7. Genoeg dus.quote:
Dex in vorm is ook gewoon dikke kanshebber voor een medaille. Maar dat bedoelde je met dat laatste ook neem ik aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef Leatherface het volgende:
Het moet van Bosch en Grol komen en misschien als alles meezit Elmont. Maar dat was van te voren ook wel de verwachting.
Ja. Maar Bosch en Grol lijken me op voorhand toch wel de grootste kandidaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dex in vorm is ook gewoon dikke kanshebber voor een medaille. Maar dat bedoelde je met dat laatste ook neem ik aan
Geen idee. Maar die vergeten idd. Elisabeth moet ook voor brons kunnen, zeker met deze loting, want in de halve zal ze verliezen van Ueno.quote:
Klopt misschien Willebroordse ook nog maar daar moeten we het mee doen denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja. Maar Bosch en Grol lijken me op voorhand toch wel de grootste kandidaten.
Mooren was ook niet slechter. Ente wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
7. Genoeg dus.
Mooren en Ente waren absoluut ook geen favorieten ofzo. Mooren had mits een goede dag in goede vorm een kans op brons kunnen hebben, maar dat zat er dus niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |