Dimitru alles behalve overtuigend. Kwam heel goed weg tegen een Mongoolse, door in de laatste 10 seconde een achterstand goed te maken en in de verlenging het uit te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef TheArt het volgende:
Van Snick werpt ook Csernoviczki. Halve finale nu vanmiddag tegen Menezes. Geen verrassingen daarin. Andere halve finale tussen Fukumi en Dumitru.
Sobirov al wel paar mooie ippons. Ik heb al zijn partijen gezien. Ik steun Sobirovquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef Leatherface het volgende:
Sobirov mag van mij niet winnen. Die knuppels in Oezbekistan vervuilen het milieu van mijn adoptieland Turkmenistan.
Hmm, okay. Ik maak voor hem een uitzondering omdat hij een baas is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sobirov al wel paar mooie ippons. Ik heb al zijn partijen gezien. Ik steun Sobirov
De uitslag kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef TheArt het volgende:
Verde wint verrassend ook van Davtyan en staat in de halve tegen Hiraoka.
Zoals Verde hier staat te judoën durf ik niets te voorspellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De uitslag kan ik je wel vertellen.
Ik laat me verrassen. Maar ik steun Sobirov.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoals Verde hier staat te judoën durf ik niets te voorspellen.
Oh je doelt op de winst. Sobirov hoeft alleen Galstyan te vrezen. Verloor ie nog van op de Masters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen. Maar ik steun Sobirov.
Kunnen ze voor jou niet een leerstoel voor bijzonder hoogleraar in de sportkunde fixen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh je doelt op de winst. Sobirov hoeft alleen Galstyan te vrezen. Verloor ie nog van op de Masters.
Bestaat die titel dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kunnen ze voor jou niet een leerstoel voor bijzonder hoogleraar in de sportkunde fixen.
Maken we er een. Je hebt ook de leerstoel multiculti, broederschap en tolerantie of zo iets. (Efshan Elian)quote:
Ja, dan kan sportkunde er ook wel bij. Iemand bereid om de Uni van Leiden of zo aan te schrijven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maken we er een. Je hebt ook de leerstoel multiculti, broederschap en tolerantie of zo iets. (Efshan Elian)
Ik studeer aan de VU, das keiharde concurrentie! Die willen mij heul niet een bijzonder hoogleraarschap geven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dan kan sportkunde er ook wel bij. Iemand bereid om de Uni van Leiden of zo aan te schrijven?
Even nagekeken: Afshin Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de Universiteit Leiden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik studeer aan de VU, das keiharde concurrentie! Die willen mij heul niet een bijzonder hoogleraarschap geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |