Foto vond ik niet zo, zwart wit .. en beetje te "arty" naar mijn zin, maar een dame met zo'n text boeit me dat vrij weinig .. Dat zou ik op zijn minst een keer IRL willen zien, en spreken natuurlijk !!quote:
Ze omschrijft een bepaalde kijk die ze heeft op het leven/daten/liefde/relaties. Dit geeft een beter beeld van wie ze is, dan van personen die de standaardbegrippen en stukjes schrijven omdat iedereen het doet en ze geen idee hebben hoe het anders kan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef Silenus het volgende:
Wat is er in vredesnaam zo briljant aan dat profiel?
Je kan altijd je aanmelden daar en kijkenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:50 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Foto vond ik niet zo, zwart wit .. en beetje te "arty" naar mijn zin, maar een dame met zo'n text boeit me dat vrij weinig .. Dat zou ik op zijn minst een keer IRL willen zien, en spreken natuurlijk !!
Ja pcies .. dat wat jij zegt .. dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze omschrijft een bepaalde kijk die ze heeft op het leven/daten/liefde/relaties. Dit geeft een beter beeld van wie ze is, dan van personen die de standaardbegrippen en stukjes schrijven omdat iedereen het doet en ze geen idee hebben hoe het anders kan.
Ik speel ook World of Warcraft en heb gamen bij mijn Do's staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef freshy98 het volgende:
Ik speel World of Warcraft en doe ook aan modelbouw, maar heb het niet in de Do's gezet. Dat zijn hobbies. Net iets anders vind ik.
Wel dingen als gezellig uit eten. Ik vind het namelijk gezellig om met een neef van mij die hier drie dagen per week in de buurt werkt op maandagavond uit eten te gaan.
Waarom zou reizen niet kunnen? Praten/discussieren over wat je hebt mee gemaakt lijkt mij wel ok.
Gamen schrikt ook af .. iig mij welquote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef Derpina het volgende:
[..]
Ik speel ook World of Warcraft en heb gamen bij mijn Do's staan.
World of Warcraft schrikt altijd zo af
Voor een jongen die gamed zou dat juist een pre zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef Derpina het volgende:
[..]
maar het is toch wie je bent?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:11 schreef Derpina het volgende:
[..]
Jup .. nare ervaring mee gehad ( lang verhaal)quote:Op woensdag 18 april 2012 16:14 schreef rival het volgende:
je schrikt dan de mensen af die daar niks mee te maken willen hebben, dat is toch de bedoeling?
het gaat er namelijk om dat je voor de juiste persoon interessant bent, niet voor iedereen die op jouw profiel kijkt toch?
Mja ... World of Warcraft heeft een beetje het imago dat alle spelers 24/7 online zitten te WoWen.quote:
Maar wat rival zegt.. je wilt toch iemand die het niet erg vindt dat je dat speelt? Die daar dus ook niet van schrikt als ie het leestquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Derpina het volgende:
[..]
Mja ... World of Warcraft heeft een beetje het imago dat alle spelers 24/7 online zitten te WoWen.
Ik speel 2 avonden per week met mijn guild een raid, super leuk en gezellig
En ik heb een Wii
Zo sport je zeker? Of is het geen WII fit?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Derpina het volgende:
[..]
Mja ... World of Warcraft heeft een beetje het imago dat alle spelers 24/7 online zitten te WoWen.
Ik speel 2 avonden per week met mijn guild een raid, super leuk en gezellig
En ik heb een Wii
Maar je gaat je kind niet verzwijgen omdat meneer er anders van schriktquote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
Mannen schrikken ook als de dame al een kind blijkt te hebben of overduidelijk rammelende eierstokken
en vrouwen vinden het weer irritant als een man te snel wil....quote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo sport je zeker? Of is het geen WII fit?
Mannen schrikken ook als de dame al een kind blijkt te hebben of overduidelijk rammelende eierstokken
Dat ligt eraan of hij Alliance of Horde speeltquote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Derpina en freshy98 .. perfecte match dacht ik zo
Uhm..NOUUuuu.. mijn 1e internet date (vroeger..in 2009) dus wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je gaat je kind niet verzwijgen omdat meneer er anders van schrikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |