Valt wel meequote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij is het binnen echt een grote chaos. Ben blij dat ik daar niet voor gegaan ben.
Salaris viel helemaal niet tegenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Morgen fluitend bezorgen....zag mijn salaris op de rekening staan!
Zou dit te maken kunnen hebben met die nieuwe kennisgevingen? Buspakjes die niet in de bus passen (omdat de bus te klein is of het pakje te groot (nee: da's NIET hetzelfde!) moeten tegenwoordig voorzien van een nieuwe barcodesticker in de oranje straatbrievenbus gegooid worden. Na een paar dagen wordt de zending dan nogmaals aangeboden, door pakketservice. Maar dat kan een tijdje duren. Niet voor niets staat er op die nieuwe kennisgeving niet meer "de zending wordt de volgende werkdag nogmaals aangeboden", maar "de zending wordt over een paar dagen nogmaals aangeboden".quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef V__L_N het volgende:
Iemand in mijn wijk mist al sinds woensdag een brievenbuspakketje... En hier zijn we niet eens ergens mee bezig.
Bij mij zijn er ook vaak zat dingen `kwijt` terwijl ze wel verzonden zijn. Volgens mij komen een hoop van die dingen nooit meer boven water. Bijv. het kerkkrantje van vorige week, iedereen in mijn wijk die hem hoorde te krijgen had hem niet, en daar word je als postbezorger behoorlijk vreemd op aangekeken als de persoon wel bevestiging gehad heeft dat het verzonden is. Kan ik soms écht geìrriteerd van raken. Of toen iemand twee brieven van dezelfde instantie zou krijgen, ik er eentje bezorgde (de ander was er niet) en een hoop gezeur over mijn dak kreeg... overigens is die tweede brief ook nooit meer gekomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef V__L_N het volgende:
Iemand in mijn wijk mist al sinds woensdag een brievenbuspakketje... En hier zijn we niet eens ergens mee bezig.
Dan moet er toch een briefje door de bus gegaan zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zou dit te maken kunnen hebben met die nieuwe kennisgevingen?.
is voor medicijngebruik van mensen. Ze hebben de dag er voor bloed laten prikken en op basis daarvan wordt bepaald hoeveel medicatie ze mogen gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Shreever het volgende:
Trombosekaarten zitten er bij mij ook vaak niet bij. ( waar zijn die eigenlijk voor?)
Ah okee, handig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is voor medicijngebruik van mensen. Ze hebben de dag er voor bloed laten prikken en op basis daarvan wordt bepaald hoeveel medicatie ze mogen gebruiken.
ahh wat aardig van de wijkbewonerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Selestha het volgende:
Ik kreeg vandaag chocolaatjes van een wijkbewoner omdat ik zo'n goede bezorger ben
Ja erg liefquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ahh wat aardig van de wijkbewoner
och, wij hebben straten die netjes een aflopende volgorde hadden waarbij Georoute het nodig vindt om de mensen eerst de even kant te laten doen en dan terug te laten lopen om daarna de oneven kant nog even mee te pakken of dat het einde van de route gewoon ver van het depot is, terwijl met een beetje efficiëntie het gewoon naast het depot gelegd kan worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier voor het eerst de geo-route wat een drama zeg. Ik mag blijkbaar ook niet meer op het kantoor komen om mijn post op te halen. Ik moet nu wachten tot 11.30 uur, wat een onzin. Als het echt zo moet, dan ben ik weg.
Mijn wijk zelf is niet veranderd, maar de nieuwe route gaat helemaal nergens over. Gaat dat systeem er van uit dat je dwars door huizen heen kunt lopen
AAAAAH wat lief....quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ahh wat aardig van de wijkbewoner
Wij hebben ook zo'n soort depot: De berging van een basisschool, waar ook het speelgerei van de kinderen na afloop van de pauze wordt opgeruimd. Niet zo handig, want de kinderen kunnen dus bij de post komen, en het is al voorgekomen dat ze uit een paar tassen alle elastieken gejat hadden. Elastieken die nog om de bundels heen zaten, welteverstaan. De postbezorger die vervolgens zijn tassen zo aantrof was not amused!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef sbientje het volgende:
wij hebben bij het depot (garagebox) zo'n kastje hangen met een cijferslot, waar de sleutel van de deur inzit. Nu vond ik vandaag dit briefje op het depot
[ afbeelding ]
lijkt wel zo'n post-apocalyptisch dagboek
dag 8: kinderen zitten aan het slotje
dag 11: kinderen weten code
Mayday, mayday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |