Geen idee. Zoek een maattabel op. Ik gok 7quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik las het. Ik ben nog steeds huiverig voor het bestellen via E-bay. Wat is de sample size eigenlijk? Een Nederlandse 39?
bij iron fist is sample size us maat 6 dus nederlandse 37quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik las het. Ik ben nog steeds huiverig voor het bestellen via E-bay. Wat is de sample size eigenlijk? Een Nederlandse 39?
Oh, da's wel heel kleinquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij iron fist is sample size us maat 6 dus nederlandse 37heb kleine pootjes
excessapparel heb ik ze gekochtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's wel heel klein.
Wel heel goedkoop, zo via E-bay. Toch eens kijken of het ook wat voor mij is.
Hoe kom ik dan bij E-bay?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
excessapparel heb ik ze gekocht
Oh zo. Binnenkort maar eens samen met m'n nichtje e.e.a. bekijken, zij doet het dagelijksquote:
ebay is echt n uitvindingquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo. Binnenkort maar eens samen met m'n nichtje e.e.a. bekijken, zij doet het dagelijks.
Ja, dat doet zij dus, die heeft echt duizenden sieraden of zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ebay is echt n uitvindingook sieraden enzo voor nog geen euro en gratis verzenden echt
Dank dank dank dank dank dankquote:
Yay!quote:
*springt uit een taart*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er nu dus serieus aan te denken vodka in m'n koffie te gietenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja barb, nu ben je even ouder dan ik
dat dat kan!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja barb, nu ben je even ouder dan ik
Het is een baken van hoop voor me!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit er nu dus serieus aan te denken vodka in m'n koffie te gieten![]()
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een baken van hoop voor me!
JB hoopt gewoon dat hij op onze leeftijd nog net zo lekker en onweerstaanbaar is als wijquote:Op woensdag 18 april 2012 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een baken van hoop voor me!
dat hoef ik niet te hopen, dat weet ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JB hoopt gewoon dat hij op onze leeftijd nog net zo lekker en onweerstaanbaar is als wij
Nog niet eens in je natste dromen, m'n bestequote:Op woensdag 18 april 2012 08:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te hopen, dat weet ik.
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens in je natste dromen, m'n beste
En basgitaren. Mijn collectie komt van over de hele weeld can de oekranie tot canada, en van IJsland tot Australië. Love eBay! Paypall account + eBay isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ebay is echt n uitvindingook sieraden enzo voor nog geen euro en gratis verzenden echt
ja, nu is 't te laat. nu is m'n zelfvertrouwen weer naar het oude niveau teruggezaktquote:
Daar heb ik niks aan he..quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer mensen met een gat in hun hand
Ik maak altijd weinig indruk op mezelfquote:Op woensdag 18 april 2012 08:59 schreef Partingglass het volgende:
[..]ik heb gisteren mezelf streng toe gesproken dat ik voorlopig geen gitaren, versterkers etc ga kopen. Eerst maar eens flink verkopen.
Nu hopen dat het zin heeft gehad.
Sowwyyquote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, nu is 't te laat. nu is m'n zelfvertrouwen weer naar het oude niveau teruggezakt
ik schenk mezelf wel weer een glaasje roosvicee in om me op te beurenquote:
Naja, ik was wel bijquote:
Fink??quote:Op woensdag 18 april 2012 09:04 schreef missbehavin het volgende:
Naja, ik was wel bijmaar ziek als een hond.. En ik heb zin in komend weekend, gaan we naar Fink!
Gezien mijn koop gedrag, ik ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak altijd weinig indruk op mezelf
Die is ook kaal met een bierbuik?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
Oeh, die nieuwe dokter bij de huisartsenpraktijk is echt een lekker ding. Ik moet vaker ziek zijn..
Hehe dan moet je wel hequote:Op woensdag 18 april 2012 09:06 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gezien mijn koop gedrag, ik ook.
Voordeel aan van een gezinswoning naar klein appartementje moeten gaan is dat je zo danig plaatsgebrek krijgt dat je wel kritisch moet worden sinds de scheiding de collectie al met bijna de helft uitgedund. En nu wil ik nog ongeveer 1/3 eruit hebben.
Begin ik dan weer opnieuw (zoals elke keer haha)
Meer vitamines eten!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
Oeh, die nieuwe dokter bij de huisartsenpraktijk is echt een lekker ding. Ik moet vaker ziek zijn..
Dan denkt ze dat je een mietje bent die voor elk wissewasje naar de dokter gaat... Hmmmm...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
Jups. Het gaat nu nog wel net. Maar het is niet ideaal. Slaapkamer staat half vol met die zwik en in de berging nog een rij. En dan kan ik,de versterkers,gelukkig in de oefenruimte kwijt.quote:
Ze zag meteen dat ik al vier jaar niet meer geweest was dus had al wat goodwill.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan denkt ze dat je een mietje bent die voor elk wissewasje naar de dokter gaat... Hmmmm...
Haha dat je met half open mond zit te staren en naar buiten loopt en denkt, wat had ik nu ook alweer?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:07 schreef Q. het volgende:
Ach, ik heb het huis nog vol zooi van ex staan, ook niet ideaalquote:Op woensdag 18 april 2012 09:17 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jups. Het gaat nu nog wel net. Maar het is niet ideaal. Slaapkamer staat half vol met die zwik en in de berging nog een rij. En dan kan ik,de versterkers,gelukkig in de oefenruimte kwijt.
Marktplaats!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik heb het huis nog vol zooi van ex staan, ook niet ideaal
"Ziek? Ik? *kwijl*"quote:Op woensdag 18 april 2012 09:18 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Haha dat je met half open mond zit te staren en naar buiten loopt en denkt, wat had ik nu ook alweer?
Groter huis kopen!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Dit huis raakt eigenlijk ook al rap vol
Dan verdien je er niks meer aan, die alimentatie moet toch ergens vandaan komen.quote:
Dat is,ook vervelend. Mocht van mijn ex wel de gitaren op zolder laten staan bij haar. Ze gebruikt de zolder nu toch niet aangezien wat vroeger mijn kamer was nu vrij ligt. Maar dat soort verbintenissen heb ik liever niet. Zie haar,nog zeker eens in de twee weken en het contact is super leuk maar toch.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik heb het huis nog vol zooi van ex staan, ook niet ideaal
Dat snap ik wel ja..quote:Op woensdag 18 april 2012 09:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is,ook vervelend. Mocht van mijn ex wel de gitaren op zolder laten staan bij haar. Ze gebruikt de zolder nu toch niet aangezien wat vroeger mijn kamer was nu vrij ligt. Maar dat soort verbintenissen heb ik liever niet. Zie haar,nog zeker eens in de twee weken en het contact is super leuk maar toch.
En als ik basgitaren moet stallen en ik ze,niet meer zie is voor mij de lol van verzamelen ook weg.
Ik heb me een paar maanden geleden afgemeld voor mailtjes van winkels en andere shit. Helpt wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef rival het volgende:
ik moet ook minder kopen...... groupon, dagknaller, ibood en noemaarop helpen mij niet echt
Huh? Wat zei u? Mooie ogen? Oh geïrriteerde ogen ja idd. Zucht...quote:
Net als al die klantenkaarten overal, sommige moet je nog voor betalen ook, zoals Douglas en uiteindelijk zie je door die kaarten het bos niet meer en koop ik nog meer loze meuk want goedkoper.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me een paar maanden geleden afgemeld voor mailtjes van winkels en andere shit. Helpt wel.
Gewoon mooi moment om kritisch te zijn. De beste en leukste bewaren en de rest eruit. En dan rustig aan weer beginnen.quote:
Jippie!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Taart voor iedereen, ook voor de mensen met een te klein huis vol met zooi van exen!
Goeie tip!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me een paar maanden geleden afgemeld voor mailtjes van winkels en andere shit. Helpt wel.
OMG, hoeveel heb je er dan wel niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:24 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gewoon mooi moment om kritisch te zijn. De beste en leukste bewaren en de rest eruit. En dan rustig aan weer beginnen.
Eerst maar eens nadenken een 20 tot 25 binnen 4 maanden verkopen is de doelstelling.
Taartquote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Taart voor iedereen, ook voor de mensen met een te klein huis vol met zooi van exen!
Ja, die van de Body Shop heb ik ook niet meer verlengd. Heb met de kerst nog een bestelling geplaatst met de sale, vlak voor de kaart afliep. Klaar ermee.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als al die klantenkaarten overal, sommige moet je nog voor betalen ook, zoals Douglas en uiteindelijk zie je door die kaarten het bos niet meer en koop ik nog meer loze meuk want goedkoper.
Ik heb ze allemaal weggegaan, alleen de bonuskaart heb ik nog.
Dat!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
OMG, hoeveel heb je er dan wel niet?
Ik koop daar echt nooit iets, bij de Lush. Bodyshop ook niet, alleen die white musk van hun heb ik heel lang als geurtje gedragen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die van de Body Shop heb ik ook niet meer verlengd. Heb met de kerst nog een bestelling geplaatst met de sale, vlak voor de kaart afliep. Klaar ermee.
Wordt nog leuk als de Lush opent in Utrecht
Teveel. Op dit moment ergens rond de 75. Het minste wat ik de laatste 7 a 8 jaar heb gehad. Hoop terug te gaan naar rond 50. En dan met wat nieuwe aankopen uit het budget wat uit verkoop vrij komt rond de 60 te stabiliseren.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
OMG, hoeveel heb je er dan wel niet?
En ik zit al te eikelen over het kopen van 1 gitaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Teveel. Op dit moment ergens rond de 75. Het minste wat ik de laatste 7 a 8 jaar heb gehad. Hoop terug te gaan naar rond 50. En dan met wat nieuwe aankopen uit het budget wat uit verkoop vrij komt rond de 60 te stabiliseren.
Ik kom steeds vaker bij de Body Shop ipv de Lush. Het is gewoon goedkoperquote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop daar echt nooit iets, bij de Lush. Bodyshop ook niet, alleen die white musk van hun heb ik heel lang als geurtje gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |