abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 april 2012 @ 18:23:38 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_110564733
morgenochtend eerst het rooster bekijken. Weet nog niet welke 2 of 3 wijken ik voor moet bereiden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_110566263
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij is het binnen echt een grote chaos. Ben blij dat ik daar niet voor gegaan ben.

Valt wel mee :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_110575383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Eten en drinken idd
leuk is een mooie afleiding ipv alle postellende
pi_110587473
Laatste dag voor het weekend *O* En volgende week zaterdag + de zaterdag erop vrij :D Dus er komen 2 korte weekjes aan voor mij :)
pi_110587626
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:22 schreef PBZ64 het volgende:

[..]

Morgen fluitend bezorgen....zag mijn salaris op de rekening staan!
Salaris viel helemaal niet tegen :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 13:25:24 #156
Maffe Fries
pi_110591068
Georoute en Autobedrijf zijn voorlopig een groot succes bij ons. Ik ga er vanuit dat het in de komende weken wel beter zal gaan lopen, maar wat ik vandaag gezien heb stemde mij niet vrolijk. Laat ik het er daar maar bij houden qua bewoordingen.
pi_110591438
Wat een rust weer op de zaterdag zeg. Blijkbaar gaat het nog steeds niet helemaal goed met de sortering, want er kwam iemand naar me toe die haar trombosekaart miste. Zeker in het weekend zijn dat soort dingen erg vervelend.
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:44:35 #158
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110593387
Iemand in mijn wijk mist al sinds woensdag een brievenbuspakketje... En hier zijn we niet eens ergens mee bezig.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110593685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef V__L_N het volgende:
Iemand in mijn wijk mist al sinds woensdag een brievenbuspakketje... En hier zijn we niet eens ergens mee bezig.
Zou dit te maken kunnen hebben met die nieuwe kennisgevingen? Buspakjes die niet in de bus passen (omdat de bus te klein is of het pakje te groot (nee: da's NIET hetzelfde!) moeten tegenwoordig voorzien van een nieuwe barcodesticker in de oranje straatbrievenbus gegooid worden. Na een paar dagen wordt de zending dan nogmaals aangeboden, door pakketservice. Maar dat kan een tijdje duren. Niet voor niets staat er op die nieuwe kennisgeving niet meer "de zending wordt de volgende werkdag nogmaals aangeboden", maar "de zending wordt over een paar dagen nogmaals aangeboden".
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:57:42 #160
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_110593842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef V__L_N het volgende:
Bij mij zijn er ook vaak zat dingen `kwijt` terwijl ze wel verzonden zijn. Volgens mij komen een hoop van die dingen nooit meer boven water. Bijv. het kerkkrantje van vorige week, iedereen in mijn wijk die hem hoorde te krijgen had hem niet, en daar word je als postbezorger behoorlijk vreemd op aangekeken als de persoon wel bevestiging gehad heeft dat het verzonden is. Kan ik soms écht geìrriteerd van raken. Of toen iemand twee brieven van dezelfde instantie zou krijgen, ik er eentje bezorgde (de ander was er niet) en een hoop gezeur over mijn dak kreeg... overigens is die tweede brief ook nooit meer gekomen.
En er was een dame die oma geworden was, stond me 3 dagen lang op te wachten voor het geboortekaartje en toen gaf ze het maar op. Nu, twee weken later, heeft ze hem nog niet :')
Trombosekaarten zitten er bij mij ook vaak niet bij. ( waar zijn die eigenlijk voor? :@ )

/sarcasm Goed bezig! ^O^ /sarcasm

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zou dit te maken kunnen hebben met die nieuwe kennisgevingen?.
Dan moet er toch een briefje door de bus gegaan zijn.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 15:02:13 #161
Maffe Fries
pi_110593971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Shreever het volgende:
Trombosekaarten zitten er bij mij ook vaak niet bij. ( waar zijn die eigenlijk voor? :@ )
is voor medicijngebruik van mensen. Ze hebben de dag er voor bloed laten prikken en op basis daarvan wordt bepaald hoeveel medicatie ze mogen gebruiken.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:04:45 #162
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_110594057
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is voor medicijngebruik van mensen. Ze hebben de dag er voor bloed laten prikken en op basis daarvan wordt bepaald hoeveel medicatie ze mogen gebruiken.
Ah okee, handig!
( Mijn zoontje moet zijn medicijnspiegel ook geregeld laten controlen, moet er alleen helemaal voor naar utrecht karren.. }:| )
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:10:09 #163
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110594283
Ik heb hem ook nooit aangeboden. Hij zat er al vanaf het eerste moment niet bij. Ik hoor wel is van kaartjes die verdwijnen. Maar dit is zo vreemd.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110600101
Hier mist er niet zo vaak wat, maar bij ons zelf is met de kerst bijvoorbeeld ook een kaart niet aangekomen. En met een verjaardag in maart ook een kaart niet.

Trombosekaarten zie ik er regelmatig bij :). En inderdaad vervelend dat een postbezorger boos wordt aangekeken, terwijl hij/zij er lang niet altijd iets aan kan doen.
pi_110600434
Ik kreeg vandaag chocolaatjes van een wijkbewoner omdat ik zo'n goede bezorger ben O+
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:31:28 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110600476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Selestha het volgende:
Ik kreeg vandaag chocolaatjes van een wijkbewoner omdat ik zo'n goede bezorger ben O+
ahh wat aardig van de wijkbewoner :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110600496
wij hebben bij het depot (garagebox) zo'n kastje hangen met een cijferslot, waar de sleutel van de deur inzit. Nu vond ik vandaag dit briefje op het depot

lijkt wel zo'n post-apocalyptisch dagboek

dag 8: kinderen zitten aan het slotje

dag 11: kinderen weten code

Mayday, mayday :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_110600614
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ja erg lief :)
pi_110601301
Hier voor het eerst de geo-route wat een drama zeg. Ik mag blijkbaar ook niet meer op het kantoor komen om mijn post op te halen. Ik moet nu wachten tot 11.30 uur, wat een onzin. Als het echt zo moet, dan ben ik weg.

Mijn wijk zelf is niet veranderd, maar de nieuwe route gaat helemaal nergens over. Gaat dat systeem er van uit dat je dwars door huizen heen kunt lopen :r
pi_110601455
Wij hebben ook zo'n kastje. :P Hier draait iedereen de code wel weg.

Tof trouwens, Selestha. Altijd fijn om te horen. :)
pi_110601474
Net terug van Den Bosch, waar ik net voor de derde dag achter elkaar heb moeten bezorgen (ben ingehuurd vanuit mijn eigen kantoor om in Den Bosch 2 wijken te bezorgen). Wat een chaos is het daar zeg en wat een verschil met op mijn eigen kantoor. Heb nu elke dag constant mensen die mij aanspreken met dat ze nog op post wachten etc. en begin me steeds meer te schamen als ik in Den Bosch rondloop. Het is dat ik de nodige vergoedingen krijg anders had ik het al laten schieten want het is echt beschamend.

Op mijn eigen kantoor is gelukkig elke dag werk voor me zodat ik niet alleen in Den Bosch hoef te werken, alleen heb ik door het Den Bosch avontuur afgelopen week iets teveel uren gemaakt (zit over de 50 uur heen). Nu moet ik die wijken nog tot mei bezorgen, dus wil genoeg zeggen hoe erg bezorgers tekort ze hebben (ik wou dat ik kon zeggen dat ik de enige was die aan Den Bosch is uitgeleend, helaas weet ik dat elk kantoor in Brabant verplicht een aantal bezorgers tijdelijk heeft moeten afstaan aan Den Bosch).
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 april 2012 @ 18:02:30 #172
Maffe Fries
pi_110601622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier voor het eerst de geo-route wat een drama zeg. Ik mag blijkbaar ook niet meer op het kantoor komen om mijn post op te halen. Ik moet nu wachten tot 11.30 uur, wat een onzin. Als het echt zo moet, dan ben ik weg.

Mijn wijk zelf is niet veranderd, maar de nieuwe route gaat helemaal nergens over. Gaat dat systeem er van uit dat je dwars door huizen heen kunt lopen :r
och, wij hebben straten die netjes een aflopende volgorde hadden waarbij Georoute het nodig vindt om de mensen eerst de even kant te laten doen en dan terug te laten lopen om daarna de oneven kant nog even mee te pakken of dat het einde van de route gewoon ver van het depot is, terwijl met een beetje efficiëntie het gewoon naast het depot gelegd kan worden.

Of een straat waarbij het even mooi omhoog loopt, maar oneven omlaag, maar dan wel zodanig dat de bezorger de hele straat tien keer door moet en de afstanden tussen de bussen steeds groter wordt. Oneven ook omhoog zou logischer zijn geweest.
pi_110602115
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

AAAAAH wat lief....
Ik heb iemand in de wijk als het slecht weer is krijg ik een pepermuntje(0f 4) en als het warm is krijg ik limonade :)
En maandag mijn zadel van mijn fiets kapot gereden....mijn persoonlijke fietsenmaker was thuis, heb een ander zadel gekregen moest wel een x nog die 12,50 betalen
pi_110616920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef sbientje het volgende:
wij hebben bij het depot (garagebox) zo'n kastje hangen met een cijferslot, waar de sleutel van de deur inzit. Nu vond ik vandaag dit briefje op het depot
[ afbeelding ]

lijkt wel zo'n post-apocalyptisch dagboek

dag 8: kinderen zitten aan het slotje

dag 11: kinderen weten code

Mayday, mayday :D
Wij hebben ook zo'n soort depot: De berging van een basisschool, waar ook het speelgerei van de kinderen na afloop van de pauze wordt opgeruimd. Niet zo handig, want de kinderen kunnen dus bij de post komen, en het is al voorgekomen dat ze uit een paar tassen alle elastieken gejat hadden. Elastieken die nog om de bundels heen zaten, welteverstaan. De postbezorger die vervolgens zijn tassen zo aantrof was not amused! _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 22 april 2012 @ 10:46:28 #175
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_110624094
Gister was er weer geen drol te doen bij de post..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')