En dat mapje klopt vaak niet, juist bij dat soort zaken. En je werkt vrijwel altijd onder tijdsdruk, en veel mensen zetten tegenwoordig wijken die ze nooit zelf gelopen hebben (veel mensen lópen überhaupt geen wijken (meer)), dat laatste scheelt echt een slok op een borrel, als je de wijk helemaal voor je ziet. Vaak scheelt het van dag tot dag wie er achter een wijk zit en sinds GEOroute is de logica vaak ver te zoeken. Een bundel die netjes van 2-20 loopt is makkelijker en sneller foutloos te zetten dan een bundel die 2, 4, 6, 1, 8, 3, 5, 10, 12, 14, 16, 9, 18, 7, 20 loopt, en van dat soort bundels stikt het tegenwoordigquote:Op donderdag 19 april 2012 18:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen staan allemaal in dat mapje dat ze er bij hebben. (een tommy of zo toch?)
Niet dat het iets uit maakt, ook als ik zie dat ze het ding er bij gehad hebben zit het spul door elkaar
bij ons sowiesoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij is het binnen echt een grote chaos. Ben blij dat ik daar niet voor gegaan ben.
Zaterdag is mijn wijk afgesloten vanaf12 uur. Mag ik er dan van uitgaan dat de post er voor 12 uur is? Of is dat dromen en zal het eerder zo zijn dat ze heel dom er om 1 uur in proberen en dat dat tijden gaat kosten?
bij ons tussen 12 uur en 1uurquote:
Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Drassss het volgende:
Dat kan dan nog later voor je gaan worden als de chauffeurs van het Autobedrijf de regels strict gaan naleven.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef V__L_N het volgende:
Meestal is de post hier er pas tussen 1 en kwart over 1. Ben het laatste adres op de laatste rit.
Yoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef PBZ64 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Drassss het volgende:
Als de fout structureel is zou ik gewoon even langs het kantoor gaan waar het wordt gesorteerd (als het tenminste weinig moeite is). Schrijf je even een briefje met de juiste volgorde van de straat en leg je die in het rode bakje
[/quote
In mijn eigen tijd, zeker.
Dacht het niet....
ja had ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:46 schreef Nezhi het volgende:
dafuq? Ik heb hier nu nog maar 2 weken gewerkt en nu al mijn salaris binnen voor een hele maand! Is dat normaal?
Dit staat op Mijnpostnl.quote:Salaris 23 april
Beste collega's,
Morgen of overmorgen valt de loonstrook op de mat. Wij hopen uiteraard dat de salarisbetaling correct is gegaan. Mocht dit niet het geval zijn willen jullie dan:
als eerste goed kijken naar het emolumententijdvak. Bij het salaris van april worden de weken 9 tot en met 13 met de meeruren uitbetaald. Deze staan apart vermeld op de loonstrook.
Mochten deze uren niet kloppen met de uren die jij denkt dat je gewerkt hebt, willen jullie hierover een email sturen naar -- e-mailadres -- met goed vermeld je teamnummer, je loopnummer en je naam en welke dagen de uren niet kloppen. Week 9 tot en met 11 heeft nog betrekking op de oude situatie, dit is voor ons als servicecentrum moeilijker af te handelen. Week 12 en 13 hebben wij wel goed in beeld. We proberen als er loonklachten zijn deze naar goede tevredenheid op te lossen.
Om een goede urenverantwoording met elkaar geborgd te krijgen willen wij graag max. 24 uur na je gewerkte bestelloop dat de uren die er gewerkt zijn verwerkt worden bij mijn inzet bezorgen. Mocht je niet kunnen inloggen dan uren insturen via bovenstaand emailadres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |