Serieus?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Als ik ze cijfers moest geven vroeger,
Christina een: 7
Britney een 10!
Christina was echt zo wannaB, vaag wijf gewoon met haar genie in a bottle.. Beetje de alto chick ofzo
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 april 2012 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus?Ik zou eerder Christina een 8 geven en Britney een mager 6je. Dat hele lieve meisjesimago van Britney vond ik nooit geloofwaardig. Dan had ik dat juist veel meer bij Christina in de tijd van genie in a bottle.
Ik probeerde te bedenken wie ik dan wilde bezwangeren op die leeftijd. Sowieso geen popsterretjes (hi hi) denk ik eik.quote:
Crossroadsquote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb laatst Crossroads nog zitten kijken. Destijds vond ik het helemaal geweldig alleen omdat Britney erin zat. Nu zat ik tenenkrommend te kijken naar de acteerprestaties. Van de hele cast eigenlijk wel.
Hilary Duff's eerste album komt alweer uit 2003, zij heeft dit jaar (volgens mij) zelfs nog een kind gekregen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef speknek het volgende:
Je hebt natuurlijk niet zo lang geleden nog Hillary Duff gehad. Niet van het kaliber BS/CA/JS, maar ik denk ook wel iemand die door een groep tienerjongens bovengemiddeld gevolgd is, en uit hetzelfde relatief onschuldige all-american girl next door hout gesneden.
Je mist de boodschap van het liedje. Kijk dan naar de hele tekst in plaats van alleen die paar zinnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook zulke teksten uitkramen: "Can you pay my bills? Can you pay my telephone bills? Can you pay my automobills? Then maybe we can chill. I don't think you do, so you and me are through." Een man alleen als potentiële geliefde zien wanneer hij in staat is jouw rekeningen te betalen.Waarom betaal je ze niet gewoon zelf?
Jaaaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij mis ik dit liedje in dit topic.
Toen ben ik fan van Britney geworden.![]()
Hahah ja ik ook. 2 keer zelfsquote:Op woensdag 18 april 2012 21:06 schreef Sooph het volgende:
[..]
Crossroadsnog in de bios gezien zelfs, wat een bazenfilm.
Yep, paar weken terug is ze bevallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:09 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hilary Duff's eerste album komt alweer uit 2003, zij heeft dit jaar (volgens mij) zelfs nog een kind gekregen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef Generaal_Krullevaar het volgende:
Die Britney was al niet meer onschuldig toen ze in de Disney club met Justin Timberlake vogelde (prrr ta li loe, ik zei: "vogelde").
Desalniettemin terechte klacht.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef female81 het volgende:
Sowieso een goed topic, met ook na de OP nog veel doordachte stukjes tekst van Speknek.
Lizzy McGuirequote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef speknek het volgende:
Je hebt natuurlijk niet zo lang geleden nog Hillary Duff gehad. Niet van het kaliber BS/CA/JS, maar ik denk ook wel iemand die door een groep tienerjongens bovengemiddeld gevolgd is, en uit hetzelfde relatief onschuldige all-american girl next door hout gesneden.
Dat is waar. Wie weet wat zij geflikt heeft. In die tijd had ik wel een hekel aan hem omdat ie het zo openlijk deed met dat liedje. Maar hij is verder wel erg goed bezig.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:34 schreef speknek het volgende:
Justin doet wel een goeie Vanilla Ice na. Inmiddels is Justin wel cool geworden, maar ook wel een lamme zak dat hij schijnbaar al acht jaar niet met 'r heeft gesproken en dus ook niet tijdens haar mental breakdown. Die hij zelf een beetje heeft ingeluid met z'n Cry me a river en What goes around comes around. Maar goed, je weet natuurlijk ook niet wat er tussen hen gebeurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |