ultimate pimpmobiel!quote:
Ditquote:
Handen voor z'n gezicht, stel je voor dat je een litteken op dat tere huidje krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
Maar hij:
[ afbeelding ]
Spant nog steeds de kroon
dat was ie overduidelijkquote:
alle vrouwen gillenquote:
die zit toch links?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze moet kijken waar t gaspedaal zit?
Nou niet op elke slak zout gaan leggen hoor, als je dat al erg vindtquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze moet kijken waar t gaspedaal zit?
Ze zouden dit in hun eigen auto moeten doen. Dan kappen ze wel met dat gegiechel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Palomar het volgende:
Net of je in je eigen auto ook zo zou rijden
Eigenkennis: ze zou niet aan zoiets beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:39 schreef Palomar het volgende:
Net of je in je eigen auto ook zo zou rijden
die klassiekers kosten geen drolquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
Als ze deze klassieker aan gort laten rijden zal die Volvo ook wel uit de BNN-boedel komen.
Was ook wel een hele gewaagde voorspelling van jequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik al zei: die auto kwam niet ongeschonden uit de opdracht.
ja en hopelijk is dat pijpenquote:
idd, ws. is deze even een beetje opgepoetst en van de onderkant helemaal rotquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die klassiekers kosten geen drol
en 10 keer de inkoopwaarde aan nieuwe onderdelen nodigquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, ws. is deze even een beetje opgepoetst en van de onderkant helemaal rot
Niet geheel onverwachts overigens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik al zei: die auto kwam niet ongeschonden uit de opdracht.
Dat kan. aangezien het toch een eigen terrein is hoeft die ook niet apk gekeurd te zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, ws. is deze even een beetje opgepoetst en van de onderkant helemaal rot
zolang je maar afentoe het gas los laat rijdt het niet zoveel andersquote:
Ik wel laatst, ff wennen. Ik remde de eerste keer wat hard, omdat ik de koppeling gewend was. Echt ff je ene been op non-actief zetten.quote:
je moet het maar steeds opstapelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef darkshadow16 het volgende:
En gelijk al in het begin alles raken.
Jawel hoor, TUUT TUUT!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef donald_dick het volgende:
langs amsterdam CSdat is onmogelijk zowat
Handig als ze iemand af moet zetten die daar moet zijn. En zo gek is om met haar mee te rijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef donald_dick het volgende:
langs amsterdam CSdat is onmogelijk zowat
Je zou maar een autoverzekering aan deze troll verkocht hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik doe het niet expres, dat zou er nog maar bij moeten komen
gewoon midden IN het station afzetten, like a bauws!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Handig als ze iemand af moet zetten die daar moet zijn. En zo gek is om met haar mee te rijden.
quote:
nou ja, met zo'n sloep....quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
Helemaal trots om een simpel fileparkeren oefening
Ik maak 2000 km. per week met een auto dat 2x zo groot isquote:
hem lukt het welquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Hij gaat flinke deuken maken, die is veel te wild.
Gaat ook de fout inquote:
Voor velen wel hoor, die sturen veel te scherp.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja zo moeilijk is achteruit rijden ook weer niet
Met zo'n bak heeft iedereen het lastig met dit circuit...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja zo moeilijk is achteruit rijden ook weer niet
Windowlickerquote:
Mwah, gewoon goed aansnijden. En je kan aan de linkerkant goed kijken, want daar zit je zelf, dus daar kun je op de centimeter door de bocht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef donald_dick het volgende:
je kan hem ook bijna niet zonder te botsen de bocht nemen
Nee joh. Gewoon kop naar buiten, en met het oog inschattenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef darkshadow16 het volgende:
Ze kan hier iig niet de koppeling oproken!
als ik het zo zie kan dat met die lengte niet, je zal toch echt heel goed aan de binnenkant van de mocht moeten inkomen en dan moeten steken. maar als je geen kont van 2 meter gewend bent dan is dat klotequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, gewoon goed aansnijden. En je kan aan de linkerkant goed kijken, want daar zit je zelf, dus daar kun je op de centimeter door de bocht.
gewoon gas en rem tegelijk met die amerikaan, dan gaat er ook wel iets rokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef darkshadow16 het volgende:
Ze kan hier iig niet de koppeling oproken!
domste wat je kan doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon kop naar buiten, en met het oog inschatten
600.000 km later heb ik nog steeds niks geraaktquote:
Ook een prestatie op zich...quote:
Dit is gespeeld manquote:
ik rijd voor mijn werk vaak een Iveco Daily 35S12, en dan de lange editie, die is 7,50 meter lang. Dan hang je niet even naar buitenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
600.000 km later heb ik nog steeds niks geraakt
Ik rijd een verlengde Opel Vivaro. En ik hang nog steeds met mijn kop naar buiten als ik het niet goed kan zienquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik rijd voor mijn werk vaak een Iveco Daily 35S12, en dan de lange editie, die is 7,50 meter lang. Dan hang je niet even naar buiten
scheel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Sosha het volgende:
[..]
En waarom kijkt ze als enige náást de camera?
twee weken al dezelfde foutquote:
Ik denk dat ze hem nog wat attitude willen afleveren misschienquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef DaMart het volgende:
Deze zal wel naar huis mogen aan het eind van de aflevering.
Nou ja, de rest zie ik nog wel even blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem nog wat attitude willen afleveren misschien
bompa Jeanquote:
Iris, ben jij dat?quote:
De gehele schoonfamilie wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef donald_dick het volgende:
je kan tenminste een lijk of schoonmoeder kwijt in de kofferbak
Opa zelf ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
TOch had ik gedacht dat opa het iets beter zou doen.
zeer zeker. Met eigen auto hadden ze wel iets minder nonchalant gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Sosha het volgende:
Ik denk inderdaad dat "niet je eigen auto" en "geen echte weg, schade maakt niet uit" hier wel aan bijdragen...
Die ene bocht is best lastig met zo een grote bak. Maar gewoon heel rustig doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
't is ook een klote auto als je er voor het eerst in rijdt...
Gewoon kwestie van iets rustiger aan doen toch...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
't is ook een klote auto als je er voor het eerst in rijdt...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
Iris en oldtimers... zeg maar dag tegen deze auto.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef Dekatria het volgende:
Die muziek : "She doesn't know she doesn't care"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |