Bij mij doet hij het slechter dan gisteren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef fotostarter het volgende:
Batterij doet het vandaag een stuk beter dan gisteren
[ afbeelding ]
Hoe verwijder ik de batterijstats?
Hoezo raar? Heb jij dezelfde apps als mij? zelfde instellingen? zelfde helderheid (om maar iets te noemen) en meer belangrijk, gebruik je je telefoon net zo veel als mij ?quote:Op donderdag 19 april 2012 21:32 schreef netolk het volgende:
Ik heb nergens geen last van slechte batterij hoor....
wel raar dat het op de een of andere manier niet bij iedereen het zelfde is
Gooi maar in mijn handen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:59 schreef fotostarter het volgende:
browser werkt niet meer. krijg op elke pagina, this XML blaat blaat, apps downloaden gaat niet meer.
herstart helpt niet, soft reset ok niet.
flikker hem tegen de muur en ga een andere telefoon kopen. kut ding
mijn batt is ook niet op orde (qua leeg lopen) maar verder heb ik geen problemen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:59 schreef fotostarter het volgende:
browser werkt niet meer. krijg op elke pagina, this XML blaat blaat, apps downloaden gaat niet meer.
herstart helpt niet, soft reset ok niet.
flikker hem tegen de muur en ga een andere telefoon kopen. kut ding
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:16 schreef fotostarter het volgende:
Kpn had een storing. sorry. Ochtendhumeur plus niet werkende telefoon is falen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:16 schreef fotostarter het volgende:
Kpn had een storing. sorry. Ochtendhumeur plus niet werkende telefoon is falen
Update:quote:Op donderdag 19 april 2012 18:04 schreef DemonRage het volgende:
Vodafone mag wel opschieten met ICS.
In de UK heeft Vodafone 'm al beschikbaar. Ik vind dat dat hier in NL dan ook moet!
En wat is je mening?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Update:
Vodafone heeft zojuist ICS via OTA aangeboden op mijn S2.
is nu aant downloaden
Hier gebruiken veel mensen HyDrOg3n. Zelf gebruik ik Resurrection rom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef ohjajohh het volgende:
Wat is nou op dit moment de meest populaire/beste ICS custom rom?
Ik gebruik ook die Hydrog3n. Werkt naar mijn idee erg lekker, alleen jammer dat de FM radio het niet doet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hier gebruiken veel mensen HyDrOg3n. Zelf gebruik ik Resurrection rom.
Hmm, behalve fm radio nog andere dingen die niet werken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook die Hydrog3n. Werkt naar mijn idee erg lekker, alleen jammer dat de FM radio het niet doet.
En je hebt wel de allernieuwste versie van Kies?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef sanger het volgende:
Waarom kan ik nog steeds geen update o mijn S2 krijgen?
Vodafone, nu heb ik 2.3.4 en als ik via instellingen de update doe vind ie nog steeds niets...
Wat me tot nu toe opgevallen is:quote:
Op de telefoon bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En je hebt wel de allernieuwste versie van Kies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |