Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef kiekjesdief het volgende:
kan helpen om het in het vervolg beter te doen
Tientallen meets al bezocht alleen is er nog geen speciale 40+-meet geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
Hehehe, daarom ook die smiley er onder. Na 2 keer is het mooi geweest. Laat ik maar eerst eens een leuke vent vinden die wel wat in een relatie wil investeren, niet zo zeer qua geld, maar qua houden van en begrip hebben voor elkaar en elkaar alles willen gunnen..
Maar goed.. daar gaan we het verder niet over hebbenTijd om leuke dingen te doen... leuke mensen ontmoeten of zo. m.a.w. word er ook wel eens een meet gehouden?
Ik heb het over leuke mensen ontmoeten, dan zal de meet ook wel leuk zijn denk ik dan. Anders zijn het geen leuke mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef kiekjesdief het volgende:
je gaat er van uit dat een meet leuk is
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheidenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Mickeys het volgende:
Present.... dus dan kom je thuis van de scheidingsadvocaat. Ligt er een linda op de mat. Geheim van een goed huwelijk. AUW
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet Linda veel, zij is zelf ook al 2 keer gescheiden
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
1 keer, maar goed, zij was wel zo verstandig het niet een 2e keer te doen.
Maar wie weet. gewoon maar eens een beetje lezen, misschien leuke "spiegel" die ik zie waar ik nog wat van kan leren. Daar ben je immers nooit te oud voor
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stukquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O is ze met Sander niet getrouwd geweest?
Ach, wel of niet getrouwd maakt niet zoveel uit als je een tijd samen bent geweest, vind ik.
Ja joh, lekker lezen die Linda, je zal er vast veel in herkennen en omdat het vaak met veel humor wordt gebracht kan je er misschien nog een beetje om lachen ook
Zo is het dat kunnen de 30+-ers niet zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow ja joh, gelukkig gaat dat lachen mij best goed af, ok, mindere momenten zijn er, maar het is best wel leuk zo allemaal hoor. Wij als 40+ hebben hier toch maar mooi een eigen stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |