bellen doe je om iets af te spreken.... of om iets door te geven.. als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan bellen. Als iemand die ik nog nooit gezien heeft dat voorstelt dan zeg ik nee. Bellen
quote:
Dan wel begrijpelijk, maar ik zou na een "ja ik heb 'm gehad" ofzo wel zsm weer op willen hangenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij belde om te controleren of zijn sms wel was aangekomen, had nog last van de storing bij VodafoneVond het dus wel schattig eigenlijk. Maar ik hou er ook echt niet van hoor, vooral als je iemand niet kent. Op mijn werk is het dan weer geen probleem
SMS en whatsapp vind ik dan wel weer prima. Tenzij iemand verwacht dat ik binnen 2 seconden antwoord geef, dan hoeft het van mij niet meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef freshy98 het volgende:
Pien85, sms/whatsapp enzo wel dan of puur houden bij online chat?
Tot aan de date zeg maar.
Vertel is het een BN ' er ??quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb hem al zo vaak gehoord op de radio.
In het echt vind ik het juist helemaal niet moeilijk om een gesprek gaande te houden.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef CyCLoNe het volgende:
Ben het erg met de algemene opinie oneens.
Bellen zegt wel degelijk heel veel, en met sommige mensen ben je er meteen uit, geen tekst.
Met sommige mensen ben je na 20 uurnog niet uitgepraat
Dat dus. Bovendien is SMS/whatsapp/msn gewoon makkelijker omdat je dan nog kunt nadenken voor je iets stoms zegtquote:Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
bellen doe je om iets af te spreken.... of om iets door te geven.. als je het mij vraagt!
vrouwen die 's avonds nog ff de dag telefonisch willen bespreken.... zit je dan met een slaaparm aan je oor
en ZEKER niet met iemand die ik nog niet goed ken....
radio? Do tell!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]Serieus.. echt zo'n schor kinderstemmetje..echt niet normaal
Ik heb hem al zo vaak gehoord op de radio..kom ik aan
Ha ha dat zei ik dus ook maar toen begon hij een heel gesprek over dat het leuk was om mijn stem te horen (serieus???:P) en bla bla wat hij aan het doen was en wat ik aan het doen was en dat hij in de auto zat en wanneer hij tijd had en dat hij me graag wilde zien en bla bla bla en toen zei ik: mooi!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan wel begrijpelijk, maar ik zou na een "ja ik heb 'm gehad" ofzo wel zsm weer op willen hangen
[..]
SMS en whatsapp vind ik dan wel weer prima. Tenzij iemand verwacht dat ik binnen 2 seconden antwoord geef, dan hoeft het van mij niet meer.
Maar niet zo goedkoopquote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
, ik heb geen whats app. Ik vind het wel lekker rustig zo
ha ha niet landelijk hoor, wil het ook niet te herkenbaar maken. Maar hij heeft een eigen programma. En in dat programma draait hij dus ook die liedjes voor "Eefje" enzo. En als we ondertussen op msn zitten dan noemt hij steeds dingen in het programma waarover we het hebben, heel sneaky .. dus tja soms is het gewoon moeilijk om nuchter te blijvenquote:
Wat lief!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha niet landelijk hoor, wil het ook niet te herkenbaar maken. Maar hij heeft een eigen programma. En in dat programma draait hij dus ook die liedjes voor "Eefje" enzo. En als we ondertussen op msn zitten dan noemt hij steeds dingen in het programma waarover we het hebben, heel sneaky .. dus tja soms is het gewoon moeilijk om nuchter te blijven
Opeens is sms "duur" omdat whatsapp gratis isquote:Op woensdag 18 april 2012 17:23 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Maar niet zo goedkoop
Maar hoe zit het nou met die Radio man ??
Heb 4 jaar lang smartphones gehad, nu weer terug naar gewone mobiel; scheelt veel irritatie met traag internet en lege accu's.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Pien85 het volgende:
SMS is helaas een stuk duurder dan whatsapp jaSmartphones verplicht stellen
Heerlijk , een onbereikbare vrouw !quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Opeens is sms "duur" omdat whatsapp gratis isEerder was bellen duur. Ik volg gewoon wat later. Heb vroeger wel zo'n PDA gehad maar nu even nog niet met de stroom mee.
Ja! En dat al een aantal weken inmiddels. En dat kaartje nog. Ik heb in ieder geval bewijsquote:
ha haquote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef freshy98 het volgende:
Dus je hangt iedere keer dat hij uitzend aan de speaker gekluisterd ;-)
Iphone kopen, al je irritaties verdwenen, ik test voor werk welleens een andere smartphone uit .. maar dat is het allemaal ruimschoots niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb 4 jaar lang smartphones gehad, nu weer terug naar gewone mobiel; scheelt veel irritatie met traag internet en lege accu's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |