abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:33:28 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110467370
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:29 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Qua kapsel passen ze toch wel bij elkaar.
The End Times are wild
pi_110467390
Beatrix en Wilders hebben een beetje hetzelfde kapsel.
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:36:21 #63
369877 moonobserver
Reach for the stars bitch!
pi_110467492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zelfs dat vind ik al een hele aanname. Het niet met iemand eens zijn staat bij mij niet meteen gelijk aan haten, of absoluut niet mogen. Het lijkt me dat ook de koningin haar functies en emoties los van elkaar kan betrachten, ook al kan onze Geert dat niet. Overigens heb ik dat vertrouwen ook wel bij Gull
ik sluit aan ^O^
Reality is a illusion
pi_110467499
Ja, allebei Mozart.
pi_110467534
Prima voorbeeld?

• Islamisering van scholing.
• Journalisten zonder pardon en rechtzaak de cel in smijten.
• Media totaal onder controle hebben/houden.
• Leger hervormen, zodat ze niet meer kunnen waken over een seculiere staat en zo geloof en staat niet meer gescheiden kunnen houden.
• Iedereen waar ze een beetje problemen mee hebben zonder rechtzaak of bewijs de cel in flikkeren (legerofficieren, voorzitter Fenerbahce, voorzitters verschillende grote bedrijven).
• Onder invloed zijn van de Fetullah Gulen beweging en niks zonder toestemming van deze "imam" uit kunnen voeren.

Prima voorbeeld! Wees er trots op zou ik zeggen.
pi_110467653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Aniron het volgende:

• Leger hervormen, zodat ze niet meer kunnen waken over een seculiere staat en zo geloof en staat niet meer gescheiden kunnen houden.
Toont maar weer eens aan.
Mensen zijn tegen democratie wanneer het hen qua argumentatie uitkomt.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_110467755
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef WH141 het volgende:

[..]

Toont maar weer eens aan.
Mensen zijn tegen democratie wanneer het hen qua argumentatie uitkomt.
Klopt. In sommige situaties is totale democratie in mijn ogen gewoon niet de beste oplossing en Turkije is hier een mooi voorbeeld van. Nu de leger minder macht heeft in Turkije gaat het meteen de verkeerde kant op en komt er steeds meer en meer Islamisering. Het is maar wat je wil.
pi_110467868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:42 schreef Aniron het volgende:

[..]

Klopt. In sommige situaties is totale democratie in mijn ogen gewoon niet de beste oplossing en Turkije is hier een mooi voorbeeld van. Nu de leger minder macht heeft in Turkije gaat het meteen de verkeerde kant op en komt er steeds meer en meer Islamisering. Het is maar wat je wil.
Verkeerde kant op nog wel, het gaat nog nooit zo goed in Turkije als nu.
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:49:01 #69
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_110467962
De uitspraken van Beatrix zijn echt tenenkrommend. Hadden we hier maar een republiek....stond in ieder geval (waarschijnlijk) nog minstens de helft achter de uitspraken.

Schande voor Nederland dat troeteldoosje, echt waar.
pi_110468057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef baaart het volgende:
De uitspraken van Beatrix zijn echt tenenkrommend. Hadden we hier maar een republiek....stond in ieder geval (waarschijnlijk) nog minstens de helft achter de uitspraken.

Schande voor Nederland dat troeteldoosje, echt waar.
Mwuah, vind Wilders meer een schande voor de buitenlandse diplomatieke relaties.
pi_110468079
Ik heb het ook wel gehad met Beatrix.
pi_110468215
PVV heeft er alweer ruzie over.

quote:
'Enorme PVV-rel in Limburg over bezoek Turkse president'

Binnen Gedeputeerde Staten van Limburg is vandaag 'grote onenigheid' ontstaan over de ontvangst van de Turkse president Abdullah Gül die samen met koningin Beatrix donderdag Limburg bezoekt.

Dat schrijft De Limburger. De twee PVV gedeputeerden meldden zich gisteren en vandaag af voor het bezoek, naar verluidt onder druk van PVV-leider Geert Wilders. Maar inmiddels hebben de twee aangegeven toch bij het bezoek aanwezig te zullen zijn.

Gedeputeerde Theo Krebber: 'Ik dacht dat alleen mijnheer Gül zou komen. Nu ik hoor dat ons staatshoofd er ook bij is, heb ik mijn afspraken verzet.' Ook gedeputeerde Antoine Janssen liet vanavond weten dat hij toch bij de ontvangst aanwezig zal zijn.

Stassen
PVV-fractievoorzitter Laurence Stassen maakt zich daar via een persbericht kwaad over. De volledige PVV-fractie neemt afstand van de aanwezigheid van de twee fractieleden, schrijft zij. 'Na alles wat de heer Gül heeft gezegd over de PVV en Geert Wilders, is de aanwezigheid van onze Gedeputeerden onbegrijpelijk. Na zulke uitspraken over onze partij is deelname aan een gezamenlijke lunch wat de PVV fractie betreft uitgesloten. We hopen dat ze voor donderdag tot inkeer komen en dit bezoek niet bijwonen.'

Maar binnen de Gedeputeerde Staten wordt het eventuele afhaken van de PVV'ers gezien als een belediging voor de koningin en voor de Turkse president, schrijft De Limburger. Ook zou gouverneur Theo Bovens erdoor 'in zijn hemd' worden gezet, omdat Gedeputeerde Staten de officiële gastheer is.
  woensdag 18 april 2012 @ 00:02:20 #73
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_110468437
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Aniron het volgende:
Prima voorbeeld?

• Islamisering van scholing.
• Journalisten zonder pardon en rechtzaak de cel in smijten.
• Media totaal onder controle hebben/houden.
• Iedereen waar ze een beetje problemen mee hebben zonder rechtzaak of bewijs de cel in flikkeren (legerofficieren, voorzitter Fenerbahce, voorzitters verschillende grote bedrijven).
• Onder invloed zijn van de Fetullah Gulen beweging en niks zonder toestemming van deze "imam" uit kunnen voeren.

Prima voorbeeld! Wees er trots op zou ik zeggen.
Openlijke discriminatie van etnische en religieuze minderheden. Christenen worden daar als derderangs mensen behandeld en getreiterd en tegengewerkt van overheidswege. Waar hier Job Cohen miljoenensubsidie voor een nooit gebouwde Turkse supermoskee in A'dam centrum gaf, is het in Turkije verboden restauraties aan kerken aan te brengen, laat staan dat nieuwbouw mogelijk is.

Die droeftoeters hier die durven te beweren dat die arme moslims hier het lot van de WO2-joden beschoren is, kunnen beter eens naar Turkije en diens christendiscriminatie kijken. Een eeuw geleden hebben ze er ook nog eens een flink aantal etnisch weggezuiverd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_110468843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Openlijke discriminatie van etnische en religieuze minderheden. Christenen worden daar als derderangs mensen behandeld en getreiterd en tegengewerkt van overheidswege. Waar hier Job Cohen miljoenensubsidie voor een nooit gebouwde Turkse supermoskee in A'dam centrum gaf, is het in Turkije verboden restauraties aan kerken aan te brengen, laat staan dat nieuwbouw mogelijk is.

Die droeftoeters hier die durven te beweren dat die arme moslims hier het lot van de WO2-joden beschoren is, kunnen beter eens naar Turkije en diens christendiscriminatie kijken. Een eeuw geleden hebben ze er ook nog eens een flink aantal etnisch weggezuiverd.
De Turkse overheid is zelf kerken aan het renoveren en restaureren.
Laat een Turkse Politicus maar eens zeggen dat Turkse Christenen een tax moeten betalen voor religieuze uitingen, kijken hoe jij dan reageert ipv geen idee te hebben waar je het over hebt.
pi_110469489
Regel 1 op een staatsbezoek: slijmen over de gast tot je erbij neervalt. En dat doet Bea, waarbij ze wellicht meehelpt om weer een paar handeldeals te sluiten. ^O^ Daar hebben we uiteindelijk iets aan, centjes binnen harken, VOC mentaliteit w/
pi_110469528
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Verkeerde kant op nog wel, het gaat nog nooit zo goed in Turkije als nu.
Dat is allemaal schijn. We zullen het over een paar jaar wel zien. Dat het economisch redelijk gaat met een land wil niet zeggen dat alles goed gaat. Lekker blind staren op economie...
pi_110469615
80+ journalisten zitten in Turkije in het gevang, zij delen haar mening niet.
pi_110469623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:35 schreef Aniron het volgende:

[..]

Dat is allemaal schijn. We zullen het over een paar jaar wel zien. Dat het economisch redelijk gaat met een land wil niet zeggen dat alles goed gaat. Lekker blind staren op economie...
Allemaal schijn? Wat jij doet is allemaal speculatie bedoel je, niet alleen economisch gaat het goed, Turkije is in haar staatsvorm is democratischer dan ooit, minderheden zijn vrijer en culturele diversiteit wordt momenteel meer geaccepteerd dan een door staat opgelegde kemalistisch identiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 00:42:01 ]
pi_110469715
Goed, het is duidelijk dat we van mening verschillen. We zullen over een paar jaar wel zien wat er over is van alle "democratie". Als over een paar jaar de Islamisering is voltooid zal er naar mijn mening nog weinig democratie te vinden zijn.

Staatsvorm is democratischer, minderheden zijn vrijer. Dit klopt allemaal wel, maar ondertussen wordt er wel met een harde hand geregeerd. Journalisten die er anders over denken kunnen meteen de gevangenis in. Ondertussen ziet Europa alleen maar dat de minderheden meer vrijheden hebben en dat het economisch beter gaat en klappen ze dus netjes in hun handen.

Je kan hem haten of niet, maar die Erdogan is wel een slimme gast. Zoals ik al zie, we zullen het zien. Ik heb mijn Turkse paspoort in ieder geval ingeleverd en heb weinig affiniteit met Turkije over.
pi_110469785
Ach slijmen om de betrekkingen tussen beide landen te verbeteren is nooit slecht, vooral niet als het de economie een boost kan geven :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110469878
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:44 schreef Aniron het volgende:
Goed, het is duidelijk dat we van mening verschillen. We zullen over een paar jaar wel zien wat er over is van alle "democratie". Als over een paar jaar de Islamisering is voltooid zal er naar mijn mening nog weinig democratie te vinden zijn.

Staatsvorm is democratischer, minderheden zijn vrijer. Dit klopt allemaal wel, maar ondertussen wordt er wel met een harde hand geregeerd. Journalisten die er anders over denken kunnen meteen de gevangenis in. Ondertussen ziet Europa alleen maar dat de minderheden meer vrijheden hebben en dat het economisch beter gaat en klappen ze dus netjes in hun handen.

Je kan hem haten of niet, maar die Erdogan is wel een slimme gast. Zoals ik al zie, we zullen het zien. Ik heb mijn Turkse paspoort in ieder geval ingeleverd en heb weinig affiniteit met Turkije over.
Maar dat is het grappige juist, justitie in Turkije werkt onafhankelijk van het Turkse kabinet, altijd al zo geweest, sterker nog, justitie heeft zelfs vaak regerende partijen in Turkije verboden en afgezet, toen Erbakan regeerde was er al een proces om zijn partij te verbieden, hem af te zetten en een politiek verbod op te leggen, nu er tijdens Erdogans bewind journalisten worden opgepakt die naast legerofficieren worden verdacht van complottheorieën is het een big deal en is de Turkse justitie een onderdeel van Erdogans bewind? Ik vind dat iets wat selectief eerlijk gezegd.
pi_110469910
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:47 schreef bijdehand het volgende:
Ach slijmen om de betrekkingen tussen beide landen te verbeteren is nooit slecht, vooral niet als het de economie een boost kan geven :)
Precies, het lijkt er op dat Wilders alleen maar denkt aan een applaus van Henk en Ingrid ipv te bedenken wat de gevolgen zijn van zijn uitspraken, zeker als het gaat om een staatsbezoek van de twee hoogste vertegenwoordigers van het land.
pi_110469920
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar dat is het grappige juist, justitie in Turkije werkt onafhankelijk van het Turkse kabinet, altijd al zo geweest, sterker nog, justitie heeft zelfs vaak regerende partijen in Turkije verboden en afgezet, toen Erbakan regeerde was er al een proces om zijn partij te verbieden, hem af te zetten en een politiek verbod op te leggen, nu er tijdens Erdogans bewind journalisten worden opgepakt die naast legerofficieren worden verdacht van complottheorieën is het een big deal en is de Turkse justitie een onderdeel van Erdogans bewind? Ik vind dat iets wat selectief eerlijk gezegd.
Inderdaad. Ik heb voor mijn studie een aantal teksten moeten lezen die hier over gingen, en dan meteen de gedachten erachter, en het viel mij niet tegen hoe justitie in Turkije van dat soort partijen verbiedt :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110469949
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Precies, het lijkt er op dat Wilders alleen maar denkt aan een applaus van Henk en Ingrid ipv te bedenken wat de gevolgen zijn van zijn uitspraken, zeker als het gaat om een staatsbezoek van de twee hoogste vertegenwoordigers van het land.
Wat Wilders roept moet hij helemaal zelf weten, daarvoor leven we in een democratie. Hierdoor kunnen wel wat betrekkingen afkoelen en zal iemand het moeten rechtzetten. Dat doet Beatrix dus. Niet dat ze die complimenten anders niet had gemaakt maar toch :P
pi_110470067
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb voor mijn studie een aantal teksten moeten lezen die hier over gingen, en dan meteen de gedachten erachter, en het viel mij niet tegen hoe justitie in Turkije van dat soort partijen verbiedt :)
Wat voor studie doe je als ik vragen mag?
Mja, ik zit daar een beetje met een dubbel gevoel over, ergens is het toch een democratisch gekozen regering en had het vooralsnog niets ongrondwettelijks gedaan.
pi_110470087
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is het nou net Trigger. Turkse justitie is niet meer onafhankelijk of komt op mij in ieder geval niet meer onafhankelijk over. Rechters die uitspraken doen tegen de regering worden verbannen naar kleine steden/dorpen. De officieren van justitie zijn allemaal mannetjes die dichtbij Erdogan staan. De rechters van belangrijke rechtzaken zijn altijd dezelfde personen. Allemaal mannetjes die bekend staan om hun connecties met de Gulen beweging.

De speciale rechtbanken met extra veel macht die zijn opgezet om zogenaamd terrorisme te bestrijden worden nu gebruikt om honderden officieren te berechten. Een mooi recent voorbeeld is dat hele gebeuren omtrent omkoopschandelen in voetbal. Dat is allemaal een van te voren afgesproken spelletje om de voorzitter van Fenerbahce (pro-Kemalist) en een invloedrijk persoon uit de weg te ruimen. Wie is de rechter? Juist, zelfde rechter als bij de Ergenekon en Balyoz zaken. Wie is de officier van justitie? Juist, zelfde gast als bij de Ergenekon en Balyoz zaken.

Dat is wat ik bedoelde met schijn. Het lijkt allemaal heel erg mooi, maar als je er dieper op in wil gaan zie je dat het allemaal een "show" is.
pi_110470092
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat Wilders roept moet hij helemaal zelf weten, daarvoor leven we in een democratie. Hierdoor kunnen wel wat betrekkingen afkoelen en zal iemand het moeten rechtzetten. Dat doet Beatrix dus. Niet dat ze die complimenten anders niet had gemaakt maar toch :P
Jawel, natuurlijk mag hij en moet hij vooral zeggen wat hij denkt en wil, maar ik denk dat je als volk/landsvertegenwoordiger toch wel wat meer verantwoordelijkheid draagt namens het land dan "ik zeg wat ik wil!"
pi_110470225
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:03 schreef Aniron het volgende:

[..]

Dat is het nou net Trigger. Turkse justitie is niet meer onafhankelijk of komt op mij in ieder geval niet meer onafhankelijk over. Rechters die uitspraken doen tegen de regering worden verbannen naar kleine steden/dorpen. De officieren van justitie zijn allemaal mannetjes die dichtbij Erdogan staan. De rechters van belangrijke rechtzaken zijn altijd dezelfde personen. Allemaal mannetjes die bekend staan om hun connecties met de Gulen beweging.

De speciale rechtbanken met extra veel macht die zijn opgezet om zogenaamd terrorisme te bestrijden worden nu gebruikt om honderden officieren te berechten. Een mooi recent voorbeeld is dat hele gebeuren omtrent omkoopschandelen in voetbal. Dat is allemaal een van te voren afgesproken spelletje om de voorzitter van Fenerbahce (pro-Kemalist) en een invloedrijk persoon uit de weg te ruimen. Wie is de rechter? Juist, zelfde rechter als bij de Ergenekon en Balyoz zaken. Wie is de officier van justitie? Juist, zelfde gast als bij de Ergenekon en Balyoz zaken.

Dat is wat ik bedoelde met schijn. Het lijkt allemaal heel erg mooi, maar als je er dieper op in wil gaan zie je dat het allemaal een "show" is.
Nou ja eerlijk is eerlijk, ten tijde van het afzetten van Erbakan kwamen ze - mijn inziens - ook niet echt onafhankelijk over, zijn nu vele documenten en verklaringen verschenen dat veel op gang en in scene is gezet, dus lijkt me dat je het ook voor Erdogan niet echt onafhankelijk kunt noemen, met name met het leger wat zich bemoeit waar het zich helemaal niet mee hoort te bemoeien.

Niet alleen hebben de mensen van Erdogan connecties met Fethullah Gulen, maar vergeet niet dat ongeveer 200 kamerleden van Erdogan van andere seculiere partijen komen zoals DSP, ANAP, DYP etc.

Wat betreft Aziz Yildirim weet ik het niet hoor, zijn mafiaconnecties zijn algemeen bekend en voetballers hebben zelf toegegeven dat de door FB zijn benaderd voor omkoping in geschreven verklaringen zelfs aangifte van gedaan, wanneer een rechter naar de bewijzen en aanwijzingen kijkt lijkt het me niet echt relevant wat voor ideologisch achtergrond de gedaagde heeft eerlijk gezegd als je het mij vraagt.
pi_110470483
quote:
5s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja eerlijk is eerlijk, ten tijde van het afzetten van Erbakan kwamen ze - mijn inziens - ook niet echt onafhankelijk over, zijn nu vele documenten en verklaringen verschenen dat veel op gang en in scene is gezet, dus lijkt me dat je het ook voor Erdogan niet echt onafhankelijk kunt noemen, met name met het leger wat zich bemoeit waar het zich helemaal niet mee hoort te bemoeien.

Niet alleen hebben de mensen van Erdogan connecties met Fethullah Gulen, maar vergeet niet dat ongeveer 200 kamerleden van Erdogan van andere seculiere partijen komen zoals DSP, ANAP, DYP etc.

Wat betreft Aziz Yildirim weet ik het niet hoor, zijn mafiaconnecties zijn algemeen bekend en voetballers hebben zelf toegegeven dat de door FB zijn benaderd voor omkoping in geschreven verklaringen zelfs aangifte van gedaan, wanneer een rechter naar de bewijzen en aanwijzingen kijkt lijkt het me niet echt relevant wat voor ideologisch achtergrond de gedaagde heeft eerlijk gezegd als je het mij vraagt.
Tuurlijk is alles wat er nu aan de hand is niet pas begonnen toen Erdogan aan de macht kwam. Daarvoor was er ook wel het één en ander aan het handje. Waar ik me vooral zorgen over maak is de Islamisering van Turkije, maar goed als er iedereen achter blijft staan en ze blijven stemmen op AKP dan is er ook weinig te doen.

Wat betreft Aziz Yildirim ben ik iemand die alles volgt. Er is maar één verklaring geweest van één voetballer die heeft gezegd dat hij een aanbod had gekregen. Echter heeft hij een paar dagen na zijn verklaring (en vrijlating) gezegd dat hij dit onder druk had moeten zeggen en dat dit niet waar is. De officier van justitie had hem onder druk gezet ( "als je je kinderen nog een keer wil zien zal ik maar snel toegeven dat Aziz Yildirim je heeft willen omkopen").

Er is tijdens de hele rechtzaak nog maar één bekentenis geweest en die kwam van de voorzitter van Sivasspor. Hij heeft namelijk aangeven dat niet Fenerbahce, maar juist Trabzonspor zijn club en spelers heeft benaderd en een paar miljoen heeft aangeboden om van Fenerbahce te winnen.

Daarnaast is het grappig hoe er miljoenen richting Trabzonspor zijn gegaan uit de kas van de staat. Trabzon is een AKP bolwerk. Er zijn hier genoeg telefoongesprekken van die opgenomen zijn en dit is zelfs toen met het hele WikiLeaks gebeuren naar boven gekomen. Helaas hoor je daar dan weer niks over.

Of Aziz Yildirim connecties had/heeft met de mafia weet ik echt niet en durf ik verder geen uitspraken over te doen. Hij heeft wel connecties met de Peker familie, maar goed die reken ik nou niet tot de mafia in Turkije.

Enige waar ze zich een beetje op hebben verkeken is dat ze hadden verwacht dat Fenerbahce supporters Aziz Yildirim snel zouden vergeten. Echter staan ze tot op heden nog steeds volop achter hem en willen ze dat hij zichzelf weer verkiesbaar stelt in mei (wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren). Gaan een paar leuke weken worden straks :P

In ieder geval bedankt voor een leuke discussie op niveau hier :D Kom ik niet al te vaak tegen.

Edit: Wat ik trouwens ook erg grappig vind is dat er nog maar 3 mensen vastzitten. Aziz Yildirim en twee andere bestuursleden van Fenerbahce. Er zit geen ENKELE voetballer vast, geen scheidsrechters, geen coaches, geen bestuursleden van andere teams. Als Fenerbahce iemand heeft omgekocht moet er toch ook een tegenpartij zijn geweest? Ik neem aan dat Aziz Yildirim niet de palen en latten heeft omgekocht? Mis ik iets? Daarnaast is er tijdens geen enkele wedstrijd iets aantoonbaar geweest. Hell, Fenerbahce heeft zelfs tegen één van de zogenaamde omgekochte ploegen in de 94ste minuut gescoord door een lucky shot van Stoch die tegen de paal kwam en voor de voeten van Santos belandde. Als je een wedstrijd koopt ga je niet pas in de 94ste minuut scoren en al helemaal niet op zo'n manier :D
  woensdag 18 april 2012 @ 01:53:01 #90
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_110470779
De simpele zielen hier waren waarschijnlijk alleen tevreden geweest als Beatrix tijdens het bezoek een koran had verbrand? Of de Turkse vlag?

Mijn God wat een kortzichtige domheid soms.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')