dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dan snap jij niet helemaal waar het over gaat.
ik heb hem ook gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
32 gig microSD kaartje, met een converter voor SD en een USB stick waar hij in kan (dus makkelijk in elke computer te gebruiken en ook van gsm naar tablet dus !)
Sorry voor de spam, maar denk dat het wel een leuke aanbieding is voor mensen hier
Lees de rest van het topic even doorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef fotostarter het volgende:
Nakende, die batterijduur is er na de update dus echt niet beter van geworden
Al nieuws over de kpn versie?quote:
Ik kijk elke dag in dit topicquote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lees de rest van het topic even door
Tips:quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag in dit topicWat heb ik gemist, dat de een er wel last van heeft en de andere niet? Tips misschien
?
dat zeiden veel mensen ook van de vorige updates. Nergens last van gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 16:01 schreef fotostarter het volgende:
Nakende, die batterijduur is er na de update dus echt niet beter van geworden
Niks via KIES, word er moeilijk van zeg. TEEEEERINGquote:
Oja, dat moet ik nog ff terug zoeken!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tips:
drainen -volledig laden. Je telefoon laten "wennen" aan je batterij (ja klinkt dom maar het lijkt te werken)
tevens batt stats verwijderen.
Hmm, kan je ook je overview van verbruik posten? geen abnormale apps? al ee nreboot gedaan tegen hangende core processen?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:58 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit s toch niet gezond of wel?
Die momenten dat hij ineens naar onder stort, was ik niet eens iets aan het doen met dat ding. Geen Wi-Fi of youtube of bellen, niks... vage toei
edit: wel wi-fi, maar geen signaal
Zal ik morgen eens doen. Batterij is leeg. Nu helemaal :pquote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hmm, kan je ook je overview van verbruik posten? geen abnormale apps? al ee nreboot gedaan tegen hangende core processen?
Dat ziet er een stuk beter uit. Alleen... 12 uur?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij gaat het zo...
[ afbeelding ]
Nou, ik vind het nog steeds baggerquote:
Als ik thuis ben, zet ik mijn WiFi standaard aan, verder niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wifi zuipt echt hard dus zet ik alleen aan als ik het nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |