We hebben de bouwvergunning sinds februari. het moet ook 2 maanden aangeschreven staan met een bord em zo. die tijd is nu ook bijna voorbij.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Barreltje het volgende:
teveel schrijven hoeft niet. als er maar foto's gepost worden!
succes!
het gedonder met de gemeente inmiddels opgelost?
De kavel is voor mij alleenquote:Op zondag 22 april 2012 11:06 schreef Vonkenboer het volgende:
Na een topic over een huis bouwen in Noorwegen, hebben we nu dus ook een topic over het bouwen in Frankrijk ! Gaaf project hoor !![]()
Na mijn idee is het ook niet een bepaald klein huis geworden ! Wat een kavel en wat een woonoppervlakte. Prefab houd in dat het hele huis opgetrokken wordt in houtskeletbouw ? Of hoe moet ik dat zien ?
Moet je de kavel nog met meerdere bewoners delen ? Of is de hele kavel voor jou alleen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is inderdaad een houtskeletbouwhuis. de muren worden van te voren in een fabriek al compleet gemonteerd en van alles voorzien wat er van te voren inkan. Dat houdt in:
Ramen, Isolatie, leidingen (elec, verwarming, water en lucht) zelfs de ruwe afwerking zit er al op.
Het huis staat in 2 dagen (ik denk 3) daarna wordt alles verder afgewerkt in 12 weken tijd
De isolatie is ook van hout (geperste vezels), en al het gebruikte hout, in welke vorm ook, is 100 % zuiver. Dit betekent dat er geen gerecycled hout gebruikt wordt dat bijv. lijm/verfresten kan bevatten.
Filmpje: Huisopbouw in 1 dagThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Het gele vlak is ons lapje grond, het witte vlak is waar het huis komt. de garage komt in de hoek linksboven.quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef Teslynd het volgende:
Komt het huis in het witte vlak in het gele vlak? Bijna direct achter een ander huis? Dan kan ik zijn moeite met je schuur wel voorstellen.
Ik heb wat moeite met de plattegronden lezen.
De foto's zie ik beter. Je zou een trap van de garage naar het terras kunnen nemen.
Dankquote:
Dank zal het aanpassen. Staat overigens geen geheime info inquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Bouwclone het volgende:
Tof project![]()
Flinke lap grond daar, lekker. Wij moeten het met minder eigen grond doen, maar kunnen wel direct het bos inlopen vanuit de tuin.
Ik ben benieuwd naar je electriciteitsplan, daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest en wat inspiratie kan geen kwaad
PS pic daar staat je volledige naam en adres op, wil je dat echt online hebben?
ik heb "veel" tijd klopt en daar is helaas een vervelende oorzaak voor. (Burn-out)quote:Op maandag 23 april 2012 11:20 schreef RanTheMan het volgende:
HA CRV zo'n project en dan nog zoveel tijd voor WF en wijn kopen, goed bezig
Wat betreft Electroplanquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Bouwclone het volgende:
Tof project![]()
Flinke lap grond daar, lekker. Wij moeten het met minder eigen grond doen, maar kunnen wel direct het bos inlopen vanuit de tuin.
Ik ben benieuwd naar je electriciteitsplan, daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest en wat inspiratie kan geen kwaad
Anders werd de OP zo langquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef RanTheMan het volgende:
ik vind het een mooi projectje CRV... Keep us Posted (maar dan wel met de afbeeldingen direct in de post, nu moest ik zo ongelooflijk veel klikken
In KW geldt de regel, hoe meer foto's hoe beterquote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
Anders werd de OP zo lang![]()
en je mag best wat moeite doen
Sleuteloverdracht is gepland op 22 decemberquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In KW geldt de regel, hoe meer foto's hoe beterMaar wanneer hoop je er te kunnen wonen?
Das geweldig, wij hebben ook niets aan de achterkant. Achtertuin eindigt bij beekje en via het land van de boer komen we zo in het bosquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Bouwclone het volgende:
Tof project![]()
Thanksquote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
TS ?, Op jou verzoek heb ik even enkele linkjes aangepast in de OP
Controleer je even of het helemaal klopt ?
Dat dacht je buurman ook en nu gaat hij tegen jou aan kijken en rij jij elke dag langs zijn huis.quote:Op maandag 23 april 2012 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
Das geweldig, wij hebben ook niets aan de achterkant. Achtertuin eindigt bij beekje en via het land van de boer komen we zo in het bos
[ afbeelding ]
Garantie tot de drempel natuurlijk, maar het is een kleine gemeente en in principe wordt er achter dus niets uitgebreid. En ik heb altijd uitzicht tot de beekquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat dacht je buurman ook en nu gaat hij tegen jou aan kijken en rij jij elke dag langs zijn huis.
Wel fijn die ruimte als je naar buiten kijkt. Tot noch toe heb ik nooit buren vlak voor de ramen gehad. Zorgt dat beekje nog voor verrassingen met seizoensstijgingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |