hihaho lagge ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb een bontmuts (konijnenbont) gekocht in ijsland.Lag naast de mini zeehondjes en portemonnees van zeehondenbont.
Daarna lekker een stukje walvis vlees bij het avondeten![]()
Kijk allen naar deze internet tough guy, deze man is stoer, is hard en geeft nergens iets om!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb een bontmuts (konijnenbont) gekocht in ijsland.Lag naast de mini zeehondjes en portemonnees van zeehondenbont.
Laat je niet opnaaien, waarschijnlijk had hij voor 10 seconde even een stijf pikkie toen hijquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kijk allen naar deze internet tough guy, deze man is stoer, is hard en geeft nergens iets om!!!!![]()
![]()
Niks mis met nepbont als je dat mooi vindt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Annabel93 het volgende:
Ik vind echt bont zielig, maar ik heb een jasje met nep bont en die staat echt sjieken het lijkt net echt. En iedereen die het ordinair vindt is gewoon niet mode bewust
Het voelt lekker warm en het ruikt ook lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niks mis met nepbont als je dat mooi vindt.
Nepbont wordt gemaakt van synthetische vezels, zoals acryl en polyester.
Het is dus eigenlijk een soort plastic.
Om het zo zacht te maken, doet de fabrikant er vaak een beetje katoen bij, of hennep.
Nou doe je verder niemand kwaad mee, dus is toch win - win ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Het voelt lekker warm en het ruikt ook lekker
Jij weer? Je bent zo'n kloon het straalt er gewoon vanaf...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Het voelt lekker warm en het ruikt ook lekker
en weer eentje met een stijf pikkiequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:42 schreef whosvegas het volgende:
Linkse milieu hippies zijn net zo erg als mensen die bont dragen
Neer knuppelen die handel, dat zal zal ze leren
Ja, gaat goed. Dank u.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en weer eentje met een stijf pikkie![]()
gaat het ?
haha leuk hoor...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jij weer? Je bent zo'n kloon het straalt er gewoon vanaf...
Ik zeg Pharkus
Ik zou effe het topic doorlezen als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef whosvegas het volgende:
Ok, ff serieus
Het dragen van bont moet kunnen als de diertjes een pijnloze dood sterven (het is in mijn ogen net zo als het slachten van koeien en varkens). Maar ik heb ergens gelezen, dat het punt juist is dat, om het bont niet te beschadigen, de dood wel pijnlijk is.
Het uitmoorden van zeehonden populaties om hun bont, staat in mijn ogen gelijk aan de walvis jacht (of andere bedreigde diersoorten) en kan niet.
Daarnaast het doden van dieren, alleen hun vacht, ik weet niet wat ik daar van moet denken.
je leek sympathiek totdat ik je laatste zin las.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Annabel93 het volgende:
Ik vind echt bont zielig, maar ik heb een jasje met nep bont en die staat echt sjieken het lijkt net echt. En iedereen die het ordinair vindt is gewoon niet mode bewust
Wat heb jij met stijve pikkies?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou effe het topic doorlezen als ik jou was![]()
Hier alvast om alle stijve pikkies die hier nog ongetwijfeld langs zullen komen
even een handje te helpen![]()
Ik neem jullie gewoon vast alle wind uit de zeilenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat heb jij met stijve pikkies?
Volgens mij geil je er wel op
hooiquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien, waarschijnlijk had hij voor 10 seconde even een stijf pikkie toen hij
die tekst invoerdeniet eens de moeite van het reageren waard
Sara Kroos is niet grappigquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat heb jij met stijve pikkies?
Volgens mij geil je er wel op
Ik adviseer je het hele topic eens te lezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen woord toe te voegen aan de opmerkingen die ik op de eerste pagina las
Bont
TS
Vuilniszakken
Onzekere hoeren die bont dragen omdat ze denken dat ze anders cheap zijn
Hoeren
Onnodig dierenleed![]()
Mensen die het verschil niet zien tussen voedsel moeten nuttigen of ervoor kiezen als een ordinair gedrocht bij te lopen
Had wel verwacht dat je ook tegen nepbont bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Om het zo zacht te maken, doet de fabrikant er vaak een beetje katoen bij, of hennep.
Dan heb je wel een lekkere warme bontmuts. Konijnenbont lekker zacht en warm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:42 schreef hmmmz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door LudoSanders op 21-04-2012 20:08:24 ]
Dus bont is ordinair maar de namaakversie ervan niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah ieder z'n ding. Ik vind soja-chocomel hoogstens opmerkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tis wat hé met die Vegavreters ...
[..]
Vrouwen zijn echt niet grappig...quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou effe het topic doorlezen als ik jou was![]()
Hier alvast om alle stijve pikkies die hier nog ongetwijfeld langs zullen komen
even een handje te helpen![]()
Wat zie jij als wereldvreemd? Het niet eens zijn met hoe andere werelddelen met dieren en mensen omgaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef RichardHammond het volgende:
De hypocrisie druipt van dit topic af, leuk (of juist schokkend) om te lezen hoe wereldvreemd mensen zijn.
Je moet LE_ZEN wat er staat, er staat als zij dat mooi vind ik het bestquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus bont is ordinair maar de namaakversie ervan niet?
Ik heb net mijn bak Brinta opquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Nah ieder z'n ding. Ik vind soja-chocomel hoogstens opmerkelijk.
Hypocrisie zeker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef RichardHammond het volgende:
De hypocrisie druipt van dit topic af, leuk (of juist schokkend) om te lezen hoe wereldvreemd mensen zijn.
Je vindt het dus toch wel wat hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet LE_ZEN wat er staat, er staat als zij dat mooi vind ik het best
ze doet er tenminste niemand kwaad mee.
DAT staat er.
Als je persé een bontjas wil en je ziet er niet uit als een stoephoer valt het nog mee![]()
[ afbeelding ]
Nee ik zou hem niet willen hebben, maar iemand zoals jij dus persé bont wil dragenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je vindt het dus toch wel wat hebben.
ow, wacht... jij had Nertsbont toch?quote:
Die onderste foto is schandalig en walgelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Leuk hoor bont.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoef niet perse bont te hebben. Als ik iets mooi vind, dan koop ik het. Als er dan bont aan zit, dan ok, dan zit er bont aan. ( overweeg het dan wel eerst )quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik zou hem niet willen hebben, maar iemand zoals jij dus persé bont wil dragen
dan is dit nog altijd beter dan een jasje waar 30 of meer levend gevilde konijnen
voor nodig zijn.
Of niet dan?
Geef gewoon toe dat je fout zat zegdat je lult over dingen waar je totaal geen verstand
van hebt.
Jas heeft vossenbont en sjaal konijnenbont. Enige van nertsbont is mijn iphone hoes die ik ooit als 'cadeau' kreeg. Verder heb ik ook geen bont.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, wacht... jij had Nertsbont toch?
Dan heb ik goed nieuws voor je![]()
http://www.nieuwslog.nl/2(...)rijen-in-2024-dicht/
Nog wel 12 jaar wachten...
Dat is jouw simplistische mening.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is toch gek dat modenichten tokkies dusdanig kunnen hersenspoelen dat zij denken dat bont dragen modieus en hip is.
Ja, want ik heb zelf kippen rondlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef RichardHammond het volgende:
Zijn er op FOK! ook mensen die eieren in de supermarkt laten liggen?
Dat is sowieso het beste, en ook het lekkerste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, want ik heb zelf kippen rondlopen.
Ik leg ze zelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef RichardHammond het volgende:
Zijn er op FOK! ook mensen die eieren in de supermarkt laten liggen?
Ah... je jas heeft vossenbont?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Jas heeft vossenbont en sjaal konijnenbont. Enige van nertsbont is mijn iphone hoes die ik ooit als 'cadeau' kreeg. Verder heb ik ook geen bont.
Alle bontdragers moeten die site bezoeken! Kan jij het nog over je hart krijgen de pels van die twee droepiebeestjes te dragen als onnodige luxe kledingstuk met de wetenschap hoe ze hebben geleden en hoe ze zijn gescalpeerd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Teken de petitie tegen het fokken en doden van dieren voor bont.
https://doneren.bontvoord(...)472D874B9EFDE9FB9811
Vraag je dat aan mij ???quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alle bontdragers moeten die site bezoeken! Kan jij het nog over je hart krijgen de pels van die twee droepiebeestjes te dragen als onnodige luxe kledingstuk met de wetenschap hoe ze hebben geleden en hoe ze zijn gescalpeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |