belachelijk trouwens. je kunt ook doorschieten met regels ...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:33 schreef greavy het volgende:
Ja. Er zijn TBGL's daardoor gestraft, omdat het formulier niet ingevuld was![]()
Oftewel: Vul dat formulier in, en dan zie je maar of je nog kan helpen ...
het zijn toch ook de voorschriften dat je eerst stilstaat en dan pas optrekt voor koppelen? Zo gaat het iig bij mijn treinen al 2 jaar..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
De Arriva-treinen in Noord-Nederland doen het ook op die manier. Eerst stoppen en er dan langzaam naar toe rijden.
Normaal gesproken wel. Alleen te gebruiken als je ook toegangsbewijs voor De Kuip hebt. Treinen staan die dagen gewoon in de NS Reisplanner, dus je kan het allemaal plannenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:12 schreef Fiorano het volgende:
Is station Stadion Rotterdam bij elke wedstrijd in de Kuip geopend ?
Langzaam rijdend mag volgens mij ook hoor. Hoewel er machinisten zijn die voor het zekere maar eventjes stilstaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef b2py het volgende:
[..]
het zijn toch ook de voorschriften dat je eerst stilstaat en dan pas optrekt voor koppelen? Zo gaat het iig bij mijn treinen al 2 jaar..
In Deventer wordt er nooit gestopt voordat ze koppelen. En dat gebeurt daar toch gemiddeld genomen zo'n 2x per uur. Dat is dan wel niet met SGMm, maar met ICMm.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:52 schreef b2py het volgende:
[..]
het zijn toch ook de voorschriften dat je eerst stilstaat en dan pas optrekt voor koppelen? Zo gaat het iig bij mijn treinen al 2 jaar..
Je denkt in de juiste richting maar vervang Kortrijk dan door Moeskroen da's dichter bij de grens.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:34 schreef greavy het volgende:
Ik denk: GoPass op Brussel-Kortrijk, en vanaf Kortrijk een enkeltje kopen?
Thanksquote:
Tractie van de Ertstrein weet ik niet. De autotrein uit de Sloehaven is normaal met G2000.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ThanksMorgen stuk Roosendaal - Vlissingen Oost - Roosendaal, auto's ophalen.
Vrijdag Amsterdam Westhavengebied - Emmerich (overnachting hotel), en weer terug. Ertstrein dus hopelijk met de Class'66
ach jee een gele jas.... snel insmeren met buffervet uit, zo loop je erbij als een groentje.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Zo, morgen 1e stage dag bij een goederenvervoerder op de Waalhaven10 weken lang meerijden en zelf ook besturen
PBM's zijn binnen
[ afbeelding ]
Prutsers..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef dennistd het volgende:
En ja hoor, daar is ie weer: de koninklijke reisplanner van NS.
Trein 28401 (Dagplan extra treinen voor vorstelijke personen), IC Amsterdam-Blerick
Amsterdam vertrek 8.41u
Horst-Sevenum haltering 10.43u
Blerick aankomst 10.52u
Morgen die trein maar eens nemen. Moet toch die kant opquote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef dennistd het volgende:
En ja hoor, daar is ie weer: de koninklijke reisplanner van NS.
Trein 28401 (Dagplan extra treinen voor vorstelijke personen), IC Amsterdam-Blerick
Amsterdam vertrek 8.41u
Horst-Sevenum aankomst 10.37u
Horst-Sevenum vertrek 10.43u
Blerick aankomst 10.52u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |