abonnement Unibet Coolblue
pi_110624209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef sbientje het volgende:
wij hebben bij het depot (garagebox) zo'n kastje hangen met een cijferslot, waar de sleutel van de deur inzit. Nu vond ik vandaag dit briefje op het depot
[ afbeelding ]

lijkt wel zo'n post-apocalyptisch dagboek

dag 8: kinderen zitten aan het slotje

dag 11: kinderen weten code

Mayday, mayday :D
Eigenlijk hadden ze een systeem moeten bedenken dat de deur van zo'n depot opengaat met de personeelspas. Dan kunnen ze volgens mij ook achterhalen wie en wanneer er binnen is geweest.
Zo'n code gaat natuurlijk niet werken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_110626431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef sbientje het volgende:
wij hebben bij het depot (garagebox) zo'n kastje hangen met een cijferslot, waar de sleutel van de deur inzit. Nu vond ik vandaag dit briefje op het depot
[ afbeelding ]

lijkt wel zo'n post-apocalyptisch dagboek

dag 8: kinderen zitten aan het slotje

dag 11: kinderen weten code

Mayday, mayday :D
_O-

Wij hebben ze bij ons nu ook overal. Vroeg of laat gaat dat een keer goed mis, dan steekt iemand per ongeluk die sleutels in zijn zak en gaat naar huis en kan er niemand meer in. En binnen no-time weten tig mensen die niet (meer) bij de post werken die code. Dat moet binnenkort ook een keer mis gaan :P
pi_110627576
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:30 schreef lololo het volgende:

[..]

_O-

Wij hebben ze bij ons nu ook overal. Vroeg of laat gaat dat een keer goed mis, dan steekt iemand per ongeluk die sleutels in zijn zak en gaat naar huis en kan er niemand meer in.
Dat is hier inderdaad al eens gebeurd. Sleutels meegenomen naar kantoor met de vraag wat er mee moest gebeuren..
pi_110631054
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:30 schreef lololo het volgende:

[..]

_O-

Wij hebben ze bij ons nu ook overal. Vroeg of laat gaat dat een keer goed mis, dan steekt iemand per ongeluk die sleutels in zijn zak en gaat naar huis en kan er niemand meer in. En binnen no-time weten tig mensen die niet (meer) bij de post werken die code. Dat moet binnenkort ook een keer mis gaan :P
Tsja hier zijn die codes gelijk aan erg bekend nummer voor postbodes
  zondag 22 april 2012 @ 15:45:01 #180
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110634309
Ik ga dinsdag naar mijn baas bellen dat ik niet kom
want ik heb griep en voel me ook niet lekker

:{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110634683
Kun je dan niet beter meteen morgen bellen? Hebben ze wat meer tijd om vervanging te zoeken.
  zondag 22 april 2012 @ 15:59:34 #182
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110634974
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:52 schreef gelestipjes het volgende:
Kun je dan niet beter meteen morgen bellen? Hebben ze wat meer tijd om vervanging te zoeken.
zal ik doen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110655678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben ook zo'n kastje. :P Hier draait iedereen de code wel weg.

Tof trouwens, Selestha. Altijd fijn om te horen. :)
ik heb een hekel aan dat ding
pi_110672199
De ingestelde codes hier zijn gelijk aan de postcodes van het gebied waar het depot staat. Niet handig, want er staan regelmatig kinderen in het depot. Codes worden deze week verandert, maar dat is een kwestie van tijd voordat de kinderen de code weer gekraakt hebben. Het smerigste is nog dat ze regelmatig op de cijfers spugen.
pi_110672552
He bah :r
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_110674875
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef Blobje het volgende:
De ingestelde codes hier zijn gelijk aan de postcodes van het gebied waar het depot staat. Niet handig, want er staan regelmatig kinderen in het depot. Codes worden deze week verandert, maar dat is een kwestie van tijd voordat de kinderen de code weer gekraakt hebben. Het smerigste is nog dat ze regelmatig op de cijfers spugen.
Aan de ketting leggen, die ettertjes.
Ze jatten regelmatig stieken van me. Grrr!
pi_110675540
@ Blobje: lijkt me niet handig om dat hier neer te zetten

[ Bericht 17% gewijzigd door HetBrabandertje op 23-04-2012 18:08:47 ]
pi_110675933
@ Brabandertje: dus jij doet er nog maar een schepje bovenop? :D

Maar dat is dus precies wat ik bedoel, die codes liggen binnen de kortste keren op straat. :')
pi_110676016
Hier zijn de codes geen postcodes ;).

Elastieken jatten ze niet meer, omdat ik ze in mijn tas stop ipv aan mijn stuur hang.
pi_110676449
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Herfstblad het volgende:
Hier zijn de codes geen postcodes ;).

Elastieken jatten ze niet meer, omdat ik ze in mijn tas stop ipv aan mijn stuur hang.
Waarom is het erg dan als ze elastieken jatten? Die dingen gaan toch alleen de prullenbak in?
pi_110678028
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Waarom is het erg dan als ze elastieken jatten? Die dingen gaan toch alleen de prullenbak in?
Kids mogen best elastieken van me hebben, maar dan is het wel zo netjes, om dat ff te vragen.
Doe ik niet moeilijk over.
Maar jatten is not done.
pi_110678627
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Waarom is het erg dan als ze elastieken jatten? Die dingen gaan toch alleen de prullenbak in?
Hier bewaren ze de elastieken apart. Aan de elastieken aan de bundels te zien worden ze wel opnieuw gebruikt.

Ik had zaterdag een buitenroute en mijn trapper draait zichzelf automatisch weer los. Erg leuk, kilometers fietsen en om de kilometer weer de trapper vastdraaien. Was halverwege de bout al kwijt. Had net geregend en het grind had precies dezelfde kleur als het boutje. Had de moed al opgegeven. Lag dat kreng precies op de plek waar ik nog even vluchtig keek.

Was ondanks de regen in tijden niet zo gelukkig geweest. Ga die bout nu maar vastlijmen denk ik.

Oja, die elastiekjes geef ik vaak weg. Vooral oude mensen worden erg blij van wat simpele elastiekjes. Aan kinderen geef ik ook wel, vooral als ze er om vragen. Aardig wat kinderen sparen ze en maken er een bal van. Zeg er altijd wel bij dat ik geen elastiekjes op de grond wil vinden. En dat ik postbode ben, en daarom weet waar ze wonen. :D

Kom daardoor nooit elastiekjes op de grond tegen. :D
pi_110678764
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Waarom is het erg dan als ze elastieken jatten? Die dingen gaan toch alleen de prullenbak in?
Jij flikkert ze altijd weg? :o

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die dingen hergebruikt worden, maar goed, als meer mensen ze en masse weg flikkeren en weggeven verklaart het wel waarom wij er zo weinig terug krijgen altijd :') .
pi_110678823
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Hier bewaren ze de elastieken apart. Aan de elastieken aan de bundels te zien worden ze wel opnieuw gebruikt.

Ik had zaterdag een buitenroute en mijn trapper draait zichzelf automatisch weer los. Erg leuk, kilometers fietsen en om de kilometer weer de trapper vastdraaien. Was halverwege de bout al kwijt. Had net geregend en het grind had precies dezelfde kleur als het boutje. Had de moed al opgegeven. Lag dat kreng precies op de plek waar ik nog even vluchtig keek.

Was ondanks de regen in tijden niet zo gelukkig geweest. Ga die bout nu maar vastlijmen denk ik.

Oja, die elastiekjes geef ik vaak weg. Vooral oude mensen worden erg blij van wat simpele elastiekjes. Aan kinderen geef ik ook wel, vooral als ze er om vragen. Aardig wat kinderen sparen ze en maken er een bal van. Zeg er altijd wel bij dat ik geen elastiekjes op de grond wil vinden. En dat ik postbode ben, en daarom weet waar ze wonen. :D

Kom daardoor nooit elastiekjes op de grond tegen. :D
officieel mag je het niet weggeven,mede doordat het bedrijfseigendommen zijn.
je kan er zelfs om ontslagen worden
pi_110678940
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:16 schreef lololo het volgende:

[..]

Jij flikkert ze altijd weg? :o

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die dingen hergebruikt worden, maar goed, als meer mensen ze en masse weg flikkeren en weggeven verklaart het wel waarom wij er zo weinig terug krijgen altijd :') .
Als niemand zegt dat die stieken hergebruikt worden kan ik me dat voorstellen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_110679114
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als niemand zegt dat die stieken hergebruikt worden kan ik me dat voorstellen.
Hier worden ze altijd netjes verzameld in een blauwe bak en worden ze iedere dag weer afgevoerd naar de voorbereidingslocatie. Als dat ergens niet gebeurd is dat wel weer een nieuw dieptepunt wmb. Meer dan logisch is het ook niet lijkt me om dat soort dingen te hergebruiken...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 april 2012 @ 16:25:38 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110679164
uhuh. Proberen ze zodanig vaak te hergebruiken tot ze knappen. Lijkt me niet meer dan logisch.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110679560
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:24 schreef lololo het volgende:

[..]

Hier worden ze altijd netjes verzameld in een blauwe bak en worden ze iedere dag weer afgevoerd naar de voorbereidingslocatie. Als dat ergens niet gebeurd is dat wel weer een nieuw dieptepunt wmb. Meer dan logisch is het ook niet lijkt me om dat soort dingen te hergebruiken...
Lijkt mij ook logisch hoor en ze hebben hier ook blauwe bakken of een postzak met gebruikte elastieken, maar ik kan me voorstellen dat er collega's zijn die ze mee naar huis nemen of het weggooien, omdat het simpelweg niet is gezegd :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 23 april 2012 @ 16:36:06 #199
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_110679654
8)7 Weggooien.. Hmmmmmm oke.
pi_110679692
Met alle verhalen die ik hoor over sommige collega's zou me dat niets verbazen, eigenlijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')