SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 18-04-2012 16:46:52 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Door het gebit geknuffeld worden?quote:
Nee, door die hippiequote:
quote:
Slaap lekker, gebakken aardappel van mequote:
quote:
quote:
Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen
Met mijn volgende baan wil ik een helicopter
Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 18 april 2012 09:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik moest eergister naar Boxtel en heb de hele weg 80 kunnen rijden_!
Vonden ze alleen niet leuk in de bebouwde kom![]()
Ik kan maar over één huis iets zeggen, aangezien de rest niet op mijn route ligtquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daarover gesproken (hoe bedoel je hak op de tak), hoe staat het met die huizen waar die invallen zijn gedaan in Rosmalen, bdh?
Vraag me dan af of die dingen nu leeg/dichtgetimmerd zijn, of zijn die bewoners gewoon weer terug?
Maar Boxtel is echt zo'n 80km weg waarop je binnenkomt en dan ben ik al onderhand op plaats van bestemmingquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat op de snelweg te langzaam gaat moet je immers wel compenseren in de stad, dat spreekt voor zich
Veel succes!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er aan de hand deze week, het is echt belachelijk druk op de weg de afgelopen dagen
Met mijn volgende baan wil ik een helicopter
'Thijsje' aww.quote:
Het Thijsje of mijn opmerking? Indien mijn opmerking: referentie naar een (best wel gore) opmerking van bdh zelf over jouw vuist.quote:
Teef alsjeblieft.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
'Thijsje' aww.Die vuist viel dus toch wel mee?
ah oke! hoor ze nu weer overigensquote:Op woensdag 18 april 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Over helicopters gesproken, wat Fed gister postte over al die choppers boven den bosch..
Dat was blijkbaar de LMB die aan het oefenen was ten westen van de stad. Dus dit keer geen Roma's die uit huis gezet zijn.
Hé! Let eens op je woorden, jongedame!quote:
Mij een jongedame noemen terwijl je zelf een oud wijf bentquote:Op woensdag 18 april 2012 09:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hé! Let eens op je woorden, jongedame!
Misschien een oud wijf, maar ik ben wel jonger dan Tuxxx.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij een jongedame noemen terwijl je zelf een oud wijf bent
Waarom begin je over een dinosaurus?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien een oud wijf, maar ik ben wel jonger dan Tuxxx.
(En jonger dan jij maar goed.Ik hoor samen met BB en TFM bij de topicbaby's volgens mij.
)
Jou pesten.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom begin je over een dinosaurus?
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 09:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou pesten.Ik wil echt niet weten hoe vaak ik al beloofd heb om erover op te houden, misschien moet ik het toch maar eens gaan doen...
Dan nog, is gewoon niet lief.quote:
Dat verwacht ik ook niet van jouquote:
Vanwege het Thijsje..quote:Op woensdag 18 april 2012 09:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het Thijsje of mijn opmerking? Indien mijn opmerking: referentie naar een (best wel gore) opmerking van bdh zelf over jouw vuist.![]()
Zeg, gedraag jij je eens even tegen deze aardige dame, foeiquote:
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
oh wacht, nu ik verder lees, blijkt MR minder aardig
I knew it!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vanwege het Thijsje..
Voel me helemaal gekleineerd hier
[..]
Zeg, gedraag jij je eens even tegen deze aardige dame, foei
Niet alleen baby's.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MR knijpt stiekem baby's zodat ze gaan huilen..
Ik moest niet huilen.quote:
Jij niet nee, DJ wel.quote:
Die moet altijd huilen.quote:
Jou zou ik nooit slaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jou knijpt ze alleen maar, mij slaat ze
Mij wil ze geen billenkoek gevenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jou knijpt ze alleen maar, mij slaat ze
I LOVE YOUquote:
Herinnert me aan een aantal dagen terug toen ik aangesproken werd door o.a. een super mooi Russisch meisje.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:19 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_love_russia_2.html
Speciaal voor handje.
Wat zei ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herinnert me aan een aantal dagen terug toen ik aangesproken werd door o.a. een super mooi Russisch meisje.
We hadden een heel gesprek, ze waren op weg naar het vliegveld in Eindhoven voor een minivakantie naar Rome en ze kwamen uit Groningen omdat ze daar op uitwisseling zijn. Het was dus totaal niet bedoeld als flirtpoging van hun/haar kant, maar wel een mooi excuus om wat vaker naar haar te kunnen kijken.quote:
Russische vrouwenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We hadden een heel gesprek, ze waren op weg naar het vliegveld in Eindhoven voor een minivakantie naar Rome en ze kwamen uit Groningen omdat ze daar op uitwisseling zijn. Het was dus totaal niet bedoeld als flirtpoging van hun/haar kant, maar wel een mooi excuus om wat vaker naar haar te kunnen kijken.
Deze waren anders best mondig hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Russische vrouwenEmancipatie kennen ze niet maar ze weten wel hoe ze mooi kunnen zijn
QFT!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Russische vrouwenEmancipatie kennen ze niet maar ze weten wel hoe ze mooi kunnen zijn
Scandinavische vrouwen die lang zijn, enorme borsten hebben en bekant wit haar.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
QFT!
Enige waar ze het toch wel tegen af moeten leggen zijn scandinavische dames
Geen meningquote:Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mijn billen zijn dan ook veel mooier
Jij kan mij fysiek niet pijn doen al mocht je het willen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
Oké megahap maar /care: als iemand me mega pijn doet word ik daar echt niet vrolijk van en ik kan behalve als ik gedronken heb of even 1 seconde echt niet nadenk, mensen echt niet expres fysiek pijn doen.
Neequote:Op woensdag 18 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
QFT!
Dat litteken begs to differ.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij kan mij fysiek niet pijn doen al mocht je het willen.
Deed geen pijnquote:Op woensdag 18 april 2012 10:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat litteken begs to differ.Alhoewel, misschien deed het geen pijn. Maar dat was echt per ongeluk en ik schaam me er nog steeds voor.
Wat romantisch.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deed geen pijnen het maakt niet uit, dan zal ik je nooit vergeten
O god, klefheid alarmquote:Op woensdag 18 april 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deed geen pijnen het maakt niet uit, dan zal ik je nooit vergeten
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:
MR MOET GEWOON VAN MIJN HANDJE AFBLIJVENquote:
Mag ik je handje niet vasthouden?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
[..]
MR MOET GEWOON VAN MIJN HANDJE AFBLIJVEN
Neequote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag ik je handje niet vasthouden?
Ben jij 12, wat is dit?quote:
Dat verklaart jouw hand op mijn been...quote:
Je mag mij wel vasthoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag ik je handje niet vasthouden?
Ja hehe, maar niet iedere scandinavische vrouw lijkt op barbie gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2012 10:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Scandinavische vrouwen die lang zijn, enorme borsten hebben en bekant wit haar.
Scandinavische vrouwen die niet lijken op Barbie.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja hehe, maar niet iedere vrouw lijkt op barbie gelukkig
Inderdaad vorige week een hoop blond-blauwe ogen-bruine huid mokkels gespot vorige week op wintersport.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
QFT!
Daar viel jij dus niet onder, neem ik aan, met je gorgious?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad vorige week een hoop blond-blauwe ogen-bruine huid mokkels gespot vorige week op wintersport.![]()
Ermee praten gaat ook prima, maar om ze echt te versieren heb je toch een streepje voor als je tall, blonde and gorgious bent en Engels als water kunt.
Ach niet iedereen is zoals ikquote:Op woensdag 18 april 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad vorige week een hoop blond-blauwe ogen-bruine huid mokkels gespot vorige week op wintersport.![]()
Ermee praten gaat ook prima, maar om ze echt te versieren heb je toch een streepje voor als je tall, blonde and gorgious bent en Engels als water kunt.
Nope. Maar die skileraren gaan ook op een bepaalde uitstraling af hoor, dat zag je heel de tijd. Zo'n uiterlijk van "kijk mij fucking goed kunnen skieen/snowboarden"quote:Op woensdag 18 april 2012 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar viel jij dus niet onder, neem ik aan, met je gorgious?
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar viel jij dus niet onder, neem ik aan, met je gorgious?
quote:
DJ heeft dit gemaakt hequote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haha, hoe vet
Vroeg me wel even af waarom ik er niet bij stond, maar moest even beter zoeken, kudo's for you
KK lijkt mij de ideale kandidaat voor jokertje..quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef Muisraket het volgende:
Bazen (immers met dank aan DJ), maar wie is Jokertje dan? En dan mis je dus twee van de drie: DuTank, KK en TFM.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:52 schreef DeJori het volgende:
Stomme was, ik had kk klaarstaan in het rijtje met plaatjes, maar ik heb er even overheen gekeken.
True, true.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:54 schreef DeJori het volgende:
En Dutank heeft hier echt al een hele tijd niet meer gepost. Als ie weer terug is plak ik nog wel een tank in het plaatje
Tsja, vond het zo stom om er het vodafone logo in te plakken, en we vonden dit wel een leuk ideequote:Op woensdag 18 april 2012 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, true.En idd, makkelijk zat.
Maar dan was TFM dus Jokertje, oké dan.
Jij bent Jokertjequote:
Wtfquote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
Kom ik tijdens het soggen op Facebook, staat er dit: "medewerker van de ING: 'je heet Kendis? Heb je toevallig twee broertjes' ik: 'eh nee, een broer en een zusje, hoezo?' 'Oh, tja, ik dacht je hebt nog broertjes genaamd Phineas and Ferb.' wauw."
Meisje met een vader en/of moeder uit het buitenland, vandaar de naam.quote:
Haha.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisje met een vader en/of moeder uit het buitenland, vandaar de naam.
Doet ze het op en leuke manier of vind je het feit dat ze Steven afkraakt ook leuk?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb nu een leuk msngesprek met iemand die S. helemaal af loopt te kraken
Nee op een trieste manier.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doet ze het op en leuke manier of vind je het feit dat ze Steven afkraakt ook leuk?
Gewoon laten gaan in dat geval.quote:
Neen is lachequote:
Ben je nog aan het twijfelen? Of is het ondertussen over en uit?quote:
Ik ga haar deze week smsen voor een date (zij vond het elke keer een date, terwijl ik dat niet vondquote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben je nog aan het twijfelen? Of is het ondertussen over en uit?
Ja, ik heb ook zoiets van als je moet nadenken of je nog echt wil dan vind je iemand niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lijkt me een goede stap, nog een (laatste) poging waarin je dan tenminste echt duidelijkheid krijgt.
Dan weet je ook weer waar je aan toe bent
Had je dat al ooit verteld en ben ik vergeetachtig, ben ik gewoon dom dat ik dat niet eerder doorhad of zit je me te trollen?quote:
Je realiseert je niet wat je gedaan hebt.quote:
Ik zit niet te trollen. Barrie en ik zijn een keer wezen datenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had je dat al ooit verteld en ben ik vergeetachtig, ben ik gewoon dom dat ik dat niet eerder doorhad of zit je me te trollen?
?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je realiseert je niet wat je gedaan hebt.
Awesome!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen. Barrie en ik zijn een keer wezen daten
*Pinkt traantje weg*quote:
Jij vond het elke keer een date, terwijl ik dat niet vondquote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen. Barrie en ik zijn een keer wezen daten
JIJ EN IK STAAN EXTREEM LINKSquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij vond het elke keer een date, terwijl ik dat niet vond
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]Maar dat van dat zoenen hadden we leuk verzonnen
Shit, te laat.quote:
quote:
Dat denk jij, jouw afro is wereldberoemd!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooi hoe ik de enige ben met eckte foto in het plaatje en toch anoniem
Uhu want mensen die jou kennen herkennen jou niet van dat plaatjequote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mooi hoe ik de enige ben met eckte foto in het plaatje en toch anoniem
Tru.datquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat denk jij, jouw afro is wereldberoemd!
Nou, jullie wel, en mensen die mij langer kennen, maar mijn collegas zouden het niet meteen zien bijvquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu want mensen die jou kennen herkennen jou niet van dat plaatje
Oke dat is wel lekker anoniem dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Tru.dat
[..]
Nou, jullie wel, en mensen die mij langer kennen, maar mijn collegas zouden het niet meteen zien bijv
SEHR GUT UND MIT DIR?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Haalllooooooooooo
Wie gehtst?
Echt?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
ogod MR![]()
Waarom benoemde je nou frits? Nu na 3dagen geen bereikachtigeshit verstuurd hij ineens wel mijn smsje.
Iets wat actueel is op een zondagavond en niet op een woensdagmiddagquote:
voetbaluitslagenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iets wat actueel is op een zondagavond en niet op een woensdagmiddag
Bier.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iets wat actueel is op een zondagavond en niet op een woensdagmiddag
Scherp!quote:
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En hij heeft nog deels gelijk ook_!
Met mij is het goed.quote:
Mooie foto hequote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Muisraket het volgende:
Bdh die sombere duckface!En dacht eerst dat die gast met die krullen shifto was.
![]()
![]()
vond je vast lekker, Ruben achter je kontjequote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooie foto heniemand weet wie die gast is...
Voel je niks van.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vond je vast lekker, Ruben achter je kontje
Omdat je het al maanden over haar hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom moet ik mijn chick nog steeds aanspreken?
Been there, halfly done that en no succesquote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je het al maanden over haar hebt.
dm?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Been there, halfly done that en no succes
Heb nu veel betere situatie maar dat houd ik maar geheim
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Been there, halfly done that en no succes
Heb nu veel betere situatie maar dat houd ik maar geheim
Juist niet gastquote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Deze situatie is alleen wel 10x moeilijker__________
dan is het vast iets met een zusje of zoquote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Deze situatie is alleen wel 10x moeilijker__________
Net alsof alle jongens die met jouw zusje in contact dat denken. Misschien eerder aan de grote boze broerquote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan is het vast iets met een zusje of zo
bedoel meer zusje van een goed vriend oidquote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof alle jongens die met jouw zusje in contact dat denken. Misschien eerder aan de grote boze broer
Ja ik zie geen probleem. Zolang het een goede jongen is?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bedoel meer zusje van een goed vriend oid
neequote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bedoel meer zusje van een goed vriend oid
Oke, daar ging het dus niet over?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie?
Oh jouw aangetrouwde familie___________________________________________________________________
Sowieso, denken dat ik jouw aangetrouwde familie ga fixenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oke, daar ging het dus niet over?
Zal vast dan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ja. Tenzij BDH weer eens een van z'n kulverhalen op heeft lopen hangen.
Ai, pijnlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ja want dat kon je ook echt weten.En jij fixt helemaal niks, want daar ben je een te grote pussy voor. Anders had je dat 50 topics geleden al gedaan.
![]()
bustedquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
En dit doet me niks eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ja want dat kon je ook echt weten.En jij fixt helemaal niks, want daar ben je een te grote pussy voor. Anders had je dat 50 topics geleden al gedaan.
![]()
quote:
Thijs wel en ik binnenkort als alles meezitquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens, niemand in dit topic heeft een vriendin of wel?
Hoeft je ook niks te doen. Wilde alleen even zeggen wat ik denk dat het merendeel van dit topic erover denkt. Kan het mis hebben hoor, maar ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En dit doet me niks eerlijk gezegd
Hij is nu een ander meisje aan het hosselen. Een meisje dat wel meewerkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoeft je ook niks te doen. Wilde alleen even zeggen wat ik denk dat het merendeel van dit topic erover denkt. Kan het mis hebben hoor, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Was ook kansloos, alsof ik dat ga ontkennenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoeft je ook niks te doen. Wilde alleen even zeggen wat ik denk dat het merendeel van dit topic erover denkt. Kan het mis hebben hoor, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Nieuwe mensen leren kennen is juist het beste wat er is.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Was ook kansloos, alsof ik dat ga ontkennen
Maar nu heb ik eindelijk iets wat wel wat kan worden en dan kan het wel gewoon goed, vind hele situatie gewoon kanker dat ik iemand niet ken en dan zomaar aanspreken, is niet tof.
Nah dat moet je gewoon leren. Een hele tijd terug had ik het toch over een leuk meisje op school met wie ik weleens praatte en ik haar naam niet wist?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Was ook kansloos, alsof ik dat ga ontkennen
Maar nu heb ik eindelijk iets wat wel wat kan worden en dan kan het wel gewoon goed, vind hele situatie gewoon kanker dat ik iemand niet ken en dan zomaar aanspreken, is niet tof.
Moet wel van twee kanten komen. Als de ander niet wil dan houdt het op en daar kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is juist het beste wat er is.
Tuurlijk is dat, vind ik zelf ook, maar dan wil ik een reden hebben om die te leren kennen (dus via een vriend ofzo). Ik vind het gewoon niet tof om iemand aan te spreken die ik wel zie zitten maar nooit mee heb gesproken of niks van weet. Niet genoeg zelfvertrouwen voor nee en sowieso niet tof.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is juist het beste wat er is.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat, vind ik zelf ook, maar dan wil ik een reden hebben om die te leren kennen (dus via een vriend ofzo). Ik vind het gewoon niet tof om iemand aan te spreken die ik wel zie zitten maar nooit mee heb gesproken of niks van weet. Niet genoeg zelfvertrouwen voor nee en sowieso niet tof.
Hij wist niet eens of de ander niet wilde.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet wel van twee kanten komen. Als de ander niet wil dan houdt het op en daar kan je niks aan doen.
Wanneer ga je je vriendin aan ons voorstellen?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hij wist niet eens of de ander niet wilde.
Ik ben niet op zoek, slimmerik.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wanneer ga je je vriendin aan ons voorstellen?
Jij geniet van het losse elke-avond-chick-neukende studentenleven natuurlijkquote:
Wie wel?quote:
Je weet niet half hoe leuk dat isquote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jij geniet van het losse elke-avond-chick-neukende studentenleven natuurlijk
Precies. En elke avond? Als dat je lukt dan ben je wel een koning. Maar ik heb nog nooit zo iemand ontmoet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk dat is
Dit.quote:
Wij hebben elkaarquote:
Elke avond is ook wel bijzonder sterk, dan heb je echt niks beters te doen dan er wanhopig achteraan rennenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. En elke avond? Als dat je lukt dan ben je wel een koning. Maar ik heb nog nooit zo iemand ontmoet.
Verschil is dat ik dequote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De meningen zijn duidelijk verdeeld
Diequote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verschil is dat ik deweg heb gehaald omdat ik vind dat als mensen zo hun studententijd door willen brengen, ze dat vooral moeten doen. Ik zou me er zelf echter niet prettig bij voelen als ik elke keer in bed zou belanden met een wildvreemde.
Ah zo, oké. En ach, ik vind dat ze het zelf moeten weten maar als je me zou vragen of ik het aantrekkelijk gedrag zou vinden: niet echt, nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Diewas omdat het nogal triest werd gebracht. Zoiets is een mening maar werd gebracht als een feit en vooral als het over zoiets gaat vind ik nogal snel triest. Maar dat komt misschien ook omdat ik walg van meisjes die zomaar met iedereen slapen die haar een drankje aanbiedt.
Die meiden zie je ook bijna niet onder studentes hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Diewas omdat het nogal triest werd gebracht. Zoiets is een mening maar werd gebracht als een feit en vooral als het over zoiets gaat vind ik nogal snel triest. Maar dat komt misschien ook omdat ik walg van meisjes die zomaar met iedereen slapen die haar een drankje aanbiedt.
Ze moeten het ook zelf weten maar ik walg er alleen van. Hell, al vinden ze het leuk om honden te neuken, moeten ze helemaal zelf weten. Maar kan ik er nog wel van walgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo, oké. En ach, ik vind dat ze het zelf moeten weten maar als je me zou vragen of ik het aantrekkelijk gedrag zou vinden: niet echt, nee.
Oke bedankt voor deze informatie. Ik ben overtuigd.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die meiden zie je ook bijna niet onder studentes hoor.Regelen oke, maar als je in het broekje wil komen moet je toch wat meer moeite doen. Behalve als ze zichzelf compleet onder tafel hebben gezopen maar zo'n meid wil je niet als je jezelf er nog niet zo hard vanaf hebt gelegd.
Natuurlijk staan die twee dingen los van elkaar. Ik heb ook nooit beweerd dat omdat ik vind dat ze hun gang moeten gaan, ik dáárdoor er niet van walg. Ik walg niet van meisjes die zomaar met letterlijk elke jongen die een drankje aanbiedt naar bed gaan, maar ik krijg er wel een klein beetje eenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze moeten het ook zelf weten maar ik walg er alleen van. Hell, al vinden ze het leuk om honden te neuken, moeten ze helemaal zelf weten. Maar kan ik er nog wel van walgen.
Nouja, zoals ik al zei. Er zijn maar weinig intelligente vrouwen die dat doen. En ik zeg bewust intelligente, want absoluut niet elke studente is per definitie intelligent. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk staan die twee dingen los van elkaar. Ik heb ook nooit beweerd dat omdat ik vind dat ze hun gang moeten gaan, ik dáárdoor er niet van walg. Ik walg niet van meisjes die zomaar met letterlijk elke jongen die een drankje aanbiedt naar bed gaan, maar ik krijg er wel een klein beetje eenhoofd van. Dat is dus weliswaar een negatieve, maar wel een minder extreme reactie.
Ik bedoel, dat je wilt scoren, oké, maar een *klein* beetje standaarden mag wel hoor.
Niks. Jullie gaan er zo lang over door, maargoed.quote:
Ik troll omdat jij bleef reageren. Nu gaan we het hebben over pinda'squote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks. Jullie gaan er zo lang over door, maargoed.
Pindakaas met stukjes is awesome.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik troll omdat jij bleef reageren. Nu gaan we het hebben over pinda's
Nee, juist zonder. Moet ook van Washington Carver hequote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes is awesome.
Pinda's boven Chinezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Moest lachen
Cashewnoten boven pinda's
Jazeker. Maar als we het binnen de calvé range houden met stukjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, juist zonder. Moet ook van Washington Carver he
Hm met stukjes vind ik het gewoon een stuk minder lekker. En die twee boterhammen met pindakaas die ik per jaar eet moeten wel perfect zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als we het binnen de calvé range houden met stukjes.
[ afbeelding ]
Ik eet dat bijna elke dag, als er geen grilworst of gebakken ei met kaas en spek voor handen is.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm met stukjes vind ik het gewoon een stuk minder lekker. En die twee boterhammen met pindakaas die ik per jaar eet moeten wel perfect zijn natuurlijk.
Grilworst lust ik ook al nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik eet dat bijna elke dag, als er geen grilworst of gebakken ei met kaas en spek voor handen is.
Maar grillworst is niet je alledaagse standaard worst. Wel dun snijden, want die shit is echt zwaar vet.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grilworst lust ik ook al nietGebakken ei is wel KONING
![]()
Ik ben meer van de vlees en kaas ipv worst en zoet.
Ja, maar toch hou ik er niet van hoor. Ik zou het iig nooit zelf kopenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar grillworst is niet je alledaagse standaard worst. Wel dun snijden, want die shit is echt zwaar vet.
quote:
Vroeg he?quote:
Niet meer, ik moet tegenwoordig ook op vrijdag naar school.quote:
8:45-11:20quote:
Ik ben vandaag om 10:35 klaarquote:Op donderdag 19 april 2012 06:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh dat is relaxed. Ik hoef op vrijdag ook maar kort, dan lijkt het net alsof ik vrij ben.
Jouw kut.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw kut.
(of was het geen raadsel?)
Moggel
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw kut.
(of was het geen raadsel?)
Moggel
Ik mag niet eens meer in de buurt komen van de rechterquote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]__!
Dan moetj e toch beter je best doen bij dr, bdh
je hoeft toch ook niet bij de rechter in de buurt te komenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer in de buurt komen van de rechter
hihi jij doet alsof je het verkeerd verstondquote:Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je hoeft toch ook niet bij de rechter in de buurt te komen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je hoeft toch ook niet bij de rechter in de buurt te komen
bustedquote:Op donderdag 19 april 2012 09:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hihi jij doet alsof je het verkeerd verstond
quote:
Valt wel mee. Gewoon mijn naam noemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]__!
Dan moetj e toch beter je best doen bij dr, bdh
Schijnt niet te werken. Ik deed het ooit en toen moest ze overgevenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon mijn naam noemen.
Hulde voor deze schamele comeback.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schijnt niet te werken. Ik deed het ooit en toen moest ze overgeven
Wat wil je dan horen? Dat ze kreunt bij het horen van jouw naam?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hulde voor deze schamele comeback.
Nee. Ik wist alleen van te voren al precies dat je mij niet gewoon mijn grapje zou laten maken en als eerste zou reageren met een of andere kutcomeback. Vond ik wel leuk dat het precies uitkwam zoals ik dacht.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat ze kreunt bij het horen van jouw naam?
correctiequote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, KK de vrouwenverslinder.. De vrouwen beginnen af te druipen bij het horen van zijn naam.._!
Stukken beter, deze.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, KK de vrouwenverslinder.. De vrouwen beginnen te druipen bij het horen van zijn naam.._!
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Ik wist alleen van te voren al precies dat je mij niet gewoon mijn grapje zou laten maken en als eerste zou reageren met een of andere kutcomeback. Vond ik wel leuk dat het precies uitkwam zoals ik dacht.
Die komen op facebook keivaak voorbij en de een is nog beter dan de anderquote:
Ik wil een scheidingquote:Op donderdag 19 april 2012 14:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Peter komop, je hebt niet eens haar
Hoe verzinnen ze hetquote:
Mag hij nietquote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Muisraket het volgende:
Fed, jouw posts!![]()
Waarom post je niet vaker in het topic joh?
Hoezo niet?quote:
Omdat ik hem dan in elkaar sla.quote:
Waarom zo agressief? Inb4: noem je mij nou dik?quote:
Fed is bang dat hij teveel fokt en daarom hebben we dit zo afgesproken. Niks agressiequote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom zo agressief? Inb4: noem je mij nou dik?
Al die verkouden vrouwenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, KK de vrouwenverslinder.. De vrouwen beginnen te druipen bij het horen van zijn naam.._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |