abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110486456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen foto maar wel voor EN achternaam plaatsen :') Edit dat even joh
Hahaha .. die had ik ook nog niet gezien .. thanks for the tip.
Maar idd ze zet nota bene haar achternaam erbij ..
---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
pi_110486569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja modelvliegtuigjes bouwen is niet echt een hobby van me :+

In die zin kijk ik gewoon wat ik in een week doe als iemand zo'n vraag stelt. en dan komt er niet altijd een super lange lijst uit ofzo. :)
Nouja, het is niet alleen qua dingen doen; het gaat ook om interesses om over van alles en nog wat te praten of te discussieren. En tja, dan nog, als je die bovengenoemde punten doet in je vrije tijd, dan vraag ik me altijd af wat je dan op een maandagavond doet wanneer je vriendinnen een keer niet kunnen chillen... beetje doelloze rommel kijken op commerciele zenders of facebooken... niet echt iets wat mij nou boeit.
pi_110486585
@axel & Tijn
Rustig rustig .. ik was al druk aan het editten .. had het niet gezien ..
Geef toch aan dat ik iemand niet geheel te kakken wil zetten :)
Is niet zo netjes .. dus puur foutje mijnerzijds ..

Maar ze staat dus idd met voor & achternaam en woonplaats in haar profiel .. DAMN ..
Kan haast niets anders zijn dan iemand die haar wil narren.
Dat E matching dit zomaar toestaat, ze checken nota bene alle foto's EN texten
  woensdag 18 april 2012 @ 15:12:53 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110486634
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Axel1988 het volgende:

Nouja, het is niet alleen qua dingen doen; het gaat ook om interesses om over van alles en nog wat te praten of te discussieren. En tja, dan nog, als je die bovengenoemde punten doet in je vrije tijd, dan vraag ik me altijd af wat je dan op een maandagavond doet wanneer je vriendinnen een keer niet kunnen chillen... beetje doelloze rommel kijken op commerciele zenders of facebooken... niet echt iets wat mij nou boeit.
Maar vertel, wat zou jij op zo'n vraag antwoorden?
Om over te praten/discussieren heb ik geen vast onderwerpen die ik interessant vind. als ik ergens een mening over heb of het onderwerp spreekt me aan op dat moment ga ik graag de discussie/gesprek aan.

En wat doe jij op de maandagavond?
pi_110486647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef CyCLoNe het volgende:
@axel & Tijn
Rustig rustig .. ik was al druk aan het editten .. had het niet gezien ..
Geef toch aan dat ik iemand niet geheel te kakken wil zetten :)
Is niet zo netjes .. dus puur foutje mijnerzijds ..

Maar ze staat dus idd met voor & achternaam en woonplaats in haar profiel .. DAMN ..
Kan haast niets anders zijn dan iemand die haar wil narren.
Dat E matching dit zomaar toestaat, ze checken nota bene alle foto's EN texten
Ontopic zulke profielen zijn echt notdone. Afknapper ook als is de foto nog zo leuk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110486697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ontopic zulke profielen zijn echt notdone. Afknapper ook als is de foto nog zo leuk
Als jij je huiswerk gedaan hebt snap je deze ..
echt een HB 10 !
pi_110486852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar vertel, wat zou jij op zo'n vraag antwoorden?
Om over te praten/discussieren heb ik geen vast onderwerpen die ik interessant vind. als ik ergens een mening over heb of het onderwerp spreekt me aan op dat moment ga ik graag de discussie/gesprek aan.

En wat doe jij op de maandagavond?
Beleggen, tekenen, piano spelen, films kijken, hardlopen en tennissen; naast de standaard "stappen en chillen met vrienden"; wat ik net als iedereen ook doe.
pi_110486912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Als jij je huiswerk gedaan hebt snap je deze ..
echt een HB 10 !
Zou jij iets willen met een HB 10 als ze verder zo inhoudloos is als haar profiel doet vermoeden?
pi_110487008
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zou jij iets willen met een HB 10 als ze verder zo inhoudloos is als haar profiel doet vermoeden?
ABSOLUUT niet !
Ik wil ze niet eens voor een OS ( ben ik sowieso niet van trouwens.

Dames met inhoud en die ik aantrekkelijk vind, voor minder doe ik het niet
pi_110487075
Ik speel World of Warcraft en doe ook aan modelbouw, maar heb het niet in de Do's gezet. Dat zijn hobbies. Net iets anders vind ik.
Wel dingen als gezellig uit eten. Ik vind het namelijk gezellig om met een neef van mij die hier drie dagen per week in de buurt werkt op maandagavond uit eten te gaan.

Waarom zou reizen niet kunnen? Praten/discussieren over wat je hebt mee gemaakt lijkt mij wel ok.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_110487127
Misschien is ze verder een heel leuk persoon, dat profiel straalt dat misschien niet uit. Maar als het een leuke foto is kan een berichtje sturen nooit kwaad natuurlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110487153
Hoe zit het dan met dames met 'te veel' inhoud? Vinden de mannen dat ook nog aantrekkelijk of is dat weer not done? :*
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_110487178
Wat versta je onder te veel inhoud?
pi_110487202
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef freshy98 het volgende:
Wat versta je onder te veel inhoud?
Hogere opleiding dan jij bijvoorbeeld
pi_110487246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Zolang ze maar niet uit de hoogte gaat doen omdat een papiertje zegt dat ze een hogere opleiding heeft vind ik het best
14 SHADES OF GREY
pi_110487261
Ik heb het liefste een vrouw die niet al te veel hobby's en bezigheden heeft. Des te meer tijd heb je voor elkaar. Ik hou helemaal niet van die types die echt iedere dag wel ergens een sociale bezigheid hebben.
٩๏̯͡๏)۶
pi_110487272
quote:

[..]

Opleidingsniveau zegt lang niet alles over de inhoud. Ik denk dat teveel inhoud niet kan bestaan (voor mij persoonlijk). Wat wel kan, is dat je zo'n druk bezet persoon bent, dat je nauwelijks tijd vrij kan maken voor een relatie. Dat is dan wel een afknapper.
pi_110487305
quote:

[..]

Opleiding zegt niet zo veel, gaat meer over het niveau waarop iemand zit, en dat moet wel matchen als je het mij vraagt.
.
pi_110487309
Wat tijnbrein zegt. Dat is iig wel nummer 1 om op af te knappen.
pi_110487334
Jaja allemaal relatief. Is mij iig wel opgevallen, mannen willen dames met inhoud etc maaaar iets te veel is dan weer bedreigend oid :')
pi_110487346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het liefste een vrouw die niet al te veel hobby's en bezigheden heeft. Des te meer tijd heb je voor elkaar. Ik hou helemaal niet van die types die echt iedere dag wel ergens een sociale bezigheid hebben.
Ik denk dat daar wel een balans in moet zitten. Ik vind het ook wel belangrijk dat we ergens over kunnen praten.
pi_110487383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zolang ze maar niet uit de hoogte gaat doen omdat een papiertje zegt dat ze een hogere opleiding heeft vind ik het best
Tijn, dit klinkt wel een beetje wereldvreemd als je het mij vraagt, als iemand dat uberhaupt zou doen is het gewoon een naar mens, heeft weinig met niveau of opleiding te maken.
pi_110487451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Jaja allemaal relatief. Is mij iig wel opgevallen, mannen willen dames met inhoud etc maaaar iets te veel is dan weer bedreigend oid :')
Ik denk dat het andersom een groter issue is. Ik lees vaak genoeg dat hoger opgeleide vrouwen problemen hebben met het vinden van een partner, omdat ze vaak als voorwaarde hebben dat de man minstens hetzelfde opleidingsniveau heeft. Voor mannen geldt dat minder.
pi_110487455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef CyCLoNe het volgende:

[..]

Tijn, dit klinkt wel een beetje wereldvreemd als je het mij vraagt, als iemand dat uberhaupt zou doen is het gewoon een naar mens, heeft weinig met niveau of opleiding te maken.
Ik heb serieus zo'n collega gehad. Gelukkig zingt ze nu een toontje lager. :')
14 SHADES OF GREY
pi_110487497
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat het andersom een groter issue is. Ik lees vaak genoeg dat hoger opgeleide vrouwen problemen hebben met het vinden van een partner, omdat ze vaak als voorwaarde hebben dat de man minstens hetzelfde opleidingsniveau heeft. Voor mannen geldt dat minder.
Dat is het punt ook, mannen zullen (naar mijn ervaring) eerder een wat 'lager' ontwikkelde dame kiezen. Kunnen ze lekker mannelijk doen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')