Heel bijzonder inderdaad! Wel heel fijn hequote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik blijf het een wonder vinden dat er hier nog maar 3 kilo bij zitmaandag is de beeb gemeten en die was ruim 1100 gram, dus ik ben echt alleen nog maar beeb, placenta & vruchtwater aangekomen
![]()
Zo'n contrast...
Heel fijn! Als ze dan de 10+ kilo die er nog van haar zus aanzat ook af 'eet' dan ben ik helemaal gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2012 10:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaad! Wel heel fijn he, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. Ik ben wel iets meer aangekomen maar vind het alsnog heel netjes gaan. Bij mij zit alles ook op m'n buik en ik heb zelfs m'n taille nog
. Nooit verwacht!
Uhuhquote:Op woensdag 18 april 2012 10:17 schreef Zoë23 het volgende:
sorbootje
'iets met die ene man?' vast heelhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef Tinuviel het volgende:
Sorbo, wow hoe precies de echo dan is zie je echt als je vergelijkt met de foto na de geboorte.
Ik vind hem best duidelijk. (maar ik heb een echografieopleiding gedaan ooit, dat zal vast helpenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha. Je kijkt recht van voor op het kindje. Je ziet het gezichtje met een armpje vlak naast het gezichtje. Lastig uit te leggen is het ook. Het was ook nog maar een piepkleine frummel toen!
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef Sannne het volgende:
Ahhw Sorbo..... Ik wil weer!!! Ik wil er ook een met haar!
Wat gaaaaf die 3d echo's!
Mijn 3d echo was heel mooi ook, maar totáál niet Elise. Alsof ze een filmpje afgespeeld heeft haha..Ik vind ze dus wel lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
Dat zal zeker helpen jaquote:Op woensdag 18 april 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vind hem best duidelijk. (maar ik heb een echografieopleiding gedaan ooit, dat zal vast helpen)
Inderdaad, nog 0,0 vetjes zaten er opquote:Op woensdag 18 april 2012 10:30 schreef Sannne het volgende:
Tante Soesa, gaaf!! Ik zie het wel hoor, smal koppie nog!
Ik heb van dezelfde termijn ook een 3d foto, net een alien
Dat dus!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
En baby foto's! Zometeen valt m'n buikbaby er nog uitzooo lief!
Tante soesazie t wel, je ziet t neusje enz van voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |