Whaha, die is ook leuk zegquote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Sannne het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meisje met 16 weken. Compleet met egyptisch dansje
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Sannne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef Sannne het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk is dat! Door die 3D echo hebben we nu ook sterk het vermoeden dat ze heel erg op mij zal lijken maarja, dat kan met de geboorte (en daarna uiteraard) allemaal nog veranderen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:37 schreef Sorbootje het volgende:
Wij zagen op de echo ook al dat Isabeau precies hetzelfde neusje heeft als d'r vader, broer, en zussen. Sterke genen heeft die man van mij, want ze lijkt echt helemaal niet op mij. Behalve haar blonde golvende haar. (zou je niet denken als je die babyfoto ziet!)
Iedereen beleeft dat toch weer anders. Ik kan mij ook voorstellen dat je dat wilt! Wij zijn zelf alleen veel te nieuwsgierig (en praktisch) ingesteld. Geslacht wisten we al vrij snel (tijdens die echo met 15 weken die ik hierboven had geplaatst) en gelukkig werd er ook tijdens de 20 weken echo gezegd dat het echt een meisje is. Wr hadden namelijk al best wat meisjes dingen gekochtquote:Op woensdag 18 april 2012 10:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik vond het juist zo leuk om verrast te worden
Tinuviel; ik ben medisch i.v.m. voorgeschiedenis. Maar omdat ik voor het gevoel toch en zo normaal mogelijkhe zw wil mag ik ook bij de vk. Daar is vaak net wat meer tijd en aandacht en het zijn hier fantastische dames die me zo goed hebben begeleid.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:14 schreef Tinuviel het volgende:
Mooie 3D echo's!
Ik wist trouwens niet dat je bij de vlos en in het ziekenhuis kon lopen. Ik dacht of je loopt bij de vlos als alles normaal is en als er een reden is, dat je medisch wordt, loop je in het ziekenhuis bij de gyn.
Er verandert blijkbaar ook heel veel in de loop der jaren. Mijn zwangerschapsyoga docente vertelde gisteren dat tijdens haar zwangerschappen de vlos je elke keer woog als je een afspraak had. Tegenwoordig vragen ze het volgens mij bij de intake en doen er verder niets meer mee.
Geslacht wil ik vanwege het practische ook wel wetenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Iedereen beleeft dat toch weer anders. Ik kan mij ook voorstellen dat je dat wilt! Wij zijn zelf alleen veel te nieuwsgierig (en praktisch) ingesteld. Geslacht wisten we al vrij snel (tijdens die echo met 15 weken die ik hierboven had geplaatst) en gelukkig werd er ook tijdens de 20 weken echo gezegd dat het echt een meisje is. Wr hadden namelijk al best wat meisjes dingen gekocht
Nee nauwelijksquote:Op woensdag 18 april 2012 11:03 schreef bijtje84 het volgende:
*die zul je vast nog nooit gehoord hebben*
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Zoë23 het volgende:
't is wel weer tijd voor verse beebs hè?
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:20 schreef Zoë23 het volgende:
't is wel weer tijd voor verse beebs hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |