Tof! Veel plezier. Waar is je BvT, of staat die gewoon niet op de foto?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Zo, morgen 1e stage dag bij een goederenvervoerder op de Waalhaven10 weken lang meerijden en zelf ook besturen
PBM's zijn binnen
[ afbeelding ]
In mijn portomonee. Bedrijfspas/cabinekaartquote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tof! Veel plezier. Waar is je BvT, of staat die gewoon niet op de foto?
Wat klopt daar niet aan eigenlijk?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:49 schreef b2py het volgende:
Driek, je mag wat mij betreft ook nog een bericht richting NS sturen over de melding bij reizen die je voor een dag na de hudige pland.
"Dit reisadvies houdt geen rekening met wijzigingen in de treindienst op de dag zelf. Plan voor een actueel reisadvies uw reis vlak voor vertrek."
Precies, zo is het ookquote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef b2py het volgende:
Het is toch belachelijk dat de NS dat erbij moet melden? Alsof ze zichzelf niet meer vertouwen.
Nope, zit lekker in het zonnetje in Dvquote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef greavy het volgende:
Amersfoort-Utrecht defecte bovenleiding. Moet Fles er nog langs?
Je kunt je ook afvragen waarom iedereen daar zo gfraag weg wil?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Monopoly het volgende:
Niet de beste baan, ook niet de beste werkgever, maar goed... Voor iemand die het graag wilt
FOK! is niet zo van het modereren, tenzij het tegen de wet of het beleid ingaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef b2py het volgende:
Het is een 'verboden' dienstregeling.. Zal hier tzt ook weggemodereerd worden verwacht ik
Doet verder niet af aan de blunder van de NS overigens
Hahaha. Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom iedereen daar zo gfraag weg wil?
Nee, niets mis mee. Drop-outs die BOA worden. Echt een bijzonder wenselijke situatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Maar goed, als schoolverlater/drop-out is het op zich een mooie kans.
Toch wel oké verdienen, gratis reizen en eventueel BOA halen. Niets mis mee als je nog wat jonger bent.
Het zijn niet allemaal lapzwansen. Sommige weten gewoon niet wat ze willen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, niets mis mee. Drop-outs die BOA worden. Echt een bijzonder wenselijke situatie.
En toch vraag ik me af: Is het echt zo erg.. Als ik in de trein zit zie ik eigenlijk nooit wat raars. En dat ligt niet aan mijn indrukwekkende gestalte ofzoiets(eerder het tegendeel..).quote:Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha. Dat is zeker waar.
Veel gedoe daar. Ving tijdje geleden nog wel wat op toen ik nog bij de treincatering werkte. Aardig wat scheldwoorden gehoord in de personeelskantine van NS
Maar goed, als schoolverlater/drop-out is het op zich een mooie kans.
Toch wel oké verdienen, gratis reizen en eventueel BOA halen. Niets mis mee als je nog wat jonger bent.
Ik denk dat het over het algemeen ook wel aardig mee valt qua geweld. Meer wat intimidatie etc. Ook fout natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af: Is het echt zo erg.. Als ik in de trein zit zie ik eigenlijk nooit wat raars. En dat ligt niet aan mijn indrukwekkende gestalte ofzoiets(eerder het tegendeel..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |