quote:Olympische Spelen: Roel Louhoff
De Nederlander Roel Louwhoff is topman (executive board member) bij BT. Hij is verantwoordelijk voor alle dataverkeer tijdens de Olympische Spelen in Londen. Een grote klus, want Louwhoff moet er voor zorgen dat het televisiebeeld niet op zwart gaat en dat alle bezoekers, sporters en journalisten kunnen internetten, twitteren, sms’en en mailen. De verwachting is dat er 60 gigabyte per seconde (!) aan informatie verzonden gaat worden.
Wat een verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik wist even niet waar dit neer te zetten, dan maar hier![]()
TV-tipje, vanavond bij DWDD:
[..]
Handigquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:
De vernieuwde officiële website van de Spelen is uit! Inclusief duidelijk programmaoverzicht, tijden e.d.
Hoezo? Ally Pallt is vanaf Kings Cross een kwartier naar Wood Green en daar is een bus die je voor de deur afzet... Althans normaal gesproken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:02 schreef Steven184 het volgende:
Eerste tickets hier ook.
Trouwens, ligt dat HHH zo ongelukkig of lijkt dat maar zo?
Volgens mij was het steeds 45 tot 60 min met OV vanaf de wedstrijdplekken waar ik in de avond ben en dat normaal, zal nu nog wel iets erger zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoezo? Ally Pallt is vanaf Kings Cross een kwartier naar Wood Green en daar is een bus die je voor de deur afzet... Althans normaal gesproken..
Betere keuze dan bij het EKquote:
Behoorlijk eind dus..quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef borisz het volgende:
Google maps geeft 52 minuten met OV van Olympisch stadion naar Ally Pally.
Ik heb de hele OS vrijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de eerste maandag en dinsdag vrij genomen... hele dagen OS kijken
En dan is die rot OS ook nog 13 uur per dag op de buis. En daar heb je zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:33 schreef borisz het volgende:
Ik ook. En ik moet dan verplicht thuis zijn voor de poezen. Wat een ramp toch
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |