Als je hem aanvraagt moet je wachten op een nieuwe kaart. Overzetten kost dan weer ¤2,50..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef groggy het volgende:
ik wil een voordeelurenabo aanschaffen..
Ik heb een NS account en een ov-chipkaart, ik heb nu ergens op ns.nl gevonden waar ik een voordeelurenabo kan bestellen, echter alleen met ingangsdatum over 2 weken?? ik wil er morgen gebruik van kunnen maken.
hoezo kan dit niet??! we leven toch in een digitale wereld?
Wacht maar.. je moet je kaart nog koppelen aan je MIJN-NS account ( anders dan de MIJN-OV-chikaart.nl-account) met een kaartactivatiecode.. En dan reizen op saldo aanvragen en dan als je nieuwe pas binnen is met alles naar het loket en dan voor 2,50 het voordeelurenabbo laten overzetten naar je huidige geactiveerde en gekoppelde kaartquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef groggy het volgende:
Ik had mij natuurlijk beter moeten inlezen, eens.
Maar wat vind ik dit wéér een faal van de NS.
Door de ovchipkaart zou het nu toch gewoon mogelijk moeten zijn om alle soorten abo's via internet te bestellen en te betalen / bij de automaat te kopen waarbij de ingangsdatum naar keuze is (maar direct is mogelijk)..
Zo moeilijk hoeft dit toch niet te zijn....
Wordt wel interessant natuurlijk wie de opvolger gaat worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hé! Nu zijn we straks natuurlijk ook van Meisje Schultz van Asphalt af!
liefst iets zonder tieten erop, daar hebben we de laatste 35 jaar wel genoeg ellende van gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:29 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Wordt wel interessant natuurlijk wie de opvolger gaat worden.
Godverju die schommelboten kunnen echt NERGENS tegenquote:
advies aan de mcn is dan ook bij dreiging van botsing wegvluchtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverju die schommelboten kunnen echt NERGENS tegen
uhuh. Lijkt me trouwens eentje uit de nieuwste serie ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:32 schreef Duvel het volgende:
Verderop in de VIRM ook kreukels, die kun je weggooien.
hmm, ja, idd. Voor de nieuwste serie hadden er baknummers op moeten staan.quote:
Damn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef computergirl het volgende:
AT5 was net live, machinist achterse trein zit schijnbaar nog beklemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |