Hahaha .. die had ik ook nog niet gezien .. thanks for the tip.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen foto maar wel voor EN achternaam plaatsenEdit dat even joh
Nouja, het is niet alleen qua dingen doen; het gaat ook om interesses om over van alles en nog wat te praten of te discussieren. En tja, dan nog, als je die bovengenoemde punten doet in je vrije tijd, dan vraag ik me altijd af wat je dan op een maandagavond doet wanneer je vriendinnen een keer niet kunnen chillen... beetje doelloze rommel kijken op commerciele zenders of facebooken... niet echt iets wat mij nou boeit.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja modelvliegtuigjes bouwen is niet echt een hobby van me
In die zin kijk ik gewoon wat ik in een week doe als iemand zo'n vraag stelt. en dan komt er niet altijd een super lange lijst uit ofzo.
Maar vertel, wat zou jij op zo'n vraag antwoorden?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
Nouja, het is niet alleen qua dingen doen; het gaat ook om interesses om over van alles en nog wat te praten of te discussieren. En tja, dan nog, als je die bovengenoemde punten doet in je vrije tijd, dan vraag ik me altijd af wat je dan op een maandagavond doet wanneer je vriendinnen een keer niet kunnen chillen... beetje doelloze rommel kijken op commerciele zenders of facebooken... niet echt iets wat mij nou boeit.
Ontopic zulke profielen zijn echt notdone. Afknapper ook als is de foto nog zo leukquote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef CyCLoNe het volgende:
@axel & Tijn
Rustig rustig .. ik was al druk aan het editten .. had het niet gezien ..
Geef toch aan dat ik iemand niet geheel te kakken wil zetten![]()
Is niet zo netjes .. dus puur foutje mijnerzijds ..
Maar ze staat dus idd met voor & achternaam en woonplaats in haar profiel .. DAMN ..
Kan haast niets anders zijn dan iemand die haar wil narren.
Dat E matching dit zomaar toestaat, ze checken nota bene alle foto's EN texten
Als jij je huiswerk gedaan hebt snap je deze ..quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontopic zulke profielen zijn echt notdone. Afknapper ook als is de foto nog zo leuk
Beleggen, tekenen, piano spelen, films kijken, hardlopen en tennissen; naast de standaard "stappen en chillen met vrienden"; wat ik net als iedereen ook doe.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vertel, wat zou jij op zo'n vraag antwoorden?
Om over te praten/discussieren heb ik geen vast onderwerpen die ik interessant vind. als ik ergens een mening over heb of het onderwerp spreekt me aan op dat moment ga ik graag de discussie/gesprek aan.
En wat doe jij op de maandagavond?
Zou jij iets willen met een HB 10 als ze verder zo inhoudloos is als haar profiel doet vermoeden?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Als jij je huiswerk gedaan hebt snap je deze ..
echt een HB 10 !
ABSOLUUT niet !quote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zou jij iets willen met een HB 10 als ze verder zo inhoudloos is als haar profiel doet vermoeden?
Zolang ze maar niet uit de hoogte gaat doen omdat een papiertje zegt dat ze een hogere opleiding heeft vind ik het bestquote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hogere opleiding dan jij bijvoorbeeld
Opleidingsniveau zegt lang niet alles over de inhoud. Ik denk dat teveel inhoud niet kan bestaan (voor mij persoonlijk). Wat wel kan, is dat je zo'n druk bezet persoon bent, dat je nauwelijks tijd vrij kan maken voor een relatie. Dat is dan wel een afknapper.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Opleiding zegt niet zo veel, gaat meer over het niveau waarop iemand zit, en dat moet wel matchen als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een balans in moet zitten. Ik vind het ook wel belangrijk dat we ergens over kunnen praten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het liefste een vrouw die niet al te veel hobby's en bezigheden heeft. Des te meer tijd heb je voor elkaar. Ik hou helemaal niet van die types die echt iedere dag wel ergens een sociale bezigheid hebben.
Tijn, dit klinkt wel een beetje wereldvreemd als je het mij vraagt, als iemand dat uberhaupt zou doen is het gewoon een naar mens, heeft weinig met niveau of opleiding te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet uit de hoogte gaat doen omdat een papiertje zegt dat ze een hogere opleiding heeft vind ik het best
Ik denk dat het andersom een groter issue is. Ik lees vaak genoeg dat hoger opgeleide vrouwen problemen hebben met het vinden van een partner, omdat ze vaak als voorwaarde hebben dat de man minstens hetzelfde opleidingsniveau heeft. Voor mannen geldt dat minder.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:27 schreef Perzephone het volgende:
Jaja allemaal relatief. Is mij iig wel opgevallen, mannen willen dames met inhoud etc maaaar iets te veel is dan weer bedreigend oid
Ik heb serieus zo'n collega gehad. Gelukkig zingt ze nu een toontje lager.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:28 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Tijn, dit klinkt wel een beetje wereldvreemd als je het mij vraagt, als iemand dat uberhaupt zou doen is het gewoon een naar mens, heeft weinig met niveau of opleiding te maken.
Dat is het punt ook, mannen zullen (naar mijn ervaring) eerder een wat 'lager' ontwikkelde dame kiezen. Kunnen ze lekker mannelijk doen enzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het andersom een groter issue is. Ik lees vaak genoeg dat hoger opgeleide vrouwen problemen hebben met het vinden van een partner, omdat ze vaak als voorwaarde hebben dat de man minstens hetzelfde opleidingsniveau heeft. Voor mannen geldt dat minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |