Ha ha!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:57 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Ons houdt je niet voor de gek hoor .. hahaha .. jij gaat met verwachtingen op pad
Niks verwachten is natuurlijk ook een beetje raar voor een date. Maar te veel verwachten is dan ook weer niet goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha!Wat voor verwachtingen?
Nou ja, gister gemerkt dat hij ze ook had. Dan is het wel moeilijk om helemaal niks meer te verwachten eigenlijk.
Niks mis met verwachtingen hoor, dat heb je altijd anders lijkt me een date vrij zinloos trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha!Wat voor verwachtingen?
Nou ja, gister gemerkt dat hij ze ook had. Dan is het wel moeilijk om helemaal niks meer te verwachten eigenlijk.
Het beste is verwachten een leuke tijd te hebben en wat daarna kom zie je dan wel weerquote:Op woensdag 18 april 2012 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks verwachten is natuurlijk ook een beetje raar voor een date. Maar te veel verwachten is dan ook weer niet goed.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks verwachten is natuurlijk ook een beetje raar voor een date. Maar te veel verwachten is dan ook weer niet goed.
Klopt, en omdat het al zo lang heeft geduurd is dat juist nu het gevaar. Hebben we het gister ook over gehad. Maar goed, de intenties/insteek zijn nu wel veel duidelijker. Al helpt dat inderdaad niet mee voor de nerven. Ik had ergens ook wel het vermoeden hoor, dat hij serieuzer was dan hij me in de eerste instantie leek. Als iemand steeds met naam en toenaam liedjes voor je draait begint het wel wat te dagen..quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
oh lekker zeg, kan je je vanaf vandaag al druk om maken zeker?
nerd alertquote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar Alliance. Daarvoor 2,5 jaar Horde.
Mis Horde op zich wel. Niet zo zeer om het soort mensen, maar om de graphics...
Als je een rogue speelt: I hope you bleed from your anus!
Als je die begrijpt, dan weet je welke klasse ik speel
Ik denk dat je er zo min mogelijk bij stil moet staan; en gewoon moet gaan met de instelling: "we zien wel hoe het loopt". Als je de spanning weet te beperken, kun je meer jezelf zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef eefje801 het volgende:
yes, ga gewoon ervan uit dat het gezellig en leuk wordt en dan zien we wel weer verder.
En plostseling komt hij bij mij ook binnen ..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Klopt, en omdat het al zo lang heeft geduurd is dat juist nu het gevaar. Hebben we het gister ook over gehad. Maar goed, de intenties/insteek zijn nu wel veel duidelijker. Al helpt dat inderdaad niet mee voor de nerven. Ik had ergens ook wel het vermoeden hoor, dat hij serieuzer was dan hij me in de eerste instantie leek. Als iemand steeds met naam en toenaam liedjes voor je draait begint het wel wat te dagen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:06 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
En plostseling komt hij bij mij ook binnen ..
Mijn favoriet van Boudewijn de groot .. je raadt het al .. Eva !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 april 2012 17:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er zo min mogelijk bij stil moet staan; en gewoon moet gaan met de instelling: "we zien wel hoe het loopt". Als je de spanning weet te beperken, kun je meer jezelf zijn.
En anders heel simpel ..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipDat helpt inderdaad wel om een beetje rustig te blijven.
Dat zegt mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
En anders heel simpel ..
Meer mannen dan kerktorens !
Met bellen vorige week had ik dat ook. Ik deed absoluut niet geforceerd leuk maar ben gewoon geen beller, met nieuwe mensen. Ik had echt zo'n suf stemmetjequote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef Pien85 het volgende:
Inderdaad, vooral niet te geforceerd 'leuk' gaan zitten doen. Dat werkt niet en maakt je uiteindelijk alleen maar minder leuk.
Ik heb sowieso een hekel aan bellen. Als iemand die ik nog nooit gezien heeft dat voorstelt dan zeg ik nee. Bellenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Met bellen vorige week had ik dat ook. Ik deed absoluut niet geforceerd leuk maar ben gewoon geen beller, met nieuwe mensen. Ik had echt zo'n suf stemmetjeHa ha! En hij maar lullen, lullen en nog eens lullen..Oftewel: beide nerveus.
Hij belde om te controleren of zijn sms wel was aangekomen, had nog last van de storing bij Vodafonequote:Op woensdag 18 april 2012 17:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan bellen. Als iemand die ik nog nooit gezien heeft dat voorstelt dan zeg ik nee. Bellen
Contacten wel, dates niet zoveel hoor. Nou nee, eigenlijk heb ik die nietquote:Op woensdag 18 april 2012 17:16 schreef freshy98 het volgende:
Eefje801, ik zou toch haast verwachten dat je een standaard lijst vragen hebt na zoveel dates/contacten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |