SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
Het is niet verplicht om je voorspelling op het laatste moment te plaatsen.... Ik heb ook wat meer moeite gehad om mijn voorspelling te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Gort het volgende:
Vrij lame, want Fok was gisteravond nauwelijks te bereiken. Mgoed, regels zijn regels.
Mss een idee om een mailaccount in te richten voor dergelijke gevallen?
Die van Schumacher werd pas vanmorgen aangekondigd maar die bak hadden ze er wel in gehouden als hij zich in de top 4 had gekwalificeerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef Gort het volgende:
Als je het voorspellen een beetje serieus neemt, wacht je zo lang mogelijk. Denk aan versnellingsbakwissels die op donderdag aangekondigd worden. Ik weet het, in dat geval kan je je post editten, maar toch.
Blijft staan: regels zijn regels en ik juich het toe dat deze gehandhaafd worden
Wat maakt dat nou uit?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Helaas Funzel en Nelis deze ronde geen punten. Als je na de start van de eerste training je voorspelling plaats krijg je geen punten.
Flipsen, niet om het een of ander maar wanneer beginnen wij aan onze coneback? Onze scores slaan nergens opquote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef flipsen het volgende:
En als je denkt dat je het toch niet slechter kan doen dan in vorige races, krijg je Bahrein
dat zijn de regelsquote:
Gewoon op tijd, lijkt me toch niet zo'n probleemquote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef Gort het volgende:
Het seizoen is nog lang
Het is blijkbaar het meest logisch - gezien de regelgestapo- om des maandags je voorspelling te posten en deze donderdag eventueel te editten...
Of je gaat voor overwinningen! Perez gaat ook geen Wereldkampioen worden maar pakte toch even een podium mee dit jaar!quote:Op maandag 23 april 2012 08:16 schreef Funzel het volgende:
Pff dan kan ik beter stoppen. Vorige race ook al geen punten..
Dat natuurlijk. (alleen lastig als Fok down is)quote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon op tijd, lijkt me toch niet zo'n probleem
En dat.quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of je gaat voor overwinningen! Perez gaat ook geen Wereldkampioen worden maar pakte toch even een podium mee dit jaar!
Tja...quote:Op maandag 23 april 2012 08:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flipsen, niet om het een of ander maar wanneer beginnen wij aan onze coneback? Onze scores slaan nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |