Maar is het zo dat ik met carbon zolen nodig heb, of zijn eigenlijk alle modellen wel goed?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef cafca het volgende:
Sidi zijn volgens velen de beste schoenen, zoniet de enige die er zijn.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel een aardig schoentje: http://www.bike-discount.(...)atallic.html?mfid=50quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Martinous het volgende:
[..]
Maar is het zo dat ik met carbon zolen nodig heb, of zijn eigenlijk alle modellen wel goed?
prijs is voor een keertje geen probleem ( lees: buitensporig moet het niet worden)
Dat is eigenlijk een beetje onzin. Er zijn genoeg merken die goede schoenen maken. Sidi Laser of Ergo hebben carbon zolen. Verder zou ik gaan voor een schoen met een buckle-sluiting.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef cafca het volgende:
QFT! Tot een graad of 10 fiets ik met boterhanzakjes rond om m'n sokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die goedkope Shimano-schoenen zijn kut. Kwalitatief zijn ze meer dan oké, alleen zit er voor in de zool een enorm ventilatiegat. Met koud of nat weer wil je dat niet!
Maak het nu even zeg. Sidi's zijn voor smalle voetjes anders eindig je met een paar maten groter dan normaal. DMT, ook Italiaans design! Ik zweer er bij en heel veel profs ook die met allerlei merken moeten rondrijden maar dan wel door DMT op maat gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef cafca het volgende:
Nou, ja, dat idee krijg ik altijd. Dat heel de wereld met Sidi's rondrijdt. Uiteraard smetteloos wit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maak het nu even zeg. Sidi's zijn voor smalle voetjes anders eindig je met een paar maten groter dan normaal. DMT, ook Italiaans design! Ik zweer er bij en heel veel profs ook die met allerlei merken moeten rondrijden maar dan wel door DMT op maat gemaakt zijn.
De betere fietsenmaker verkoopt doorgaans ook gewoon kleding en schoenenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef Martinous het volgende:
Waar koop je dan de schoenen? Ik wil ze namelijk ook graag passen!!
Bij de betere fietsenspeciaalzaak. Waar woon je ongeveer?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef Martinous het volgende:
Waar koop je dan de schoenen? Ik wil ze namelijk ook graag passen!!
Ik woon in leiden.. Heb je ideeen? Ik wil namelijk best even in de auto springen voor een zaak waar ze gewoon een goede service hebben!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij de betere fietsenspeciaalzaak. Waar woon je ongeveer?
Heb je SPD of SPD-SL? Dat is namelijk ook nog een verschil. En idd even rekening houden dat je wel de goede plaatjes onder de schoenen kunt schroevenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef Martinous het volgende:
Oja, ik heb ultegra spd pedalen.. Kunnen die plaatjes onder alle zolen?
Het zijn de SPD-SL.. Kan ik verwachten dat plaatjes al bij de schoenen zitten of moet je die nog los kopen?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heb je SPD of SPD-SL? Dat is namelijk ook nog een verschil. En idd even rekening houden dat je wel de goede plaatjes onder de schoenen kunt schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |