Het scherm gaat toch uit tijdens het bellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef automatic_ het volgende:
Lijkt wel of je microfoontje kapot is?
Zet je niet per ongeluk je micro uit tijdens het bellen?Dat heb ik namelijk weleens, dat ik er dan met mijn oor ofzo tegenaankom.
En toch krijg ik het soms voor elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het scherm gaat toch uit tijdens het bellen.
Apart.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En toch krijg ik het soms voor elkaar
Misschien dan toch maar terug gaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
Dat is iets softwarematig. Dat had ik in het begin van mijn S2 en toen ben ik er mee terug gegaan. Hebben ze hem softwarematig gereset en daarna deed hij het weer. Geen idee of er andere mogelijkheden voor waren. Was toen al mijn contacten kwijt omdat ik die op mijn telefoon had opgeslagen
Nee, meestal ligt ie van mij nog aan de lader als ik 's ochtends opsta terwijl ie al eigenlijk vol is voor ik ga tukken...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn HTC had ik dat trouwens continueOf dan verbrak ik opeens de verbinding
Even iets anders hè. Ik hoorde net van iemand dat je je telefoon "meteen" van de lader moet halen als hij zegt "ik ben vol, haal mij van de lader". Doen jullie dat?
Beste tussen 20% 80% houden maar dat gebeurt nooit. Wat Netolk zegt ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:47 schreef automatic_ het volgende:
Met mijn HTC had ik dat trouwens continueOf dan verbrak ik opeens de verbinding
Even iets anders hè. Ik hoorde net van iemand dat je je telefoon "meteen" van de lader moet halen als hij zegt "ik ben vol, haal mij van de lader". Doen jullie dat?
Je kan backuppen en zelf ff restetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar terug gaan?
Ook apart is dat ik sinds 2 maanden geen contacten op mijn SIM kan opslaan, wel op mijn telefoon.
Mijn beveiligings apps geven in ieder geval geen rare dingen aan
Okequote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef netolk het volgende:
[..]
Nee, meestal ligt ie van mij nog aan de lader als ik 's ochtends opsta terwijl ie al eigenlijk vol is voor ik ga tukken...
Maakt geen drol uit aangezien er als het goed is een systeem inzit om te voorkomen dat je batterij "overvol" raakt en daar door beschadigd..
Als het goed is laat ie ook niet meer op als ie helemaal vol is totdat ie gezakt is naar iets van 95% oid
Maakt het geluid dan als ie is opgeladen??quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OkeIk zet ook standaard mijn geluid uit, want ik werd (vooral in het begin) wakker van dat ding
zou ook best kunnen XD,quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, en bij de trilstand ging hij altijd trillen
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef netolk het volgende:
[..]
daar heb je in principe ogen voor gekregen
Ik schrik me altijd dood als hij gaat trillen, dan heb ik echt zoiets van WTF GEBEURT ER??!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Ja, en bij de trilstand ging hij altijd trillen
Yeah, thanks!quote:
Zie ik nergens staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Iemand nog de wehkamp actie besteld Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC voor 177 euro?
Mooie prijs!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Iemand nog de wehkamp actie besteld Samsung Galaxy Tab 8.9 WiFi tablet PC voor 177 euro?
Yupquote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Stefan het volgende:
Er bestaat niet hoger dan class 10, dus ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:21 schreef Olle. het volgende:
Gisteren werd hier nog even gepraat over de aanbieding van 1 day fly (32 gb kaartje)
dit is een class 10 begreep ik
Als ik een kaartje wil dan wil ik hier films op zetten via mijn PC en af kunnen spelen op mijn tablet. De films worden dan gestreamd vanaf het kaartje.
is class 10 hiervoor snel genoeg?
Had ook nog class 16 gezien op wikiquote:Op donderdag 19 april 2012 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er bestaat niet hoger dan class 10, dus ja.
in deit geval wel ja, er bestaat idd nog een class 16 kaartje maar die heb je voor normaal gebruik dan ook niet nodigquote:
SlideITquote:Op donderdag 19 april 2012 08:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe heet dat toetsenbord die op swiftkey x lijkt maar dan beter is?
Swiftkey doet vaag in landscape modus.
Dit lijkt op swype. Ik bedoel tobo dat woorden onthoudt en ze achter elkaar plaatst en leer van twitter, facebook e.dquote:
ja preciesquote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef netolk het volgende:
[..]
in deit geval wel ja, er bestaat idd nog een class 16 kaartje maar die heb je voor normaal gebruik dan ook niet nodig
normaal zijn die films toch gecomprimeerd en is het beeldscherm van een telefoon niet zo groot dat je meer dan 10MB/s moet kunnen lezen
Haha, ja pas maar opquote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja precies
het is voor mijn tablet, maar komt op hetzelfde neer![]()
Maar moet ik niet teveel over praten hier anders wordt ik hier weg gestuurd
Klopt en als je hem volgens mij helemaal leeg laat lopen en weer oplaad dan doet hij het morgen nog weer beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef fotostarter het volgende:
Batterij doet het vandaag een stuk beter dan gisteren
[ afbeelding ]
Hoe verwijder ik de batterijstats?
Gisteren was hij helemaal opquote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
Klopt en als je hem volgens mij helemaal leeg laat lopen en weer oplaad dan doet hij het morgen nog weer beter.
de accu wordt beter beheerd
Heb ik ook geleerd hier hoor
kun je hem vannacht niet opladen dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gisteren was hij helemaal opAlleen kan ik dat nu niet doen, aangezien ik hem morgen op het werk weer gewoon nodig heb
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leegquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
kun je hem vannacht niet opladen dan?
Veel spelletjes er op doen!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leeg
Even veel gebruiken vanavondquote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar tegen die tijd dat ik ga slapen is die niet leeg
Bij mij doet hij het slechter dan gisteren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef fotostarter het volgende:
Batterij doet het vandaag een stuk beter dan gisteren
[ afbeelding ]
Hoe verwijder ik de batterijstats?
Hoezo raar? Heb jij dezelfde apps als mij? zelfde instellingen? zelfde helderheid (om maar iets te noemen) en meer belangrijk, gebruik je je telefoon net zo veel als mij ?quote:Op donderdag 19 april 2012 21:32 schreef netolk het volgende:
Ik heb nergens geen last van slechte batterij hoor....
wel raar dat het op de een of andere manier niet bij iedereen het zelfde is
Gooi maar in mijn handen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:59 schreef fotostarter het volgende:
browser werkt niet meer. krijg op elke pagina, this XML blaat blaat, apps downloaden gaat niet meer.
herstart helpt niet, soft reset ok niet.
flikker hem tegen de muur en ga een andere telefoon kopen. kut ding
mijn batt is ook niet op orde (qua leeg lopen) maar verder heb ik geen problemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:59 schreef fotostarter het volgende:
browser werkt niet meer. krijg op elke pagina, this XML blaat blaat, apps downloaden gaat niet meer.
herstart helpt niet, soft reset ok niet.
flikker hem tegen de muur en ga een andere telefoon kopen. kut ding
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:16 schreef fotostarter het volgende:
Kpn had een storing. sorry. Ochtendhumeur plus niet werkende telefoon is falen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:16 schreef fotostarter het volgende:
Kpn had een storing. sorry. Ochtendhumeur plus niet werkende telefoon is falen
Update:quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef DemonRage het volgende:
Vodafone mag wel opschieten met ICS.
In de UK heeft Vodafone 'm al beschikbaar. Ik vind dat dat hier in NL dan ook moet!
En wat is je mening?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Update:
Vodafone heeft zojuist ICS via OTA aangeboden op mijn S2.
is nu aant downloaden
Hier gebruiken veel mensen HyDrOg3n. Zelf gebruik ik Resurrection rom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef ohjajohh het volgende:
Wat is nou op dit moment de meest populaire/beste ICS custom rom?
Ik gebruik ook die Hydrog3n. Werkt naar mijn idee erg lekker, alleen jammer dat de FM radio het niet doet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier gebruiken veel mensen HyDrOg3n. Zelf gebruik ik Resurrection rom.
Hmm, behalve fm radio nog andere dingen die niet werken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook die Hydrog3n. Werkt naar mijn idee erg lekker, alleen jammer dat de FM radio het niet doet.
En je hebt wel de allernieuwste versie van Kies?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef sanger het volgende:
Waarom kan ik nog steeds geen update o mijn S2 krijgen?
Vodafone, nu heb ik 2.3.4 en als ik via instellingen de update doe vind ie nog steeds niets...
Wat me tot nu toe opgevallen is:quote:
Op de telefoon bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je hebt wel de allernieuwste versie van Kies?
Top, dank je. Is geluktquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Zoals ik al zei; heb je de laatste versie van kies? Kijk even in het vorige topic, een van de eerste reacties. Soms zegt kies dat je de laatste versie van kies op je pc hebt, maar dat is dan niet. Je moet hem dan even verwijderen en opnieuw installeren (linkje staat erbij waar je hem kunt downloaden).
En op je telefoon hoeft kies niet aan staan. Gewoon verbinden met je kabeltje.
provider?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef brutebob het volgende:
Bij kies staat er dat mijn samaung galaxy s2 niet word onderateund voor update. Hoe moet ik dit oplossen ?
Voor de ads naar custom rom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik ga sowieso voor een custom ROM. Ik wordt gek van die ads iedere keer in mijn statusbalk en dan kan ik eindelijk dat irritante gepiep uitschakelen wat je krijgt als de batterij bijna leeg is. KIES werkt zo slecht en gebruik(te) ik alleen voor firmware updates, kan ik missen als KIESpijn.
HyDrOg3n ziet er goed uit.. toch maar eens proberen. Wat zijn nou echt de grote voordelen tov. stock?
Bij resurrection doet hij het wel goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook die Hydrog3n. Werkt naar mijn idee erg lekker, alleen jammer dat de FM radio het niet doet.
Dat was bij mij ook, maar nu heb ik een programma verwijderd (aangezien die het meest geforceerd afsloot) & is het weg. Maar goed; nu is kon ik dat programma ook makkelijk missenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
Sinds ICS is mijn galaxy s2 ontzettend traag met smsen. Soms verstuurd hij de smsjes niet en het laden stottert of duurt lang. Daarnaast sluiten steeds meer apps zich geforceerd af, omdat ze vastlopen.
Klopt, maar als je geroot bent kan je wel die meldingen in je dropdown menu blokkeren (op de een of andere manier, weet niet hoe) dus krijg je die spam ook niet meer. (Spam als bijvoorbeeld : e-buddy aflsuiten krijg je zo'n irritante rotzooi, bij proef spellen krijg je "come back and play we need you"bladiebla) als je geroot bent kan je dat blokkeren schijnbaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor de ads naar custom rom?Je zal wel vage apps installeren, dat ligt echt niet aan de rom hoor.
Nee, je kan alleen ingame ads verwijderen, diegene die constant in beeld staan bij bepaalde apps. Zie 3 posts hoger en draai ff ad detector. Als je ads in je notificatiebalk hebt heb je SOWIESO een slechte app geinstalleerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klopt, maar als je geroot bent kan je wel die meldingen in je dropdown menu blokkeren (op de een of andere manier, weet niet hoe) dus krijg je die spam ook niet meer. (Spam als bijvoorbeeld : e-buddy aflsuiten krijg je zo'n irritante rotzooi, bij proef spellen krijg je "come back and play we need you"bladiebla) als je geroot bent kan je dat blokkeren schijnbaar
Kan welquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen ingame ads verwijderen, diegene die constant in beeld staan bij bepaalde apps. Zie 3 posts hoger en draai ff ad detector. Als je ads in je notificatiebalk hebt heb je SOWIESO een slechte app geinstalleerd.
Maar is dat zeker dan dat addetector dit niet doet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef delano.888 het volgende:
Draai nou ff die ad detector gekje hebt waarschijnlijk een slechte app die ook je telefoonnummer/locatie enz doorgeeft aan hun eigen server, ad detector draaien kost je nog geen 1 minuut:
https://play.google.com/s(...)m.trustgo.addetector
Wat? Je denkt dat ad detector zelf ads geeft?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:25 schreef Olle. het volgende:
[..]
Maar is dat zeker dan dat addetector dit niet doet?
Dat kan makkelijk hoor, zijn gewoon trucjes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Je denkt dat ad detector zelf ads geeft?![]()
Zou in principe kunnen, maar ad detector is een app die erg bekend is en vaak op bekende sites aangeraden staat (zoals engadget), en de apps die die slechte dingen doen, zijn meestal vrij onbekende apps.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk hoor, zijn gewoon trucjes.
nou ja ik zie het zo gebeuren. Maar ik zal het eens proberenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou in principe kunnen, maar ad detector is een app die erg bekend is en vaak op bekende sites aangeraden staat (zoals engadget), en de apps die die slechte dingen doen, zijn meestal vrij onbekende apps.
10.000 tot 50.000 keer gedownload.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ja ik zie het zo gebeuren. Maar ik zal het eens proberen
En wat is erg bekend? Hij is nog geen 5000 keer gedownload geeft hij bij mij aan.
En ik ken het verder niet.
Niet dat ik veel ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |