wel 10 jaar bij Ajax zou blijven, ben benieuwd of hij echt ook 10 jaar zou aanblijven. Had eerst wel twijfels maar ik heb nu alle vertrouwen in hem
Klopt, maar hoop dat hij gewoon zo lang mogelijk blijft.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehouden
pls explainquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat hij zijn karakter van 14 jaar terug niet heeft gehouden
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij en Ronald hadden toen een vertrek naar barca geforceerd.
Ja natuurlijk maar toen was het ook allemaal heisa en shitquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!
Ik hoop op nog zeker 10 jaar Frank, ook als het volgend seizoen allemaal kut zou gaan.
jahaa maar in dat half jaar dat ze moesten blijven speelden ze maar half en hoe ze Ajax geschoffeerd hebben (vooral Olsen) is werkelijk schandalig te noemen. en ze hadden eerder met hun volle verstand een contract tot 2004 getekendquote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Had niets met Ajax te maken maar het welbekende megalomane bestuur. Dat Frank en Ronald liefde voor Ajax hebben zie je toch aan alles!
Ik hoop op nog zeker 10 jaar Frank, ook als het volgend seizoen allemaal kut zou gaan.
Shit happens. Mensen hebben hun ook benadeeld. Er zitten 2 kanten aan het verhaal. Rot hoe ze weggingen prachtig hoe ze terug gekomen zijn. Mensen maken fouten. Gelukkig voelde niemand zich zodanig gekwetst dat iedereen er overheen gestapt is. Behalve een paar zure fansquote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jahaa maar in dat half jaar dat ze moesten blijven speelden ze maar half en hoe ze Ajax geschoffeerd hebben (vooral Olsen) is werkelijk schandalig te noemen. en ze hadden eerder met hun volle verstand een contract tot 2004 getekend
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Shit happens. Mensen hebben hun ook benadeeld. Er zitten 2 kanten aan het verhaal. Rot hoe ze weggingen prachtig hoe ze terug gekomen zijn. Mensen maken fouten. Gelukkig voelde niemand zich zodanig gekwetst dat iedereen er overheen gestapt is. Behalve een paar zure fans
Lijkt me niet meer dan logisch, als je je ergens anders binnen een seizoen voor de rest van je leven financieel onafhankelijk kan spelen + extra. Bij Ajax verdienen ze goed hoor, maar als je ergens het 6 voudige kan verdienen zeg je niet zo snel nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienen
De pH-waarde van jouw urine moet rond de 1 liggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja clubliefde bestaat niet meer als je ergens anders het veelvoud kan verdienen
Gewoon frustratie op dat moment. Is heel begrijpelijk na een slechte periode en dan zo'n wedstrijd thuis. Maar het komt allemaal wel goed, 2 keer achter elkaar kampioenschap...Op naar de volgendequote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
Wie zeiden ook alweer dat ze na 010 thuis kampioen waren?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie zeiden ook alweer na het 6-4 verlies tegen Utrecht en andere slechte resultaten dat FdB weg moest?
Ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Daar zal je mij niet op betrapt hebben, coachwissels tijdens het seizoen hebben zelden succes, daar weten jullie alles van, dat het Frank de Boer vorig seizoen wel lukte is meer uitzondering dan regelquote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
niemand serieus denk ik zo, alleen diegene die over 2 weken massaal en alleen dan het topic volspammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik iig niet. Heb je niks aan. Moet jij als boer toch alles van weten? Rutten/Cocu.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef 3M1N3M het volgende:
lolquote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Wie zeiden ook alweer dat ze na 010 thuis kampioen waren?
We zijn nog niet helemaal klaar heaquote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef J2T het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar volgend seizoen.
Boerrigter-Kolbeinn-Narsing
Wat een zieke voorhoede heb je dan.
Wat is er onbewezen aan bijna 20 assists?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat Narsing zich maar eerst bewijzen, ik geloof er niet zoveel van
Tegen VVV en consorten, tegen de topclubs 0,0quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef davihaa het volgende:
[..]
Wat is er onbewezen aan bijna 20 assists?
Iets omdat Aisatti en Lodeiro mogelijk weg gaan. Dan heb je voor de 2 middenvelders tenminste een goede back-up.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef davihaa het volgende:
Heeft iemand een idee waarom we Lasse Schöne zouden moeten halen? En waarom is er nog geen petitie gestart om Jan nog 10 jaar in Amsterdam te houden?
Ditquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen VVV en consorten, tegen de topclubs 0,0
Je hebt Groningen zien spelen het afgelopen jaar?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Laten we nou eerst maar gewoon van Groningen winnen ok?.
Doodnerveus word ik er altijd van, dat zonder enige nuance onszelf al rijk rekenen...
Al speel je tegen fucking IJsselmeervogels 7, eerst de wedstrijd winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hebt Groningen zien spelen het afgelopen jaar?
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Al speel je tegen fucking IJsselmeervogels 7, eerst de wedstrijd winnen.
Ja, dus? Natuurlijk is Ajax de veel betere ploeg op dit moment, dat ontken ik nergens. Maar er wordt nu gedaan alsof de aankomende wedstrijden een formaliteit zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is ook omdat een elftal zo matig als Heereveen altijd tegen de grote clubs door de mand valt. Jouw beredenering volgend moeten we zo snel mogelijk Altidore naar Amsterdam halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze ploeg lijkt mentaal een stuk weerbaarder op het juiste moment.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is in het verleden al vaker fataal geweest (Willem II anyone?).
De wedstrijd tegen de graafschap liet het al zien, formaliteitje. Iedereen wacht op de wedstrijd tegen Twentequote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Deze ploeg lijkt mentaal een stuk weerbaarder op het juiste moment.
Omdat een degelijke speler en gratis.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef davihaa het volgende:
Heeft iemand een idee waarom we Lasse Schöne zouden moeten halen? En waarom is er nog geen petitie gestart om Jan nog 10 jaar in Amsterdam te houden?
Dat is ook weer overdreven, die jongen heeft gewoon veel ruimte nodig en dat krijg je bij Ajax bijna nooit omdat er bijna altijd op de helft van de tegenstander gespeeld wordtquote:Op woensdag 18 april 2012 15:56 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dat is ook omdat een elftal zo matig als Heereveen altijd tegen de grote clubs door de mand valt. Jouw beredenering volgend moeten we zo snel mogelijk Altidore naar Amsterdam halen.
die man komt echt niet voor 3ton per jaarquote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat een degelijke speler en gratis.
Maar wel voor minder dan wat Aissati en Lodeiro bij elkaar opstrijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die man komt echt niet voor 3ton per jaar
Ja, weet je de uitslag nog van de uitwedstrijd?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dat nog relevant is, die wedstrijd zat ook alles tegen zoals de rode kaart voor Crack. Er zijn trouwens nog kaartjes voor ¤327,- beschikbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet je de uitslag nog van de uitwedstrijd?
Net zo relevant als de huidige vorm van Groningen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef davihaa het volgende:
[..]
Alsof dat nog relevant is, die wedstrijd zat ook alles tegen zoals de rode kaart voor Crack. Er zijn trouwens nog kaartjes voor ¤327,- beschikbaar.
Dat was een uitwedstrijd met een Ajax uit vorm en een Groningen wat nog niet zo slecht in vorm was als in de tweede seizoenshelft. In de ArenA verwacht ik wel dat we "gewoon" winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet je de uitslag nog van de uitwedstrijd?
Vond ik ook vreemd ja, al die kaartjes die legaal via ajax voor 327 euro verkocht worden, wat de neukquote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef davihaa het volgende:
[..]
Alsof dat nog relevant is, die wedstrijd zat ook alles tegen zoals de rode kaart voor Crack. Er zijn trouwens nog kaartjes voor ¤327,- beschikbaar.
Klopt alleen onze vorm is relevant en die is geweldig!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zo relevant als de huidige vorm van Groningen.
Tegen kleine clubs is het moeilijker als aanvaller, immers minder ruimte en veel meer mensen in de 16 om je voorzet tegen te houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aissati en Lodeiro kan je een (veel) lager contract aanbieden, weinig animo voor en op basis van resultaten hebben ze niks te eisen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel voor minder dan wat Aissati en Lodeiro bij elkaar opstrijken.
Aissati alleen zit al aan een miljoen.
Ja want bij de kleine clubs staan ook de beste verdedigersquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen kleine clubs is het moeilijker als aanvaller, immers minder ruimte en veel meer mensen in de 16 om je voorzet tegen te houden.
Goed, dan bewijst hij dat hij bij Ajax ook niet zo veel te zoeken heeft. Immers speelt Ajax ook altijd in de kleine ruimte, zeker thuis.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tegen kleine clubs is het moeilijker als aanvaller, immers minder ruimte en veel meer mensen in de 16 om je voorzet tegen te houden.
Lodeiro is beter dan Schone, Aissati, Eriksen etc etcquote:Op woensdag 18 april 2012 16:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aissati en Lodeiro kan je een (veel) lager contract aanbieden, weinig animo voor en op basis van resultaten hebben ze niks te eisen.
Schone zal wel meer dan 5 ton willen, Feyenoord en Twente willen hem ook
Jajajaja en dat komt er helaaaaaaaaaaaaaas nooit uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lodeiro is beter dan Schone, Aissati, Eriksen etc etc
Gratisquote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax contracteert Lasse Schöne
18 april 2012
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lasse Schöne. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2012 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015. De aanvallende middenvelder is afkomstig van NEC Nijmegen.
Schöne werd geboren op 27 mei 1986 in Glostrup, Denemarken. In Denemarken speelde Schöne in de jeugd van Lyngby IF. Op 16-jarige leeftijd verhuisde hij naar Nederland om bij sc Heerenveen te gaan spelen. Daarna was hij actief voor De Graafschap en NEC Nijmegen. Schöne kwam tot nu toe achtmaal uit voor de Deense nationale ploeg.
Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ert-Lasse-Schone.htm
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
Gefeliciteerd met middelmaat, niet meer en niet minder.
quote:
He PSV'ert. Wij krijgen niet zomaar even 30 miljoen van de gemeente he.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
Als gratis wisselspeler prima. Lopen wel meer middelmaat spelers rond, je kan niet allemaal zo'n bank hebben als Realquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
Finale EL kan ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Schone, gewoon opstellen tegen een wedstrijd tegen RKC ofzo na CL.
Wij betalen er tenminste geen 5 miljoen voorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
We gaan het zien, wie weet trekt hij zich op aan het niveauquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef tja77 het volgende:
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lasse Schöne. De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract van drie seizoenen, tot 2015. De aanvallende middenvelder is afkomstig van NEC.
In Denemarken speelde Schöne (25) in de jeugd van Lyngby IF. Op 16-jarige leeftijd verhuisde hij naar Nederland om bij sc Heerenveen te gaan spelen. Daarna was hij actief voor De Graafschap en NEC Nijmegen. Schöne kwam tot nu toe achtmaal uit voor de Deense nationale ploeg.
Met tien treffers is Schöne dit seizoen topscorer van NEC.
Dat is echt een voordeel. Als je een beetje een goede bank hebt dat je zulke spelers op kan stellen na een Europees duelquote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Schone, gewoon opstellen tegen een wedstrijd tegen RKC ofzo na CL.
Verbaast me toch wel, niet dat hij niet naar Feyenoord gaat maar dat hij niet naar Schalke gaat, hij wilde graag naar Ajax schijntquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zitten al die Ajacieden nou te katten?. Schöne wordt komend jaar jullie beste speler. Quote hem maar ergens december 2012.
en tekengeld en mooie bonus voor de zaakwaarnemer. Nog steeds niet zo duur, maar ik ben er niet kapot van.quote:
Denken dat verstandige mensen zoals denen een zaakwaarnemer heeft a la raiolaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
en tekengeld en mooie bonus voor de zaakwaarnemer. Nog steeds niet zo duur, maar ik ben er niet kapot van.
Het zou leuk zijn, maar dan moet hij op de plek van Eriksen. En die moet sowieso basis, alleen al vanwege de transfer die hij moet maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zitten al die Ajacieden nou te katten?. Schöne wordt komend jaar jullie beste speler. Quote hem maar ergens december 2012.
Dat doen Lodeiro en Aissati ook en die zijn lijkt mij een stuk duurder.quote:
Lijkt mij van wel, dat is de beste speler van Nederland.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef S0nic het volgende:
Betekent dit dat de optie op Lodeiro niet gelicht gaat worden?
Ja, en Anita was de slechtste of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel, dat is de beste speler van Nederland.
23.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef tja77 het volgende:
Iemand die al jarenlang 1 van de grijze muizen is van een middelmatige ploeg als NEC. Ik noem het geen versterking. Gast is 25 ofzo, en zit vrijwel geen rek meer in.
Maar zoals ik al zei, gefeliciteerd ermee
Op LB was anita zeker de slechtstequote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, en Anita was de slechtste of niet?![]()
Smoofie toch...
Ok , doeiquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef tja77 het volgende:
Iemand die al jarenlang 1 van de grijze muizen is van een middelmatige ploeg als NEC. Ik noem het geen versterking. Gast is 25 ofzo, en zit vrijwel geen rek meer in.
Maar zoals ik al zei, gefeliciteerd ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |