Wat een onzin: Er is wordt niet of nauwelijks meer post automatisch verwerktdan, zeg, 8 jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:24 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar weet PostNL zelf niet eens de correct termen van de functies...
En ze laten 't net overkomen of de post OOK automatisch wordt gesorteerd (maar dit wordt nog steeds door mensen gedaan hoor...)
http://www.postnl.nl/voor(...)erandert/vragen.aspx
Hoe zit het met de postbodes die ontslagen worden en de nieuwe postbezorgers die jullie werven?
Het klopt dat we minder postbodes èn meer postbezorgers nodig hebben. Dat heeft 2 oorzaken:
Door de digitalisering is er minder post. Daardoor hebben we minder postbodes nodig. Alle postbodes krijgen de mogelijkheid aangeboden om in deeltijd te werken als postbezorger.
Door de automatisering hoeft de postbode de post alleen nog maar te bezorgen. Ze krijgen de gebundelde post, die gesorteerd is op straat- en huisnummer en in een logische bestelroute is voorbereid, aangereikt in een centraal afhaalpunt in de wijk van de postbezorgers. Meestal op een vast moment. Post bezorgen bij PostNL is een deeltijdbaan geworden tot max 25 uur. Er is in de toekomst nog volop werk voor postbezorgers bij PostNL. Het aantal postbezorgers dat ons bedrijf nodig heeft, neemt in de komende jaren zelfs fors toe. Dit type werk vraagt een ander soort medewerker, vandaar dat we nu mensen werven die èn graag alleen post willen bezorgen èn in deeltijd willen werken. Op dit moment werken er al 16.000 postbezorgers bij PostNL.
Meer informatie via postnljobs.nl.
Dat komt natuurlijk omdat de volumes enorm zijn terug gelopenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat een onzin: Er is wordt niet of nauwelijks meer post automatisch verwerktdan, zeg, 8 jaar geleden.
Ik heb het over verhoudingsgewijs. Ik schat dat er nog steeds 20% handmatig verwerkt wordt, net als 8 jaar terug.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat de volumes enorm zijn terug gelopen
vertel vertelquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, die journalist van het BD heeft mij vandaag teruggebeld
Tipje van de sluier dan. Hij gaat met me mee. Dag zeg ik hier niet. Hij is zgn. in opleiding om evt. vragen te voorkomenquote:
Ja inderdaad, bijna niemand ziet dat blijkbaar in!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat een onzin: Er is wordt niet of nauwelijks meer post automatisch verwerktdan, zeg, 8 jaar geleden.
Wat een drama zeg!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef lololo het volgende:
Ook altijd leuk: door de tijdsdruk komt het zeker op piekdagen structureel voor dat je binnen 10 minuten nog een wijk moet zetten die mee moet. Dan is het recept dus "allemaal op wijk 3000X springen mensen!", dan wordt er ook echt niet meer in het mapje gekeken hoe elk vak precies loopt en mag je al blij zijn als je bundelvolgorde niet al te chaotisch is.
ze willen je niet kwijtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef Nezhi het volgende:
dafuq? Ik heb hier nu nog maar 2 weken gewerkt en nu al mijn salaris binnen voor een hele maand! Is dat normaal?
ja dat is een ernstige zaak,rouwpost heeft altijd voorrangquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:00 schreef V__L_N het volgende:
Ik had vandaag een rouwkaart die niet voor mijn wijk was. Was gestempeld op de 18de. Heb hem terug gebracht naar het sorteercentrum. Daar hebben ze hem opengemaakt. Was voor een begrafenis van maandag... Dus die word gefaxt en dan hebben ze hem morgen nog.
Voelt dat half uur plus liter benzine iets minder als verspilling.
Idem post van de trombose dienst. mensen zitten daar echt op te wachten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is een ernstige zaak,rouwpost heeft altijd voorrang
knmi vooruitzichtenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nat weekje? Hoe bedoel je? Tamme week?
ohh ja, hou maar op. Morgen sta ik met mijn toko op een evenement, buiten, hoop dat de bezoekers wel komenquote:
Het regent/waait hier al de hele week.. Dus volgende week kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohh ja, hou maar op. Morgen sta ik met mijn toko op een evenement, buiten, hoop dat de bezoekers wel komen
is dat eten (frituur oid)?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohh ja, hou maar op. Morgen sta ik met mijn toko op een evenement, buiten, hoop dat de bezoekers wel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |