dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dan snap jij niet helemaal waar het over gaat.
ik heb hem ook gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
32 gig microSD kaartje, met een converter voor SD en een USB stick waar hij in kan (dus makkelijk in elke computer te gebruiken en ook van gsm naar tablet dus !)
Sorry voor de spam, maar denk dat het wel een leuke aanbieding is voor mensen hier
Lees de rest van het topic even doorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef fotostarter het volgende:
Nakende, die batterijduur is er na de update dus echt niet beter van geworden
Al nieuws over de kpn versie?quote:
Ik kijk elke dag in dit topicquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lees de rest van het topic even door
Tips:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag in dit topicWat heb ik gemist, dat de een er wel last van heeft en de andere niet? Tips misschien
?
dat zeiden veel mensen ook van de vorige updates. Nergens last van gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef fotostarter het volgende:
Nakende, die batterijduur is er na de update dus echt niet beter van geworden
Niks via KIES, word er moeilijk van zeg. TEEEEERINGquote:
Oja, dat moet ik nog ff terug zoeken!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tips:
drainen -volledig laden. Je telefoon laten "wennen" aan je batterij (ja klinkt dom maar het lijkt te werken)
tevens batt stats verwijderen.
Hmm, kan je ook je overview van verbruik posten? geen abnormale apps? al ee nreboot gedaan tegen hangende core processen?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:58 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit s toch niet gezond of wel?
Die momenten dat hij ineens naar onder stort, was ik niet eens iets aan het doen met dat ding. Geen Wi-Fi of youtube of bellen, niks... vage toei
edit: wel wi-fi, maar geen signaal
Zal ik morgen eens doen. Batterij is leeg. Nu helemaal :pquote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hmm, kan je ook je overview van verbruik posten? geen abnormale apps? al ee nreboot gedaan tegen hangende core processen?
Dat ziet er een stuk beter uit. Alleen... 12 uur?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij gaat het zo...
[ afbeelding ]
Nou, ik vind het nog steeds baggerquote:
Als ik thuis ben, zet ik mijn WiFi standaard aan, verder niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wifi zuipt echt hard dus zet ik alleen aan als ik het nodig heb.
Het scherm gaat toch uit tijdens het bellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef automatic_ het volgende:
Lijkt wel of je microfoontje kapot is?
Zet je niet per ongeluk je micro uit tijdens het bellen?Dat heb ik namelijk weleens, dat ik er dan met mijn oor ofzo tegenaankom.
En toch krijg ik het soms voor elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het scherm gaat toch uit tijdens het bellen.
Apart.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En toch krijg ik het soms voor elkaar
Misschien dan toch maar terug gaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Dat is iets softwarematig. Dat had ik in het begin van mijn S2 en toen ben ik er mee terug gegaan. Hebben ze hem softwarematig gereset en daarna deed hij het weer. Geen idee of er andere mogelijkheden voor waren. Was toen al mijn contacten kwijt omdat ik die op mijn telefoon had opgeslagen
Nee, meestal ligt ie van mij nog aan de lader als ik 's ochtends opsta terwijl ie al eigenlijk vol is voor ik ga tukken...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn HTC had ik dat trouwens continueOf dan verbrak ik opeens de verbinding
Even iets anders hè. Ik hoorde net van iemand dat je je telefoon "meteen" van de lader moet halen als hij zegt "ik ben vol, haal mij van de lader". Doen jullie dat?
Beste tussen 20% 80% houden maar dat gebeurt nooit. Wat Netolk zegt ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn HTC had ik dat trouwens continueOf dan verbrak ik opeens de verbinding
Even iets anders hè. Ik hoorde net van iemand dat je je telefoon "meteen" van de lader moet halen als hij zegt "ik ben vol, haal mij van de lader". Doen jullie dat?
Je kan backuppen en zelf ff restetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar terug gaan?
Ook apart is dat ik sinds 2 maanden geen contacten op mijn SIM kan opslaan, wel op mijn telefoon.
Mijn beveiligings apps geven in ieder geval geen rare dingen aan
Okequote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Nee, meestal ligt ie van mij nog aan de lader als ik 's ochtends opsta terwijl ie al eigenlijk vol is voor ik ga tukken...
Maakt geen drol uit aangezien er als het goed is een systeem inzit om te voorkomen dat je batterij "overvol" raakt en daar door beschadigd..
Als het goed is laat ie ook niet meer op als ie helemaal vol is totdat ie gezakt is naar iets van 95% oid
Maakt het geluid dan als ie is opgeladen??quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OkeIk zet ook standaard mijn geluid uit, want ik werd (vooral in het begin) wakker van dat ding
zou ook best kunnen XD,quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, en bij de trilstand ging hij altijd trillen
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef netolk het volgende:
[..]
daar heb je in principe ogen voor gekregen
Ik schrik me altijd dood als hij gaat trillen, dan heb ik echt zoiets van WTF GEBEURT ER??!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, en bij de trilstand ging hij altijd trillen
Yeah, thanks!quote:
Zie ik nergens staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Iemand nog de wehkamp actie besteld Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC voor 177 euro?
Mooie prijs!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Iemand nog de wehkamp actie besteld Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC voor 177 euro?
Yupquote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Er bestaat niet hoger dan class 10, dus ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Olle. het volgende:
Gisteren werd hier nog even gepraat over de aanbieding van 1 day fly (32 gb kaartje)
dit is een class 10 begreep ik
Als ik een kaartje wil dan wil ik hier films op zetten via mijn PC en af kunnen spelen op mijn tablet. De films worden dan gestreamd vanaf het kaartje.
is class 10 hiervoor snel genoeg?
Had ook nog class 16 gezien op wikiquote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er bestaat niet hoger dan class 10, dus ja.
in deit geval wel ja, er bestaat idd nog een class 16 kaartje maar die heb je voor normaal gebruik dan ook niet nodigquote:
SlideITquote:Op donderdag 19 april 2012 08:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe heet dat toetsenbord die op swiftkey x lijkt maar dan beter is?
Swiftkey doet vaag in landscape modus.
Dit lijkt op swype. Ik bedoel tobo dat woorden onthoudt en ze achter elkaar plaatst en leer van twitter, facebook e.dquote:
ja preciesquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef netolk het volgende:
[..]
in deit geval wel ja, er bestaat idd nog een class 16 kaartje maar die heb je voor normaal gebruik dan ook niet nodig
normaal zijn die films toch gecomprimeerd en is het beeldscherm van een telefoon niet zo groot dat je meer dan 10MB/s moet kunnen lezen
Haha, ja pas maar opquote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja precies
het is voor mijn tablet, maar komt op hetzelfde neer![]()
Maar moet ik niet teveel over praten hier anders wordt ik hier weg gestuurd
Klopt en als je hem volgens mij helemaal leeg laat lopen en weer oplaad dan doet hij het morgen nog weer beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef fotostarter het volgende:
Batterij doet het vandaag een stuk beter dan gisteren
[ afbeelding ]
Hoe verwijder ik de batterijstats?
Gisteren was hij helemaal opquote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
Klopt en als je hem volgens mij helemaal leeg laat lopen en weer oplaad dan doet hij het morgen nog weer beter.
de accu wordt beter beheerd
Heb ik ook geleerd hier hoor
kun je hem vannacht niet opladen dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gisteren was hij helemaal opAlleen kan ik dat nu niet doen, aangezien ik hem morgen op het werk weer gewoon nodig heb
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leegquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
kun je hem vannacht niet opladen dan?
Veel spelletjes er op doen!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leeg
Even veel gebruiken vanavondquote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |